Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Αν ισχύει κάτι τέτοιο, η τελευταία του μεγάλη επισκευή πέρυσι ήταν τα χειρότερα λεφτά που έχει δώσει η Attica.

Posted

Δε πάμε καλά... Καλύτερα να το πάρει οποιοσδήποτε άλλος να το δουλέψει τουλάχιστον όπως κάνας Αρκουμάνης από το να πάει για διάλυση. Το μόνο του μειωνέκτημα δεν είναι ότι είναι σχετικά δυσκίνητο στη μανούβρα που σημαίνει ότι δε μπορεί να μπει με ευκολία σε κάποια συγκεκριμένα λιμάνια όπως π.χ. Άη Στράτης? Για την Attica μόνο ίσως να μην είναι χρήσιμο γιατί έχει τόσα Blue Star, αλλά αν δούμε τα πλοία π.χ. της Seajets ή της Aegean δεν υστερεί πολύ από αυτά...

Στο μεταξύ, αν είναι να πάει για διάλυση το συγκεκριμένο, είναι σε καλή κατάσταση και μπορεί να πάει και χωρίς ρυμουλκά, κάτι που στην Ελλάδα δεν συνηθίζεται αφού όλα πάνε ενώ είναι ήδη νεκρά...

Posted

Αυτοδύναμο δεν νομίζω να πάει πουθενά από τη στιγμή που, από ό,τι ακούγεται, έχουν αντληθεί μέχρι και τα καύσιμά του.
Όσον αφορά την πώληση σε άλλο παίκτη της εγχώριας ακτοπλοϊας (περα απο τον Αρκουμάνη), πολύ πιθανόν να προτιμήσουν να το στείλουν όντως για διάλυση, παρά να το βρουν μπροστά τους σε κάποια γραμμή.

Posted

Oύτε ο Αρκουμάνης, ούτε οι γραμμές της Αλβανίας είναι στο επίπεδο που ήταν πριν 15 χρόνια για να ταιριάζει ο Πρέβελης εκεί. Δείτε τί πλοία πάνε πλέον.

Αντικειμενικά, είναι ένα πλοίο 45 ετών, που αποτελούσε αξιόλογη μονάδα πριν 30 χρόνια, ενώ απο τότε ο ρόλος του ήταν σε λιγότερο εμπορικές ή/και άγονες γραμμές (τις οποίες εξυπηρέτησε άριστα χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα ήταν καλό να ξαναγυρίσει εκεί σήμερα).

Η λογική πορεία των πραγμάτων είναι να πάει εκεί που θα πάει και εμείς να ζήσουμε και να το θυμόμαστε.

Posted
57 minutes ago, Ferry Himuka said:

Αν ισχύει κάτι τέτοιο, η τελευταία του μεγάλη επισκευή πέρυσι ήταν τα χειρότερα λεφτά που έχει δώσει η Attica.

Η "μεγαλη επισκευη" του Πρεβελης ηταν η μεγαλη τρολλια του 2024.😉

Posted

Ακριβώς, λέτε όλοι για μεγάλη επισκευη. Τι είχε κάνει δηλαδή;

Posted

Σε διάφορα groups στο Facebook γράφουν ότι μετά τη ντάνα θα πάει απέναντι για διάλυση 

Μένει να επιβεβαιωθεί 

Posted

Αφού λοιπόν έχει έρθει η ώρα του να πάει για σκραπ επειδή είναι 45 ετών, πέρυσι που έφαγε την επισκευή και πριν λίγους μήνες που ταξίδευε κανονικά, γιατί δεν ήταν η ώρα του και ήρθε έτσι απότομα? Δεν γίνεται από τη μια μέρα στην άλλη ένα πλοίο να είναι αξιόλογο και ξαφνικά να είναι για σκραπ. Αυτό είναι που με προβληματίζει... Αν απλά το άφηναν στην άκρη και περίμεναν να το στείλουν χωρίς να το επισκευάσουν και μάλιστα να το κάνουν να φτάνει και 18-20 μίλια, πράγματι δεν θα έβρισκα κάποιο λόγο να παραπονεθεί κανείς... Για να καταλάβουμε απλά για τι συζητάμε, πλοίο σε ντάνα παροπλισμού με ανοιχτό AIS...

Posted
5 minutes ago, Georgius said:

Oύτε ο Αρκουμάνης, ούτε οι γραμμές της Αλβανίας είναι στο επίπεδο που ήταν πριν 15 χρόνια για να ταιριάζει ο Πρέβελης εκεί. Δείτε τί πλοία πάνε πλέον.

