NHSOS XIOS Posted April 10, 2012 Posted April 10, 2012 (edited) Μια που ξεκιναει αυριο δρομολογια Μπριντεζι-Πατρα,να πουμε δυο λογια για το πλοιο. Ναυπηγηθηκε το 2003 στα γνωστα cantieri Visentini(τα οποια πλεον κοντευουν να κλεισουν λογω οικονομικων προβληματων)ως Eurostar Valencia και ξεκινησε τον Ιουλιο του ιδιου ετους την γραμμη Salerno-Valencia και Salerno-Palermo-Valetta-Tunisi. To 2006 αλλαξαν το ονομα του στο σημερινο και στα 9χρονια της καριερας του εχει δρομολογηθει στις περισσοτερες γραμμες του Grimaldi αναμεσα σε Ιταλια,Ισπανια και Τυνησια. Διαστασεις 186.5 x 25.6 x 6.62, μεγιστη ταχυτητα 23kts,1000επιβατες και 93 καμπινες. Περισσοτερα εδω μαζι και με το deck plan ενος αδερφου του. Edited June 15, 2019 by Nick the Greek tag
NHSOS XIOS Posted April 11, 2012 Author Posted April 11, 2012 Οι shipfriends του Brindisi το περιμεναν στην χτεσινη του αφιξη.
superfastship Posted April 12, 2012 Posted April 12, 2012 Χωράει 170 νταλίκες αν δεν κάνω λάθος. Τώρα μπαίνει στο νέο λιμάνι της πάτρας, ώστε στις 17:00 να ξεκινήσει το πρώτο του δρομολόγιο προς Μπρίντεζι
.voyager Posted April 12, 2012 Posted April 12, 2012 Πράγματι, μόλις κατέπλευσε με συριγμούς από το ίδιο και τα ρυμουλκά, αλλά και με το "ΠΑΤΡΕΥΣ" να το καταβρέχει...
maniac Posted April 13, 2012 Posted April 13, 2012 Χωράει 170 νταλίκες αν δεν κάνω λάθος. Τώρα μπαίνει στο νέο λιμάνι της πάτρας, ώστε στις 17:00 να ξεκινήσει το πρώτο του δρομολόγιο προς Μπρίντεζι 170 νταλίκες ??πραγματικά δεν μου γεμίζει το μάτι για 170
proud_ionian Posted April 22, 2012 Posted April 22, 2012 προσωπικα δεν μπορω να πω οτι με ενθουσιασε η... κορμοστασια του. σα να πηρες καποιο της σειρας forza/superfast I/II και του εκανες μετασκευη αναλογη του ionian star/scandola. μην πω οτι ειναι περισσοτερο σαν μετεξελιξη του scandola.
Mr_Zoo Posted April 23, 2012 Posted April 23, 2012 Proud εδω δεν θα συμφωνησω μαζι σου....Και επι τη ευκαιρια της πολυ καλης φωτο σου που προσφερετε για συγκριση,ειναι κλισεις ανωτερω απο τα δικα μας,λειψα,κοκκινα
Neptune Posted April 23, 2012 Posted April 23, 2012 Και μενα αν και φανατικος των καινουριων rorofast η σειρα του Sorrento μ αρεσει περισσοτερο. Ειναι ποιο ολοκληρομενο βαπορι και οπως λεει και ο MrZoo σου δινει την εντυπωση της καλυτερης κατασκευης. Δεν ξερω αν οντως ειναι αλλα τουλαχιστον αυτη την εντυπωση σου δινει. Απο ταξιδεμα εχει ακουστει τιποτα στην Πατρα?
