TASOSNAXOS Posted December 8, 2011 Posted December 8, 2011 (edited) απο οτι ειδα κ στο ais για κανα 20λεπτο πρεπει να σταματησε.http://www.skai.gr/n...lue-star-dilos/ Edited April 22, 2015 by proud_ionian tag
ΝΗΡΕΑΣ Posted December 9, 2011 Posted December 9, 2011 τελικά, μάθαμε τι ακριβώς συνέβη με το καμάρι μας?
TASOSNAXOS Posted December 10, 2011 Author Posted December 10, 2011 απο οτι ακουσα ειχαν προβλημα τα φιλτρα λογο κακης ποιοτητας καυσιμου
Panagia Ekatontapiliani Posted December 12, 2011 Posted December 12, 2011 είναι απορίας άξιο πως δεν έγινε αναφορά καθόλου από το YEN για αυτή τη μικρό βλάβη, που βεβαία δεν είναι το μοναδικό μικρό πρόβλημα που έχει αντιμετωπίσει το πλοίο από τότε που έχει ξεκινήσει δρομολόγια
HIGHSPEED 6 Posted August 10, 2020 Posted August 10, 2020 (edited) Έπαθε κάτι το βαπόρι ; Στην επιστροφή μετά την Παρο με τα βίας ξεπερνάει τους 21+ κομβους .. με εμφανή καθυστέρηση πλέον στο δρομολόγιο του Edited August 10, 2020 by HIGHSPEED 6
kwstasa41990 Posted August 11, 2020 Posted August 11, 2020 Το πλοιο και στο σημερινο ταξιδι κινειται με πιο χαμηλη ταχυτητα. Ισως εχει καποια βλαβη σε μια απο τις κυριες μηχανες του.
Lord Posted August 11, 2020 Posted August 11, 2020 Παει για τρελή καθυστέρηση σήμερα, έχει από χθες την μειωμένη ταχύτητα και μαζεύει καθυστερήσεις εχει και το Power Jet δεμένο στο κεφάλι της Ναξου εδω και πολυ ώρα που κάποια βλάβη πρέπει να εχει, και αναγκαστικα κόβει βόλτες εξω από το λιμάνι γιατι δεν μπορεί να δέσει αλλου.
Annivas Posted August 11, 2020 Posted August 11, 2020 Στο νοτιά το μεγαλύτερο που έχω δει να δένει είναι το Blue Star Myconos, πολύ οριακά από πλευράς βυθισμάτων και γι αυτό το λόγο γύρισε σχεδόν απέξω από την προβλήτα και ήρθε στη θέση με συρτάρι ή αλλιώς πλάγια κίνηση περνώντας τον καταπέλτη επάνω από τον μώλο. Οπότε το ΔΗΛΟΣ που είναι 5μ μακρύτερο και έχει 0,5μ περισσότερο βύθισμα είτε δεν μπαίνει, είτε είναι τόσο οριακά που δεν πρόκειται να πάρει κανείς πλοίαρχος την ευθύνη να δοκιμάσει.
Blue Star Delos Posted August 11, 2020 Posted August 11, 2020 Για σήμερα, από Σαντορίνη 18:30 με άφιξη στον Πειραιά στις 3:00 (επομένης).
Nikos_Chania Posted August 12, 2020 Posted August 12, 2020 Τρίτη μέρα που το πλοίο κινείται με μειωμένη ταχύτητα απο αυτήν που απαιτείται για το δρομολόγιό του. Σιγή ιχθύος τοσο από την εταιρεία, όσο κι απ τις αρχές (ως είθισται)
margaritis24 Posted August 12, 2020 Posted August 12, 2020 Μα οι αρχες θα πρεπει να ενημερωθουν απο το πλοιο για τη βλαβη!εδω καβαλησε το αλλο ολοκληρη την Ιο κ δεν μαθαμε τι εγινε για μια μηχαμη κανετε φασαρια! Στα υπερ του μετα απο 9 χρονια παντως εβγαλε ζημια!
polmyt Posted August 12, 2020 Posted August 12, 2020 (edited) Αφου το βλεπουν και πηγαινει με μειωμενη ταχυτητα θα μπορουσαν να κανουν εναν ελεγχο Edited August 12, 2020 by polmyt
Lord Posted August 12, 2020 Posted August 12, 2020 (edited) Μπα δεν εχει τέτοια εκει, σε αλλα εξαντλουν την αυστηρότητα τους οι αρχές. Edited August 12, 2020 by polmyt
Nikos_Chania Posted August 12, 2020 Posted August 12, 2020 Οι αρχές είναι υποχρεωμένες να ελέγξουν το γεγονός της μη τήρησης των δηλωθέντων ωραρίων του πλοίου, κάτι που φυσικά δεν γίνεται ποτέ και πουθενά, και όταν οι επιβάτες ζητάνε αποζημιώσεις, εταιρείες και λιμενικές αρχές κάνουν τις πάπιες. Η εταιρική κοινωνική ευθύνη και σοβαρότητα μιας εταιρείας φαίνεται σε τέτοια ζητήματα, τα υπόλοιπα είναι φανφάρες. 3 hours ago, margaritis24 said: Μα οι αρχες θα πρεπει να ενημερωθουν απο το πλοιο για τη βλαβη!εδω καβαλησε το αλλο ολοκληρη την Ιο κ δεν μαθαμε τι εγινε για μια μηχαμη κανετε φασαρια! Στα υπερ του μετα απο 9 χρονια παντως εβγαλε ζημια! Το οτι στο πάτμος δεν μάθαμε τι έγινε, δεν δίνει το ελεύθερο για να συνεχίζεται η ίδια ιστορία. Το οτι έβγαλε βλάβη μετά από 9 χρόνια δεν λέει κάτι, ίσα ίσα που το γεγονός πως επί 3 ημέρες η βλάβη παραμένει δεν το κάνει ευχάριστο.
