Mike18 Posted June 19, 2020 Posted June 19, 2020 Τρέχει κατι με το πλοίο πλέει με 11 κόμβους αυτη την στιγμη
Nick the Greek Posted June 22, 2020 Author Posted June 22, 2020 Αγαπάμε Πρεβελάρα, ωραιότατη κατά την είσοδό της στον Πειραιά την περασμένη Παρασκευή.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 24, 2020 Posted July 24, 2020 Το Πρέβελης αναμένεται να δεξαμενιστεί στη δεξαμενή Πειραιάς Ι από τις 15/10/20 έως τις 26/10/20
basilis89 Posted July 24, 2020 Posted July 24, 2020 Γεμάτο πρέπει να έφυγε και με λίγη καθυστερηση το καράβι σήμερα.
Nick the Greek Posted July 31, 2020 Author Posted July 31, 2020 Σήμερα το Πρέβελης που πρίν κανένα 20λεπτο πέρασε τα φανάρια του Πειραιά έδεσε 89-96, δηλαδή στην πλώρη του Παλατιού του Ηρακλείου, υποπτεύομαι πως αυτό έχει να κάνει με τίποτα εργασίες ή προσθαφαίρεση σωστικών μέσων.
Nick the Greek Posted August 17, 2020 Author Posted August 17, 2020 Στην σημερινή του επιστροφή στον Πειραιά με μιάμιση ώρα καθυστέρηση από την προβλεπόμενη, έδεσε στο ντόκ 3. Αναρωτιέμαι γιατί.
Lord Posted August 17, 2020 Posted August 17, 2020 Γενικά φετος σέρνεται, τα προηγούμενα χρόνια πάνω κάτω πηγαινε εστω 17kts κατά μέσο όρο.Πλεον εδω και αρκετό γύρω στους 15.5
Nick the Greek Posted August 17, 2020 Author Posted August 17, 2020 Τελικά μάλλον δε θα μάθουμε ποτέ γιατί βρέθηκε στο ντόκ 3, το πλοίο ανεχώρησε κανονικότατα μόλις πρό 3 λεπτών για το δρομολόγιό του.
nomikos Posted August 17, 2020 Posted August 17, 2020 (edited) Το βαπορι εδω και 10 χρονια κανει συντηρησεις λιγων ημερων ενω ταξιδευει ασταματητα.Και αυτο γιατι η ΑΝΕΚ δεν εχει μεριμνησει να το αντικαθιστα τα τελευταια χρονια με αλλο.Ας ελπισουμε το φθινοπωρο που θα βγει για δεξαμενισμο να κανει και μια γερη επισκευη στις μηχανες του,γιατι τους 18.5 και 19 κομβους τους ειχε ανετα τα πρωτα χορονια δρομολογησης στη Κασοκαρπαθια.Μαλιστα καπου ειχα διαβασει (δε θυμαμαι ομως που) πως στα sea trials ειχε πιασει 23 κομβους.Βεβαια ηταν νεοτευκτο και αμετασκευαστο. Edited August 17, 2020 by ΝΟΜΙΚΟΣ
Captain_Nionios Posted August 17, 2020 Posted August 17, 2020 Τους 18.5 - 19 κομβους ευτυχως τους ειχε και τα επομενα χρονια, οχι μονο στη αρχη, μετα απο καθε καλη επισκευη. Ειδικα μετα την πιο μεγαλη επισκευη του 2015, που το ειχε αντικαταστησει ο Κορναρος, "πετουσε" πολλες φορες με 19.5 . Επισης θυμαμαι και ενα φεγγαρι καπου στο 2013 -2014 που ειχε κανει παλι καλη επισκευη και πηγαινε αερα. Μετα απο καθε δεξαμενισμο ανεβαινει πολυ αλλα ειδικα μετα απο συνδιασμο με καλη επισκευη παιρνει τεραστιες ανασες, ακομα και προσφατα. Το ταξιδεψα φετος παλι για Καρπαθο και για αλλη μια φορα μου αφησε πολυ καλες εντυπωσεις σε σαλονια, καμπινες, σελφ σερβις. Λιγο παραπανω δρομο θελει μονο, ωστε να πεσουν οι χρονοι και τα δηλωμενα ωραρια.
Lord Posted August 17, 2020 Posted August 17, 2020 52 minutes ago, ΝΟΜΙΚΟΣ said: Μαλιστα καπου ειχα διαβασει (δε θυμαμαι ομως που) πως στα sea trials ειχε πιασει 23 κομβους.Βεβαια ηταν νεοτευκτο και αμετασκευαστο. Δεν υπάρχει περίπτωση να έχει πιάσει τέτοια ταχύτητα με την ιπποδύναμη που εχουν οι μηχανές του, ακομα και αμετασκευαστο.Γενικα ποτε δεν ήταν ατού η ταχύτητα του, ήταν απλά οκ.
