Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

είναι απορίας άξιο πως δεν έγινε αναφορά καθόλου από το YEN για αυτή τη μικρό βλάβη, που βεβαία δεν είναι το μοναδικό μικρό πρόβλημα που έχει αντιμετωπίσει το πλοίο από τότε που έχει ξεκινήσει δρομολόγια

  • 8 years later...
Posted (edited)

Έπαθε κάτι το βαπόρι ; Στην επιστροφή μετά την Παρο με τα βίας ξεπερνάει τους 21+ κομβους .. με εμφανή καθυστέρηση πλέον στο δρομολόγιο του 

Edited by HIGHSPEED 6
Posted

Το πλοιο και στο σημερινο ταξιδι κινειται με πιο χαμηλη ταχυτητα.

Ισως εχει καποια βλαβη σε μια απο τις κυριες μηχανες του.

  • proud_ionian changed the title to Βλάβες Blue Star Delos (IMO 9565039)
Posted

Παει για τρελή καθυστέρηση σήμερα, έχει από χθες την μειωμένη ταχύτητα και μαζεύει καθυστερήσεις εχει και το Power Jet δεμένο στο κεφάλι της Ναξου εδω και πολυ ώρα που κάποια βλάβη πρέπει να εχει, και αναγκαστικα κόβει βόλτες εξω από το λιμάνι γιατι δεν μπορεί να δέσει αλλου.

Posted

Στο νοτιά το μεγαλύτερο που έχω δει να δένει είναι το Blue Star Myconos, πολύ οριακά από πλευράς βυθισμάτων και γι αυτό το λόγο γύρισε σχεδόν απέξω από την προβλήτα και ήρθε στη θέση με συρτάρι ή αλλιώς πλάγια κίνηση περνώντας τον καταπέλτη επάνω από τον μώλο.

Οπότε το ΔΗΛΟΣ που είναι 5μ μακρύτερο και έχει 0,5μ περισσότερο βύθισμα είτε δεν μπαίνει, είτε είναι τόσο οριακά που δεν πρόκειται να πάρει κανείς πλοίαρχος την ευθύνη να δοκιμάσει.

Posted

Τρίτη μέρα που το πλοίο κινείται με μειωμένη ταχύτητα απο αυτήν που απαιτείται για το δρομολόγιό του.

Σιγή ιχθύος τοσο από την εταιρεία, όσο κι απ τις αρχές (ως είθισται)

Posted

Μα οι αρχες θα πρεπει να ενημερωθουν απο το πλοιο για τη βλαβη!εδω καβαλησε το αλλο ολοκληρη την Ιο κ δεν μαθαμε τι εγινε για μια μηχαμη κανετε φασαρια!

Στα υπερ του μετα απο 9 χρονια παντως εβγαλε ζημια!

Posted (edited)

Αφου το βλεπουν και πηγαινει με μειωμενη ταχυτητα θα μπορουσαν να κανουν εναν ελεγχο

Edited by polmyt
Posted (edited)

Μπα δεν εχει τέτοια εκει, σε αλλα εξαντλουν την αυστηρότητα τους οι αρχές.

Edited by polmyt
Posted

Οι αρχές είναι υποχρεωμένες να ελέγξουν το γεγονός της μη τήρησης των δηλωθέντων ωραρίων του πλοίου, κάτι που φυσικά δεν γίνεται ποτέ και πουθενά, και όταν οι επιβάτες ζητάνε αποζημιώσεις, εταιρείες και λιμενικές αρχές κάνουν τις πάπιες.

Η εταιρική κοινωνική ευθύνη και σοβαρότητα μιας εταιρείας φαίνεται σε τέτοια ζητήματα, τα υπόλοιπα είναι φανφάρες.

3 hours ago, margaritis24 said:

Μα οι αρχες θα πρεπει να ενημερωθουν απο το πλοιο για τη βλαβη!εδω καβαλησε το αλλο ολοκληρη την Ιο κ δεν μαθαμε τι εγινε για μια μηχαμη κανετε φασαρια!

