SuperRunner Posted yesterday at 08:42 PM Posted yesterday at 08:42 PM Ίσως να μπορούσε να αξιοποιηθεί και σαν ρο/ρο, όπως το Άγιος Γεώργιος.
Barbarosas1993 Posted 23 hours ago Posted 23 hours ago Επειδή πήγε ντάνα δεν σημαίνει και σκραπ! Μέχρι τον Ιούνιο έχει ακόμα μπροστά του! Διότι έχει ακουστεί ότι μπορεί να γίνει και πλωτό ξενοδοχείο στην Ελληνική Riviera για τους εργάτες του έργου! Έχει ακόμα μέλλον. Ηρεμήστε!
fourtounakis Posted 23 hours ago Posted 23 hours ago (edited) Είτε μας αρέσει είτε όχι κάποια στιγμή και για τα αγαπημένα μας βαπόρια έρχεται το τέλος τους. Πληρωματα και βαπόρι υπηρέτησαν ένας θεός ξέρει με πόσες δυσκολίες τη πιο δύσκολη -κατ έμε- γραμμή του αιγαίου. Edited 23 hours ago by fourtounakis
Power_Jet Posted 9 hours ago Posted 9 hours ago Κατ' εμέ, το λογικό και επόμενο θα ήταν να αποσυρθεί το οποιοδήποτε επιβατηγό κοντά στα 50, πόσο μάλλον αυτό, που έχει δουλέψει επί πολλά χρόνια σε μια πολύ απαιτητική και ζόρικη γραμμή. Έχει πολλές ιδιοτροπίες και σίγουρα όχι ένα ευρύ μέλλον στις θάλασσες και όσες επισκευές και να έχει κάνει, δεν παύει να είναι ένα υπερταλαιπωρημένο και υπερήλικο βαπόρι με πολλά κουσούρια... Δεν αρκούν μόνο τα 20 μιλάκια που πιάνει (και αυτά αν έχει πρύμα τον άνεμο...) Δεν μπορεί η ίδια εταιρεία που υπόσχεται νεότευκτα και μια νέα εποχή στην ακτοπλοΐα, να έχει έναν Πρέβελη (και κάθε Πρέβελη) πεταμένο στο Αιγαίο, είτε αυτός πάει με 15, είτε με 20, είτε με 30... Αυτό που εγώ δεν καταλαβαίνω είναι γιατί εξαρχής, τον περασμένο χρόνο, επενδύθηκαν τόσα χρήματα στο πλοίο, αφού ήθελαν να το στείλουν. Δεν γνωρίζω βέβαια εάν υπήρξε και κάποια αλλαγή στην διοίκηση του ομίλου από τότε, συμπληρώστε εσείς.
The ferry Posted 1 hour ago Posted 1 hour ago 23 hours ago, SuperRunner said: Ίσως να μπορούσε να αξιοποιηθεί και σαν ρο/ρο, όπως το Άγιος Γεώργιος. Και τα ρορο θέλουν εξιγχρονισμο και τα μοτορσιπ. Όλα μας τα ρορο πλην 2 της Blue star ξεπερνάνε τα 40 έτη και πολλά μοτορσιπ τα 50! Δηλαδή επειδή δεν κουβαλά κόσμο; πλήρωμα δεν έχουν;
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted 53 minutes ago Posted 53 minutes ago 9 hours ago, Power_Jet said: Κατ' εμέ, το λογικό και επόμενο θα ήταν να αποσυρθεί το οποιοδήποτε επιβατηγό κοντά στα 50, πόσο μάλλον αυτό, που έχει δουλέψει επί πολλά χρόνια σε μια πολύ απαιτητική και ζόρικη γραμμή. Έχει πολλές ιδιοτροπίες και σίγουρα όχι ένα ευρύ μέλλον στις θάλασσες και όσες επισκευές και να έχει κάνει, δεν παύει να είναι ένα υπερταλαιπωρημένο και υπερήλικο βαπόρι με πολλά κουσούρια... Δεν αρκούν μόνο τα 20 μιλάκια που πιάνει (και αυτά αν έχει πρύμα τον άνεμο...) Δεν μπορεί η ίδια εταιρεία που υπόσχεται νεότευκτα και μια νέα εποχή στην ακτοπλοΐα, να έχει έναν Πρέβελη (και κάθε Πρέβελη) πεταμένο στο Αιγαίο, είτε αυτός πάει με 15, είτε με 20, είτε με 30... Αυτό που εγώ δεν καταλαβαίνω είναι γιατί εξαρχής, τον περασμένο χρόνο, επενδύθηκαν τόσα χρήματα στο πλοίο, αφού ήθελαν να το στείλουν. Δεν γνωρίζω βέβαια εάν υπήρξε και κάποια αλλαγή στην διοίκηση του ομίλου από τότε, συμπληρώστε εσείς. Το κοντά στα 50 είναι εντελώς αόριστο 12 minutes ago, The ferry said: Και τα ρορο θέλουν εξιγχρονισμο και τα μοτορσιπ. Όλα μας τα ρορο πλην 2 της Blue star ξεπερνάνε τα 40 έτη και πολλά μοτορσιπ τα 50! Δηλαδή επειδή δεν κουβαλά κόσμο; πλήρωμα δεν έχουν; Δεν σημαίνει ότι όποιο εγ/ογ αποσύρεται,κάνει γιά ρορό Το ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ αν κ παλιότερο,έκανε με τα μεγάλα γκαράζ που έχει κ μάλιστα το πάνω γιά φορτηγά Τα μότορσιπ έχουν λιγοστέψει πάρα πολύ Όχι τα ρορό δεν θέλουν εκσυγχρονισμό όπως το λες Πρέπει να πληρούν κάποιους κανονισμούς οι οποίοι είναι πιό ελαστικοί από τωνεγ/ογ,γι'αυτό κ το όριο των 12 επιβατών (οδηγών) .
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now