teozan Posted January 28, 2012 Posted January 28, 2012 (edited) Καθελκύστηκαν χθες στα ναυπηγεία της Mitsubishi στο Nagasaki τα νεα αδελφά της Shin Nihonkai Suzuran (すずらん) και Suisen (すいせん). Εξωτερικά μοιάζουν αρκετά με τα αδελφά Hamanasu - Akashia και έχουν τις ίδιες βασικές διαστάσεις με αυτά (Μήκος: 224.5m Πλάτος: 26.0m) καθώς και το ίδιο σύστημα πρόωσης. Ως ταχύτητα αναφέρονται 29.4 κόμβοι, αλλά δεν έχουν γίνει ακόμα δοκιμαστικά. (από: http://hoshinabe.fc2web.com/428_snf20120127/428.html) Θα δρομολογηθούν στη γραμμή Tsuruga - Tomakomai και αναμένεται να ξεκινήσουν το ένα τέλος Ιουνίου και το δεύτερο αρχές Ιουλίου. Σε σχέση με τα Hamanasu - Akashia η πιο εμφανής διαφορά είναι ότι δεν διαθέτουν καταπέλτη πρύμα αριστερά. Είναι επίσης πιο χτισμένα και με λιγότερες περατζάδες, οι οποίες πια δεν φτάνουν μέχρι τον καθρέπτη. http://www.youtube.com/watch?v=FgVqYbpGz-M&feature=player_embedded Περισσότερες πληροφορίες και φωτογραφίες: http://hoshinabe.fc2web.com http://funegasuki.exblog.jp/ Edited February 14, 2018 by Nick the Greek tag
NHSOS XIOS Posted January 30, 2012 Posted January 30, 2012 (edited) Δεν λεω,ωραια πλοια ειναι αλλα οι τζαπανεζοι συνεχιζουν να φτιαχνουν παρομοια σκαρια το ενα μετα το αλλο Απορω δηλαδη δεν εχουν φαντασια να οραματιστουν ενα αλλο σχεδιο πιο μοντερνο η εστω καπως διαφορετικο? Σπανια παντως βλεπουμε να καθελκυζονται 2 αδερφα μαζι,ειδικα το φωτορεπορταζ στο πρωτο λινκ ειναι φοβερο. Edited January 30, 2012 by NHSOS XIOS
.voyager Posted January 30, 2012 Posted January 30, 2012 Για να μην πω ότι πάνε με ελαφρά βήματα προς τα... πίσω. Eνώ το 1996 μας εντυπωσίασαν με τα πρώτα Suisen και Suzuran που έφεραν αεροδυναμικά φουγάρα, υπήρξαν στη συνέχεια λιγότερο τολμηροί σχεδιαστικά, με τα Hamanasu και Akashia, που έχασαν τα εντωσιακά φουγάρα και είδαν μια μικρή βελτίωση πλώρα και σε καθρέφτη-γέφυρα. Aπό ονόματα, κάθε νέο ζεύγος παίρνει τα ονόματα Suisen-Suzuran και Hamanasu-Akashia εναλλάξ! Tα πρώτα Suisen και Suzuran δεν έχουμε μετονομαστεί ακόμα. Σε 10 χρόνια που ίσως μπούμε σε ρθμούς ανάπτυξης μπορεί και να τα δούμε εδώ.
Neptune Posted January 31, 2012 Posted January 31, 2012 Μακαρι να τα βλεπαμε αλλα εδω δε ξερουμε που να βαλουμε το Αριαδνη, το Ροδος και το Horizon θα καταφερουμε να βολεψουμε αυτα? Εκτος και αν εχουν αλλαξει τραγικα τα πραματα στην Αδριατικη.