Samion Posted May 22, 2012 Posted May 22, 2012 live απο Sorrento : το πλοιο ειναι για κλαματα.. καμπινα βρωμικη, χωρις πετσετες-σαπουνια, κοινοχρηστοι χωροι αδιαφοροι, μικροι, μια κοινοχρηστη tv με ιταλικα εννοειται. συν το ενοχλητικοτατο vibration. μονο 5 ελληνες. αν ειναι αυτο το μελλον..ζητω η HML. και εννοειται το Elli ειναι κρουαζιεροπλοιο μπροστα στο Sorrento. Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2
proud_ionian Posted May 22, 2012 Posted May 22, 2012 δεν μας λες λιγο πιο αναλυτικα τι δεν σου αρεσει; εισαι υπερβολικα... συνοπτικος
NHSOS XIOS Posted May 22, 2012 Author Posted May 22, 2012 (edited) Samion νομιζω οτι περιμενες να δεις το SORRENTO σαν το ΕΛΛΗ αλλα δεν ειναι ετσι.Αλλου τυπου ειναι το ενα ferry αλλο το αλλο.Και εγω οταν ειχα μπει πρωτη φορα στο SUPERFAST I(το καινουργιο)ειχα απογοητευτει γιατι ηταν αρκετα μικρο σε σχεση με τα ferry που εχουμε συνηθισει. Αυτα ομως τα πλοια ισως καταφερνουν να σταθουν οικονομικα στις διαφορες γραμμες στις μερες μας σε σχεση με τα cruise ferry που θελουν περισσοτερο πληρωμα και πετρελαια. Σιγουρα δεν βολευουν εμας τους επιβατες αλλα δεν μπορουμε να κανουμε κι αλλιως,τουλαχιστον στις γραμμες που δεν εχει εναλλακτικη λυση.(εκει πατανε και οι πλοιοκτητες) Edited May 22, 2012 by NHSOS XIOS
nomikos Posted May 22, 2012 Posted May 22, 2012 (edited) O φιλος λεει οτι το ΕΛΛΗ Τ ειναι κρουαζιεροπλοιο μπροστα στη μαουνα που εβαλε ο Ιταλος.Η φραση αυτη τα λεει ολα.Και τα 2 ειναι βαπορια για το Brindisi καταλληλα στις μερες μας.Καταλληλοτερο φυσικα στην εποχη μας ειναι το Ελλη που φαινεται να ηταν καλυτερο του 9χρονου Sorento!!!!!!! Edited May 22, 2012 by ΝΟΜΙΚΟΣ
MILTIADIS Posted May 22, 2012 Posted May 22, 2012 (edited) Σαφως και εχει καλυτερο κομοδεσιο το Ελλη η' ακομα περισσοτερο το QUEEN απο τη στιγμη που ειναι αλλου τυπου πλοια απο το SORRENTO.Θα ηταν αφελης καποιος που θα περιμενε να βρει κατι καλυτερο σε ενα..ro/ro με καμπινες.Οπως και το IONIAN KING τοτε που ηταν στην Ελλαδα ηταν καλυτερο για τον ταξιδιωτη του Μπαρι εν σχεση με τα SUPERFAST I-II(new). Στην Αδριατικη απο δω και περα θα επιβιωσουν αλλου ειδους πλοια και με αλλα''καθεστωτα''απ αυτα που ειχαν συνηθισει καποιοι,αλλα αυτα εχει η ζωη τι να κανουμε.. Edited May 22, 2012 by MILTIADIS
Samion Posted May 22, 2012 Posted May 22, 2012 ηξερα που μπαινω και που βρισκομαι τωρα (καβο κυρας...). αλλα αλουμινενιες καρεκλες στο εστιατοριο?!!!!ενα ψευτομπαρ με αλουμινενιες καρεκλες και πλαστικους καναπεδες?ελεος δηλ. μια πετσετα ζητησα απο τις 17.30 2 φορες κι ακομα τπτ. προσωπικο επιεικως αδιαφορο.πλην των ελληνων φυσικα.θα αρχισω να βγαζω φωτο.. Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2
NHSOS XIOS Posted May 22, 2012 Author Posted May 22, 2012 (edited) Ολα αυτα που γραφεις ξερεις σε ποσα πλοια της ακτοπλοιας μας υπαρχουν και συμβαινουν? Καμια 10αρια προχειρα προχειρα τωρα που το σκεφτομαι. Edited May 22, 2012 by NHSOS XIOS
