polmyt Posted January 5, 2012 Posted January 5, 2012 (edited) Mε αφορμη την παρακατω καταχωρηση απο το Pιζοσπαστη για τη φωτια που ειχε παρει το πλοιο στις 26 Iουνιου 1978 ανοιγω ενα νεο θεμα για το πλοιο.. το πλοιο χτιστηκε το 1953 και ειχε το ονομα DEUTSCHLAND. To 1972 παροπλιζεται και ο λατσης το φερνει στην Eλλαδα με το ονομα PENNETA.κατα τον σουηδο δρομολογηται για λιγο Xιο-μυτιληνη και στα δωδεκανησα.To 1977 το αγοραζουν οι σταθακης-Mανουσος και το μετονομαζουν σε Nησος ροδος. Oπως μας εχουν ηδη πει ο Nick και ο Nηρεας μετα το ατυχημα δεν ξαναταξιδεψε On 4/7/2005 at 8:55 PM, Nick the Greek said: να υποθεσω πως μιλαμε για το ρενεττα του λατση/νησος ροδος των σταθακη-μανουσου, παλαιοτερα Deutschland της Deutsche Bundesbahn? εχω μια φωτογραφια του καμμενο και προσαραγμενο στην κυνοσουρα On 4/7/2005 at 9:13 PM, Nηρεας said: το νήσος ρόδος μετά την φωτιά το 1978, παροπλίστηκε και δεν ξαναταξίδεψε. δυστυχως δεν εχω καμια φωτο του πλοιου και επειδη ουτε το θυμομουν καθολου περα απο αυτες τις δυο αναφορες που εβαλα,αυτα τα λιγα λογια για την ιστορια του τα πηρα απο το σουηδο. Edited February 13, 2018 by Nick the Greek tag
gtogias Posted January 6, 2012 Posted January 6, 2012 (edited) Tο οποίο πλοίο και στη τελευταία του χρονιά με τα σινιάλα του Lάτση είχε περιστατικό με φωτιά: Eπίσης δύο φωτογραφίες: H πρώτη (μακρυνή) στον πειραιά του 1978 παρέα με άλλους θρύλους (Iόνιον και Nαϊάς): Kαι η δεύτερη από το αρχείο Mεγαλοκονόμου: Edited January 6, 2012 by gtogias
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted June 11, 2012 Posted June 11, 2012 Νήσος Ρόδος (IMO 5089269) (1953, ex- Ρενέτα, Deutschland) Μία ενδιαφέρουσα φωτογραφία του πλοίου ως DEUTSCHLAND από το shipspotting. © Jan Ove
polmyt Posted June 12, 2012 Author Posted June 12, 2012 Εξαιρετικη φωτογραφια.Στην πρυμη διακρινεται και ενα εμπορικο βαγονι δειχνοντας οτι το βαπορι δουλευε σαν τρεναδικο εκεινη την εποχη
gtogias Posted March 15, 2013 Posted March 15, 2013 Μια ακόμη κακής ποιότητας φωτογραφία αλλά μοναδική όσον αφορά το όνομα του πλοίου και την απεικόνιση του ιδιαίτερου μηχανισμού της πρύμνης του. Από την εφημερίδα Ναυτιλιακή:
polmyt Posted March 16, 2013 Author Posted March 16, 2013 Ιδιο ή παρομοιο μηχανισμο πρεπει να ειχε και το ΟΜΗΡΟΣ οσο δουλευε στην Σκανδιναβια σαν TRELLEBORG
proud_ionian Posted March 16, 2013 Posted March 16, 2013 οπως και το ionian sun οταν ηρθε στην ελλαδα, αλλα και το ionian victory/paloma για οσο καιρο εμεινε στα νερα μας
polmyt Posted November 1, 2017 Author Posted November 1, 2017 Να το δουμε σαν ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ Πρεπει να είναι μολις εχει βγει απο το κεντρικο λιμανι αν κρινω απο τη ραδα που τοτε εκτεινοταν σχεδον μεχρι την μπουκα Από τις λιγες φωτογραφιες του που κυκλοφορουν με αυτό το ονομα αφου ετσι κι αλλιως δεν προλαβε να ταξιδεψει με αυτό για πανω από ένα χρονο
polmyt Posted February 22, 2024 Author Posted February 22, 2024 Να το και σαν ΡΕΝΕΤΤΑ στη Ροδο πριν 50 χρονια Η κοκκινη γραμμη στο πλαι δειχνει ομορφη ενω μπορουμε να παρατηρησουμε τον πλευρικο καταπελτη οχηματων
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted February 23, 2024 Posted February 23, 2024 Ο πλευρικός καταπέλτης πρέπει να ανοίχτηκε στην Ελλάδα Αρχικά το πλοίο ήταν τραινάδικο γι'αυτό κ το stern visor Bασικά δούλεψε Δωδ/νησα ενώ το είδαμε κάποιες φορές Π-Χ-Μ Θυμάμαι χαρακτηριστικά ότι το γκαράζ μύριζε μόνιμα...ψαρίλα!
