Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Δεν με χαλαει τελικα η κορδελα ,αλλα ετσι μου αρεσει περισσοτερο

Ισως γιατι θυμιζει παλιες εποχες

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Πολυ πιο ομορφο οπως ειπα και παραπανω με μια ενσταση για τα γραμματα στο πλαι που θεωρω οτι επρεπε να ειναι μεγαλυτερα

  • 2 weeks later...
Posted

Το πλοιο μετα την επισκευη παει με την κανονικη ταχυτητα των 19 κομβων κ οχι με 16 κ 17 που ταξιδευε τα τελευταια χρονια

Posted

Όταν πας για δεξαμενισμό σχεδόν κερδίζεις ένα μιλακι στο δρόμο. Και σχεδόν πάντα τα Πρεβελης κάνει το δεξαμενισμό του πριν τη καλοκαιρινή σεζόν για να έχει καλύτερη ταχύτητα στα καλοκαιρινά του δρομολόγια.

Posted

Για να πάρει τόσο σημαίνει ότι πλέον έχουν ανοίξει στροφές στις μηχανές για να βγάζει τη ταχύτητα!! Γιατί μέσα σε δυο εβδομάδες δεν γίνονται θαύματα, μιας και η επισκευή των μηχανών γίνεται εν πλω στις παραμονές στο Πειραιά.

  • 2 weeks later...
Posted

Αδυναμία προσέγγισης του Ε/Γ-Ο/Γ Πρεβελης στην Κάσο

Ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Κάσου, πρωινές ώρες σήμερα, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ ''ΠΡΕΒΕΛΗΣ'' Ν. Ρεθύμνου 06, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από Ρόδο για Χάλκη – Διαφάνι – Κάρπαθο – Κάσο - Σητεία -Ηράκλειο -Ανάφη – Θήρα – Μήλο - Πειραιά, ότι κρίνεται επισφαλής η προσέγγιση του στο λιμένα της Κάσου λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών και ότι το πλοίο θα συνεχίσει το δρομολόγιό του για το λιμένα Σητείας.

Στο λιμένα της Κάσου ενέμεναν προς επιβίβαση 64 επιβάτες, ενώ επί του πλοίου επέβαιναν 5 επιβάτες με προορισμό την Κάσο.

Posted (edited)

Μία κι από μένα. Μακάρι να είχε την ίδια τύχη και το Αρκάδι, μου άρεσε πολύ εκείνο το σκαρί.

 

Edited by .voyager
  • 1 month later...
Posted

Είναι το βαπόρι που έχει δείξει εδώ και πολλά χρόνια χρόνια την αξία του, μου φαίνεται λίγο να πω ΑΞΙΌΠΙΣΤΟ. στην δυσκολότερη άγονη 10 χρόνια τώρα. Έχει βάλει τα γυαλιά ακόμη και σε πλοία νεότερης ηλικίας σε θέματα βλαβών, για εμένα αποτελεί τον Βασιλιά της άγονης. 

Posted

Και σε συνάρτηση με το σύνολο που έχει κάτω από την ίσαλο (μονοτίμονο, με μπαταριστές μηχανές, εσωστρεφής προπέλες, ένα ανίσχυρο προπελάκι) επιτελεί άθλο με το ποσοστό προσέγγισης στα νησιά που εξυπηρετεί..!

Posted

Δεν είναι μπαταριστές οι μηχανές του. Έχει εξωστρεφείς προπέλες με pitch.

Posted
4 hours ago, ΚΡΗΤΗΚΟΣ said:

Είναι το βαπόρι που έχει δείξει εδώ και πολλά χρόνια χρόνια την αξία του, μου φαίνεται λίγο να πω ΑΞΙΌΠΙΣΤΟ. στην δυσκολότερη άγονη 10 χρόνια τώρα. Έχει βάλει τα γυαλιά ακόμη και σε πλοία νεότερης ηλικίας σε θέματα βλαβών, για εμένα αποτελεί τον Βασιλιά της άγονης. 

Θα διαφωνήσω, πολλές φορές το Πρεβελης έχει απασχολήσει με βλάβες, χτυπήματα, καθυστερήσεις.Συνεπως δεν συνάδει με την αξιοπιστία.Ταξιδευει χειμώνα καλοκαίρι εδώ και χρόνια στην γραμμή του και απλά έχει ταυτιστεί με αυτή.

Posted (edited)

Αυτή είναι μια γενικευμένη άποψη σας χωρίς στοιχειώδη επιχειρήματα. για να μην γίνω γραφικός, το βαπόρι κυρίως!  για την Κάσο και την Κάρπαθο προσφέρει κάτι παραπάνω από κοινωνικό έργο.  Σχεδόν 9 χρόνια μόνο του στη γραμμή!  πριν γίνουν οι προεκτάσεις δρομολογίων από τα Blue star 2 , Patmos,  και Χίος με ολιγοήμερες ακινησίες 5 ημερών και με τις ιδιαιτερότηρες που έχει (μονοτίμονο, εξωστρεφές, μικρό προπελάκι) ΤΟ ΚΑΘΙΣΤΆ ΑΞΙΌΠΙΣΤΟ! ΚΑΙ ΑΞΊΖΕΙ ΠΟΛΛΆ ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΤΟ ΠΛΉΡΩΜΑ ΚΑΙ Ο Α' ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ! που δίνουν κυριολεκτικά μάχες για να κρατάνε σε αυτή την αξιοπρεπή κατάσταση! Βλάβη το πλοίο έχει να βγάλει από το 2017! Στη κυρία μηχανή του! Μόνο πέρσι τέτοιο καιρό είχε μια πρόσκρουση στην Ανάφη λόγω των νοτιάδων! 

