proud_ionian Posted June 12, 2010 Author Posted June 12, 2010 αφου θυμηθουμε μια παλιοτερη περιγραφη, θα κανουμε ενα mini:p virtual tour: καθρεφτης, μπομπες, ο μακρυς (ψευτικη τσιμινιερα) αριστερος αλλουες, ο κοντυτερος (πραγματικη τσιμινιερα) δεξιος αλλουες, πλακετο μετασκευης, δεξιο προφιλ, αριστερο προφιλ και τιμονιερα. πλοιο καραβολατρικο (περατζαδες, αλλουεδες, μπαλκονακια), πλοιο λειτουργικο (απο τα καλυτερα γκαραζ, φορτωνει ανεξαρτητα πανω κατω και τα φορτηγα εχουν χωρο να γυρνουν μεσα στο πανω γκαραζ). μειονεκτημα (οχι για τη γραμμη του) η ταχυτητα του. γνωριζουμε γιατι πηγαν βολτα οι προπελλες του;
Panagia Ekatontapiliani Posted June 14, 2010 Posted June 14, 2010 γνωριζουμε γιατι πηγαν βολτα οι προπελλες του; Είχαν τραβήξει έξω τους άξονες για να άλλαζαν στεγανωτικά όποτε αναγκαστικά θα έβγαζαν τις προπέλες γιατί δε περνούσαν από τα τιμόνια, όποτε βρήκαν την ευκαιρία να πάνε για ένα γιαλυσματακι σε συνεργείο. Είχα ακούσει ότι θα έβγαζαν και το bow thruster αλλά δεν είμαι σίγουρος εάν τελικά το έβγαλαν. To Ionian Star με την υπέροχη πλώρη είχε τελειώσει από χθες τις εργασίες του δεξαμενισμού του. Σήμερα το πρωί το πλοίο έπεσε από τη δεξαμενή και έκανε ένα δοκιμαστικό στο Σαρωνικό. Αφού τελείωσε από το δοκιμαστικό ήρθε στο λιμάνι του Πειραιά όπου έδεσε μπροστά από το Κεντρικό Λιμεναρχείο. Το πλοίο λογικά σήμερα θα αναχωρήσει για τη Ζάκυνθο.
gtogias Posted June 14, 2010 Posted June 14, 2010 Το όμορφο γιαπωνέζικο σκαρί νωρίτερα σήμερα καθώς αναχωρούσε από τον Πειραιά.
GameManiacGR Posted June 22, 2010 Posted June 22, 2010 (edited) Ως καινούριος στο forum και παντελώς άσχετος στα τεχνικά θέματα των πλοίων θα πω κι εγώ την άποψή μου για το Ionian Star. Έχω ταξιδέψει 2 φορές συνολικά με αυτό.Πρώτη τον Αύγουστο του 2008 από Κυλλήνη για Ζάκυνθο με τον πατέρα μου για διακοπές.Πολύ εύχρηστο γκαράζ έχοντας ξεχωριστή είσοδο για τον επάνω όροφο,όμορφο και άνετο σαλόνι και ευγενέστατο και εξυπηρετικό προσωπικό..Ειχαμε ξεκινήσει γύρω στις 8 απ την Κυλλήνη με αέρα γύρω στα 4-5 μποφόρ (απ όσο θυμάμαι) ωστόσο μόλις πήρε στροφή και η πλώρη έβλεπε ευθεία Ζάκυνθο,είχε κόντρα το κύμα με αποτέλεσμα να ψιλοκοπανιέται που και που.Το μόνο αρνητικό που μπορώ να πω για την κατάσταση του πλοίου το 2008 ήταν το επάνω κατάστρομα όπου σε ένα σημείο στην μέση του πλοίου είχε ένα ανεβασματάκι που γλίστραγε.Χαρακτηριστικά θυμάμαι τον πατέρα μου να λέει οταν περάσαμε απο κεί "Πρόσεχε μ.... γλιστράει εδώ" και μετά απο 1" σωριάστηκε κάτω όπως και ένα πιτσιρίκι λίγα λεπτά πιο πριν. Τελικά έφτασε στο λιμάνι της Ζακύνθου στις 9.15 Δεύτερη φορά που ταξίδεψα ήταν τον περασμένο Αύγουστο πηγαίνοντας με άλλους 2 φίλους 2ήμερη εκδρομούλα στην Ζάκυνθο.