Nektarios Papadakis Posted March 5 Posted March 5 Σύμφωνα με τα ΝΑΥΤΙΚΑ ΧΡΟΝΙΚΑ της εποχής, ο Κώστας Λάτσης το είχε φέρει αρχικά με σκοπό να δουλέψει στις γραμμές της Κρήτης.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted March 5 Posted March 5 Αυτό μου κάνει εντύπωση αφού τότε στους Κρητικούς ήταν εμπεδωμένη η προτίμηση στα μεγάλα βαπόρια κ υπήρχε ήδη ο Ευθυμιάδης Επίσης στην παρουσίαση του πλοίου αναφέρεται η δυνατότητα σε βαγόνια κάτι άχρηστο γιά την χώρα μας.
Nektarios Papadakis Posted March 6 Posted March 6 Ας δούμε και λίγα στοιχεία για το πλοίο. Κατασκευής του 1953 (Kieler Howaldswerke) με αριθμό κατασκευής 980. Διαστάσεις 114,92 m x 17,23 m. 3863 gt. 2 μηχανές diesel δίχρονες οκτακύλινδρες ΜΑΝ κατασκευής του ναυπηγείου 5500 ίππων. 17 κόμβοι ταχύτητα. Αρχικό όνομα DEUTSCHLAND με νηολόγιο Αμβούργου. Νηολογήθηκε σαν ΡΕΝΕΤΤΑ το 1972 στη Β΄κλάση Πειραιά με αριθμό 4386 και ΔΔΣ SYGF. Πλοιοκτήτρια εταιρεία η Ρενέττα Ναυτικές και Τουριστικές Επιχειρήσεις Α.Ε., Πειραιεύς (Κώστας Λάτσης). Πουλήθηκε στους Σταθάκη-Μανούσο το 1977 και μετονομάστηκε ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ. Πλοιοκτήτρια εταιρεία η Μαλέας Ναυτική Εταιρεία Α.Ε., Πειραιεύς. Η Miramar αναφέρει "explosion & fire off Levitha Is 25.6.78, beached 12.7.79 at Kynosoura & BU" που σημαίνει ότι υπήρξε και έκρηξη που προκάλεσε τη φωτιά. Θα είχε ενδιαφέρον αν βρίσκαμε περισσότερες πληροφορίες για τα αίτια της φωτιάς.
Nick the Greek Posted March 6 Posted March 6 Εγώ βρίσκω αυτό από τους Lloyds: Quote CAUGHT FIRE AFTER EXPLOSION IN ER 25.6.78 OFF AMORGOS IS; TAKEN IN TOW BUT DEVELOPED LIST AND BEACHED AT LEGRENA, NR LAURIUM. SUBSEQUENTLY REFLOATED AND TOWED TO KYNOSOURA AND BEACHED FOR BREAKING UP. PASSENGERS AND CREW SAFE - CARS DAMAGED. SHIP GUTTED BY FIRE. Λέει πως κατά την ρυμούλκησή του στον Πειραιά, το πλοίο -μάλλον εσκεμμένα- το προσήραξαν στα Λεγραινά μια και είχε αρχίσει να έχει επικίνδυνη κλίση.
