NHSOS XIOS Posted January 12, 2011 Posted January 12, 2011 Αναφερομαι σε προσωρινη αντικατασταση,οσο θα λειπει το Ν.ΧΙΟΣ.
opelmanos Posted January 12, 2011 Posted January 12, 2011 Και μόνιμα δεν θα ήταν καθόλου άσχημα ,πολύ συμπαθητικό καραβάκι ότι πρέπει για την γραμμή και με ταχύτητα 18 μιλίων !!
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted January 16, 2011 Posted January 16, 2011 Kαι στο ΠΡΕΒΕΛΗΣ ο Cpt Διαμαντής Παπαγεωργίου "Ειδική αποστολή" μου μυρίζεται, κάτι σε ...ΒΑ Αιγαίο, ή μήπως κάνω λάθος ???
TRF Posted January 16, 2011 Posted January 16, 2011 μήπως ειδική αποστολή για άγονη(αντικατάσταση ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ)?
Panagia Ekatontapiliani Posted January 16, 2011 Posted January 16, 2011 Φιλέ Σείριε μου φαίνεται ότι δε μελετάς τας γραφάς??? Διότι το Πρεβελης σε λίγες ήμερες που θα ξεκινήσει, θα πάει στην άγονη γραμμή της Κασοκαρπαθιας και την αγονη του κορμού, γιατί θα αντικαταστήσει το Ιεραπετρα Λ. Το Πρεβελης αρχικά ακουγόταν για τις 14 Ιανουαρίου αλλά τελικά πάει πιο αργά, μάλλον για τις 28 Ιανουαρίου θα πάει στην άγονη μέχρι την ολοκλήρωση της υποχρέωσης του (τέλος Φεβρουάριου). Έχω την εντύπωση όμως ότι το Πρεβελης όμως ότι δε θα κάνει το ένα δρομολόγιο προς Πάτμο Λειψοί Λέρο Κάλυμνο Κω Σύμη Ρόδο. Γιατί συμφωνα με παλιότερα γραφόμενα το Πρεβελης δε μπορεί να πιάσει στους Λειψούς. EΡΩΤΗΣΗ,επι του σχετικου.Και οταν αλλαξει δρομολογια με το Ιεραπετρα,στους Λειψους ποιος θα το βαλει?Γιατι απ' οτι γνωριζω ο καπ-Βασιλης Πασχαλης,ελεγε οτι λογω βυθισματων, το παραπανω λιμανι,ΔΕΝ..... Εάν όντως ισχύει αυτό σημαίνει ότι θα κάνει τρίτο δρομολόγιο προς την άγονη της Κασοκαρπαθιας (δεύτερον μέσω Ηρακλείου), όπως έκανε όσο καιρό ήταν και τα δυο πλοία της ΑΝΕΚ στην άγονη.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted January 16, 2011 Posted January 16, 2011 Βρε τις μελετάω .....μερικές φορές τέλος πάντων !!! Εγώ άλλο πράγμα εμμέσως ρώτησα. Αν υπάρχει δηλαδή περίπτωση να το δούμε το πλοίο στο ΒΑ Αιγαίο. Και βέβαια είχα ...μελετήσει τα μηνύματα που μου παρέθεσες, αλλά αυτά μιλάνε για ΝΑ Αιγαίο και ουχί για ΒΑ που ρώτησα εγώ.
ΝΗΡΕΑΣ Posted January 16, 2011 Posted January 16, 2011 Γιατί συμφωνα με παλιότερα γραφόμενα το Πρεβελης δε μπορεί να πιάσει στους Λειψούς. Δε νομίζω. Έχω ένα προαίσθημα ότι θα πιάσει και στους Λειψούς.
