NHSOS XIOS Posted December 1, 2011 Posted December 1, 2011 (edited) On 10/31/2011 at 7:52 PM, NHSOS XIOS said: Για το τελευταιο VARUNA εψαχνα και επεσα πανω στο πρωτο Το τελευταιο VARUNA λοιπον(μετα τα ΛΑΤΩ και HORIZON)ξεκιναει την ζωη του 98 απο τα ναυπηγεια της Mitsubishi και δρομολογειται τον Οκτωβριο μεταξυ Muroran και Oarai. Στην ουσια προκειται για εξελιξη των ΣΟΦΟΚΛΗ,ΛΕΥΚΑ με διαφορετικη τσιμινιερα κ ελαχιστες διαφοροποιησεις στα deck των επιβατων.(ιδια μετρα με εκεινα της ΑΝΕΚ,192 x 27) Το 2005 αλλαζει ονομα/σινιαλα και συνεχιζει μεχρι σημερα τα ταξιδια του μεταξυ Tomakomai και Oarai/400μιλια. Νομιζω εχει αδερφο αλλα μπορει να κανω και λαθος.Περισσοτερες φωτο εδω οπως και καποια . __________________________________________________________________ (1998, ex-Varuna, Sunflower Sapporo) Edited August 8, 2022 by Nick the Greek
Panagia Ekatontapiliani Posted February 10, 2018 Posted February 10, 2018 Το πλοίο είναι κατασκευασμένο το 1995 με το όνομα Varuna που διατήρησε μέχρι το 2005. Στη συνέχεια πήρε το όνομα Sunflower Sapporo μέχρι το 2017, που πήρε το όνομα Queen Mary.
lostromos Posted February 10, 2018 Posted February 10, 2018 Συμπαθέστατο πλοίο για εμένα. Νομίζω ότι μετά τον Έλυρο προσπάθησε η Ανέκ να τα πάρει αλλά δεν προχώρησε η δουλειά. Δεν ήξερα ότι είχε πουληθεί τώρα πρόσφατα. Πολύ χάρηκα. Είναι κατασκευασμένα το 1998 και όχι το 1995 και δεν έχει αδελφό αλλά είναι στην ίδια οικογένεια με τα Blue Galaxy και Αριάδνη.
Nick the Greek Posted March 19, 2021 Posted March 19, 2021 Το πλοίο υφίσταται ακόμη και κάνει δρομολόγια στην Κορέα ανάμεσα στο Mokpo(ηπειρωτική Κορέα) και το νησί Jeju. Όλα αυτά στο νοτιότερο κομμάτι της Κορεατικής χερσονήσου.
stathis Posted August 8, 2022 Posted August 8, 2022 Το πλοίο αυτή την περίοδο φαίνεται να δεξαμενίζεται σε ναυπηγείο του Μόκπο. Επίσης φαίνεται να έχει δρομολογηθεί στην ίδια γραμμή το πρώην Ferry Fukuoka 2 με το πρωτότυπο όνομα Queen Mary 2. Τα παραπάνω σε συνδυασμό με το γεγονός ότι το πλοίο κλείνει σύντομα τα 25 χρόνια με κάνουν να πιστεύω πως ετοιμάζεται να αναλάβει νέο ρόλο.
proud_ionian Posted September 3, 2022 Posted September 3, 2022 (edited) Kαι ηρθε η ωρα του νεου ρολου. Oπως αναφερει το Ferries! με σχετικο screenshot απο το vessels value, πουληθηκε για scrap. Eκτος και αν ειναι Andros Queen φαση. Στριβειν δια του scrap Edited September 3, 2022 by proud_ionian
proud_ionian Posted September 4, 2022 Posted September 4, 2022 Oπως γραφουν Γαλλοι συνασθενεις (Ferryvolution) σε σχολιο στην παραπανω αναρτηση, στην τριτοκοσμικη Νοτια Κορεα, υφισταται οριο ηλικιας για να εκτελει ενα ferry εσωτερικους πλοες. Γι'αυτο τα βλεπουμε να παιρνουν δρομο απο εκει.