Στα υπερ του μετα απο 9 χρονια παντως εβγαλε ζημια!

Το οτι στο πάτμος δεν μάθαμε τι έγινε, δεν δίνει το ελεύθερο για να συνεχίζεται η ίδια ιστορία. Το οτι έβγαλε βλάβη μετά από 9 χρόνια δεν λέει κάτι, ίσα ίσα που το γεγονός πως επί 3 ημέρες η βλάβη παραμένει δεν το κάνει ευχάριστο.

Posted

Απο παλιοτερη προσωπικη εμπειρεια σε blue κατασταση σε ερωτηση του  λιμεναρχειου γιατι καθυστερειτε η απαντηση ειναι λογω καιρου κ εξω ειχε ενα 5αρακι..

  • 4 weeks later...
Posted (edited)

Εδω και καμποση ωρα πηγαινει με 21 μιλια το πλοιο. Λογικα καποια βλαβη παλι..

Edited by kwstasa41990
Posted

Δε θυμαμαι αλλη φορα που να εχει και παραπανω κυμα να πηγαινει με τετοια ταχυτητα. Και δεν πηγαινε μονο στη συγκεριμενη περιοχη με τετοια ταχυτητα.

  • 3 years later...
Posted

Με δυωρη καθυστέρηση θα φτασει το βραδυ στον Πειραιά λόγω εμπλοκης καβου στην προπελα.

 

IMG_20240407_112018.jpg

Posted

Απαγόρευση απόπλου του Ε/Γ-Ο/Γ Blue Star Delos στη Μυτιλήνη

Quote

Τις πρωινές ώρες χθες, κατά τη διαδικασία χειρισμών πρόσδεσης του Ε/Γ-Ο/Γ “BLUE STAR DELOS” Ν.Π. 12082 στο λιμάνι της Μυτιλήνης, έγινε εμπλοκή του κάβου στη δεξιά του προπέλα, ο οποίος και αποκόπηκε. Στη συνέχεια, το πλοίο προσέδεσε στο λιμάνι όπου αποβίβασε με ασφάλεια 260 επιβάτες, 29 φορτηγά, 29 Ι.Χ. και 5 δίκυκλα.

Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Μυτιλήνης απαγορεύτηκε ο απόπλους του πλοίου. Ακολούθησε επιθεώρηση των υφάλων από ιδιώτη δύτη και απεμπλοκή τμήματος σχοινιού από τη δεξιά προπέλα, χωρίς να διαπιστωθεί κάποια άλλη ζημιά.

Κατόπιν προσκόμισης βεβαιωτικού συνέχισης πλόων από το νηογνώμονα που παρακολουθεί το πλοίο, έγινε άρση της απαγόρευσης και το Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο αναχώρησε για Χίο – Βαθύ – Καρλόβασι – Φούρνους – Εύδηλο Ικαρίας – Μύκονο – Σύρο – Πειραιά με 175 επιβάτες, 55 Ι.Χ., 10 φορτηγά και 22 δίκυκλα. Με τον κατάπλου του πλοίου στο λιμάνι του Πειραιά, πραγματοποιήθηκε εκ νέου απαγόρευση απόπλου, μέχρι την επιθεώρηση από τον παραπάνω παρακολουθούντα το πλοίο νηογνώμονα και την προσκόμιση βεβαίωσης αξιοπλοΐας και διατήρησης κλάσης.

 

  • 5 months later...
Posted

Στο χθεσινό δρομολόγιο αντιμετώπιζε κάποια βλάβη στη μια κύρια μηχανή από τον Πειραιά μέχρι λίγο πριν την Πάρο, με αποτέλεσμα να καθυστερήσει κατά μία ώρα στο δρομολόγιο του. Στην επιστροφή έγινε τροποποίηση του ωραρίου του με επίσημη δικαιολογία λόγω αυξημένης κίνησης στα ενδιάμεσα λιμάνια.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...