Earl Granville Posted January 16, 2011 Posted January 16, 2011 Βρε τις μελετάω .....μερικές φορές τέλος πάντων !!! Εγώ άλλο πράγμα εμμέσως ρώτησα. Αν υπάρχει δηλαδή περίπτωση να το δούμε το πλοίο στο ΒΑ Αιγαίο. Και βέβαια είχα ...μελετήσει τα μηνύματα που μου παρέθεσες, αλλά αυτά μιλάνε για ΝΑ Αιγαίο και ουχί για ΒΑ που ρώτησα εγώ. Χωρίς να είναι τίποτα δεδομένα καλά το φαντάζεσαι ΣΕΙΡΙΕ.Είναι μία σκέψη που κάνουν τα στελέχη της ΑΝΕΚ από πριν τις γιορτές αλλά ακόμη τίποτα δεν έχει αποκλειστει αλλά ούτε κι οριστικοποιηθεί. Βέβαια η Χίος αν πάει εκεί θα είναι ένα θέμα για το βαπόρι.Και μην βιαστεί να πει κανείς ότι εδώ έμπαινε το ΛΙΣΣΟΣ που είναι μεγαλύτερο και μπαταριστό.. Το ΠΡΕΒΕΛΗΣ μπορεί να έχει pitch αλλά είναι εξίσου μονοτίμονο, εξώστρεφο,το ανάποδα του είναι αδύναμο όπως και το πρώσο,το προπελάκι αναδευτήρι για φραπεδάκια, επηρεάζεται πολύ από τον αέρα, κι η μεγάλη διαφορά είναι στις μπόμπες. Τουλάχιστον το ΛΙΣΣΟΣ έχει βαριές άγκυρες και δυνατές μπόμπες οπότε φουντάριζε πολλά κλειδιά της αριστερής και βιράροντάς τα έβγαζε την πλώρη του προς την μπούκα. Το ΠΡΕΒΕΛΗΣ δεν έχει τέτοια δυνατότητα οι μπόμπες είναι αδύναμες και μόνο αποίκου μπορεί να πάρεις τις άγκυρες οπότε η έξοδος από την Χίο ΑΝπάει τελικά θα είναι ένα σταυρόλεξο για λίγους και δυνατούς λύτες.
nomikos Posted January 16, 2011 Posted January 16, 2011 (edited) Εδώ η Πρεβελάρα έμπαινε στην Κάσο στην Χίο θα κολήσουμε; Πέρα από την πλάκα ο Πρέβελης είναι από τα δυσκολότερα καράβια και ειδικά στην μανούβρα.Το ξενοδοχειακό του είναι αρκετά καλό και θα είχε ενδιαφέρον η ενδεχόμενη δρομολογησή του στο ΒΑ Αιγαίο. Edited January 16, 2011 by ΝΟΜΙΚΟΣ
Earl Granville Posted January 17, 2011 Posted January 17, 2011 όντως είναι από τα δυσκολότερα βαπόρια στην μανούβρα.Απλά στην Κάσο όταν ο καιρός ήταν πολύ άσχημος δεν ρισκάριζε να μπει. Στην Χίο όμως που θα έχει 300-400 επιβάτες και καμια 30αρια φορτηγά θα πρέπει να μπορεί να δένει με όλους τους καιρούς κι αυτό ανεβάζει πολύ τον συντελεστή δυσκολίας. Το ξενοδοχειακό του είναι πολύ όμορφο, οι καμπίνες πολύ καλές και νομίζω με κάτι μικρές αλλαγές σε σε μοκετες θα είναι πολύ καλό για την γραμμή.
Earl Granville Posted January 18, 2011 Posted January 18, 2011 Κατά πάσα πιθανότητα 28 του μήνα θα ξεκινήσει για Κασοκαρπαθία.
vastravoud Posted January 18, 2011 Posted January 18, 2011 Πάντως, 15+ χρόνια μετά αποδεικνύεται τελικά ότι ο Πρέβελης ήταν πραγματικά το ιδανικότερο καράβι που θα μπορούσε να έχει το Ρέθυμνο.... Με ένα μόνο λιμάνι στο δρομολόγιο του η αδυναμία στη μανούβρα κρύβεται, ενώ το μέγεθος, η ταχύτητα και το ξενοδοχειακό ηταν απόλυτα ταιριαστά.
mpolo Posted January 18, 2011 Posted January 18, 2011 Λογικα για να το βγαλουν απο το Ρεθυμνο παει να πει πως δεν τους εφερνε και πολλα στα ταμεια τους.
vastravoud Posted January 19, 2011 Posted January 19, 2011 Δε συζητώ αυστηρά "οικονομικά", εννοω από πλευράς καταλληλότητας για τη γραμμή. Ούτως η άλλως, ο ρόλος της ΑΝΕΚ είναι γνωστός....
