Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Αρκετα πιθανο να το δουμε για κανα μηνα τον Μαρτιο στη γραμμη Χιου Μυτιληνης

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)

Σίγουρα όχι στη θέση του Νήσος Σάμος. Λογικά το Διαγόρας θα χρειαστεί να καλύψει το BS Πάτμος στην ακινησία του και θα θέλουν να στείλουν το Πρέβελης στη Χίου Μυτιλήνη. Την προηγουμένη φορά που έκαναν αυτή τη κίνηση μόνο ένα δρομολόγιο έκανε και το έστειλαν στην άγονη του BS Πάτμος.

Edited by proud_ionian
ζ λ
Posted

Θα γίνω βαρετός, αλλά για την περίοδο μέσα Σεπτεμβρίου μέχρι και τέλη Μαϊου είναι μια χαρά για τη γραμμή.

Posted
8 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Σίγουρα όχι στη θέση του Νήσος Σάμος. Λογικά το Διαγόρας θα χρειαστεί να καλύψει το BS Πάτμος στην ακινησία του και θα θέλουν να στείλουν το Πρέβελης στη Χίου Μυτιλήνη. Την προηγουμένη φορά που έκαναν αυτή τη κίνηση μόνο ένα δρομολόγιο έκανε και το έστειλαν στην άγονη του BS Πάτμος.

Φαντάζομαι τι θα γίνει με τους πατριώτες εκεί αν γίνει αυτή η κίνηση για ένα μήνα.... Εδώ στο ένα δρομολόγιο το στόλισαν. Και είναι κρίμα για τον αγώνα που έδωσε τόσα χρόνια το πλοίο.

6 hours ago, Villandry said:

Θα γίνω βαρετός, αλλά για την περίοδο μέσα Σεπτεμβρίου μέχρι και τέλη Μαϊου είναι μια χαρά για τη γραμμή.

Είναι καλό αλλά δυστυχώς το θέμα είναι ότι θεωρούν οι κάτοικοι των νησιών μας ότι τα νησιά του Β.Α είναι παραμελημένα εκεί που είχαμε Χίος και Αριάδνη και BS1 να πέφτουμε σε πλοία όπως Πρέβελης Διαγόρας Σαμος. Και να κάνεις το λιγότερο 13 ώρες εκεί που εκανες 8 και 10. Εδώ το καλοκαίρι που έχουμε το Ρόδος και το θέλουν πολλοί να είναι μόνιμο το χειμώνα.

Αλλιώς ναι θα ταίριαζε γιατί έχει και άπειρες καμπίνες που τις χρειαζόμαστε!!

Posted

Για Χιο το 2012 κάνανε λιγότερο από 6 ώρες με το Νησος Χίος στα ημερήσια και τώρα θέλει σχεδόν 9 με το Σάμος, αυτό θέλει και παραπάνω. 

Τι έχει να προσφέρει λοιπόν το σκραπατζιδικο που έπρεπε να μην υπήρχε εδώ κ 15 χρόνια? Ας κουβαλάει μόνο φορτηγά σαν το άλλο σκραπατζιδικο το Ελλη Τ να το βλέπουν οι καραβολατρες στις μανούβρες να μετράνε χρόνους και να γράφουν στα σοσιαλ (σεβαστό!), οι νησιώτες δε χρωστάνε τίποτα να έχουν το Πρέβελης βασικό πλοίο της γραμμής τους, σε καμία γραμμή, κανένα νησί και πουθενά....

Posted

Με ξένες τσέπες, όλοι είστε χουβαρντάδες. 

Χωρίς να μειώνεται η ανάγκη για εκσυγχρονισμό του στόλου, εάν το ΠΡΕΒΕΛΗΣ έφευγε πριν 15 χρόνια, ποιος θα εκτελούσε την άγονη στα Δωδεκάνησα; Πόσοι δήλωναν ενδιαφέρον όλα αυτά τα χρόνια στους διαγωνισμούς για την εν λόγω γραμμή;

Δεν το έβαλε κανένας βασικό πλοίο στο ΒΑ Αιγαίο. Πιαστηκατε από μία κουβέντα για τις ανάγκες εξυπηρέτησης των ακινησιών και βγάζετε για ακόμη μια φορά το μένος σας.

ΥΓ και επί ΝΕΛ κάνανε με κεντέρη το Πειραιάς Μυτιλήνη σε χρόνο ρεκορ, τι πάει να πει, πρέπει να βάλουμε και ταχύπλοο; Το ότι κάποτε είχε βαπόρι για την Χίο σε 6 ώρες δεν σημαίνει ότι με βάση αυτό χαράζουμε τον ακτοπλοϊκό χάρτη του σήμερα.