Αντικειμενικά, είναι ένα πλοίο 45 ετών, που αποτελούσε αξιόλογη μονάδα πριν 30 χρόνια, ενώ απο τότε ο ρόλος του ήταν σε λιγότερο εμπορικές ή/και άγονες γραμμές (τις οποίες εξυπηρέτησε άριστα χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα ήταν καλό να ξαναγυρίσει εκεί σήμερα).

Εεε καλά, μην τα μηδενίζουμε και όλα. Τα ριγκελ 2/3 του Βεντούρη ίδιας και παλαιότερης ηλικίας βαπόρια είναι. Δηλαδή μπορεί το Πρέβελης να δουλέψει πέρσι αντί του άνεμος δυτικές, αλλά αντί του ριγκελ 3 όχι;

Υπάρχουν αρκετές γραμμές που θα μπορούσε να αξιοποιηθεί στο Αιγαίο, απλά η αττικά δεν έχει κάποια χρήση για αυτό. Από πέρσι είναι παντός σε πολύ καλή κατάσταση και δεν υστερεί σε σχέση με άλλα πλοία εκτός αττικά.

Posted

Και αντί του Rigel και αντί του Galaxy και σε γραμμές τύπου Ιταλία-Μαυροβούνιο κτλ θα μπορούσε. Το αν όμως είναι μια βιώσιμη επένδυση για έναν πλοιοκτήτη όχι μόνο για τώρα αλλά για τα επόμενα 5+ χρόνια ας το αποφασίσουν οι ίδιοι που ξέρουν. Εκτος αν το πάρει κάποιος στην τιμή σκραπ και το δουλέψει.

Όχι ότι η Άττικα θα το πουλήσει αλλά τέλος πάντων

Posted
39 minutes ago, Lord said:

Ακριβώς, λέτε όλοι για μεγάλη επισκευη. Τι είχε κάνει δηλαδή;

Μερικά που ξέρω ότι έκανε επισκευή φουλ δύο κύριων μηχανών, σε δύο ηλεκτρομηχανες άλλαξε στρόφαλους, άλλαξε παρά πολλές λαμαρίνες και σωλήνες.

Posted (edited)

αλλαγές κλιματιστικών μονάδων και αερισμού επίσης . 
 

Edited by Annivas
Posted

Τότε για ποιον λόγο το στέλνουν απέναντι σε αντίθεση με τα Κρητη 1 και Κρήτη 2 από όσο γράφονται και έχουν ειπωθεί είχε γίνει αρκετά καλή δουλειά + σε όλα αυτά που έχουν αναφέρει έχουν γίνει και κάποιες μικροαλλαγές σε καμπίνες όπως αλλαγή πατώματος κτλ οπότε μου κανει εντύπωση ότι φεύγει ή τουλάχιστον ετοιμάζεται να φύγει μετά από μια τόσο "μεγαλη" για δεδομένο την ηλικία και τον ρόλο μπαλαντέρ του πλοίου,  Εκτός και αν η αττικα το αντικαταστήσει με κάποιο πιο αξιόλογο και νεότερο πλοίο ή για να μην το πουλήσει κάπου και το βρει μπροστά της .... Τι να πω ο χρόνος θα το δείξει αυτό 

Posted

Εχουμε φτασει στο 2025,ταξιδευουμε με καινουργια σχεδον πλοια 20ατειας πληρωμουμε 60 ευρω σχεδον πια το εισητηριο κ θα παμε με το Πρεβελης;;;

Η ταιριαζει στον ομιλο της Αττικα  τετοιο πλοιο!

Αν ζουσε ο Περικλης δε θα καναμε καν τετοια κουβεντα κ ολοι θα λεγατε να παει απεναντι κ αργησε

Posted

Νομίζω δεν βρισκόμαστε στο ίδιο μήκος κύματος. Συμφωνούμε όλοι ότι δεν θα επρεπε να ταξιδεύουμε με πλοία σαν το Πρεβελης, το Κρητη Ι,ΙΙ, η αττικα λογικό θα ήταν να το έστελνε απέναντι. Άλλο είναι το ζήτημα. Πως το στέλνει απέναντι ενώ αποδεδειγμένα έριξε πολλά λεφτά πέρυσι. Δεν λέμε αν πρέπει να ταξιδεύουμε με πλοια σαν το Πρεβελης, αλλά ότι δεν γίνεται ένα πλοίο πλήρως αξιοπλοο και ετοιμοπόλεμο, χωρίς να ταλαιπωρήσει με βλάβες, με αξιόλογες ταχύτητες και με γερη επισκευή μέσα σε 11 μήνες να φεύγει για σκραπ. Όσα πλοία φύγανε για σκραπ, ηταν στο έλεος του Θεού. 