.voyager Posted January 31, 2012 Posted January 31, 2012 Χαριτολογώντας το είπα, Neptune Ανάπτυξη σε δέκα χρόνια, ανάγκες για νέα πλοία, αναβίωση δεκαετίας '95-'05, ευσεβείς πόθοι... Sorry για το off.
varth Posted February 2, 2012 Posted February 2, 2012 αυτοι οι σχιστοματηδες εξακολουθουν να φτιαχνουν ''αληθινα βαπορια''.!!! πανεμορφα!δειχνουν απογονοι των (μεχρι στιγμης) δικων μας (ΛΟ-ΣΒ)..κ οπως σωστα λετε μακαρι η ιστορια να επαναληφθει...
teozan Posted May 18, 2012 Author Posted May 18, 2012 Τα δυο αδελφά ολοκληρώνονται σταδιακά. Το Suzuran έκανε προχτές το πρώτο του δοκιμαστικό. (http://hoshinabe.fc2web.com/445_suzurantest/445.html) Η εταιρία τους επίσης ανακοίνωσε τις ημερομηνίες των πρώτων τους δρομολογίων, στις 20 Ιουνίου για το Suzuran και την 1 Ιουλίου για το Suisen από Tsuruga για Tomakomai (www.snf.jp) Έχει προγραμματιστεί επίσης ξενάγηση στο Suzuran στο λιμάνι της Osaka στις 16 Ιουνίου.
teozan Posted June 18, 2012 Author Posted June 18, 2012 (edited) Οι "συνάδελφοι" από την Ιαπωνία έχουν μερικές φωτογραφίες από το SUZURAN στην Osaka και την ξενάγηση σε αυτό. (http://syochan.blog27.fc2.com/) (http://syochan.blog27.fc2.com/) Έχει περισσότερες , εδώ, εδώ, εδώ και εδώ. Edited June 18, 2012 by teozan
varth Posted June 18, 2012 Posted June 18, 2012 πανεμορφο βαπορι, αυτο το ενδιαμεσο κοινο κομοδινο με το ενσωματομενο ραδιο κατι μας θυμιζει.... οι δε καναπεδες που βλεπουν αμεσα παραθυρο ειναι μια προσεγμενη λεπτομερια
hristos Posted June 19, 2012 Posted June 19, 2012 Σχεδιαστικά πάντως έχουν ομοιότητες με τα Λ. Όρη και Σ. Βενιζέλο, αρκετά τετραγωνισμένα για τα δεδομένα της εποχής.
NHSOS XIOS Posted June 29, 2012 Posted June 29, 2012 (edited) Αν δεν κανω λαθος αυτη πρεπει να ειναι η αναχωρηση του SUZURAN απο τα ναυπηγεια για να ξεκινησει δρομολογια.(χαμηλωστε την ενταση αν δεν θελετε να ξυπνησετε κανενα ) Edited June 29, 2012 by NHSOS XIOS
.voyager Posted July 10, 2015 Posted July 10, 2015 (edited) Tα πρώτα Suisen και Suzuran σε 10 χρόνια που ίσως μπούμε σε ρθμούς ανάπτυξης μπορεί και να τα δούμε εδώ. Περνάνε τα χρόνια και από τα πλοία που το 1996 ως 12χρονο θαύμαζα σε μια σελίδα του "Ε" (όπως μου ανέφερε shipfriend-γνώστης των εξελίξεων), ένα εκ των δύο δραστηριοποιείται για λογαριασμό κρατικής Ιαπωνικής εταιρείας και το άλλο είναι παροπλισμένο. Μα παροπλισμένο; Ας το φέρει κάποιος ρε παιδιά, μια Hellenic, μια Blue Star (τώρα που θα μείνει χωρίς φαστ11-12 ), μια SeaJets στην ανάγκη! Edited July 10, 2015 by .voyager
stathis Posted July 17, 2015 Posted July 17, 2015 Σαν να το ζαχαρώνει η κορεάτικη Hanil Express αλλά μάλλον με τη φωτοσοπιά θα μείνει.
TACO Posted February 4, 2021 Posted February 4, 2021 Φοβερό σκαρί! Μακάρι να το δούμε κι απο τα μέρη μας κάποια μέρα.
Strofalos Posted February 5, 2021 Posted February 5, 2021 Αυτά τα τέσσερα (Suzuran-Suizen, Hamanasu-Akashia) θεωρώ πως είναι τα μόνα που μπορούν να κοντράρουν τα cruise σε σχέση με την ταχύτητα, την χωρητικότητα, την κατανάλωση, την οικονομία κλίμακος και την απόδοση ενώ είναι και απείρως πιο μαϊτζέβελα. Υπό άλλες συνθήκες είτε η ΑΝΕΚ είτε η Hellenic πιστεύω πως θα είχαν φέρει ήδη ένα εξ αυτών από τα μέρη μας.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now