margaritis24 Posted August 12, 2020 Posted August 12, 2020 Απο παλιοτερη προσωπικη εμπειρεια σε blue κατασταση σε ερωτηση του λιμεναρχειου γιατι καθυστερειτε η απαντηση ειναι λογω καιρου κ εξω ειχε ενα 5αρακι..
Nick the Greek Posted August 12, 2020 Posted August 12, 2020 Με 1.5 ώρα καθυστέρηση στον Πειραιά, λόγω της σφοδρής θαλασσοταραχής απόψε
kwstasa41990 Posted August 13, 2020 Posted August 13, 2020 Με κανονικες ταχυτητες στο σημερινο δρομολογιο. Λογικα διορθωθηκε η βλαβη.
kwstasa41990 Posted September 9, 2020 Posted September 9, 2020 (edited) Εδω και καμποση ωρα πηγαινει με 21 μιλια το πλοιο. Λογικα καποια βλαβη παλι.. Edited September 9, 2020 by kwstasa41990
margaritis24 Posted September 9, 2020 Posted September 9, 2020 Καλα με 2.5 μετρα κυμα στη περιοχη κ πλωρα με ποσο θες να πηγαινει δλδ;
kwstasa41990 Posted September 9, 2020 Posted September 9, 2020 Δε θυμαμαι αλλη φορα που να εχει και παραπανω κυμα να πηγαινει με τετοια ταχυτητα. Και δεν πηγαινε μονο στη συγκεριμενη περιοχη με τετοια ταχυτητα.
mpolo Posted April 7, 2024 Posted April 7, 2024 Με δυωρη καθυστέρηση θα φτασει το βραδυ στον Πειραιά λόγω εμπλοκης καβου στην προπελα.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 9, 2024 Posted April 9, 2024 Απαγόρευση απόπλου του Ε/Γ-Ο/Γ Blue Star Delos στη Μυτιλήνη Quote Τις πρωινές ώρες χθες, κατά τη διαδικασία χειρισμών πρόσδεσης του Ε/Γ-Ο/Γ “BLUE STAR DELOS” Ν.Π. 12082 στο λιμάνι της Μυτιλήνης, έγινε εμπλοκή του κάβου στη δεξιά του προπέλα, ο οποίος και αποκόπηκε. Στη συνέχεια, το πλοίο προσέδεσε στο λιμάνι όπου αποβίβασε με ασφάλεια 260 επιβάτες, 29 φορτηγά, 29 Ι.Χ. και 5 δίκυκλα. Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Μυτιλήνης απαγορεύτηκε ο απόπλους του πλοίου. Ακολούθησε επιθεώρηση των υφάλων από ιδιώτη δύτη και απεμπλοκή τμήματος σχοινιού από τη δεξιά προπέλα, χωρίς να διαπιστωθεί κάποια άλλη ζημιά. Κατόπιν προσκόμισης βεβαιωτικού συνέχισης πλόων από το νηογνώμονα που παρακολουθεί το πλοίο, έγινε άρση της απαγόρευσης και το Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο αναχώρησε για Χίο – Βαθύ – Καρλόβασι – Φούρνους – Εύδηλο Ικαρίας – Μύκονο – Σύρο – Πειραιά με 175 επιβάτες, 55 Ι.Χ., 10 φορτηγά και 22 δίκυκλα. Με τον κατάπλου του πλοίου στο λιμάνι του Πειραιά, πραγματοποιήθηκε εκ νέου απαγόρευση απόπλου, μέχρι την επιθεώρηση από τον παραπάνω παρακολουθούντα το πλοίο νηογνώμονα και την προσκόμιση βεβαίωσης αξιοπλοΐας και διατήρησης κλάσης.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 5, 2024 Posted October 5, 2024 Στο χθεσινό δρομολόγιο αντιμετώπιζε κάποια βλάβη στη μια κύρια μηχανή από τον Πειραιά μέχρι λίγο πριν την Πάρο, με αποτέλεσμα να καθυστερήσει κατά μία ώρα στο δρομολόγιο του. Στην επιστροφή έγινε τροποποίηση του ωραρίου του με επίσημη δικαιολογία λόγω αυξημένης κίνησης στα ενδιάμεσα λιμάνια.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now