georgios express Posted January 28, 2012 Posted January 28, 2012 (edited) Aφορμή παίρνω από τις ειδήσεις: "H καταναλωτική οργάνωση Codacons...υποστηρίζει ότι πρόκειται για «ελεημοσύνη» (τα 11,000€ ανά επιβάτη που δίνει η Costa/Carnival σε όσους δεν υπέστησαν σωματικές βλάβες) και συνιστά στους επιβάτες να μην τη δεχτούν, θεωρώντας απαράδεκτη την διάκριση που περιέχεται στην συμφωνία μεταξύ όσων υπέστησαν φυσικούς τραυματισμούς και σ' αυτούς που δεν τραυματίστηκαν, θεωρώντας ότι δεν πρέπει να παραβλεφθούν τα ψυχικά τραύματα.... καλεί τους επιβάτες να κάνουν εξετάσεις που θα πιστοποιούν το ψυχοσωματικό στρες εξαιτίας του ναυαγίου, κάτι που θα τους δώσει το δικαίωμα να διεκδικήσουν μεγαλύτερη αποζημίωση". Eπειδή και ή φάτσα και η ράτσα προσομοιάζουν, υποθέτω ότι συγκεκριμένα δικηγορικά γραφεία σε Pώμη, Mιλάνο και αλλαχού σε αγαστή συνέργεια με πρόθυμους θεράποντες του Iπποκράτους, τρίβουν τα χέρια τους ενώ επειδή η Zάκυνθος είναι κοντά στην Iταλία, κάποιο καλό παράδειγμα θα πήραν. Bλέπω τους επιβάτες του Concordia προκειμένου να διεκδικήσουν μεγαλύτερες αποζημιώσεις να τριγυρνάνε με στολή Nαπολέοντα και να ισχυρίζονται ενόρκως ότι έπαθαν ψυχοσωματικό στρες εν πλώ, αιφνιδίως και ομοθυμαδόν. Yγ: Kανείς δεν αμφισβητεί το δικαίωμα των παθόντωννα διεκδικήσουν τη μέγιστη δυνατή αποζημίωση για πράξεις ή παραλείψεις της Costa και των υπαλλήλων της. Aλλά να είναι παθόντες, όχι μπαμπουίνοι με ουρά . Edited January 28, 2012 by georgios express
ΝΗΡΕΑΣ Posted January 28, 2012 Posted January 28, 2012 Γεώργιε. παρόλο που δεν ανήκω στους αγωγομανείς και στους αποζημιωσιομανείς...ούτε και σε αυτούς που θα έπαιρναν ποτέ πέτσινα χαρτιά για εφιάλτες και πονοκέφαλους ....νομίζω ότι αυτά τα 11 χιλιάρικα είναι πράγματι ψίχουλα μπροστά στα όσα υπέστησαν όλοι οι ναυαγοί εκείνο το βράδυ. Ιδιαίτερα όταν σε αυτά περιλαμβάνονται και οι απώλειες των αποσκευών, μόνο ένα λάπτοπ να είχε κάποιος πάνε τα 1.000 ευρώ. Βάλε και ρούχα, κοσμήματα και χαρτιά κλπ Δεν ξέρω βέβαια ποιο μπορεί να είναι ένα λογικό ποσό, αλλά αυτά μου φαίνονται λίγα. Και λογικό είναι, από την πλευρά της εταιρείας, δεν θα μπορούσε να προτείνει πχ 100 χιλ, γιατί και τότε πάλι λίγα θα φαίνονταν σε πολλούς...και θα ανέβαζε τον πήχυ των δικαστικών διεκδικήσεων.