8 hours ago, pkos said:

Είναι καλό αλλά δυστυχώς το θέμα είναι ότι θεωρούν οι κάτοικοι των νησιών μας ότι τα νησιά του Β.Α είναι παραμελημένα εκεί που είχαμε Χίος και Αριάδνη και BS1 να πέφτουμε σε πλοία όπως Πρέβελης Διαγόρας Σαμος. Και να κάνεις το λιγότερο 13 ώρες εκεί που εκανες 8 και 10. Εδώ το καλοκαίρι που έχουμε το Ρόδος και το θέλουν πολλοί να είναι μόνιμο το χειμώνα.

Θεωρούν τα νησιά παραμελημένα όταν από Αριάδνη και BS1 πέσαν σε Διαγόρα και Σάμος, αλλά το Ρόδος το θέλουν το χειμώνα πολλοί; Δηλαδή εντάξει, κάπου κάπου να πατάμε στη γη.

Posted
7 hours ago, giorgos_249 said:

Για Χιο το 2012 κάνανε λιγότερο από 6 ώρες με το Νησος Χίος στα ημερήσια και τώρα θέλει σχεδόν 9 με το Σάμος, αυτό θέλει και παραπάνω. 

Τι έχει να προσφέρει λοιπόν το σκραπατζιδικο που έπρεπε να μην υπήρχε εδώ κ 15 χρόνια? Ας κουβαλάει μόνο φορτηγά σαν το άλλο σκραπατζιδικο το Ελλη Τ να το βλέπουν οι καραβολατρες στις μανούβρες να μετράνε χρόνους και να γράφουν στα σοσιαλ (σεβαστό!), οι νησιώτες δε χρωστάνε τίποτα να έχουν το Πρέβελης βασικό πλοίο της γραμμής τους, σε καμία γραμμή, κανένα νησί και πουθενά....

Συγκρίνοντας πάντως το Σάμος στα δρομολόγια του που έχουν μέσα και Ψαρά, Οινούσσες με το Πρέβελη σε δρομολόγια Πειραιάς Χίος Μυτιλήνη, σίγουρα η πλάστιγγα γέρνει προς το δεύτερο όσον αφορά τους χρόνους και την άνεση των επιβατών.

Τα κρεβάτια του δεύτερου είναι πολλαπλάσια και το εσωτερικό του αξιόλογο.

Posted

Βέβαια δεν δουλεύουν και πολύ τα κρεβάτια το χειμώνα. Τα εισιτήρια είναι ήδη ακριβά για κατάστρωμα δεν θα δώσουν εύκολα και για καμπίνα 

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
Posted
On 1/22/2025 at 8:47 AM, polmyt said:

Απο 7 μεχρι 27 Φεβρουαριου το ΠΡΕΒΕΛΗΣ στη θεση του BLUE STAR ΧΙΟΣ, το οποιο οπως εχουμε πει και πιο πανω θα αντικαταστησει το BLUE STAR MYKONOS

Ξεκίνησε σήμερα το Πρέβελης δρομολόγια στη θέση του blue star chios. 

  • 2 weeks later...
Posted

To F/B Πρέβελης αναχωρεί από το λιμάνι της Σαντορίνης (Αθηνιός) με φόντο τη μαγευτική καλντέρα, τα Φηρά και την Οία, για τον τελικό προορισμό το λιμάνι του Πειραιά. Ίσαλος 2025!

*Το κείμενο είναι από την περιγραφή του βίντεο 

 

Posted

Αδυναμία προσέγγισης του Ε/Γ-Ο/Γ Πρέβελης στην Κάσο

Quote

Τις βραδινές ώρες χθες, ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή της Κάσου, από τον Πλοίαρχο του επιβατηγού-οχηματαγωγού (Ε/Γ-Ο/Γ) πλοίου ''ΠΡΕΒΕΛΗΣ'' Ν. Ρεθύμνου 06, ότι κρίνεται επισφαλής η προσέγγισή του στο λιμάνι της Κάσου, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στην περιοχή και ότι το πλοίο θα συνεχίσει το εγκεκριμένο δρομολόγιό του για τα λιμάνια της Καρπάθου και της Ρόδου. Στο πλοίο δεν ανέμεναν επιβάτες προς αποβίβαση και στον οικείο λιμένα δεν ανέμεναν επιβάτες προς επιβίβαση.