George Posted January 26, 2011 Posted January 26, 2011 (edited) Mετά πάλι ο Πρέβελης δεν θα μπορεί να μπει στην Σύμη ίσως και στην Κάλυμνο Το 2000 επί ΔΑΝΕ έπιανε στην Κάλυμνο. Edited January 26, 2011 by proud_ionian
Panagia Ekatontapiliani Posted January 27, 2011 Posted January 27, 2011 Μονό που τότε δεν είχαν κάνει τα υπέροχα έργα στο λιμάνι της Καλύμνου. Αλλά και τώρα μπορεί να πάει στη Κάλυμνο, απλώς μεγαλώνει ο βαθμός δυσκολίας. Το μεγαλύτερο πρόβλημα θα το είχε στους Λειψούς λόγω βυθισμάτων και έπειτα στη Σύμη λογω στενότητας του λιμανιού.
Nikos_Chania Posted January 27, 2011 Posted January 27, 2011 Έφτασε στα αυτιά μου σημερα κάτι για Ικαροσαμία... ισχύει κάτι αγαπητοί συνάδελφοι;
express skiathos Posted January 27, 2011 Posted January 27, 2011 Μια ματιά στο thread για τα δρομολόγια Ικαρίας Σάμου και θα δεις ότι έχει φτάσει και στα αυτιά κι άλλων.
opelmanos Posted January 27, 2011 Posted January 27, 2011 (edited) Σε ποιόν να το έλεγες και ποιός να το πίστευε !!Το Πρέβελη με την βαριά ιστορία στην γραμμή του Ρεθύμνου τώρα ξεκινάει δράση στην Ικαροσάμία!!!!! Edited January 27, 2011 by opelmanos
nomikos Posted February 1, 2011 Posted February 1, 2011 Ο Πρέβελης στον Πειραιά σύμφωνα με τον ρουφ Γνωρίζουμε τελικά πότε θα ξεκινήσει δρομολόγια;
Gsoult Posted February 1, 2011 Posted February 1, 2011 (edited) μπορούμε να δούμε αναλυτικά τα δρομολόγια του Πρέβελης. Edited February 1, 2011 by proud_ionian link
margaritis24 Posted February 6, 2011 Posted February 6, 2011 το πλοιο εφτασε το βραδυ στις 9. κ με μια αργη μανουβρα επεσε στην γωνια που δενει το ΟΡΑΙΖΟΝ...μισο γκαραζ γεματο κ πολυ κοσμο
Panagia Ekatontapiliani Posted February 21, 2011 Posted February 21, 2011 Πάμε να δούμε το Πρεβελης όχι σε μια τόσο συνηθισμένη θέση στο Πειραιά, λόγω της δρομολόγησης του πλοίου στην γραμμή της Ικαρίας Σάμου, δένει επί το πλείστον στη θέση μπροστά από το Υπουργείο με τη πλώρη να κοιτάξει τις δεξαμενές (το Σάββατο δένει στη γωνία της Ακτή Βασιλειάδη εκεί που έδενε το Blue Horizon). Δυο φορές που έχει τύχει να το δω στη αναχώρηση, ο χρόνος που χρειάζεται το πλοίο για να βγάλει πλώρη προς τα έξω είναι γύρω στα 3,5 λεπτά (καλύτερος χρόνος από πιο μαιτζεβελα πλοία )!!!! Θα μου πείτε πως??? Το πλοίο όσο είναι δεμένο ανοίγει τη πλώρη του προς τα έξω και χρησιμοποιεί προς όφελος του το μακριό καταπέλτη του πλοίου. Έτσι όταν φτάσει η ώρα του μόλα όλα η πλώρη έχει ανοίξει αρκετά από τη προβλήτα (έχει γυρίσει γύρω στις 25 μοίρες γωνία), ενώ μέχρι να βιράρει το καταπέλτη έχει έρθει κάθετα με τη προβλήτα, όποτε κερδίζει κάποια χρησιμα λεπτά έτσι
NHSOS XIOS Posted March 7, 2011 Posted March 7, 2011 Ψαχνοντας ολο το θεμα απο την αρχη,δεν βρηκα καποια φωτο του ως FERRY ORANGE 2,οποτε εμπρος καλο μου google κανε τα μαγικα σου Απο τα http://blogs.yahoo.co.jp και http://idyllicocean.com
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now