MILTIADIS Posted January 25, 2024 Posted January 25, 2024 6 hours ago, Hengist_1972 said: Φημολογείται έντονα ξανά στη Μήλο οτι οι Μινωικές έκαναν αίτηση στο ΥΝΑ για καθημερινή προσέγγιση στη Μήλο απο 01/02 Συμφωνα με το παρακατω αρθρο κατατεθηκε χθες Πεμπτη σχετικο αιτημα στο υπουργειο απο τη MINOAN LINES. https://www.miloslife.gr/milos/7420-ραγδαίες-εξελίξεις-ισως-άμεσα-καθημερινή-σύνδεση-πειραιά-μήλου-κρήτης?fbclid=IwAR3Y0ud7jYXmqXYNlxoJ5nySYvnGX3PTKXeVj29EIt2D6zoWxnbu-2NRlPo
Annivas Posted January 26, 2024 Posted January 26, 2024 On 12/29/2023 at 10:28 AM, Annivas said: Εάν τα πλοία πριν την Κρήτη προσεγγίζουν και κάποιο/α άλλο/α νησί/α των Κυκλάδων απαλλάσσονται απο τις αγορές ρύπων ενώ στο απευθείας πρέπει να πληρώνονται . Μήπως αυτός είναι ένας πρόσθετος λόγος να υπάρχουν σκέψεις για προσέγγιση των Μινωικων στη Μήλο καθόλη την διάρκεια του χρόνου ;; Ιδού και η επιβεβαίωση: Μινωικές: Εντάσσουν τη Μήλο στο δρομολόγιο Πειραιά-Ηράκλειο – Αποφεύγουν την επιβολή περιβαλλοντικού επίναυλου της ΕΕ | Ειδήσεις για την Οικονομία | newmoney
Strofalos Posted January 26, 2024 Posted January 26, 2024 Έξυπνος ο Μανωλιός. Στο βιλαμπάχο (Άττικα) ακόμα τρίβουν (βάφουν&ξεβάφουν καράβια). Μήπως να απαντήσει η Άττικα με την προσθήκη της Σαντορίνης στο δρομολόγιο Πειραιάς-Ηράκλειο?
basilis89 Posted January 26, 2024 Posted January 26, 2024 Αν γίνει αυτό οι μικρές εταιρείες -Ζαντε και Aegean- θα τα βρουν σκούρα..
Hengist_1972 Posted January 26, 2024 Posted January 26, 2024 Και θα ρθεί και η γκρίνια απο τα γύρω νησιά.
KARAVI Posted January 26, 2024 Posted January 26, 2024 Αυτό αποδυναμώνει την γραμμή των Δυτικών και νομίζω ότι η εταιρείες που δραστηριοποιούνται (Ζαντε - Aegean) θα πρέπει να ενισχυθούν από το κράτος για να μπορούν να είναι βιώσιμες οικονομικά και να συνεχίσουν να παραμείνουν στην γραμμή .
cyclades_shipping Posted January 26, 2024 Posted January 26, 2024 Δηλαδή σε μια γραμμή που μπορεί να μην είναι οικονομικά βιώσιμο ένα πλοίο πρέπει να ενισχυθεί οικονομικά από το κράτο ; ,μπορει να αποχωρήσει ή να αλλάξει ώρες,είναι εντελώς ανούσιο να επιδοτηθεί και 2ο πλοίο. Σπατάλη,καλύτερα να ανέβουν τα μισθώματα στις υπάρχον επιδοτούμενες παρά αυτό.
wysiwid Posted January 26, 2024 Posted January 26, 2024 (edited) Πάντως οι ώρες άφιξης - αναχώρησης για τους επιβάτες είναι βάρβαρες.. Ομως οι μεταφορές των φορτηγών θα γονατίσουν τα αλλα πλοία.. Πολυ φοβαμαι οτι η Μήλος θα μείνει μονο με ταχύπλοοα στο τελος Edited January 26, 2024 by wysiwid
Hengist_1972 Posted January 26, 2024 Posted January 26, 2024 Η αλήθεια είναι πως απλώς ποτέ δεν έπρεπε να κοπεί η Μήλος απο την άγονη που εκτελούσε τόσα χρόνια το Πρέβελης χωρίς κανένα θέμα,υπάρχουν πολλοί φοιτητές,οικογένειες και νέοι Μηλίοι που έχουν χτίσει την ζωή τους στην Κρήτη τόσα χρόνια και η ταλαιπωρία που έχει δημιουργηθεί για να εξυπηρετηθούν αυτοί οι άνθρωποι τον χειμώνα είναι απίστευτη.