Posted (edited)

Πιστεύω πως όλοι μας εκφράζουμε την απορία μας για τον λόγω που αποφάσισαν να δαπανήσουν ένα σεβαστό ποσό, έχει ακουστεί ακόμα και για 5εκ επισκευών/αναβαθμίσεων, σε ένα πλοίο που από τότε δούλεψε ένα πολύ μικρό χρονικό διάστημα @margaritis24. Μέρος των χρημάτων θα μπορούσε πολύ εύκολα να είχε πάει σε κατασκευή νέων πλοίων αντί ανανέωσης του Πρέβελης εξ αρχής. Ίσως να ξελάσπωσε την Attica πέρυσι και φέτος δουλεύοντας σαν μπαλαντερ σε αρκετές γραμμές, και να έβγαλε μέρος των χρημάτων που δαπανήθηκαν, αλλά πραγματικά δε ξέρω πως αλλιώς μπορεί να δικαιολογηθεί μια τέτοια κίνηση. Ας μην ξεχνιόμαστε βέβαια πως όταν ξεκίνησαν να το αναβαθμίζουν είχαν στο νου τους την άγονη της Λήμνου όπου εν τέλει όπως όλοι γνωρίζουμε δεν πήγε ποτέ. Στο κάτω κάτω από το να κάθεται στους ντόκους και να πληρώνει λιμανιάτικα και άλλα λοιπά η εταιρεία, ίσως έχουν δει ότι είναι καλύτερη λύση να πάει απέναντι μακροπρόθεσμα. Αφού οι ίδιοι δεν βρισκόμαστε στο πλοίο δε γνωρίζουμε σε τι κατάσταση μπορεί να είναι τώρα το καράβι. Ναι μπορεί να δαπανήθηκε το ποσό αλλά όπως και να το κάνεις ένα πλοίο 45 ετών ζητάει πράγματα συνέχεια... Μπορεί να είναι σε τέτοια κατάσταση η λαμαρίνα του και άλλα πραγματάκια που σε λίγο καιρό να χρειάζεται να δαπανηθεί διπλάσιο ποσό από αυτό που ήδη έχουν δαπανήσει που εν τέλη δεν αξίζει. Θέλω να πιστεύω πως στην Attica ξέρουν τι κάνουν και όποια απόφαση παίρνουν οφελεί σημαντικά τον Όμιλο...

Edited by Champion Jet_2
Posted

Καταρχήν δεν ξέρουμε ακόμη αν όντως θα πάει για σκραπ . Σίγουρα το ντανιασμα δεν είναι σημάδι ότι πρόκειται να ξαναδουλέψει ή τουλάχιστον στο άμεσο μέλλον αλλά δεν είμαστε και απολύτως βέβαιοι ότι θα καταλήξει στην γνωστή παραλία της Τουρκίας .

Αναμφίβολα έριξαν αρκετά χρήματα πέρυσι και ίσως είχαν στο μυαλό τους ένα συγκεκριμένο πλάνο εκμετάλλευσης αλλά να μην τους βγήκε .

Προσωπικά πιθανολογώ ότι το πλοίο εκτός ότι δεν ταιριάζει στο προφιλ που θέλει να έχει η Attica , τα χρήματα που έριξαν πέρυσι , ναι μεν μπορεί να ήταν αρκετά , αλλά να  χρειάζεται ακόμη περισσότερα για να ταξιδεύει απροβλημάτιστα. 
 

Εάν τελικά πουληθεί ή καταλήξει για σκραπ , νομίζω φεύγει στο σωστό χρόνο . Πλοίο με ελλιπέστατη συντήρηση τα τελευταία χρόνια , πλην της περυσινής , πρόσφερε πολλά στην ακτοπλοΐα , και ιδιαίτερα στην άγονη , αλλά  πλέον νομίζω ότι έχει περιθωριοποιηθεί στη συνείδηση των νησιωτών και οι γραμμές που πλέον μπορεί να δουλέψει είναι μηδαμινές 

Posted
56 minutes ago, Annivas said:

 Εάν τελικά πουληθεί ή καταλήξει για σκραπ , νομίζω φεύγει στο σωστό χρόνο . Πλοίο με ελλιπέστατη συντήρηση τα τελευταία χρόνια , πλην της περυσινής , πρόσφερε πολλά στην ακτοπλοΐα , και ιδιαίτερα στην άγονη , αλλά  πλέον νομίζω ότι έχει περιθωριοποιηθεί στη συνείδηση των νησιωτών και οι γραμμές που πλέον μπορεί να δουλέψει είναι μηδαμινές 

Έτσι ακριβώς! Καλύτερα να φύγει τώρα αξιοπρεπές παρά να ξεζουμιστεί επειδή μπορεί θεωρητικά να δουλέψει κι άλλο.

