Ermenegildo Posted January 2, 2011 Posted January 2, 2011 (edited) On 1/1/2011 at 6:43 PM, 'Panagia Ekatontapiliani said: Χθες είχαμε στη ράδα του Πειραιά δυο ακόμα Ro-Ro. Πρώτα από όλα είχαμε το Wessex και ένα άλλο ένα που δε μπόρεσα να διακρίνω το όνομα του. Καμία βοήθεια κάνεις?? On 1/1/2011 at 8:06 PM, 'enas chiotis said: Αν δεν κάνω λάθος, αυτά τα δυο πλοία τα είχε η UND στη γραμμή Τουρκίας - Γαλλίας. Μας ήρθαν και τα δυο μαζί από την Κων/πολη και δεν νομίζω να ήρθαν ούτε για τα πετρέλαια μας ούτε για την ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη ούτε για να πιουν καφέ ελληνικό. Πότε ξεκινάμε; edit Και το τρίτο πλοίο της κοινοπραξίας, το beachy head, αφού πέρασε από την ράδα του Πειραιά βρίσκεται στη ράδα της Θεσ/νίκης. Το Beachy Head Και το Wessex είναι ημιαδελφά των ρορο της UN αλλά έχουν ναυπηγηθεί για λογαριασμό του Βρετανικού πολεμικού ναυτικού όπυ πλέον οταν δεν έχουν κάτι να κάνουν εκεί ναυλωνονται με μικρά σε χρόνο deals και έχουν κάποιες αλλαγές, όπως διπλά τοιχόματα μέχρι το ύψος του main deck και καταπέλτη στο πλάι. __________________________________________ (2010, ex-Wessex, Qezban) Edited February 5 by Nick the Greek tag
Panagia Ekatontapiliani Posted February 5, 2011 Posted February 5, 2011 Το Wessex εάν δε κάνω λάθος έχει φύγει από τη ράδα του Πειραιά.
proud_ionian Posted March 17, 2012 Posted March 17, 2012 Ενας παλιος μας γνωριμος, το Wessex, ειναι απο την προηγουμενη κυριακη στο πλατυγυαλι; ξερει κανεις μας για ποιον ειναι εκει;
NHSOS XIOS Posted April 16, 2012 Posted April 16, 2012 Στο navi διαβασα οτι η εταιρια του(Epic Shipping)αποφασισε να το πουλησει και το εχει στειλει εκει μεχρι να βρεθει καποιος για το πλοιο.Απ οτι βλεπω στο ais φτανει τωρα Αστακo κι ενα αλλο της εταιριας(MERCIA).
proud_ionian Posted April 16, 2012 Posted April 16, 2012 δεν ειναι συνεχεια εκει απο την πρωτη φορα που το εντοπισαμε. εχει κανει κανα δυο ταξιδια βορεια ιταλια
antonis molos Posted August 1, 2012 Posted August 1, 2012 Τέσσερις μήνες μετά την άφιξή τους στο Πλατυγιάλι, τα δύο "διαμάντια" του στέμματος του ROYAL MERCANT NAVY,κοσμούν με την επιβλητική τους παρουσία το άδειο και ανενεργό λιμάνι. "Ξεκαλοκαιριάζοντας" κάτω απο τον καυτό 'ηλιο της Αιτωλοακαρνανίας, περιμένουν την τύχη τους. Ναύλωση, πώληση ή scrap ?Το φουγάρο του MERCIA κοσμεί το έμβλημα της EPIC Shipping.
NHSOS XIOS Posted August 13, 2012 Posted August 13, 2012 Και επειδη εχουν χρονια ακομα να δουλεψουν,ισως απο Σεπτεβριο τα δουμε στην γραμμη Ravenna-Bari-Augusta απο την Trans Ferry Spa.