.voyager Posted May 22, 2012 Posted May 22, 2012 (edited) Shit happens... Ευχομαι να είναι μεμονωμένο περιστατικό αυτό με το σαπούνι και τις πετσέτες, σε μένα δε συνέβη, ας πούμε. Τώρα για το πλοίο, είπαμε πως είναι λιτό μέσα και ναυπηγημένο ως ferry (μικρό accommodation, δεν ξέρω αν στη συγκεκριμένη γραμμή χρειάζεται μεγαλύτερο, το καλοκαίρι πάντως προβλέπω συνωστισμό στον κοινόχρηστο χώρο της πλώρης). Πράγματι, το Queen και το Ελλάκι -αν και μεγαλύτερης ηλικίας- ήταν πολύ προσεγμένα πάντα, αλλά όχι και μαούνα το 9χρονο Edited May 22, 2012 by .voyager
.voyager Posted May 25, 2012 Posted May 25, 2012 Βλέπω το Sorrento να έχει αποπλεύσει από το Bindisi για Ελλάδα το σήμερα απόγευμα, ενώ στα συστήματα εμφανιζόταν να εκτελέι δρομολόγιο αύριο. Ξέρει κανείς τι έχει "παίξει"; Όχι τίποτε άλλο, αλλά για να μην είμαι εν πλω Σάββατο βράδυ πήρα το δρομολόγιο της Τετάρτης
proud_ionian Posted July 4, 2012 Posted July 4, 2012 οντως στις φωτο δειχνει συμπαθητικο το εσωτερικο. δεν φαινεται το ποσο ανετο ειναι βεβαια. η φωτο στο brindisi ειναι; ολα τα λεφτα η καδενα της αριστερης που φερμαρει εντος του καδρου
.voyager Posted July 4, 2012 Posted July 4, 2012 (edited) Proud, κρίνοντας από την επιβατική κίνηση στη γραμμή κατά το μεγαλύτερο μέρος του έτους, ίσως τελικά το πλοίο ενδείκνυται γι' αυτή. Το καλοκαίρι σίγουρα θα υπάρχει συνωστισμός όμως, ειδικά στον πρωριό χώρο του self-service/main lounge που είναι ενιαίος (δυστυχώς*) και καλείται να απορροφήσει το μεγαλύτερο μέρος των επιβαινόντων, ειδικά εκείνων που δεν έχουν καμπίνα (κάτι ανάλογο με αυτό που συμβαίνει και με τα ξαδερφάκια του στο Μπάρι). Oι καμπίνες είναι ανάρπαστες τη μεσαία κι υψηλή περίοδο, αν κρίνω από ταξίδι του Μαΐου. Η φωτογραφία είναι τραβηγμένη στο Brindisi, με το Queen πλαγιοδετημένο στα δεξιά του. *είναι πραγματικά αντιαισθητικό να θες να γευματίσεις και η οικογένεια Βουλγάρων να βρίσκεται ξαπλωμένη πάνω στους καναπέδες του σαλονιού-εστιατορίου, με τα πόδια πάνω σε αυτούς... Θα έπρεπε τα τραπέζια του self-service και το καθιστικό να διαχωρίζονται όπως στα SF του Μπάρι (που είναι αναμφίβολα μια ανώτερη έκδοση της σειράς του Sorrento). Edited July 4, 2012 by proud_ionian
Samion Posted July 17, 2012 Posted July 17, 2012 Φωτος απο το Sorrento. Οι 2 μοναδικες βρυσες της τουαλετας επιβατων παρεμειναν εκτος.λειτουργιας σε ολο το ταξιδι. Και σε αυτο της επιστροφης την επομενη... Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2
nomikos Posted July 18, 2012 Posted July 18, 2012 Το πανω γκαραζ ειναι αδειο σε αυτο το ταξιδι οπως φαινεται στη φωτογραφια.Μαλλον απο κινηση δεν τα παει και τοσο καλα οσο λενε
Samion Posted July 18, 2012 Posted July 18, 2012 (edited) Μερικα ποστ πιο πανω φαινεται απο ποτε ειναι η φωτο..(22/5),απο Πατρα. Απο Ηγουμενιτσα καπως βελτιωθηκε η εοκονα. Γεμισε το 1/4 δηλ. Edited July 18, 2012 by proud_ionian quote
Cruise Europa Posted July 18, 2012 Posted July 18, 2012 Μαλλον απο κινηση δεν τα παει και τοσο καλα οσο λενε Μια χαρά δουλεύει το καραβάκι! Γι αυτό ''διπλώθηκε''. Λιτό,λειτουργικό, οικονομικό, το τρίπτυχο που-πλέον-πρέπει να ακολουθούν όλες οι εταιρείες!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now