Είχαμε πάρει το ΚΤΕΛ απ την Πάτρα φτάνοντας στην Κυλλήνη κατα τις 15.35 και επειδή το ρημάδι άργησε να φύγει ένα τέταρτο χάσαμε το Σολωμός για λίγα λεπτά μονο (μόλις κατεβήκαμε απ το λεωφορείο εκείνη την ώρα ξεκίνησε) και έτσι κλείσαμε να φύγουμε με το Ιοnian Star στις 17.30.Αυτή την φορά είχαν φτιάξει το συγκεκριμένο σημείο του καταστρώματος και έτσι δεν θρυνήσαμε θύματα αυτή τη φορά. Αυτή τη φορά το έκανε 1.30 ώρα απ ότι θυμάμαι γιατι βγήκαμε στην Ζάκυνθο 19.05 με ελάχιστο αέρα και κύμα. Κλείνοντας ωρίστε και μια φωτογραφία που είχα βγάλει το 2009 όταν έφτασε απο Ζάκυνθο και ξεφόρτωνε για να φύγουμε. Edited June 22, 2010 by GameManiacGR
Panagia Ekatontapiliani Posted June 26, 2010 Posted June 26, 2010 Από χθες το πλοίο επανήλθε στα δρομολόγια του μετά την ετήσια ακινησία του
GameManiacGR Posted June 26, 2010 Posted June 26, 2010 (edited) Αρα καλά το έβλεπα τόσες μέρες δεμένο στο λιμάνι της Ζακύνθου στο AIS.Συγκεκριμένα πρέπει να ξεκίνησε κάνοντας το δρομολόγιο καυσίμων στις 17.30 απο Κυλλήνη γιατι το είδα να φτάνει λίγο πριν απο το Σολωμός κάπου στις 16.30 με 17.00 Edited June 26, 2010 by proud_ionian quote
proud_ionian Posted January 30, 2011 Author Posted January 30, 2011 Μηχανική βλάβη στο Ε/Γ-Ο/Γ «ΙΟΝΙΑΝ ΣΤΑΡ» Βλάβη στη δεξιά κύρια μηχανή του Ε/Γ-Ο/Γ «ΙΟΝΙΑΝ ΣΤΑΡ» Ν.Π.11117, παρουσιάσθηκε χθες στις 22.15, ενώ το πλοίο κατευθυνόταν από Κυλλήνη για Ζάκυνθο, με 86 επιβάτες.Το πλοίο συνέχισε και κατέπλευσε με ασφάλεια στο λιμάνι της Ζακύνθου στις 22.19 χωρίς καθυστέρηση, αποβιβάζοντας με ασφάλεια επιβάτες και οχήματα. Από τη Λιμενική Αρχή απαγορεύτηκε ο απόπλους, μέχρι να αποκατασταθεί η βλάβη και να προσκομιστεί βεβαιωτικό διατήρησης κλάσης από τον Νηογνώμονα που το παρακολουθεί Πηγή ΥΕΝ. συμφωνα με το AIS ερχεται προς τα πανω. εξω απο το κουνουπελι (παραλια κοντα στην καλογρια), με ταχυτητα 8κομβων
Panagia Ekatontapiliani Posted January 30, 2011 Posted January 30, 2011 Δε πιστεύω ότι η βλάβη είναι η αίτια για να έρθει στο Πειραιά, αλλά η αφορμή να έρθει λίγες ημέρες νωρίτερα από ότι ήταν προγραμματισμένο. Στο πλοίο είχε προγραμματιστεί εκτεταμένη επισκευή κατά τον Φεβρουάριο και Μάρτιο.
.voyager Posted January 31, 2011 Posted January 31, 2011 (edited) Το πλοίο πέρασε τη διώργυρα και κατευθύνεται προς Πειραιά. Έτυχε να βρεθώ Κόρινθο οπότε το ακολούθησα στο διάπλου του καναλιού. Αφού περίμενε στα ανοιχτά της Ποσειδωνίας να περάσουν ένα φορτηγό κι ένα yacht, πήρε σειρά με ρυμουλκό πλώρα και πρύμα κι άρχισε να διαπλέει τη διώρυγα με πολύ μικρή ταχύτητα, λόγω του ίσως οριακού πλάτους του. Από τη γέφυρα της παλιάς εθνικής φάνταζε να "σφήνωσε" στους δυό όγκους ξηράς. Μια φωτογραφία αφότου πέρασε κάτω από τη γέφυρα κι ακόμη μιά όταν έφτασε στα Ίσθμια Edited February 2, 2011 by proud_ionian
Panagia Ekatontapiliani Posted January 31, 2011 Posted January 31, 2011 Για να φτάσει το απόγευμα στο Πειραιά και να δέσει στο Ν.Μ Δραπετσώνας.
