Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 488
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...
Posted
On 12/23/2021 at 8:44 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Mare Di Levante αναμένεται να δεξαμενιστεί στη δεξαμενή Πειραιάς Ι από τις 29/01/21 έως την 01/02/22.

Ο δεξαμενισμός του Mare Di Levante μετατέθηκε για τις 21/02/22 έως τις 27/02/22.

  • 4 weeks later...
Posted

Ας δούμε το Mare Di Levante στη δεξαμενή Πειραιάς Ι, όπου θα μείνει μέχρι τις 03/03/22. Το πλοίο θα φύγει σχεδόν αμέσως μετά τον αποδεξαμενισμο για τη Ζάκυνθο, έτσι ώστε να επιστρέψει στα δρομολόγια στη γραμμή Κυλλήνη Ζάκυνθο στις 06/03/22

  • 2 weeks later...
Posted

Είναι ήδη στη Ύδρα, επιστρέφοντας στη Μυρωμένη:wub: Ζάκυνθο.

ΥΓ: Από τη δεξαμενή, κεντρικό λιμάνι και δρομο

  • 2 weeks later...
Posted

https://fb.watch/bVXsLVZKYT/

Video από το δεξαμενισμό του Mare ανέβασε η εταιρεία.

Πολλά στραβά επισημαίνουμε κατά καιρούς, αρκετά πολύ χοντρά, αλλά όσα βιντεάκια και φωτό έχουμε δει από επισκευές πλοίων της, δεν εχουμε δει από καμία άλλη ελληνική ακτοπλοϊκή.

 

  • proud_ionian changed the title to Μάρε Ντι Λεβάντε (IMO 8405191)
  • 2 months later...
Posted

Τραυματισμός επιβάτιδος στο ΕΓ-ΟΓ Mare Di Levante στη Ζάκυνθο

Ενημερώθηκε απογευματινές ώρες χθες η Λιμενική Αρχή Ζακύνθου, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ «ΜΑΡΕ ΝΤΙ ΛΕΒΑΝΤΕ» Ν.Π. 11117, για τραυματισμό 71χρονης επιβάτιδος επί του πλοίου.

Συγκεκριμένα, η γυναίκα τραυματίστηκε, εντός του πλοίου κατά την διάρκεια μετακίνησης της προς το σαλόνι του πλοίου, ενώ με τον κατάπλου του πλοίου στο λιμένα Ζακύνθου, η ανωτέρω 71χρονη μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Ζακύνθου, όπου διαγνώστηκε με μεγάλο θλαστικό τραύμα στην αριστερή της κνήμη.

Προανάκριση διενεργείται από την οικεία Λιμενική Αρχή.

  • 3 months later...
Posted

Τραυματισμός επιβάτιδος στο Ε/Γ - Ο/Γ Mare Di Levante στη Ζάκυνθο 

Quote

Ενημερώθηκε πρωινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Ζακύνθου, για τον τραυματισμό 85χρονης ημεδαπής επιβάτιδος εντός του Ε/Γ - Ο/Γ "ΜΑΡΕ ΝΤΙ ΛΕΒΑΝΤΕ" Ν.Π. 11117, κατά την διαδικασία απόπλου από τον λιμένα Ζακύνθου για λιμένα Κυλλήνης.

Συγκεκριμένα, η ανωτέρω τραυματίστηκε μετά από πτώση της στις κυλιόμενες σκάλες του πλοίου και μεταφέρθηκε με ιδιωτικό μέσο στο Γενικό Νοσοκομείο Ζακύνθου, για την παροχή των πρώτων βοηθειών, απ΄ όπου και εξήλθε.

Προανάκριση διενεργείται από το Λιμεναρχείο Ζακύνθου.

 

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
Posted

Το Mare Di Levante σταμάτησε τα δρομολόγια του το Σάββατο 21 Ιανουαρίου και λογικά σήμερα θα αναχωρήσει από τη Ζάκυνθο για έρθει στο Πειραιά για το δεξαμενισμό του.

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted

Στο Mare Di Levante έχει προστεθεί στη θέση (ανάμεσα στους δυο καταπέλτες οχημάτων), που είχαν γράψει το βραβείο της καλύτερης εταιρείας το 2019 και το 2022, ενώ έχει τοποθετηθεί θυρεό με το δεύτερο βραβείο!! Εάν συνεχίσει έτσι η εταιρεία σε λίγα χρόνια θα γεμίσει τη πρύμη της με βραβεία!!!

Posted

Ελπίζω να επιστρέψει δριμύτερο όσον αφορά την ταχύτητα (γύρω στους 17 κόμβους) γιατί οι ταχύτητες από 13 (οπότε έχει καιρό)έως 15,5 κόμβους είναι απαράδεκτες στη σημερινή εποχή για τη γραμμή της Ζακύνθου. 

Posted

Μια χαρα εχουμε καταλαβει.

17 εχει πιασει με ζορια και σε εξαιρετικες περιπτωσεις.

Αν παει με 17 σε μονιμη βαση, θα βγουν τα καπακια στο γκαραζ

Posted (edited)

Αυτό εννοούσα!!!! Ευχαριστώ για την διατύπωση!

Edited by proud_ionian
quote
Posted
1 hour ago, proud_ionian said:

Αν παει με 17 σε μονιμη βαση, θα βγουν τα καπακια στο γκαραζ

Φυσικά δεν μπορεί να πάει με 17 σε μόνιμη βάση.Και τα 16-16,5 σχεδόν μια χαρά είναι (με καλοσύνη).Το πρόβλημα είναι ότι με πολλά μποφόρ στο δύσκολο στενό Ζακύνθου Πελοποννήσου πάει με πολύ αργές ταχύτητες (13-14 κόμβους),κουνάει παρά πολύ επειδή δεν έχει Stabilizers με αποτέλεσμα να κάνει κοντά στις 2 ώρες να περάσει απέναντι αντί για 1:15 και ταλαιπωρεί εκαντοντάδες Ζακυνθινούς.

Δυστυχώς αλλαγή μηχανών(να βάλει μηχανές σαν του Σολωμού) για να αυξηθεί λίγο η ταχύτητα του και προσθήκη Stabilizers για να βελτιωθεί η θαλάσσια συμπεριφορά του ούτε να το συζητάμε. Προτεραιότητες τους είναι να μαζευτεί λίγο ρευστό για να ρεφαρουν τη χασουρα από το Σμύρνα και η μετασκευή του Κοντέσσα. 

Posted

Είναι 39 χρονών πλοίο, εκ των οποίων τα 19+ στην Κυλλήνη.

Μια χαρά τα έχει βγάλει πέρα.

Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι κάποιος θα ρίξει λεφτά για να αλλάξει δεύτερη φορά μηχανές;

 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...