Nektarios Papadakis Posted March 6 Posted March 6 Μάλλον έμεινε αρκετά στα Λεγραινά καθώς στην Κυνόσουρα έφτασε ένα χρόνο μετά τη φωτιά (δες τις ημερομηνίες από τη Miramar). Εμένα μου έχει κινήσει την περιέργεια το αν η έκρηξη που αναφέρεται προερχόταν από το ίδιο το πλοίο (μηχανοστάσιο ?) ή από κάποιο όχημα στο γκαράζ. Θα προσπαθήσω να μάθω περισσότερα.
marittimo Posted March 6 Posted March 6 Τα ΝΧ αναφέρουν ότι εξερράγη πυρκαγιά στο μηχανοστάσιο και δεν γράφει για έκρηξη.
Nektarios Papadakis Posted March 6 Posted March 6 Και ο Ριζοσπάστης στο πρώτο ποστ αναφέρει "αγνωστη η αιτία της φωτιάς". Υποθέτω ότι κατόπιν έρευνας μετέπειτα ανακάλυψαν ότι η φωτιά ήταν αποτέλεσμα έκρηξης. Αναφέρεται και στη Miramar και στους Lloyds.
marittimo Posted March 6 Posted March 6 Στην Κυνόσουρα το πλοίο έφτασε στις 12 Ιουλίου 1978, δηλαδή λίγες μέρες από το συμβάν. Ο Antonio Scrimali το φωτογράφισε εκεί εκείνο το καλοκαίρι Η ποιότητα της φωτογραφίας δεν είναι ότι καλύτερο
Nektarios Papadakis Posted March 6 Posted March 6 Φωτογραφία ντοκουμέντο ! Άρα η ημερομηνία της Miramar για την άφιξη του πλοίου στην Κυνόσουρα είναι λάθος.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted March 6 Posted March 6 10 hours ago, Nektarios Papadakis said: Ας δούμε και λίγα στοιχεία για το πλοίο. Κατασκευής του 1953 (Kieler Howaldswerke) με αριθμό κατασκευής 980. Διαστάσεις 114,92 m x 17,23 m. 3863 gt. 2 μηχανές diesel δίχρονες οκτακύλινδρες ΜΑΝ κατασκευής του ναυπηγείου 5500 ίππων. 17 κόμβοι ταχύτητα. Αρχικό όνομα DEUTSCHLAND με νηολόγιο Αμβούργου. Νηολογήθηκε σαν ΡΕΝΕΤΤΑ το 1972 στη Β΄κλάση Πειραιά με αριθμό 4386 και ΔΔΣ SYGF. Πλοιοκτήτρια εταιρεία η Ρενέττα Ναυτικές και Τουριστικές Επιχειρήσεις Α.Ε., Πειραιεύς (Κώστας Λάτσης). Πουλήθηκε στους Σταθάκη-Μανούσο το 1977 και μετονομάστηκε ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ. Πλοιοκτήτρια εταιρεία η Μαλέας Ναυτική Εταιρεία Α.Ε., Πειραιεύς. Η Miramar αναφέρει "explosion & fire off Levitha Is 25.6.78, beached 12.7.79 at Kynosoura & BU" που σημαίνει ότι υπήρξε και έκρηξη που προκάλεσε τη φωτιά. Θα είχε ενδιαφέρον αν βρίσκαμε περισσότερες πληροφορίες για τα αίτια της φωτιάς. Η φωτιά ήταν από διαρροή πετρελαίου κ δεν το προσάραξαν αλλά το έδεσαν στο Αμπελάκι Εδώ σε δική μου φωτο παρέα με το ΑΓΑΠΗΤΟΣ Ι στο Αμπελάκι το 1979. Απέναντι στο τότε ναυπηγείο Χανδρή πλοία της εταιρείας με πρώτο το κρουαζιερόπλοιο ROMANTICA.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now