georgios express Posted January 28, 2012 Posted January 28, 2012 Eπειδή δεν γνωρίζω ερωτώ: Oι αποσκευές κλπ, δεν ασφαλίζονται (επί καταβολή ασφαλίστρου ασφαλώς...) με το κλείσιμο θέσης στην (όποια) κρουαζιέρα; Αν όχι, το ανωτέρω επιχείρημα του Nηρέως μοιάζει ισχυρό. Aν ναί, η ασφαλιστική εταιρεία είναι εκείνη που θα αποζημιώσει τον καθένα έκαστο αναλόγως της δηλωθείσας αξίας και του εισπραχθέντος ασφαλίστρου, επομένως η αποζημίωση της Costa πέφτει ακέραιη στον μπεζαχτά...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted January 29, 2012 Posted January 29, 2012 Επτά με δέκα μήνες για την ανέλκυση του Concordia. Επτά με δέκα μήνες θα χρειαστούν για να ανελκυστεί το κρουαζιερόπλοιο Κονκόρντια το οποίο ναυάγησε κοντά στο νησάκι Τζίλιο, από τη στιγμή που θα ανατεθεί το έργο αυτό σε κάποια εταιρεία, όπως δήλωσε σήμερα ο Φράνκο Γκαμπριέλι, ο αξιωματούχος της ιταλικής κυβέρνησης που έχει αναλάβει το χειρισμό της καταστροφής.Η Costa Crociere, η ιδιοκτήτρια εταιρεία του πλοίου, ετοιμάζεται να ζητήσει προσφορές από τις ελάχιστες εταιρείες σε όλο τον κόσμο οι οποίες είναι σε θέση να αναλάβουν την επιχείρηση αυτή. Οι εταιρείες με τη σειρά τους, εφόσον ενδιαφέρονται, θα απαντήσουν ετοιμάζοντας ένα σχέδιο ανέλκυσης του κρουαζιερόπλοιου. Το πρωί οι έρευνες για τον εντοπισμό των υπόλοιπων αγνοούμενων διακόπηκαν γιατί το κρουαζιερόπλοιο άρχισε να κινείται. Το Concordia, που κανονικά κινείται κατά 2 με 3 χιλιοστά ανά ώρα, τη νύχτα μετακινήθηκε κατά περίπου 3,5 εκατοστά καθώς στην περιοχή επικρατούσαν ισχυροί άνεμοι και μεγάλα κύματα. Oι ιταλικές αρχές πάντως προτίθενται να συνεχίσουν τις έρευνες μόλις αυτό καταστεί δυνατόν, διαβεβαιώνοντας ότι είναι ηθική υποχρέωση να δοθούν οι σοροί στις οικογένειες newsbeast.gr
Nikos_Chania Posted January 29, 2012 Posted January 29, 2012 Και αφού είναι ηθική υποχρέωση να δοθούν οι σωροί γιατί δεν δένουν το βαπόρι στον βράχο;; 5-6 καδένες να δεσουν, δεν νομίζω ότι είναι παράλογο. Εάν το βαπόρι χαθεί από την επιφάνεια, τότε θα ζοριστούν πολύ και να το ανελκύσουν και να απεγκλωβίσουν τα πτώματα...
Neptune Posted January 29, 2012 Posted January 29, 2012 Ενα βαπορι δηλαδη 100.000 τονων το κρατας με 5-6 καδενες? Αληθεια τις καδενες με τι κομπο θα τις δεσουν πανω στο βραχο?
Nikos_Chania Posted January 29, 2012 Posted January 29, 2012 Καντηλίτσα.... Neptune το "καδένες" μπορεί να γίνει οποιοδήποτε άλλο αντικείμενο για να κρατηθεί το βαπόρι εκεί που είναι. Δεν νομίζω ότι πρέπει να κολλήσουμε στο πως θα το συγκρατήσουν, αλλά να το συγκρατήσουν.
proud_ionian Posted January 29, 2012 Posted January 29, 2012 παιδια ασφαλως θα αστιευεστε ετσι; βαπορι 300 μετρα μηκος και δεν ξερω ποσα υψος, χιλιαδες τονοι σιδερο, μισοβυθσμενο σε πρανες και με ασχημους καιρους εν οψει, θα κρατηθει στηην επιφανεια με καδενες, καθετες και καντηλιτσες; ας μην ευτελιζουμε τη συζητηση.
Stefanos Posted January 29, 2012 Posted January 29, 2012 (edited) δημιουργηθηκε αρνητικη ευσταυθεια στο πλοιο.το κεντρο βαρους του (g) μετατοπιστηκε προς τα κατω στο πλοιο οποτε με την κλιση αντι να επαναλθει οπως θα γινοτανε με φυσιολογικες συνθηκες αυτη μεγαλωνε γιατι εχει δημιουργηθει καινουργια θεση ευσταθειας! όταν το κέντρο βάρους κατέβει η ευστάθεια βελτιώνεται γιατί μεγαλώνει το GM,πέρα απο αυτό τι εννοείς ως καινούργια θέση ευστάθειας η κλιση μεγάλωνε επειδή έμπαινε ολο και περισσότερο νερό και η προοδευτική κατάκλυση όλων των στεγαν'ων θα οδηγούσε είτε σε βύθιση είτε σε ανατροπή δεν υπάρχει κάτι περίεργο στο γιατί ανέτραπει ούτε χρειάζεται να εξηγηθεί με μαθηματικά. Edited January 29, 2012 by Stefanos
oceanus Posted January 29, 2012 Posted January 29, 2012 Θα αντεξει το πλοιο 7 εως 10 μηνες στην παρουσα κατασταση? Τοσο διαβασα ειναι το χρονικο διατημα για να ανελκυθει...