 

Posted

Αδυναμία προσέγγισης του Ε/Γ-Ο/Γ Πρεβελης στην Κάσο στις 23/02/25

Quote

Τις μεσημβρινές ώρες σήμερα, ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή της Κάσου από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου ''ΠΡΕΒΕΛΗΣ'' Ν. Ρεθύμνου 06, ότι κρίνεται επισφαλής η προσέγγιση του στον οικείο λιμένα, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στην περιοχή και ότι το πλοίο θα συνεχίσει το εγκεκριμένο δρομολόγιό του για Σητεία – Ηράκλειο - Ανάφη-Θήρα -Πειραιά. Στο λιμάνι της Κάσου ανέμεναν προς επιβίβαση έντεκα επιβάτες και τρία Ι.Χ.Ε οχήματα, ενώ στο ''ΠΡΕΒΕΛΗΣ'' ανέμεναν προς αποβίβαση πέντε επιβάτες, ένα φορτηγό και δύο Ι.Χ.Ε. οχήματα.

 

Posted

Δεν το πάει η Κάσος ή η στρούγκα που έχουν φτιάξει για "λιμάνι" κ έξω έχει πλατεία μεγαλύτερη από τον Πειραιά???????

Posted

Γιατί το Πρεβελης δηλαδή είναι το πλοίο που ξέραμε και το πρόβλημα είναι στα λιμάνια..? Αν ήταν έτσι τα δυο χρόνια που κάνει το Χίος αυτό το δρομολόγιο δεν θα έχανε χοντρικά-χοντρικά μια ντουζίνα προσεγγίσεις με καιρούς όντως πολύ άσχημους αλλά η στρούγκα θα το δυσκόλευε με κάθε καιρό. 

24/02/2025

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 

 

 ΘΕΜΑ : Αντίδραση του Δημοτικού συμβουλίου του Δήμου Ηρωικής Νήσου Κάσου για την ανεπαρκή ακτοπλοϊκή σύνδεση του νησιού.

 

Το Δ.Σ της Η.Ν Κάσου συνήλθε εκτάκτως σε συνεδρίαση σήμερα 24/02/2025 ,με μοναδικό θέμα της ημερήσιας διάταξης ¨Προβλήματα ακτοπλοϊκής σύνδεσης Ηρωικής Νήσου Κάσου” με αφορμή το θέμα που προέκυψε από την αντικατάσταση του πλοίου Blue Star Chios από το πλοίο Πρέβελης και την αποδεδειγμένη ανεπάρκεια στην εξυπηρέτηση του νησιού από το εν λόγω πλοίο , καθώς για έκτη φορά μέσα σε δύο βδομάδες αναίτια δεν προσέγγισε το νησί της Η.Ν. Κάσου χωρίς να υπάρχουν αντίξοες καιρικές συνθήκες ούτε γενικό απαγορευτικό απόπλου. και αποφάσισε :

 

1.Να γίνει συμβολική κατάληψη του καταπέλτη κατά την άφιξη του Ε/ΟΧ Πρέβελης στις 25/02/2025, όπου θα αναγνωστεί η παρούσα απόφαση από τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου. 

 

2.Να μην επιτραπεί η προσέγγιση του Ε/ΟΧ Πρέβελης της εταιρίας ATTICA GROUP στις 26/02/2025 με προέλευση από Ρόδο.

 Τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου, όλοι οι φορείς, οι σύλλογοι και όλοι οι επαγγελματίες του νησιού καθώς επίσης και ο Κασιώτικος λαός να συμμετάσχουν στην συμβολική κινητοποίηση διαμαρτυρίας του Δήμου μας στο λιμάνι.

 

3.Επιφυλασσεται για κάθε νόμιμο δικαίωμα και για την συνέχιση των ενεργειών ώστε το πλοίο Πρέβελης να σταματήσει ΑΜΕΣΑ τα δρομολόγια του προς το νησί μας αφού αποδεδειγμένα δεν μπορεί να εξυπηρετήσει με αξιοπιστία την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Η.Ν. Κάσου και στη θέση του να επιστρέψει στη γραμμή το πλοίο Blue Star Chios που εξυπηρετούσε και αντικαταστάθηκε αναίτια. 