Agaios Posted August 17, 2020 Posted August 17, 2020 Για να πιάνει 18-19 μιλάκια τα προηγούμενα χρόνια,τότε όταν ήταν νεότευκτο θα έπρεπε να έχει ταχύτητα γύρω στους 22. Έτσι και αλλιώς στην Ελλάδα χτίστηκε πολύ (με πολύ επιτυχημένη μετασκευή) οπότε βάρυνε. Τώρα αν είναι και φουλ στα φορτηγά και στα Ι.Χ. σίγουρα πάει πιο αργά. Πάντως από άποψη χωρητικότητας είναι ότι πρέπει για την συγκεκριμένη γραμμή και για αυτό έχει πετύχει.
togias_k Posted August 17, 2020 Posted August 17, 2020 Εγώ δεν καταλαβαίνω από άποψη μηχανολογικης πλευράς, πως γινεται ενα πλοιο να δουλευει συνεχόμενα σε μια απαιτητική γραμμή, με ελάχιστες και μικρής διάρκειας ακινησίες, να μην βγάζει βλάβες. Δηλαδη γενικά είναι πολυ αξιόπιστο για να μην βγάζει προβληματα?
Nick the Greek Posted August 21, 2020 Author Posted August 21, 2020 Σαν συνέπεια του οτιδήποτε έγινε και ντρέπεται το ΥΕΝ/ΛΣ να μας ανακοινώσει, το πλοίο νωρίτερα από τις 1730 δε θα δέσει, με αναχώρηση 1800 κανονικά. Πλήν όμως η ώρα αναχώρησης άλλαξε και πήγε για 2000 οπότε θα φύγουν για τη Μήλο μαζί με τον Όλυμπο.
nomikos Posted August 23, 2020 Posted August 23, 2020 (edited) On 8/17/2020 at 6:29 PM, ΝΟΜΙΚΟΣ said: Μαλιστα καπου ειχα διαβασει (δε θυμαμαι ομως που) πως στα sea trials ειχε πιασει 23 κομβους.Βεβαια ηταν νεοτευκτο και αμετασκευαστο. On 8/17/2020 at 7:28 PM, Lord said: Δεν υπάρχει περίπτωση να έχει πιάσει τέτοια ταχύτητα με την ιπποδύναμη που εχουν οι μηχανές του, ακομα και αμετασκευαστο. Βρηκα που το ειχα διαβασει.Και ειναι απο το περιοδικο Εφοπλιστης.Και μαλιστα αναφερει 20.2 υπηρεσιακη κατι που μου φαινεται λογικο αν αναλογιστουμε πως τα 19 τα εχει ακομα και σημερα.Συνεπως τα 23 πιθανον να τα εχει πιασει στα δοκιμαστηκα. Edited August 23, 2020 by ΝΟΜΙΚΟΣ
Lord Posted August 23, 2020 Posted August 23, 2020 Καλα ενταξει ότι να ναι, εδώ είναι φουσκωμένο ακόμα και το μήκος του στο άρθρο 2 μετρα, εκτός και αν το μικρυναν.Τελος πάντων, με το Πρεβελης εχω κάνει αρκετά ταξίδια με το τελευταίο να είναι το 2012.Πριν ακριβώς 20 χρόνια τον Ιούλιο του 2000, ταξιδεψαμε για το αγαπημένο μας νησί την Ρόδο για τις καλοκαιρινές μας διακοπές.Θελαμε να ταξιδέψουμε με το Ροδανθη αλλα το πρακτορείο μας είπε ότι δεν υπάρχει οχι καμπίνα αλλά ούτε καν κρεβάτι, και μας πρότεινε το Πρεβελη(χωρίς το ς) στις 17:00 για Κάλυμνο-Κω-Ροδο με αφιξη στην Ροδο στις 08:45 (ακριβως το ίδιο δρομολογιο με το Ροδανθη που θα έφευγε στις 16:00 με αφιξη στην Ροδο στις 07:00) η αλλιως το Ιαλυσός που θα έφευγε στις 13:00 το μεσημερι και θα έκανε άγονη Δωδεκανήσου.Οποτε Πρεβελη, το οποίο ήταν λευκό χωρίς σινιάλα στις μπάντες του.Στην Κάλυμνο την έκανε ακριβώς 10 ώρες από τον Πειραιά, έφθασε δηλαδη στις 03:00, και στην Ρόδο οντως εφθασε στην ωρα του στις 08:45 το πρωι.Ακομα και τότε δηλαδή η ταχύτητα του ήταν οκ και όχι υψηλή που υπήρχε και ανταγωνισμός κιολας.
