Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)
1 hour ago, genesis_jnr said:

Προσωπικά διαφωνώ.

Θα συμφωνήσω μαζί σου. Το πλοίο μετά το "εντατικό φρεσκαρισμα" που έλαβε είναι στα καλύτερά του. Δεν υπάρχει λόγος να το κατηγορουμε άδικα . Η καταγγελία που αναφέρθηκε κατά πάσα πιθανότητα είχε επηρεαστεί μόνο κ μόνο επειδή θα ξανά ερχόταν τα "σάπιο Πρέβελης" σύμφωνα με μερικούς.

Edited by proud_ionian
long quote short
Posted
2 hours ago, Ferries_greek said:

Για καμιά γραμμή δεν κάνει ας το παραδεχτούμε, κι ας έχει ψιλό φρεσκαριστει. Για κάνα 2 - 3 μήνες έκανε δρομολόγια και μου φάνηκε ότι έκανε οδύσσεια. 

1)καταγγελία επιβάτη. 

2)παράπονα από κατοίκους της κασοκαρπαθιας. 

3)απαγορευση απόπλου. 

Και κάποιες άλλες μικροιστοριες εκεί πέρα. 

Καλα τα 2 πρωτα....

Posted

Επειδή έκανε την όποια καταγγελία ένας επιβάτης ή υπήρξαν παράπονα από κατοίκους που δεν έφεραν το Icon Of The Seas προς αντικατάσταση του BS Chios και έφεραν το Πρέβελης, δε σημαίνει ότι δεν κάνει για καμία γραμμή....μην τα ισοπεδώνουμε όλα...

Posted

Ούτε το 3ο είναι σοβαρός λόγος πιστεύω, από τη στιγμή που ήταν μια μικρή βλάβη που φτιάχτηκε τσακ μπαμ (και ούτε καν σε μηχανές). Άλλη περίπτωση αν ήταν κάνα Κρήτη ΙΙ και γινόντουσαν τέτοια στο πλοίο μέρα παρά μέρα...

Posted
3 hours ago, proud_ionian said:

Ελευσίνα που θα πάει ήταν προγραμματισμένο ή συνέπεια του χθεσινού "συμβάντος";

Ήταν προγραμματισμένο αφού ολοκληρώθηκαν τα δρομολόγια του στη γραμμή της Κασοκαρπαθιας 

Posted
3 hours ago, genesis_jnr said:

Προσωπικά διαφωνώ. Το πλοίο έχει ακόμα αρκετές δυνατότητες και θα μπορούσε να θεωρηθεί αναβάθμιση σε κάποιες γραμμές. Σε ταξίδι μου πέρσι το καλοκαίρι όταν αντικαθιστούσε τον Άνεμο με εντυπωσίασε η συνέπειά του καθώς φτάσαμε στον προορισμό μας χωρίς καθυστέρηση (ταξίδι 8 ωρών). Από κει και πέρα οι φθορές στο παλιό του ξενοδοχειακό ήταν εμφανείς και έτσι τα σαλόνια του φαινόντουσαν παρωχημένα και παρατημένα.

Από φωτογραφίες που είδα από το ανανεωμένο του εσωτερικό φέτος τα σαλόνια του φαίνονται πλέον όμορφα και προσεγμένα. Θεωρώ ότι θα έπρεπε να είχε θέση στον καλοκαιρινό σχεδιασμό της Άττικα, ακόμα και ως συμπληρωματικό και με λίγα δρομολόγια μες την εβδομάδα.

Με 15,5 ν.μ. την ώρα πήγαινε τότε.

Δεν το λες και αναβάθμιση.

Posted
4 hours ago, proud_ionian said:

Ελευσίνα που θα πάει ήταν προγραμματισμένο ή συνέπεια του χθεσινού "συμβάντος";

Οσο προγραμματισμενο μπορει να ηταν το οτι περασε απο γενικη επισκευη,ναυτολογησε πληρωμα κλπ για να ταξιδεψει μονο για 20 μερες.

Μπεεε :D

Posted (edited)

θα μου εκανε τρομερη να ξοδεψε η αττικα 3 εκ οπως ακουγετε για να το φερει σε ενα αξιοπρεπες επιπεδο, μονο για 20 μερες. 