ΝΗΡΕΑΣ Posted January 29, 2012 Posted January 29, 2012 Υπάρχει πάντως η σκέψη να δεθεί το πλοίο για να μην πάει στα βαθιά, τώρα με ποιόν τρόπο (και αν) θα γίνει, δεν ξέρω. Μιά ιδέα πάντως αγκύρωσης με συρματόσχοινα υπάρχει εδώ
Nikos_Chania Posted January 29, 2012 Posted January 29, 2012 παιδια ασφαλως θα αστιευεστε ετσι; βαπορι 300 μετρα μηκος και δεν ξερω ποσα υψος, χιλιαδες τονοι σιδερο, μισοβυθσμενο σε πρανες και με ασχημους καιρους εν οψει, θα κρατηθει στηην επιφανεια με καδενες, καθετες και καντηλιτσες; ας μην ευτελιζουμε τη συζητηση. Δεν την ευτελίζουμε βρε proud ούτε είπαμε κάτι παράλογο. Αφού έχει βγει πιθανός τρόπος "στερέωσης" του πλοίου. Αυτούς του άσχημους καιρούς θέλουμε να προλάβουμε όμως... σκέψου να ήταν δικός σου άνθρωπος εκεί μέσα και φυσικά να ήθελες την σορό του και λογικό ακούγεται. Εάν βυθιστεί τότε εκεί θα γίνει και ο υγρός τους τάφος, διότι αφενός θα ανελκυστεί το ναυάγιο (πολυσύχναστη περιοχή) αφετέρου δεν θα έχει μείνει πτώμα για πτώμα... Δεν ήρθα εδώ για να πω καμμία υπερβολή ούτε να εκδώσω μνημόνιο για να σώσω το κοστα, αλλά να σκεφτώ πιθανούς τρόπους που θα βοηθούσαν. και όπως πόσταρε και ο ΝΗΡΕΑΣ: Υπάρχει πάντως η σκέψη να δεθεί το πλοίο για να μην πάει στα βαθιά, τώρα με ποιόν τρόπο (και αν) θα γίνει, δεν ξέρω. Μιά ιδέα πάντως αγκύρωσης με συρματόσχοινα υπάρχει εδώ έχει βγει ιδέα... (άλλο το πόσο υλοποιήσιμη μπορεί να είναι....)
polmyt Posted January 30, 2012 Posted January 30, 2012 (edited) Ακομα και να ειναι υλοποιήσιμη,το θεμα ειναι τι κοστος εχει ,και το αν εχει διαθεση η Costa να δωσει τα χρηματα για κατι τετοιο. Αν το πλοιο χαθει η Costa θα εχει καποια επιπλεον νομικη κυρωση;Ισως να λεω και σαχλαμαρες αλλα αν δεν εχει ισως να μην την εδιαφερει την εταιρεια και τοσο να σωσει το πλοιο.Και δυστυχως τετοιες μεγαλες εταιριες δεν εχουν και πολλους ηθικους φραγμους Edited January 30, 2012 by polmyt
NHSOS XIOS Posted January 30, 2012 Posted January 30, 2012 Καποιες φωτο λιγο μετα την αφιξη του πλοιου στο Giglio.Επισης κανουν χρυσες δουλειες οι εταιριες που δουλευουν την γραμμη Monte Argentario - Giglio καθως πολλοι ειναι αυτοι που θελουν να δουν το πλοιο απο κοντα η εστω να βγουν φωτογραφια 'μαζι του' (το blog κανει λογο για τουρισμο του πονου)
ΝΗΡΕΑΣ Posted January 30, 2012 Posted January 30, 2012 Σε αυτές τις φωτό φαίνονται και οι άριστες καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν εκείνο το βράδυ, που εν τέλει ήταν και οι καθοριστικές για το ναυάγιο. Και η ειρωνία είναι ότι εάν δεν ήταν τόσο καλός ο καιρός, δεν θα αποτολμούσε να περάσει κοντά στο νησί. Όσον αφορά τους "τουρίστες του πόνου", δεν είναι νέο είδος, σε κάθε καταστροφή είναι παρόντες. Τα έχουμε δει και στην χώρα μας σε σεισμούς και πυρκαγιές.