georgios express Posted August 23, 2020 Posted August 23, 2020 51 minutes ago, Lord said: ...μας πρότεινε το Πρεβελη(χωρίς το ς)... Επί ημερών "Ρεθυμνιακής", πράγματι "Πρέβελη" ονομαζόταν χωρίς τελικό "ς". Όταν πέρασε στην ΑΝΕΚ μετονομάσθηκε σε "Πρέβελης". Επίσης, βοηθούσης και της νεαρότερης ηλικίας, επί "Ρεθυμνιακής" το βαπόρι ήταν όνειρο (Οι Μινωϊκές και η ΑΝΕΚ δεν είχαν ναυπηγήσει τα καινούργια, στην GA Ferries άρχιζε η φθορά). Μετά το 2010, χρόνο με τον χρόνο, χάνεται όποιο λούστρο είχε απομείνει.
nomikos Posted August 23, 2020 Posted August 23, 2020 (edited) Το 2009 στη Παροναξία με νυχτερινά δρομολόγια από Πειραιά είχε προκαλέσει μεγάλη αίσθηση.Και είχε αρχίσει από τότε να μαζεύει το νταλικομάνι της Σαντορίνης.Στα σχέδια γενικής διάταξης του πλοίου έχω δει πως είχε πολλές ανέσεις.Το κομμωτήριο ήταν πρύμα στη 2η reception,η ντίσκο στο ντεκ της πισίνας πλώρα από το μπαρ καταστρώματος,πισίνα,2η reception πρύμα, ακόμα και μπαρ στα αεροπορικά.Γνωρίζει κανείς αν ήταν ποτέ ανοιχτά για τους επιβάτες;Μετα το 2009 που το ταξιδεύω είναι πάντα κλειστά.Η διακόσμηση και η διαμόρφωση των εσωτερικών χώρων ήταν του διάσημου κ Lozzi ο οποίος είχε μετασκευάσει Πάτμος(έμοιαζαν πολύ με Πρέβελη και εξωτερικά και εσωτερικά) Μυτιλήνη Ελ Γκρέκο Δαίδαλος και πολλά άλλα. Edited August 23, 2020 by ΝΟΜΙΚΟΣ
Lord Posted August 23, 2020 Posted August 23, 2020 Παροναξια έκανε το 2008 βραδινά και μετά άλλαξε σε πρωινά από τον Πειραια για ένα διάστημα.Το 2009 αν θυμάμαι καλά ξεκίνησε αγονη Κασο-Καρπαθο.Θα συμφωνήσω με τον φίλο georgios express, επι Ρεθυμνιακης ηταν μακράν τα καλύτερα του χρόνια, ήταν πολύ προσεγμένο.
Panagia Ekatontapiliani Posted August 28, 2020 Posted August 28, 2020 Αδυναμία προσέγγισης του Ε/Γ-Ο/Γ Πρέβελης στο Διαφάνι Quote Ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Διαφανίου, μεσημβρινές ώρες σήμερα, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ ''ΠΡΕΒΕΛΗΣ'' Ν. Ρεθύμνου 06, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από λιμένα ν. Χάλκης, ότι κρίνεται επισφαλής η προσέγγισή του στο λιμένα ν. Διαφανίου, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στην περιοχή και ότι το πλοίο θα συνεχίσει το δρομολόγιο του για το λιμένα Πηγαδιών ν. Καρπάθου. Από το πλοίο επρόκειτο να αποβιβαστούν στον οικείο λιμένα έξι (06) επιβάτες και ένα (01) Ι.Χ.Ε. όχημα, ενώ επρόκειτο να επιβιβαστούν τριάντα τέσσερις (34) επιβάτες και εννέα (09) Ι.Χ.Ε. οχήματα.
Panagia Ekatontapiliani Posted August 31, 2020 Posted August 31, 2020 On 7/24/2020 at 5:08 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Το Πρέβελης αναμένεται να δεξαμενιστεί στη δεξαμενή Πειραιάς Ι από τις 15/10/20 έως τις 26/10/20 Το Πρεβελης άλλαξε την ημερομηνία του δεξαμενισμου για τις 17/09/20 έως τις 28/09/20.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 1, 2020 Posted September 1, 2020 Από ότι ακούγεται το Πρέβελης θα αντικατασταθεί από άλλο πλοίο στη γραμμή της Κασοκαρπαθιας κατά τη διάρκεια της ακινησίας του.
Nikos_Chania Posted September 1, 2020 Posted September 1, 2020 Υπήρχε περίπτωση να μείνει η γραμμή ορφανή;
Panagia Ekatontapiliani Posted September 1, 2020 Posted September 1, 2020 (edited) Όταν έκανε μίνι ακινησίες μιας και δυο εβδομάδες έμενε ορφανή η γραμμή!!! Σε μεγάλες ακινησίες έχει αντικατασταθεί παλιότερα από το Εξπρές Σαντορίνη και την άλλη φορά από το Βιτσέντζος Κορνάρος με την ναύλωση του Άγιος Γεώργιος. Φετος υπάρχει ένα δρομολόγιο την εβδομάδα του Blue Star Chios από τη Ρόδο, και επιπλέον μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου θα υπάρχουν τρία δρομολόγια από το Hellenic Highspeed (αντί του Εξπρές Πήγασος) Edited September 1, 2020 by Panagia Ekatontapiliani
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now