Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Διαγώνιος έμπαινε σε κάθε λιμάνι σχεδόν για να μπορέσει να γυρίσει η πρύμη κάθετα στον ντόκο. 

Στο Διαφάνι ο αέρας ήταν στη δεξιά μάσκα, για αυτό και δυσκόλεψε την δεξιά μανούβρα που έπρεπε να γίνει.

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)

Ναι με μπερδεψε η σχεδον παντα χρηση του διαγωνιου...και σε αλλα βιντεο της γραμμης ακομα κ 6 χρονια πισω παντα βαζει διαγωνιο σε αναφη-καρπαθο-διαφανι...

Edited by proud_ionian
Posted

Πάντως η λύση με τον διαγώνιο καβο, τον θυμάμαι σε όλα τα παλιά πλοία της ακτοπλοΐας..

Πχ έχω δει το ροδανθη στην Νάξο και το Μυτιλήνη στην Σάμο..

Posted

Μόνο που όλα τα άλλα έχουν όκιο και στο μέσον της πρύμνης.Ενώ στο Πρέβελη υπάρχουν μόνο στα πλάγια.Αυτό έχει ως αποτέλεσμα ο διαγώνιος κάβος να επηρεάζει το καταπέλτη και τα συρματόσχοινα του ενώ κάποιες φορές να μην περνάνε νταλίκες λόγω χαμηλού ύψους του κάβου.Από άποψη ρεμέτζου πιστεύω ο διαγώνιος με τη μικρότερη γωνία όπως στον Πρέβελη σε σχέση με τη προβλήτα βαστάει πολύ καλύτερα και πιο σταθερά τη πρύμνη.

Posted

1 μήνας σχεδόν δεξαμενή. Φαντάσου τι γίνεται από κατω. Επιτέλους να δεχτεί το πλοίο την ανάλογη φροντίδα και να επιστρέψει δριμύτερο.

  • 4 weeks later...
Posted

Πώς και μένει στη δεξαμενή τόσο καιρό το βαπόρι, εντύπωση μου κάνει, τί δουλειές κάνει;

Τόση λαμαρίνα αλλάζουν;

Posted

Το βαπόρι είχε να κάνει εκτεταμένη επισκευή πάνω από ενάμιση χρόνο αν δεν απατώμαι. Προσωπικά χαίρομαι ιδιαίτερα !

Posted

Το βαπόρι είναι να περάσει φέτος 5ετες special survey,πρέπει να το έχουμε ξανααναφέρει.Είναι και αυτός ένας λόγος που παραμένει τόσο καιρό στη δεξαμενή.

Posted

Παρατήρησα σε μια φωτο που ανέβηκε νωρίτερα πως στη πλώρη , τα ανάγλυφα δεν περιλαμβάνουν το «Σ» , πράγμα λογικό λόγω του αρχικού ονόματος του. Υπάρχει πιθανότητα να ξαναγυρίσει στο σκέτο ΠΡΕΒΕΛΗ ;

Posted

Οχι απλά τα γράμματα είχαν μπεί αναγλυφα επι Ρεθυμνιακής...που να φτιάχνεις ενα S μετά

Posted

40 χρονών καράβι, με καθημερινές αποστάσεις "στο φεγγάρι και πίσω" και σε θάλασσες βουνά, ε... λογικό να θέλει γενικό "ρεκτιφιέ"... 

Posted

Ήθελε πολυ δουλίτσα ο Ιάπωνας. Φανταστείτε όπως μας είπε και ο κ. @Gsoult στο ταξίδι που πραγματοποίησε έκανε πανω απο 4 ωρες συνολική καθυστέρηση μαζί με την έλλειψη bow thuster αλλά και αυτό εντάσσεται στα πλαίσια αυτής της επισκευής. 

Posted

Ο ένας άξονας είχε μπει όταν έγραψες το μήνυμα σου. Το Πρέβελης αύριο το πρωί αναμένεται να πέσει από τη δεξαμενή και να δέσει εκ νέου στο Πέραμα, για τη συνέχιση των εργασιών του.

Posted

Η Πρεβελάρα εκτελεί αυτή τη στιγμή δοκιμαστικό.Το απόγευμα που θα ξεκινήσει δρομολόγια αναμένεται να έχει πολύ καλή πληρότητα στο γκαράζ.

Posted

Μπήκε Μήλο απλά έχασε το στίγμα του στο ais.Τσέκαρε τις ώρες των εικονιζόμενων στιγμάτων.

Posted (edited)

Ο Πρέβελης δεμένος σήμερα στον Αθηνιό.Φαίνεται και η πρόοδος των εργασιών του νέου λιμανιού.

Μετρήστε τρακτόρια για να καταλάβετε τη πληρότητα που είχε στο γκαράζ. 😉

Τουλάχιστον 20 κομμάτια είχε για Σαντορίνη.

 

20201108_155557.jpg

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...