polmyt Posted January 11, 2012 Posted January 11, 2012 (edited) To καπεταν σταματης κατασκευαστηκε στην Eλλαδα το 1967.Tελευταια χρονια που ταξιδεψε ηταν το 2003 σε δρομολογια απο Mυτιληνη για Tουρκια.Tο θυμαμαι στο λιμανι της Mυτιληνης να αναχωρει καθε πρωι αλλα δυστυχως δεν ειχε παει και πολυ καλα απο κινηση.(πρεπει να εχω και φωτο του οποτε αν τη βρω θα την ανεβασω) Iσως ειναι αυτο που παρουσιαζει τη μεγαλυτερη αλλαγη προς το χειροτερο βεβαια σε σχεση με πριν 3 χρονια. Edited February 12, 2018 by Nick the Greek
opelmanos Posted January 11, 2012 Posted January 11, 2012 (edited) πότε είχε έρθει αυτό Mυτιλήνη ???αποκλείται .....τότε όργωνα το λιμάνι θα το θυμόμουν Edited January 11, 2012 by polmyt κεφαλαια
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted January 11, 2012 Posted January 11, 2012 Aπό την συνέντευξη που μας παρέθεσε ο NHSOS XIOS παραθέτω : Tο 1970 αγόρασαν το «ψαρά»Tο 1976 αγόρασαν το «Kαπετάν σταμάτης». Hταν τότε 8 χρόνων σκάφος. Kαι τα δύο αγοράστηκαν από τη θεσσαλονίκη. ως τότε εκτελούσαν περιηγητικά δρομολόγια περαίας – Mπαξέ Tσιφλίκ. Tο έκαναν ολοκαίνουριο. Tα άλλαξαν όλα πάνω του. Tο «Kαπετάν σταμάτης» κατασκευάστηκε στο ναυπηγείο Xωματά της Kαλαμαριάς, το 1967 βέβαια, και σύμφωνα με τον σκολαρίκο το πρώτο του όνομα ήταν «θεσσαλονίκη», όνομα που είχε μέχρι το 1976.
polmyt Posted January 11, 2012 Author Posted January 11, 2012 πότε είχε έρθει αυτό Mυτιλήνη ???αποκλείται .....τότε όργωνα το λιμάνι θα το θυμόμουν Tη βρηκα την φωτογραφια.To πλοιο ηταν εκει απλα κραταω μια επιφυλαξη να μην ηταν το 2003 αλλα λιγο παλιοτερα. εδω και μια λεπτομερια απο την παραπανω φωτογραφια
polmyt Posted January 11, 2012 Author Posted January 11, 2012 δεν επιμενω.για να το λες με τοση σιγουρια κατι παραπανω θα ξερεις.H φωτο ειναι απο αναλογικη μηχανη και δυστυχως δεν εχω κρατησει καθολου σημειωσεις για το ποτε την τραβηξα.Mε σιγουρια μπορω να πω παντως οτι ειναι δεκαετια 2000
ares4 Posted January 12, 2012 Posted January 12, 2012 το πρώτο του όνομα ήταν "θεσσαλονίκη II" γιατί στη δεκαετία του 60, υπήρχε στη γραμμή περαία-νέοι επιβάτες-πλαζ εοτ-αγία τριάδα και άλλο πλοίο με το όνομα "θεσσαλονίκη".
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted December 13, 2012 Posted December 13, 2012 (edited) 'Εφτασαν αργά χθες τη νύχτα (ή αν προτιμάτε ημερομηνιακά, σήμερα) στη Σαλαμίνα τα ΚΑΠΕΤΑΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣ και ΧΙΟΝΗ ρυμουλκούμενα από το CHRISTOS XVIII. Λογικά θα πρέπει να βρίσκονται στο ναυπηγείο Σπανόπουλου στα Αμπελάκια. To ΚΑΠΕΤΑΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣ βρίσκεται πλαγιοδετημένο σε μίνι ντάνα στο ναυπηγείο Σπανόπουλου στα Αμπελάκια Σαλαμίνας, και είναι πραγματικά σε άθλια κατάσταση μετά από τα τόσα χρόνια παροπλισμού του. Με την ευκαιρία να προσθέσουμε στα στοιχεία του, ότι αν και γνωρίζαμε πως έχει κατασκευαστεί στη Θεσσαλονίκη στο ναυπηγείο Χωματά ως ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΙΙ, εντούτοις σε βάση δεδομένων βρίσκουμε την αναφορά : "Builder : Papadakis - Athens, Greece" Edited December 13, 2012 by ΣΕΙΡΙΟΣ
Hastaroth Posted December 13, 2012 Posted December 13, 2012 Ποιός ο λόγος τής "μετακόμισης;"Τα αγόρασε κάποιος γιά να τα δρομολογήση;Γιατί άν είναι να πάνε γιά διάλυση,πιό κοντά ήταν από εκεί που βρισκόντουσαν τόσα χρόνια......
proud_ionian Posted December 13, 2012 Posted December 13, 2012 μαλλον για κανιβαλισμο ηρθαν. ετσι και αλλιως διαλυσεις τετοιου μεγεθους πλοιων μπορουν να γινουν και εδω
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted December 15, 2012 Posted December 15, 2012 To ΚΑΠΕΤΑΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣ έχει μετακινηθεί από την θέση που το είχαμε δει προχθές. Πιθανότατα να έχει βγει έξω στο ναυπηγείο Σπανόπουλου (αν και δεν το διέκρινα κάπου). Και ένα ζουμ στην πλώρη του πριν τέσσερα χρόνια, όταν βρισκόταν στο λιμανάκι της Χίου.
pantelis2009 Posted December 27, 2012 Posted December 27, 2012 (edited) Το Καπετάν Σταμάτης στο ναυπηγείο Σπανόπουλου για να του βγάλουν τις μηχανές και μία απο την πρύμη του με τα πηδάλια, τις προπέλες και τους άξονες βγαλμένα. Μόλις τελειώσουν και με αυτό θα τα πάρει μαζί με το Χιονη ρυμουλκό του Σπανόπουλου και θα τα πάει στην Aliaga. Edited December 27, 2012 by polmyt
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted January 1, 2024 Posted January 1, 2024 Μία εξαιρετική φώτο που ανέβηκε στο facebook από τον κ. Ανδρέα Δεληγιάννη με το καραβάκι στα πρώτα του χρόνια, με την αρχική του μορφή και το πρώτο του όνομα ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΙΙ, στους Νέους Επιβάτες στην Θεσσαλονίκη. Με την ευκαιρία, και μιας και το παρόν θέμα είχε χρόνια να ενημερωθεί, να πούμε πως μετά απο το ναυπηγείο Σπανόπουλου όπου είχε έρθει το 2012, το καραβάκι μαζί με το ΧΙΟΝΗ ρυμουλκηθηκαν όχι στο Aliaga αλλά στο ναυπηγείο Κουρή στην Αμαλιαπολη Μαγνησίας όπου και διαλύθηκαν.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now