Posted

Η Αττικα δεν έχει συναισθηματισμους!

Όταν κάτι της κάνει το κρατάει,όταν κάτι περισσεύει το πουλάει!

Έτσι ξαφνικά έφυγε το Ιθάκη όταν περισσευε!

Έτσι ξαφνικά έφευγαν τα ορίτζιναλ φαστ όταν έπρεπε να μειωθεί το κόστος!

Έτσι λοιπόν θεωρούν ότι ο κύκλος του Πρεβελης έκλεισε!Ναι,επένδυσαν λεφτά αλλά για κάποιο σκοπό,δεν βγήκε....και γιαυτό δεν έχουν σκοπό να δώσουν και κάτι παραπάνω σε ένα πλοίο ηλικίας 45 ετών με αρκετές ιδιαιτεροτητες!

Μην ξεχνάμε πόσα βαπόρια παγκοσμίως, νεωτερης ηλικίας....έχουν την ίδια κατάληξη όταν πλέον περισσεύουν!(με εξαιρέσεις φυσικά κάτι νεκραναστασεις που τις πασάρουν για νεότευκτα)

Posted

Η Άττικα ότι είναι ξένο σώμα προς αυτή βλέπε τα πλοία της ΑΝΕΚ και HSW τα περιθωριοποιεί και δε τα συντηρεί επαρκώς.Πάρτε παράδειγμα τη κατάσταση του Χίος εσωτερικά και του BS1.Του 2ου από τις πρόσφατες φωτογραφίες που είδαμε στο φόρουμ η κατάσταση είναι πολύ καλύτερη. Σίγουρα το Πρέβελης δε ταιριάζει στο προφίλ της νέας του εταιρείας.Προσφερε πολλά όλα αυτά τα χρόνια.

Θα ταίριαζε πολύ να έμπαινε Ικαρία Σαμο μόνιμα για την Άττικα.Θα τα πήγαινε περιφημα.

Posted
4 hours ago, Lord said:

Ακριβώς, λέτε όλοι για μεγάλη επισκευη. Τι είχε κάνει δηλαδή;

Πράγματι, τί έγινε σε αυτή την επισκευή;

Δε νομίζω πως έγιναν πολλά πράγματα. 

Εδώ συμφωνούμε @Lord😉

Ετεροχρονισμένο το παραπάνω μήνυμα μου, ας θεωρηθεί άκυρο δεδομένων των απαντήσεων που δόθηκαν.

Posted (edited)

Το Ιθάκη δεν έφυγε ούτε όταν περίσσευε ούτε γιατί περίσσευε. Έφυγε γιατί είχε αφήσει σε έσοδα τριψήφιο αριθμό εκατομμύρια (πολύ παραπάνω από 200) και άφησε κέρδη από τη λειτουργία του για την εταιρεία του περισσότερα από το ποσό που πουλήθηκε. Επίσης άφησε και 5 εκατομμύρια κέρδος μόνο από την πώληση των 30 εκατομυρίων. Κάτι το οποίο δε γίνεται ούτε γι΄ αστείο με μετασκευές γιαπωνέζικων που έγραψα χθες (5 αγορά + 20 μετασκευή). Γιατί? Γιατί μετά από 20 χρόνια η αξία του πλοίου 50 ετών είναι σχεδόν μηδέν, δεν πωλείται πουθενά σε τιμή άνω του σκραπ, ότι κέρδη αφήσει είναι από τη λειτουργία του! Και το να ρίξεις 25 εκατομύρια για απόδοση 2% πχ όπως κάνουν όλοι αυτοί δεν ειναι και το πιο σοφό πράγμα στον κόσμο! Η Άττικα δε θα το έκανε αυτό ποτέ γιατί έχει στα γραφεία ανθρώπους που καταλαβαίνουν οικονομικά ! 