NHSOS XIOS Posted January 31, 2011 Posted January 31, 2011 Υπαρχει καποια φωτο του πλοιου(η καποιου αδερφου του-αν εχει)που να μπορουμε να δουμε πως ηταν η πλωρη του πριν την μετασκευη?
Earl Granville Posted January 31, 2011 Posted January 31, 2011 (edited) Σκέψου ότι ήταν σχεδόν ίδια με αυτή του ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ. Κι επειδή η ανασκαφή στο αρχείο είχε αποτελέσματα δυο φώτο από την αλλαγή της πλώρης του στην Κορέα. Στην πρώτη έχουν αφαιρεθεί ο πλωριός καταπέλτης κι έχουν κοπεί οι πλαινές λαμαρίνες , όμως τα μάγουλα παραμένουν και γενικότερα δικρίνεται η τετραγονοποίηση που είχε πριν όταν το βαπόρι ονομαζόταν SEAWORLD EXPRESS Στην δεύτερη έχουν κοπεί και τα μαγουλα κι από την ίσαλο κι επάνω χτίζεται η καινούρια κι ασφαλώς βαπορίσια του πλώρη. Στην τρίτη με τα ρυμουλκά μπαίνει στην δεξαμενή Και στην τέταρτη επάνω στην δεξαμενή πριν γίνει η προσθήκη και δεύτερου τιμονιού Edited January 31, 2011 by Earl Granville
proud_ionian Posted January 31, 2011 Author Posted January 31, 2011 τι Earl Granville. o Earl Korea εισαι στην κορεα το σταρ εκτος απο την αλλαγη πλωρης εκανε και πολλες αλλες βαριες λαμαρινοδουλειες, (διπυθμενα σε ολο το μηκος του πλοιου τροποποιησεις στο ανω γκαραζ ωστε να μπορουν να στριβουν πανω τα φορτηγα κλπ). στην ελλαδα εκανε τα υπολοιπα (ολο το ξενοδοχειακο, τα θεματα safety κλπ). πραγματικα απο τις πιο ωραιες πλωρες που ταξιδευουν στα νερα μας. σαν μια ωριμη κυρια, που εκανε ενα πετυχημενο lifting και δειχνει ανετη και ξεκουραστη. ενω αλλες...
NHSOS XIOS Posted January 31, 2011 Posted January 31, 2011 Ο Earl Korea μας προσφερε πλουσια ντοκουμεντα Πραγματικα μιλαμε για μια φοβερη μετασκευη που αλλαξε τελειως το πλοιο(κατι σαν ΕΛΥΡΟΣ αλλα προς το καλυτερο φυσικα).Εκτος απο την πετυχημενη πλωρη,σημαντικες πινελιες ειναι ο καθρεφτης,η επεκταση στις βαρδιολες και το 'κουτελο' στην γεφυρα. Το πλοιο ειναι πραγματικα πολυ ομορφο στην σημερινη του μορφη(αν και πιστευω πως με αλλα σινιαλα θα εδειχνε πιο ομορφο ακομα)και διαβαζοντας το thread απο την αρχη,πρεπει εσωτερικα να ειναι απο τα καλυτερα που κυκλοφορουν στην Ελλαδα. Τελικα το Ιονιο εχει πολυ καλα πλοια(σιγουρα καλυτερα απο τα συνομιλικα τους στο Αιγαιο )εστω κι αν δεν ακουγονται πολυ η δεν ειναι δημοφιλη.
Earl Granville Posted February 1, 2011 Posted February 1, 2011 Πραγματικά οι δουλειές που έγιναν στο βαπόρι δεν έχουν γίνει ούτε από μεγάλες εταιρείες στα βαπόρια τους. Και μιλάμε για ένα βαπόρι που κάνει ταξίδι μόνο μιας ώρας. Η πλώρη είναι όλα τα λεφτά είναι πανέμορφη και ναυτική. Το πλοίο από την αλλαγή και μετά ταξιδεύει άψογα με τον καιρό στην μάσκα.Πέρυσι που το ταξίδεψα με ένα 7αρι στην μάσκα πήγαινε πολύ καλά. όπως επίσης πολύ σημαντική ήταν κι η προσθήκη δεύτερου τιμονιού το οποίο το βοήθησε αρκετά στις ελικτικές του ικανότητες. Μέσα είναι εξίσου πανέμορφο και πολύ περιποιημένο. Γενικά πάντως η εταιρεία του το προσέχει πάρα πολύ όπως άλλωστε και το ΙΟΝΙΣ. Ποτέ δεν το έχω δει με σκουριές σκασίματα ή άλλα σημάδια εγκατάλειψης ή που φανερώνουν τουλάχιστον ένα δεν βαριέσαι θα το κάνουμε στην ετήσια. Γενικά πιστεύω ότι την δεδομένη στιγμή είναι ότι καλύτερο διαθέτει η ακτοπλοία όλων των ιόνιων νησιών. Ξεχωριστή παρουσία είναι κι ο πλοίαρχος του Cpt Γιώργος Γιατράς. Ένας εξαιρετικος πλοίαρχος κι άνθρωπος.