Petros P Posted January 4, 2013 Posted January 4, 2013 (edited) Στο FONE λοιπον οι Ευρωπαιοι συνασθενεις λενε τα εξης: > The two Cobelfret owned RORO MERCIA and WESSEX which are laid up inAstakos(Gr) have received new names> WESSEX became the QEZBAN> MERCIA became the PAQIZE και προσθετει ενας FONEr Both names appear to be Turkish and a few days back they were showing Istanbulas their destination with a mid January date. That has now changed and they arenot showing the information εν τω μεταξυ στο equasis και στο marinetraffic δεν βλεπω καποια αλλαγη για το WESSEX Edited January 4, 2013 by Petros P
George Posted January 8, 2013 Posted January 8, 2013 Ακολούθησε κι αυτό λίγη ώρα αργότερα το αδερφό του, μόνο που σύμφωνα με το ais αυτό πάει για Τεργέστη.
antonis molos Posted January 8, 2013 Posted January 8, 2013 Λογικά θα κάνουν τη γραμμή Τεργέστη - λιμάνι Τουρκίας (Τσεσμέ?) εναλάξ, αναλαμβάνωντας άμεσα υπηρεσία.
pathfinder Posted July 10, 2014 Posted July 10, 2014 και φρεσκοπαραληφθείσες φωτο (απο κινητο ομως) αφου τις ζητήσατε
antonis molos Posted July 10, 2014 Posted July 10, 2014 Ευχαριστούμε για τις φωτογραφίες. Εχω όμως την εξής απορία. Το Λαυριο ως ενδιάμεσος λιμένας μεταξύ Ιταλίας Τουρκίας, αποτελεί μέρος τακτικής γραμμής ή κάποια συγκεκριμένη εξυπηρέτηση πελάτη, καθώς οι υποδομές και οι συνδέσεις-ανταποκρίσεις με τα μεγάλα οδικά δίκτυα, υπολοίπονται άλλων λιμανιών ( Ηγουμενίτσα, Πειραιάς, Ελευσίνα ίσως).
Petros P Posted July 10, 2014 Posted July 10, 2014 Το Beachy Head Και το Wessex είναι ημιαδελφά των ρορο της UN αλλά έχουν ναυπηγηθεί για λογαριασμό του Βρετανικού πολεμικού ναυτικού όπυ πλέον οταν δεν έχουν κάτι να κάνουν εκεί ναυλωνονται με μικρά σε χρόνο deals και έχουν κάποιες αλλαγές, όπως διπλά τοιχόματα μέχρι το ύψος του main deck και καταπέλτη στο πλάι. αυτο πως προκυπτει??? ψαχνω να το βρω στο google αλλα δεν.. ξερει κανεις κατι παραπανω?
Petros P Posted July 10, 2014 Posted July 10, 2014 Αυτοί έχουν ναυλώσει αυτό και τα αδερφά του. Το Λαύριο ακόμα δε το αναφέρει πάντως.. Ελπίζω πάντως . Είναι ωραία πλοία όλα αυτά...έχουν κατι το αεροδυναμικό! Εχουν γραφειο στη Σαλλονικα και συνδυάζοντας και αυτο ... Εγω πάντως βλέπω να έρχονται προς Πειραιά κάποια στιγμή...αλλα την ιδια στιγμη και το Alios σταμάτησε τον Πειραιά που έκανε μερικες προσεγγισεις και πηγαίνει μονο Λαυριο
pathfinder Posted July 10, 2014 Posted July 10, 2014 τα πλοία αυτά Wessex και Σια (νομίζω 8 είναι η σειρά) έχουν πολύ "συγγενικό" design με τα πλοία της FSG αλλά έχουν κτιστεί στην γιάρδα της A.P,Moller (Maersk) στην Odense την εποχή που πλέον κατέρρεε. Πιθανότατα ο φιλος τα έχει μπερδέψει λίγο. Το Beachy Head (άλλη σειρα) και τα αδελφά του (6) ηταν πραγματι της FSG για το sealift command. Πιθανότατα για τα πλοία της Odense θα υπήρχε καποια διακρατική συμφωνία (ίσως και για να παρακαμφθούν κάποιες ρυθμίσεις της Ε.