😉

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Posted

Ναι, sorry, εξωστρεφείς ήθελα να πω και είπα εσωστρεφείς..έχεις δίκιο harlek.
Το πλοίο όντως  έχει βγάλει ασπροπρόσωπη την ΑΝΕΚ με την "αμυαλοσύνη" της να βάλει το 2010, σε ετήσια βάση, ένα πλοίο 30 ετών μονοτίμονο με δυο εξωστρεφείς προπέλες η μία δίπλα στην άλλη, χωρίς stabilizer, και με ένα αναιμικό προπελάκι να κροσάρει 2 από τα χειρότερα πελάγη της Ελλάδας (Κρητικό και Καρπάθιο) για κάνει την γραμμή Πειραιά-Κυκλάδες-Κρήτη-Κασοκαρπαθία-Ρόδο σε ένα δρομολόγιο 30 ωρών ή 350-370 περίπου μιλίων!!! Ακόμα και με το γκαράζ του είχε θέμα τα πρώτα χρόνια στην γραμμή. Ο μόνος τομέας που ήταν στο στοιχείο του ήταν στις καμπίνες..με τις τόσες πλεύσιμες ώρες και τον τόσο κόσμο.
Το Ιεράπετρα ήταν πολύ πιο κατάλληλο από το Πρέβελης την εποχή εκείνη, για την συγκεκριμένη γραμμή (πάνω-κάτω ψηλό γκαράζ, πιο μαϊτζέβελο, κτλ) αλλά το εξαφανίσανε. Και δεν έιναι μόνο θέμα λιμανιών, είναι πολλά (δυνατός διατοιχισμός στις φουρτούνες στην πορεία από Κρήτη για Ρόδο, υψηλός κυματισμός σε συνάρτηση με τα πολλά έξαλλα του πλοίου=κακοτάξιδο, καρότσες-ψυγεία-βάρκες-ζωάδικα όλα αχταρμάς στο ίδιο γκαράζ, κτλ) που δεν δικαιολογεί την ΑΝΕΚ να το στείλει σε τέτοια γραμμή.
Πέρα από κάθε λογική η απόφασή της.
Και όλα αυτά έχουν εξαφανιστεί και έχει γίνει εφικτή η παρουσία του τόσα χρόνια στην γραμμή μονο και μόνο εξαιτίας του πληρώματός του! Οι άνθρωποι κάνουν θαύματα κάθε μέρα εκεί στην εσχατιά του Αιγαίου..!
Αυτή η γραμμή είναι ταμάμ για το Χίος ή το Πάτμος, όχι για το Πρέβελης.

15 hours ago, ΚΡΗΤΗΚΟΣ said:

Αυτή είναι μια γενικευμένη άποψη σας χωρίς στοιχειώδη επιχειρήματα. για να μην γίνω γραφικός, το βαπόρι κυρίως!  για την Κάσο και την Κάρπαθο προσφέρει κάτι παραπάνω από κοινωνικό έργο.  Σχεδόν 9 χρόνια μόνο του στη γραμμή!  πριν γίνουν οι προεκτάσεις δρομολογίων από τα Blue star 2 , Patmos,  και Χίος με ολιγοήμερες ακινησίες 5 ημερών και με τις ιδιαιτερότηρες που έχει (μονοτίμονο, εξωστρεφές, μικρό προπελάκι) ΤΟ ΚΑΘΙΣΤΆ ΑΞΙΌΠΙΣΤΟ! ΚΑΙ ΑΞΊΖΕΙ ΠΟΛΛΆ ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΤΟ ΠΛΉΡΩΜΑ ΚΑΙ Ο Α' ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ! που δίνουν κυριολεκτικά μάχες για να κρατάνε σε αυτή την αξιοπρεπή κατάσταση! Βλάβη το πλοίο έχει να βγάλει από το 2017! Στη κυρία μηχανή του! Μόνο πέρσι τέτοιο καιρό είχε μια πρόσκρουση στην Ανάφη λόγω των νοτιάδων! 

😉

Σε όλα συμφωνώ και επαυξάνω!!!
Μόνο στην τελευταία σου πρόταση είσαι λίγο off...
Τελευταία πρόσκρουση του πλοίου ήταν στο Διαφάνι, μια εβδομάδα πριν την Μεγάλη Τετάρτη όπου και πήγε Πειραιά, κενό φορτίου, για την επισκευή του.
Γενικά έχει αρκετές προσκρούσεις στο παλμαρέ του, απόρια του γεγονότος πως είναι αρκετά ακατάλληλο για την συγκεκριμένη γραμμή.

58372778_2105712899545759_4394240744877981696_n.jpg

Posted

Ακατάλληλα είναι τα λιμάνια που πιάνει το πλοίο και οχι το ιδιο!Οι πλοιαρχοι καθημερινά κάνουν τεράστιο αγώνα να προσεγγίσουν σε αυτούς τους μολους που θέλουν να λέγονται λιμάνια εν μέσω δύσκολων καιρικών συνθηκών...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...