ΣΕΙΡΙΟΣ Posted March 4, 2012 Posted March 4, 2012 (edited) On 3/4/2012 at 8:07 PM, antonis molos said: Σε κάποιο βιβλίο διάβασα και το όνομα ενός ακόμη πορθμείου που ταξίδεψε στη γραμμή την ίδια χρονική περίοδο με τα προαναφερόμενα και λεγόταν ΠΑΛΛΙΡΟΙΑ. Φίλε Αντώνη, πρέπει να μιλάμε τελικά για υπαρκτό πλοίο. Και λέω υπαρκτό, γιατί γνώριζα για πορθμείο με το όνομα ΠΑΛΙΡΡΟΙΑ και αριθμό νηολογίου Ν.Π 2084 (περίπου στο 1962), αλλά μιας και δεν είχα ξαναακούσει πουθενά αυτό το όνομα, είχα υποθέσει ότι ίσως να επρόκειτο για κάποιο πλοίο που ενώ είχε πάρει αριθμό νηολογίου, είτε δεν κατασκευάστηκε ποτέ, είτε αποπερατώθηκε με κάποιο άλλο όνομα. Το ίδιο (???) πορθμείο, ΠΑΛΙΡΡΟΙΑ, το βρίσκουμε και με άλλον αριθμό νηολογίου, Ν.Π. 2828 (περίπου στο 1967). Edited February 19, 2018 by Nick the Greek
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 13, 2012 Posted March 13, 2012 Στο βιβλίο του κ. Γ. Χαλάτση αναφέρεται ότι το 1965 και για μια 5ετία το Παλίρροια έκανε δρομολόγια στη γραμμή Πάτρας-Κρυονερίου.
gtogias Posted March 13, 2013 Posted March 13, 2013 Πράγματι το Παλίρροια δούλεψε για κάποια χρόνια στη γραμμή Πάτρα-Κρυονέρι, παρέα με κάποιο άλλο, αφού τη γραμμή το 1968 την κάλυπταν δυο πλοία. Μάλιστα η γραμμή είχε και αρκετή κίνηση:
polmyt Posted March 14, 2013 Posted March 14, 2013 Με αφορμη του ποστ του φιλου gtogias ας ξαναεπισυναψω την φωτο του ΣΟΦΡΑΣ που ειχαμε βαλει πριν απο καποια χρονια.Πισω απο το ΣΟΦΡΑΣ φαινεται μια παντοφλα που δεν την εχουμε ταυτοποιησει ακομα.Υπαρχει περιπτωση αυτη να ειναι το ΠΑΛΙΡΡΟΙΑ; Αν θυμαται καποιος εστω και αμυδρα πως ηταν το πλοιο ας μας διαφωτησει Να υπενθυμισω οτι η φωτο ειναι απο το picassaweb και τον χρήστη Robert Bocking.
polmyt Posted February 5, 2014 Posted February 5, 2014 (edited) Στην παρακατω φωτο,που αγορασα πριν λιγο καιρο,βλεπουμε δυο κυριες να ποζαρουν με φοντο τον καθρεφτη του προρθμειου.Δυστυχως δεν μπορουμε να βγαλουμε πολλα συμπερασματα για το πως ηταν η εξωτερικη μορφη της παντοφλας, ομως αυτη ειναι και η μοναδικη φωτο που εχω δει μεχρι στιγμης που απεικονιζει εστω και ενα μερος του πλοιου.Ελπιζω στο μελλον να βρεθει καλυτερη φωτο. Edited February 6, 2014 by polmyt
proud_ionian Posted February 6, 2014 Posted February 6, 2014 και αν κρινω απο την κλοκοβα που φαινεται απεναντι, η παντοφλα ειναι στο ριο
gtogias Posted February 6, 2014 Posted February 6, 2014 Ρίο ή στη γραμμή Πάτρα-Κρυονέρι που δούλευε για κάποιο καιρό το πλοίο?
antonis molos Posted February 6, 2014 Posted February 6, 2014 Μάλλον πρός Πάτρα μεριά πρέπει να είναι το πορθμείο, μεγάλη φαίνεται η απόσταση απο την παλιοβούνα ( η ορθότερα Κλόκοβα που αναφέρει πιο πάνω ο proud). Επειδή έτυχε να έχω ταξιδέψει με το ΡΟΔΟΣ, θυμάμαι σαν όνειρο την είσοδο στο "σαλόνι"' του πλοίου να μοιάζει με του ΠΑΛΙΡΡΟΙΑ ( έχουν ανέβει και φωτό για σύγκριση), όπως και ο χώρος του γκαράζ, όπου μου φαίνεται ότι διακρίνω σιδηροτροχιές. Το πιθανότερο είναι ότι εξωτερικά θα έμοιαζε με το ΡΟΔΟΣ.