 

Το Σύνταγμα ως κατεξοχήν ανθρωποκεντρικό νομοθέτημα μεριμνά και προνοεί expressis verbis για την προστασία της ανθρώπινης ζωής. Η ζωή του ανθρώπου αποτελεί πρωταρχική φροντίδα του Συντάγματος και το Δημοτικό Συμβούλιο θέτει ως προτεραιότητα του την ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής. Είναι λοιπόν αδήριτη η ανάγκη που εκπηγάζει από την πραγματικότητα της τραγελαφικής και απαράδεκτης κατάστασης στην ακτοπλοϊκή συγκοινωνία της Ηρωικής Νήσου Κάσου και καθιστά νομιμοποιημένη τη λήψη αναγκαίων μέτρων όπως την παρεμπόδιση της προσέγγισης του πλοίου στο λιμάνι .

 

4. Να δημοσιευθεί η παρούσα απόφαση σ’ όλα τα μέσα μαζικής επικοινωνίας , στους αρμόδιους φορείς και σ’ όλο τον Κασιώτικο λαό του νησιού και των παροικιών του.

https://www.facebook.com/share/v/19uP97KLGo/

Δε νομίζω φίλε Μεγανήσι στον σύνδεσμο να βλέπεις τη θάλασσα να αχνίζει και να φταίει η στρούγκα. Απλά το πλοίο ότι ήταν να δώσει, το έδωσε στη γραμμή και εκθέτει αυτούς που αποφασίζουν στα στερνά του να το στέλνουν σε τόσο απαιτητική γραμμή. 

Posted

Φίλε @Strofalos το συγκεκριμένο λιμάνι είναι η επιτομή τρώμε λεφτά κ έργο δεν..... Μαζι με την Τήνο έγινε χειρότερο,αντί καλύτερο!!! Στην Τήνο το σταματησαν κ τώρα θα ξηλώσουν κ τα μπλόκια!! Άσχετα με το βίντεο,ακόμα κ με καλοσύνη το λιμάνι είναι επικίνδυνο!!!! Δε φταίει το Πρεβελης

Posted

Δηλαδή οι νησιώτες διαμαρτύρονται που 6 φορές δεν έπιασε το καράβι μη αφήνοντάς το να δέσει τις 2 φορές που θα μπορέσει θεωρητικά να μπει στο λιμάνι;

Ο ορισμός του βάζω τα χεράκια μου και βγάζω τα ματάκια μου.

Posted

Πραγματικά παραλογισμος! Την μια το αφήνουμε να μπει για να κάνουμε το σόου και να διαβάσει ο πρόεδρος του ΔΣ τον δεκάρικό λόγο του και την άλλη δεν το αφήνουμε να δέσει για να διαμαρτυρηθούμε, για μιά προσωρινή αντικατάσταση από ένα πλοίο που δεν μπορούσε να δέσει λόγω καιρού και όχι γιατί έτσι κάπνισε του καπετάνιου ή της εταιρείας!

Posted (edited)

Κάποτε βοηθάγανε να δέσει τραβώντας τους κάβους του Πρέβελης.

Πολλοί Κασιώτες.Με αυταπάρνηση.

Τώρα το κατηγορούν και το εμποδίζουν να δέσει.

Έχει ο καιρός γυρίσματα.

Σίγουρα το Χίος είναι τεράστια αναβάθμιση δε λέω.Που ήταν όμως όλοι αυτοί οι επαναστατες όταν εκλειναν το λιμάνι προ 25αετιας;Δεν άκουγαν τους καπετανιους;Τότε έπρεπε να διεκδικήσουν τη κατασκευή ενός λειτουργικού λιμανιού για κάθε είδους πλοίο.Γιατί σε αυτη τη φακα εκτός από το Πρέβελης ούτε μεγαλο πλοίο μπορει να μπει.Ας γίνει έργο να πάρουμε κάνα ψήφο και ας μην είναι σωστό!!

Τέλος να θυμίσω τις δύο προσαραξεις,Κορνάρος και Πρεβελης με πολύ ισχυρούς ανεμους εκεί δε μπαίνει σε κίνδυνο η ασφάλεια των επιβατών;Οι καπετάνιοι του Πρεβελης ορθώς δε μπαίνουν σε αυτό το κατά όνομα λιμάνι αν κρίνουν πως ειναι επικίνδυνο.Ιδίως στην Ελλάδα του σήμερα μετά τα τελευταία γεγονοτα(Horizon,τεμπη κτλ)

Φτιάχτε! και απαιτηστε (εκτος απο συγχρονα πλοία) λειτουργικα λιμάνια.

Edited by nomikos
  • 2 weeks later...
Posted

Στα ναυπηγεία Ελευσίνας ξανά το βαπόρι.

Για να δούμε και τι μέλλει γενέσθαι σχετικά με το μέλλον του ... !

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...