Ε.) Όσο για την γραμμή δεν γνωρίζω πολλά αλλά απ΄ότι φαινεται θα έχουν τακτικές προσεγγίσεις πλέον. Τα πλοία τα οποία μεταφέρουν μοναδοποιημένα φορτία εντάσσονται ολοένα και περισσότερο σε ολοκληρωμένα μεταφορικά συστήματα τα οποία χρησιμοποιούν συνδιασμένα όλα τα διαθέσιμα μεταφορικά μέσα προκειμένου να πετύχουν βέλτιστους χρόνους και κόστος. Χρόνια τα φωνάζουν κάποιοι αλλά δυστυχώς "φωνή βοώντος" στην χώρα της φαιδρας πορτοκαλέας. Έπρεπε να μας ανοίξουν τα μάτια οι Κινέζοι -και μπράβο τους- για να καταλάβουμε την στρατηγική θέση της χώρας μας και βεβαίως να σπεύσουμε (η να εξαναγκαστούμε) να ξεπουλήσουμε το πλεονέκτημά μας (είμαι αναφανδόν υπέρ των αποκρατικοποιήσεων αλλά με τον σωστό τρόπο π.χ. με συμβάσεις παρόμοιες με αυτήν για την οποία επαιρόμεθα -Cosco- και όχι τον εγκληματικό τρόπο που έχουν σχεδιάσει τώρα) Τεσπα συγνώμη. Ξέφυγα. Εικάζω ότι η εταιρεία της γειτονικής χώρας εξασφάλισε κάποιο(α) μεγάλο(α) συμβόλαιο μεταφορικού έργου και πάνω σε αυτό "κτίζει" πλέον την δραστηριότητά της στην Ελλάδα. Το Λαύριο προφανώς επελέγη λόγω σχεδόν μηδενικής παράκαμψης (deviation) του πλοίου. Από την στιγμή που τα trailer είναι ασυνόδευτα το λιμάνι θα έπρεπε να είναι κοντά στον τελικό προορισμό (προφανώς ευρύτερη περιοχή Αθηνας) αρα ξεχνάμε Ηγουμενίτσα. Πειραιάς "δεν παίζει", Ελευσίνα έχει παράκαμψη και δίαυλο. Συμφέρουν τα 30 χλμ "καπέλο" στις νταλίκες παρά η απώλεια καυσίμου και χρόνου του πλοίου για Ελευσίνα. Ελπίζω να ήμουν λίγο χρήσιμος αν και πολυλογάς
enas chiotis Posted September 24, 2014 Posted September 24, 2014 Ο ίδιος καιρός που πέρασε από την Ιταλία και την Ελλάδα, συνέχισε προς Κων/πολη. Εκεί το Qezban έκοψε κάβους και έκανε βόλτες.
Nick the Greek Posted January 27, 2018 Posted January 27, 2018 Στη γραμμή Yalova - (Λαύριο) - Trieste εξακολουθεί να κάνει δρομολόγια το πλοίο.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 9, 2019 Posted January 9, 2019 (edited) Χθες ξέσπασε φωτιά στο μηχανοστάσιο του Qezban στα Δαρδανέλια, η οποία κατασβέστηκε σχετικά σύντομα Edited January 9, 2019 by Nick the Greek Ορθογραφία
Nick the Greek Posted January 9, 2019 Posted January 9, 2019 Άλλο ένα πλοίο που είχε μια μικρή ατυχία και που πέρασε μπροστά από το φωτογραφικό μας φακό, το σωτήριον έτος 2018
Panagia Ekatontapiliani Posted January 18, 2019 Posted January 18, 2019 (edited) Μετά τη φωτιά το Qezban πήγε στο ναυπηγείο Sefine για επισκευή. Edited January 18, 2019 by Panagia Ekatontapiliani
Nick the Greek Posted May 18, 2019 Posted May 18, 2019 Και βρίσκεται εκτός δράσης από τότε, μάλιστα από το Μάρτιο και μετά είναι στην άγκυρα ανοιχτά της Yalova.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now