Strofalos Posted September 4, 2022 Posted September 4, 2022 Χααα..γατάκια Κορεάτες.., εδώ στα 50χρονα τους δίνουμε επιδοτήσεις για τις άγονες..!
stathis Posted September 17, 2022 Posted September 17, 2022 Με όνομα Mar, σημαία Νιούε και προορισμό Σιγκαπούρη, στη ράδα του Μόκπο, ετοιμάζεται μάλλον για το τελευταίο του ταξίδι. Αν σας περισσεύουν 8 μύρια προλαβαίνετε να το κάνετε δικό σας.
George...f Posted September 18, 2022 Posted September 18, 2022 Όμορφο σκαρί, μακάρι να το τσιμπήσει κάποιος δικός μας.
nomikos Posted September 18, 2022 Posted September 18, 2022 Τι υπηρεσιακή έχει και τι μηχανές φοράει;
gtogias Posted September 18, 2022 Posted September 18, 2022 Τα έχει το link του stathis όλα: Description LOA 192 m Beam 27 m Draft 6,72 m Total passenger capacity 1.500 1 Deck total 1.600 Lane meters abt. 77 Cars and / or 154 Trailer Built in year 1998 Class : Korean Register of Shipping Flag : Korea, South Gross Tonnage of 13.665 Speed : 23 knots Engines : 2 x Pielstick / Semt Pielstick SA 12PC4-2V-570, 26.180 kw, 400 rpm, Propellers 1 Fixed Pitch (Port Side) + 1 Fixed Pitch (Starboard) Auxiliaries Engines : 3 Daihatsu 1.280 kw Specifications Builder: MITSUBISHI SHIMONOSEKI Constructed: 1998 Guests: 1500 No. of engines: 2 Engine power: 35100 Cruising Speed: 23. knots Length over all: 192m Beam: 27m Maximum draft: 6.716m
Champion Jet_2 Posted September 18, 2022 Posted September 18, 2022 Το μόνο του αρνητικό είναι ότι δεν έχει pitch αλλά για αντικατάσταση των Κρήτη θα ήταν μια χαρά
giorgos_249 Posted September 18, 2022 Posted September 18, 2022 8 εκ. συν 20 να το φέρεις και να το φτιάξεις (αν πούμε να γίνει Έλυρος) πάμε 28-30. Η Tallink/Silja και η Viking πουλάνε καλύτερα πλοία όμοιας ηλικίας, έτοιμα, και ίσως πιο φτηνά. Η λύση όμως είναι μόνο νέα πλοία, η Κρήτη και το Αιγαίο έχει δυναμική να τα στηρίξει ξεκάθαρα. Δεν υπάρχει ανταγωνισμός μεν, και συνεπώς δεν υπάρχει κίνητρο, αλλά και ως πότε θα φέρνουμε 20χρονα για καινούργια.... Παιδιά που γεννήθηκαν το 1998 έχουν ενηλικιωθεί, έχουν σπουδάσει και έχουν και μεταπτυχιακό ήδη (δεν είναι κ λίγα 24 χρόνια).
Annivas Posted September 18, 2022 Posted September 18, 2022 Βάλε καλύτερα + 30-40 εκατ για να το φτιάξεις . Μεγάλο βαπόρι, πολλά τα τετραγωνικά των ενδιαιτησεων , χιλιόμετρα τα δίκτυα που πρέπει να περαστούν … δεν υπάρχει περίπτωση συνολικά η επένδυση να κοστίσει κάτω απο τα 40μυρια . Απο εκεί και πάνω το συζητάμε , αναλόγως τα επίπεδα συμμόρφωσης που πρέπει να γίνουν , αναλόγως τι θα ήθελε να κάνει ο νέος του πλοιοκτήτης και που θέλει να το φτάσει σε θέματα πολυτελείας , εμφάνισης κλπ. Μην ξεχνάμε ότι λόγω παγκόσμιας κρίσης εξαιτίας του κορωνοιου αρχικά και της ενεργειακής κρίσης εσχάτως , οι τιμές στις πρώτες ύλες και όχι μόνον έχουν ξεφύγει απο τα λελογισμενα πλαίσια .
papannos Posted September 21, 2022 Posted September 21, 2022 Με όνομα Mar, σημαία Niue(ίδια είχαν βάλει και στο Kitakami), speed 11 knts με προορισμό την Chittagong.
ΚΑΜΒΥΣΗΣ Posted October 11, 2022 Posted October 11, 2022 Έχει φτάσει στο αγκυροβόλιο του Chittagong και περιμένει τη σειρά του.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now