Ομοίως και τα κόκκινα δεν έφυγαν για να μειωθεί το κόστος, έφυγαν γιατί γι' αυτό φτιάχτηκαν. Και πολύ ορθώς έφυγαν. Ξαναλέω ο Παναγόπουλος ήξερε τι έκανε! Και οι παντοφλάδες κάνουν το ίδιο σε μικρή κλίμακα!! 

Απλά η "οικονομική ανάλυση" που κάνουν όλοι οι "καραβολάτρες" στο μυαλό τους είναι ότι "οι εταιρείες αγοράζουν βαπόρια και μετά κόβουν εισιτήρια για να τα ξεπληρώσουν, αρα το πιο φτηνο αφηνει πιο πολύ κέρδος", συνδυασμός υπερ-απλούστευσης με καθαρή άγνοια δηλαδή, γι αυτό γράφονται και όλες αυτές οι μπούρδες δεξιά κι αριστερά στο ίντερνετ περί "ακριβών νεότευκτων" και δε συμμαζεύεται! 

Επίσης κατι τελευταίο για τη λέξη "συναισθηματισμοί": Όποιος θέλει συναίσθημα βρίσκει μια κοπέλα, της δίνει και παίρνει αγάπη, θαυμασμό, αφοσίωση, φροντίδα κλπ και φυσικά και σωματική ηδονή. Και είναι το πιο ωραίο πράγμα στον κόσμο για όποιον/α σταθεί τυχερός γιατί δεν είναι και εύκολο - είναι πολύ δύσκολο (πέρα της σωματικής επαφής) για την ακρίβεια. Όποιος θέλει συναίσθημα οδηγεί καρτ ή γκαζώνει με μια BMW στην Αττική Οδό ή πετάει με παραμοτέρ/παραπέντε για την ανδρεναλίνη. Όποιος θέλει συναίσθημα πάει στο γήπεδο μια Κυριακή να δει την ομάδα του. Όποιος θέλει συναίσθημα βάζει στόχους, τους κυνηγάει και χαίρεται όταν ξεπερνάει αυτά που έβαλε σαν στόχο, κλπ. Επιχειρήσεις όμως κάνεις για να βγάλεις λεφτά, ΚΑΙ ΜΟΝΟ. Οχι για συναίσθημα. Γνώμη μου. Μπορεί να κάνω και λάθος, αλλά αυτό πιστεύω. 

Καλό είναι στη ζωή να κάνεις και το ένα και το άλλο αλλά να μην τα μπερδεύεις μεταξύ τους. 

Edited by giorgos_249
Posted (edited)

Ακριβώς στο σημείο @giorgos_249 Δεν υπάρχει χώρος για συναίσθημα και συγκίνηση όταν κάνετε μεγάλες επιχειρήσεις.

Edited by Nicksy58
Posted
4 hours ago, Taxidiotis said:

Η Αττικα δεν έχει συναισθηματισμους!

Όταν κάτι της κάνει το κρατάει,όταν κάτι περισσεύει το πουλάει!

Έτσι ξαφνικά έφυγε το Ιθάκη όταν περισσευε!

Έτσι ξαφνικά έφευγαν τα ορίτζιναλ φαστ όταν έπρεπε να μειωθεί το κόστος!

Έτσι λοιπόν θεωρούν ότι ο κύκλος του Πρεβελης έκλεισε!Ναι,επένδυσαν λεφτά αλλά για κάποιο σκοπό,δεν βγήκε....και γιαυτό δεν έχουν σκοπό να δώσουν και κάτι παραπάνω σε ένα πλοίο ηλικίας 45 ετών με αρκετές ιδιαιτεροτητες!

Μην ξεχνάμε πόσα βαπόρια παγκοσμίως, νεωτερης ηλικίας....έχουν την ίδια κατάληξη όταν πλέον περισσεύουν!(με εξαιρέσεις φυσικά κάτι νεκραναστασεις που τις πασάρουν για νεότευκτα)

Η Άττικα γνκα νοιάζεται για την Superfast ferries & Blue Star Ferries την Hellenic την είχε παρατήσει, βέβαια έκανε κάποιες αλλαγές ακόμα και την ΑΝΕΚ την έχει μειώσει φουλ,τι επειδή πήγε ένα πλοίο της εκεί το Κίσσαμος το πρώην Blue Galaxy!!Τώρα ας πούμε έδιωξαν τα Κρήτη και η σειρά του Πρέβελη,που για εμένα προσωπικά πρέπει να σκεφτούν όντως κάτι και να αγοράσουν ένα καινούργιο πλοίο.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...