Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Επειδή πήγε ντάνα δεν σημαίνει και σκραπ! Μέχρι τον Ιούνιο έχει ακόμα μπροστά του! Διότι έχει ακουστεί ότι μπορεί να γίνει και πλωτό ξενοδοχείο στην Ελληνική Riviera για τους εργάτες του έργου! Έχει ακόμα μέλλον. Ηρεμήστε!

Posted (edited)

Είτε μας αρέσει είτε όχι κάποια στιγμή και για τα αγαπημένα μας βαπόρια έρχεται το τέλος τους. Πληρωματα και βαπόρι υπηρέτησαν ένας θεός ξέρει με πόσες δυσκολίες τη πιο δύσκολη -κατ έμε- γραμμή του αιγαίου. 

Edited by fourtounakis
Posted

Κατ' εμέ, το λογικό και επόμενο θα ήταν να αποσυρθεί το οποιοδήποτε επιβατηγό κοντά στα 50, πόσο μάλλον αυτό, που έχει δουλέψει επί πολλά χρόνια σε μια πολύ απαιτητική και ζόρικη γραμμή. Έχει πολλές ιδιοτροπίες και σίγουρα όχι ένα ευρύ μέλλον στις θάλασσες και όσες επισκευές και να έχει κάνει, δεν παύει να είναι ένα υπερταλαιπωρημένο και υπερήλικο βαπόρι με πολλά κουσούρια... Δεν αρκούν μόνο τα 20 μιλάκια που πιάνει (και αυτά αν έχει πρύμα τον άνεμο...) Δεν μπορεί η ίδια εταιρεία που υπόσχεται νεότευκτα και μια νέα εποχή στην ακτοπλοΐα, να έχει έναν Πρέβελη (και κάθε Πρέβελη) πεταμένο στο Αιγαίο, είτε αυτός πάει με 15, είτε με 20, είτε με 30... Αυτό που εγώ δεν καταλαβαίνω είναι γιατί εξαρχής, τον περασμένο χρόνο, επενδύθηκαν τόσα χρήματα στο πλοίο, αφού ήθελαν να το στείλουν. Δεν γνωρίζω βέβαια εάν υπήρξε και κάποια αλλαγή στην διοίκηση του ομίλου από τότε, συμπληρώστε εσείς.

Posted
23 hours ago, SuperRunner said:

Ίσως να μπορούσε να αξιοποιηθεί και σαν ρο/ρο, όπως το Άγιος Γεώργιος.

Και τα ρορο θέλουν εξιγχρονισμο και τα μοτορσιπ. Όλα μας τα ρορο πλην 2 της Blue star ξεπερνάνε τα 40 έτη και πολλά μοτορσιπ τα 50! Δηλαδή επειδή δεν κουβαλά κόσμο; πλήρωμα δεν έχουν; 

Posted
9 hours ago, Power_Jet said:

Κατ' εμέ, το λογικό και επόμενο θα ήταν να αποσυρθεί το οποιοδήποτε επιβατηγό κοντά στα 50, πόσο μάλλον αυτό, που έχει δουλέψει επί πολλά χρόνια σε μια πολύ απαιτητική και ζόρικη γραμμή. Έχει πολλές ιδιοτροπίες και σίγουρα όχι ένα ευρύ μέλλον στις θάλασσες και όσες επισκευές και να έχει κάνει, δεν παύει να είναι ένα υπερταλαιπωρημένο και υπερήλικο βαπόρι με πολλά κουσούρια... Δεν αρκούν μόνο τα 20 μιλάκια που πιάνει (και αυτά αν έχει πρύμα τον άνεμο...) Δεν μπορεί η ίδια εταιρεία που υπόσχεται νεότευκτα και μια νέα εποχή στην ακτοπλοΐα, να έχει έναν Πρέβελη (και κάθε Πρέβελη) πεταμένο στο Αιγαίο, είτε αυτός πάει με 15, είτε με 20, είτε με 30... Αυτό που εγώ δεν καταλαβαίνω είναι γιατί εξαρχής, τον περασμένο χρόνο, επενδύθηκαν τόσα χρήματα στο πλοίο, αφού ήθελαν να το στείλουν. Δεν γνωρίζω βέβαια εάν υπήρξε και κάποια αλλαγή στην διοίκηση του ομίλου από τότε, συμπληρώστε εσείς.

Το κοντά στα 50 είναι εντελώς αόριστο

12 minutes ago, The ferry said:

Και τα ρορο θέλουν εξιγχρονισμο και τα μοτορσιπ. Όλα μας τα ρορο πλην 2 της Blue star ξεπερνάνε τα 40 έτη και πολλά μοτορσιπ τα 50! Δηλαδή επειδή δεν κουβαλά κόσμο; πλήρωμα δεν έχουν; 

Δεν σημαίνει ότι όποιο εγ/ογ αποσύρεται,κάνει γιά ρορό Το ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ αν κ παλιότερο,έκανε με τα μεγάλα γκαράζ που έχει κ μάλιστα το πάνω γιά φορτηγά Τα μότορσιπ έχουν λιγοστέψει πάρα πολύ
Όχι τα ρορό δεν θέλουν εκσυγχρονισμό όπως το λες Πρέπει να πληρούν κάποιους κανονισμούς οι οποίοι είναι πιό ελαστικοί από τωνεγ/ογ,γι'αυτό κ το όριο των 12 επιβατών (οδηγών) .

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...