Nikos_Chania Posted February 1, 2012 Posted February 1, 2012 Απ' ότι φαίνεται ο καιρός φορτσάρει αρκετά σήμερα.... http://www.giglionews.com/isoladelgiglio_porto.jpg
NHSOS XIOS Posted February 1, 2012 Posted February 1, 2012 Total loss το πλοιο συμφωνα με στελεχη της εταιριας.Μεχρι παντως να οργανωσουν το σχεδιο ανελκυσης,θα κανει καμια 10αρια κακοκαιριες,θα παει πιο βαθια το πλοιο και αντε μετα να το βγαλουν. Εδω εχει καποια βιντεο απο τους δυτες της πυροσβεστικης.
ΝΗΡΕΑΣ Posted February 2, 2012 Posted February 2, 2012 Oπως και να'χει είμαι πολύ περίεργος να δω το πόρισμα. ...εάν δεν χαρακτηρισθεί και αυτό ... "strictly confidential"
NHSOS XIOS Posted February 6, 2012 Posted February 6, 2012 10 εταιριες θα 'διαγωνιστουν' για την απομακρυνση του ναυαγιου,τελη Μαρτη θα ξερουμε.
NHSOS XIOS Posted February 11, 2012 Posted February 11, 2012 (edited) Τις προηγουμενες μερες το πλοιο μετακινηθηκε 60εκατοστα προς τα κατω και ολοι επισημαινουν οτι αν συνεχισει ετσι,στο τελος θα βρεθει στο σημειο που το βαθος ειναι μεγαλο(οπως εγινε και με το SEA DIAMOND). Βγηκε κ ενα βιντεο απο την γεφυρα που δειχνει πως το πληρωμα αντιμετωπισε την ολη κατασταση.Απ οτι φαινεται αργησαν να ειδοποιησουν τους επιβατες να εκκενωσουν το πλοιο.(50λεπτα απο την προσκρουση πηραν την αποφαση να εγκαταλειψουν το πλοιο και 10λεπτα αργοτερα το ανακοινωσαν στα μεγαφωνα). Στην γεφυρα επικρατει χαος,καποιος λεει στον καπετανιο 'οι επιβατες αρχισαν να επιβιβαζονται μονοι τους στις βαρκες' και η απαντηση ειναι 'καλως'...Καποια στιγμη ερχεται ενας αλλος καπετανιος της Costa,που ταξιδευε σαν απλος επιβατης,και αναλαμβανει τον συντονισμο καθως βλεπει οτι εχει ξεφυγει τελειως η κατασταση απο τον πλοιαρχο(Σκετινο). Edited February 11, 2012 by NHSOS XIOS
oceanus Posted February 11, 2012 Posted February 11, 2012 Τι λετε.... Οτι και να πουμε το Video μιλαει μονο του..
Samion Posted February 11, 2012 Posted February 11, 2012 Βρεθηκε το beauty case,1 μπικινι, 1 βαλιτσα γυναικεια που αναγνωριστηκαν απο τη μολδαβη ιδιοκτητρια τους. Στην καμπινα του καπτεν ολα αυτα. Sent from my GT-I9001 using Tapatalk
ΝΗΡΕΑΣ Posted February 11, 2012 Posted February 11, 2012 Προσωπικά. δεν έχω καταλάβει όλη αυτή τη φασαρία που έχει γίνει εξ αρχής με αυτή τη Μολδαβή. Εάν ήταν ή όχι μέλος του πληρώματος, εάν ήταν φιλενάδα του πλοίαρχου, εάν βρισκόταν στη γέφυρα την ώρα της πρόσκρουσης, εάν, εάν... Τι σημασία έχουν όλα αυτά, αυτή έκανε χρέη πλοιάρχου? Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω αυτή την λογική...να ασχολούνται όλοι με αυτή την κοπέλα...και την δήθεν "μυστηριώδη" παρουσία της.
gtogias Posted February 11, 2012 Posted February 11, 2012 Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω αυτή την λογική...να ασχολούνται όλοι με αυτή την κοπέλα...και την δήθεν "μυστηριώδη" παρουσία της. Δίνει όμως ένα τόνο ίντριγκας και κουτσομπολιού που χρειάζονται για να συντηρείται το θέμα στη δημοσιότητα. Αν το θέμα ήταν μόνο η όποια ανικανότητα του πλοιάρχου-εταιρείας-αρμοδίων γενικώς πλην των αμέσως ενδιαφερόμενων ποιος άλλος θα έδινε σημασία?
Nikos_Chania Posted February 11, 2012 Posted February 11, 2012 Άρα τους τρώει ο απαυτός τους... μην κλαίγονται μετά...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now