proud_ionian Posted February 1, 2011 Author Posted February 1, 2011 (edited) αδυνατα του σημεια η ταχυτητα του (μεχρι 17KN. καλη για τη γραμμη του, αλλα το περιοριζει μονο σε τετοιες γραμμες) και η... ευαισθησια του οταν εχει τον καιρο στα... "πλευρα". δειτε το πρυμνιο σαλονι, το ρεμετζο της πρυμης και το κυριως γκαραζ, οπου φαινονται και οι παρεμβασεις στην πλωρη (δειτε πως "μπαινει" μεσα) και τις αριστερες αεροπορικες. Edited February 1, 2011 by proud_ionian
Earl Granville Posted February 2, 2011 Posted February 2, 2011 Kαι για να ολοκληρωθεί η πανδαισία του ΙΟΝΙΑΝ STAR Mία φώτο από το πλωριό σαλόνι κι άλλη μία από το πλωριό Bar το οποίο εκτός των άλλων είναι κι ένα μικρό μαγαζάκι Τέλος μία φώτο από την πλώρη έτσι όπως φαίνεται από την κόντρα γέφυρα
Panagia Ekatontapiliani Posted February 2, 2011 Posted February 2, 2011 Το Ιονιαν Σταρ πριν από λίγο μεθόρμισε από το Ν.Μ Δραπετσώνας, για το Πέραμα.
proud_ionian Posted February 2, 2011 Author Posted February 2, 2011 και το ειχα απορια, αν θα παραμεινει στο κεφαλι του ΝΜΔ, γιατι θα ειχαμε δραματα ετσι οπως εχει και πολλα εξαλα. δωρακι και το πλωριο σαλονι του, με την καραβολατρικη θεα στο ρεμετζο της πλωρης. (μη στριμωχνεστε εκει για να δειτε φουνταρισματα. υπαρχουν και τα μπαλκονακια εκατερωθεν.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 12, 2011 Posted March 12, 2011 Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες στις δυο μηχανές του πλοίου και σήμερα βγήκε για δοκιμαστικά στο Σαρωνικό. Αφού τέλειωσε από τα δοκιμαστικά έδεσε στο Πειραιά στην Ακτή Ξαβεριου.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 15, 2011 Posted March 15, 2011 Πάμε να δούμε το Ionian Star όσο ήταν δεμένο στο Πειραιά, στην Ακτή Ξαβεριου, μιας και χθες το βραδύ αναχώρησε για τη Σύρο, όπου θα δεξαμενιστεί
Neptune Posted March 15, 2011 Posted March 15, 2011 Υπαρχει καποια φωτο του πλοιου(η καποιου αδερφου του-αν εχει)που να μπορουμε να δουμε πως ηταν η πλωρη του πριν την μετασκευη? Εδω θα φανει η πλωρη ακριβως οπως ηταν οταν αγοραστηκε (Guide 97)
SPEEDRUNNER IV Posted March 15, 2011 Posted March 15, 2011 Φιλε Νeptune πολυ ωραια φοτο !!! Δεν μοιαζει λιγο σαν το Διονυσιος Σολωμος ;;
proud_ionian Posted March 17, 2011 Author Posted March 17, 2011 δεν μοιαζει απλα, ειναι κονταδελφο. αν συγκρινεις και τα δυο πλοια προ των μετασκευων τους, μοιαζουν παρα πολυ μεσα εξω (εχει αναφερθει αρκετες φορες η συγγενεια). στο star εγινε στην ουσια ανακατασκευη οταν αγοραστηκε εδω. (εχουμε πει και παλιοτερα για τη μετασκευη του)
rostelios Posted March 18, 2011 Posted March 18, 2011 Το ΙΟΝΙΑΝ ΣΤΑΡ καθώς μπαίνει στη μια εκ των πλωτών δεξαμενών του Νεωρίου στη Σύρο (15-03-2011) Δεξαμενισμένο στην δεξαμενή "Βιολαντώ Γουλανδρή" στο Νεώριο Σύρου
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now