ΝΗΡΕΑΣ Posted February 6, 2014 Posted February 6, 2014 Εάν κρίνω από την γωνία που φαίνεται η Βαράσοβα σε σχέση με την Κλόκοβα, θα έλεγα ότι η λήψη έγινε στο Ρίο.
polmyt Posted February 6, 2014 Posted February 6, 2014 Επειδή έτυχε να έχω ταξιδέψει με το ΡΟΔΟΣ, θυμάμαι σαν όνειρο την είσοδο στο "σαλόνι"' του πλοίου να μοιάζει με του ΠΑΛΙΡΡΟΙΑ ( έχουν ανέβει και φωτό για σύγκριση), όπως και ο χώρος του γκαράζ, όπου μου φαίνεται ότι διακρίνω σιδηροτροχιές. Το πιθανότερο είναι ότι εξωτερικά θα έμοιαζε με το ΡΟΔΟΣ. Αντωνη με εβαλες σε σκεψεις οσο αναφορα τις σιδηροτροχιες στο γκαραζ οποτε εκανα ενα ζουμ στη φωτο για να τις δουμε απο πιο κοντα.Ειδικος δεν ειμαι με τα σιδηροδρομικα, αλλα δεν μου μοιαζουν για σιδηροτροχιες αυτα που φαινονται στο γκαραζ. Συμφωνω παντως οτι πρεπει να εμοιαζε με το ΡΟΔΟΣ.Υπαρχουν 2-3 παντοφλες που εχουμε δει σε φωτο στην περιοχη του Ριου και δεν τις εχουμε ταυτοποιησει, που μοιαζουν με το ΡΟΔΟΣ, μιας και ηταν παλια αποβατικα.Πιθανον το ΠΑΛΙΡΡΟΙΑ να ειναι μια απο αυτες
proud_ionian Posted February 6, 2014 Posted February 6, 2014 μηπως ειναι καποια ιδιοτυπη σιδηροτροχια; εγκοπη για να μπαινει η ροδα του βαγονιου, χωρις να περισσευουν οι ραγες
PIANOMAN Posted February 12, 2014 Posted February 12, 2014 (edited) επειδη το πλοιο φαινεται ξεκαθαρα χαμηλα στο καθρεφτη πως ειναι κατασκευασμενο με ηλους (καρφια-πριτσινια) και οχι με ηλεκτροσυγκολληση (που ειναι κατασκευασμενες οι προσθηκες-πιθανως μετασκευη του) μας οδηγει στο σχεδον βεβαιο συμπερασμα πως ειναι μετασκευασμενο αποβατικο. Ιδιο ακριβως ηλωτο πλοιο και ηλεκτροσυγκολληση στις μετασκευες του ειναι το γνωστο μας ΕΥΓΕΝΙΑ Π. καθως και ολα τα LCT τυπου πλοια και τα πλοια εως και το δευτερο παγκοσμιο πολεμο γενικα . Αν λαβουμε υπ οψιν πως τα σιδερενια πλοια κατασκευαζονταν με ηλους εως το αργοτερο το 1950 και πως καμια παντοφλα δε κατασκευαστηκε στην ελλαδα με ηλους ποτε (νομιζω πως δεν κατασκευαστηκαν ποτε καν σιδερενια πλοια προπολεμικα στην ελλαδα, εχω διαβασει πως τα πρωτα στο περαμα κατασκευαστηκαν τελη του '50), εγω φτανω στο συμπερασμα βασει λογικης και οπως τοσες αλλες ιδιες περιπτωσεις αλλωστε πως το πλοιο αυτο ηταν πρωην αποβατικο 99 τοις εκατο, μετασκευασμενο. Edited February 12, 2014 by PIANOMAN
gtogias Posted January 5, 2020 Posted January 5, 2020 Ιδού και μια φωτογραφία του Παλίρροια, δυστυχώς χαμηλής ανάλυσης, από το 1975:
polmyt Posted April 30, 2023 Posted April 30, 2023 Σε αυτη τη καρτ ποσταλ απο την Πατρα διακρινεται στο βαθος μια παντοφλα η οποια θεωρω οτι ειναι το ΠΑΛΙΡΡΟΙΑ Ειναι χαρακτηριστικος ο καθρεφτης της με τα δυο φινιστρινια στο κεντρο αναμεσα στα παραθυρα.Παραθετω και ενα τμημα της καρτας για να δουμε λιγο καλυτερα την παντοφλα
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted April 30, 2023 Author Posted April 30, 2023 (edited) Πανέμορφη καρτ ποστάλ, και είναι βέβαια το ΠΑΛΙΡΡΟΙΑ. Πρώην Βρετανικό αποβατικό του Β. Π. Π., ένα από τα δώδεκα LCT Mk4 που παραχωρήθηκαν στην χώρα μας μετά την λήξη του. Ήταν το πρώην LCT 1297 (Built by Tees-Side Bridge, Middlesbrough, U. K.), πρώην Α/Β 1297 και ΘHΡΑ L260 του πολεμικού μας ναυτικού. Εκποιηθηκε σε ιδιώτες το 1962, μετονομάστηκε ΠΑΛΊΡΡΟΙΑ με αριθμό νηολογιου Πειραιά 2084, και το 1966 κατόπιν εκτεταμένης μετασκευής θεωρήθηκε νέα κατασκευή (στοιχεία Άρης Μπιλαλης) και επανανηολογηθηκε με νέο αριθμό Πειραιά 2828. Μπορουμε να το δούμε και σε φώτο ως ΘΗΡΑ L260, στο λιμάνι της Ζακύνθου το 1953 μετά τον καταστροφικό σεισμό. Πηγή φώτο : pilarinos.blogspot Edited April 30, 2023 by ΣΕΙΡΙΟΣ
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now