Edited by proud_ionian
quote
Posted (edited)

Μην το δούμε τον χειμώνα ως αντικαταστάτη προκειμένου να βγουν κάποια πλοια για ακινησία - συντήρηση τους ,με τα 19 μίλια που πιάνει τώρα άνετα κάθεται και μισο - ένα μηνα Συροτηνομυκονια προκειμενου να κανει το Paros τον δεξαμενισμο του ,ακομα και τον Διαγορα μπορεί να αντικαταστήσει. 

Edited by cyclades_shipping
Posted

Το πλοίο φαινεται πως το καλοκαίρι θα δουλέψει ως ρεζέρβα όπου χρειαστεί και τον χειμώνα αμοιβό για τους δεξαμενισμούς. 

Posted
1 hour ago, iord said:

θα μου εκανε τρομερη να ξοδεψε η αττικα 3 εκ οπως ακουγετε για να το φερει σε ενα αξιοπρεπες επιπεδο, μονο για 20 μερες. 

Ούτε η πρώτη ούτε και η τελευταία φορά θα είναι που η ΑΤΤΙΚΑ έχει ξοδέψει με λάθος τρόπο και σε λάθος χρόνο μεγάλα ποσά.
Ακριβή στα πίτουρα και φτηνή στ' αλεύρι.

Posted
4 hours ago, iord said:

...να ξοδεψε η αττικα 3 εκ οπως ακουγετε...

Τρία εκατομμύρια ευρώ; Στο Πρέβελης;:blink: Αξίζει τόσα;

Δεν φτάνουν βεβαία τα δέκα εκατομμύρια που στοίχισε το Κεφαλονιά το 2018, :P, ούτε κάτι δεκάδες εκατομμύρια δραχμές, που είχαν δώσει παλιότερα για ελασματουργικές εργασίας σε μια 34χρονη.

Posted (edited)

Σίγουρα τα νουμερα του πρεβελης δεν πλησιαζουν, αν και το κεφαλονια ουσιαστικα ηταν αγορα πλοιου και γραμμης μαζι, παντος το σκεπτικο εμενα με προβληματιζει, για 15 μερες θα μπορουσε η να παει ο διαγορας η να ναυλωσουν ακομα καποιο αλλο πλοιο προκειμενου να κανουν την δουλεια τους. Θα εχει μελλο θεωρω η ολη υποθεση

Edited by proud_ionian
quote
Posted

Δεν εννοούσα αυτό ακριβώς ;) 

Λέω να είμαστε επιφυλακτικοί με τα ποσά που ακούγονται κατά καιρούς.

Posted

Νομιζω 3 εκατ. Ευρω είναι λίγα με βάση τις δουλειές που έγιναν . Πιο ρεαλιστικό είναι ένα νούμερο κοντά στα 4,5 εκατ. 

Posted
1 hour ago, proud_ionian said:

Δεν εννοούσα αυτό ακριβώς ;) 

Λέω να είμαστε επιφυλακτικοί με τα ποσά που ακούγονται κατά καιρούς.

Σαφώς!

Posted
2 hours ago, proud_ionian said:

Δεν εννοούσα αυτό ακριβώς ;) 

Λέω να είμαστε επιφυλακτικοί με τα ποσά που ακούγονται κατά καιρούς.

Σε αυτο δεν διαφωνω καθολου 🙌 

Posted
2 hours ago, iord said:

Σίγουρα τα νουμερα του πρεβελης δεν πλησιαζουν, αν και το κεφαλονια ουσιαστικα ηταν αγορα πλοιου και γραμμης μαζι, παντος το σκεπτικο εμενα με προβληματιζει, για 15 μερες θα μπορουσε η να παει ο διαγορας η να ναυλωσουν ακομα καποιο αλλο πλοιο προκειμενου να κανουν την δουλεια τους. Θα εχει μελλο θεωρω η ολη υποθεση

Μα το Πρεβελης ξεκίνησε να φτιάχνεται για να μπει στην άγονη της Λήμνου…μετά προέκυψε να ξαναμπει κασοκαρπαθία αφού το πλάνο στην αρχή ήταν να μπει το Δηλος. 

Posted

Κινείται τίποτα στο βαπόρι έχουμε νεότερο; Δεν μπορώ να καταλάβω τη φιλοσοφία εκεί στην Attica.. σύνθεσαν πλήρωμα για 20 μέρες και τέλος; 

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Posted

Κάτι ακούγεται και γι αυτό , για ενδεχόμενο ναύλωσής του από αλλοδαπή πρεσβεία για ενδεχόμενο απεγκλωβισμού πολιτών της αν γενικευτεί η σύρραξη.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...