proud_ionian Posted January 26, 2024 Posted January 26, 2024 Το πρόβλημα ποιο είναι; Πρώτα λέγαμε γιατί πιάνουν Μήλο μόνο καλοκαίρι, τώρα λέμε γιατί πάνε και χειμώνα χωρίς επιδότηση;; ΥΓ: Η ΑΝΜΕΖ και ηASL επιδοτούμενες γραμμές κάνουν. Η ASL τώρα, η ΑΝΜΕΖ εδώ και χρόνια
speedrunner Posted January 26, 2024 Posted January 26, 2024 Μετά από αυτή την εξέλιξη ευελπιστώ ότι θα αφαιρεθεί άμεσα η Μήλος από την εκτέλεση των 2 επιδοτούμενων δρομολογίων καθώς ο μόνος λόγος εγκρίθηκε η προσθήκη της Μήλου αν και δεν προβλέπεται στην σύμβαση ήταν η αποχώρηση του ΑΝΕΜΟΣ! Τώρα που πλέον θα έχει καθημερινή σύνδεση με τον Πειραιά δεν υπάρχει κανένας λόγος!
KARAVI Posted January 26, 2024 Posted January 26, 2024 (edited) Αντίδραση από τον Δήμο Σίφνου !! Edited January 26, 2024 by proud_ionian τεχ βοηθεια
MILTIADIS Posted January 26, 2024 Posted January 26, 2024 Για αλλο λογο αντιδρουν στην επιστολη βεβαια και οχι γι αυτο που συζηταμε απο χθες.
Strofalos Posted January 26, 2024 Posted January 26, 2024 (edited) Εγώ βλέπω πως ήρθε η ώρα του λογαριασμού για το υπουργείο. Άμα σκορπά δημόσιο χρήμα δεξιά-ζερβά σε ανούσιες (Άγιος-Σαντορίνη) και περιττές (Θεσσαλονίκη-Σποράδες) επιδοτήσεις, ε, κάποια στιγμή θα ξεσηκωθούν όλοι και θα ζητάνε τα πάντα όλα. Τώρα, βάζοντας αυτήν την πρακτική μπροστά, ζητάνε να επιδοτεί το υπουργείο και το δεύτερο πλοίο της γραμμής (για περιορισμένο χρόνο). Με τις υγείες σας κύριοι. Άντε από τις επιστολές των μικρών Δωδεκανήσων για ταχύπλοη σύνδεση με Πειραιά. Ήγγικεν η ώρα για κάνα "jet" να φτάσει Καστελόριζο μου φαίνεται... Edited January 26, 2024 by proud_ionian quote
jimmyN Posted January 30, 2024 Posted January 30, 2024 Πολλή συζήτηση θα σηκώσει λογικά αυτή η γραμμή φέτος. Κατά τη γνώμη μου περισσότερο νόημα θα έβγαζε να μοιράσουν οι Μινωικές τις προσεγγίσεις σε 2 νησιά Πχ το ένα πλοίο Μήλο, το άλλο Σαντορίνη. Ή τη μια μέρα και τα 2 πλοία να μπαίνουν Μήλο και την άλλη να πιάνουν και τα 2 Σαντορίνη. Μπορεί να πάρει έτσι μεγάλο μερίδιο της πίτας από την Άττικα, η οποία δύσκολα να μπορεί να κάνει αντίστοιχες παρακάμψεις με τις ταχύτητες που μπορούν να πιάσουν τα πλοία της στη γραμμή της Κρήτης. Τα 2 νησιά επίσης θα βόλευαν και στο καλοκαιρινό πρόγραμμα με τα διπλά δρομολόγια -το οποίο πρόγραμμα θα είναι υπερβολικό να έχει 2 προσεγγίσεις από κάθε παλάτι την ημέρα στη Μήλο-. Σε κάθε περίπτωση Zante και Aegean θα τα βρουν σκούρα Με αφορμή αυτο που γράφει παραπάνω ο φίλος Neptune, συντομότερη παράκαμψη στο Πειραιας-Ηράκλειο (και από Μήλο και από Σαντορίνη) είναι η Σίφνος, αλλά λιμάνι Μηδέν. Αν είχαν τρέξει το θέμα του λιμανιού νωρίτερα θα μπορούσαν να βρεθούν ευνοημένοι οι Σιφνιοί από αυτήν την αναμπουμπούλα, αντιθέτως τώρα έχουν περισσότερες πιθανότητες να μείνουν πάλι μονό με 1 συμβατικό το καλοκαίρι.
MILTIADIS Posted January 31, 2024 Posted January 31, 2024 On 1/26/2024 at 2:14 PM, wysiwid said: Πάντως οι ώρες άφιξης - αναχώρησης για τους επιβάτες είναι βάρβαρες.. Το Πειραιας-Μηλος δεν μου φαινεται καθολου βαρβαρο.Ισα ισα ενας ντοπιος που θελει να ανεβει πανω κερδιζει μια μερα στην Αθηνα καθως φευγει απο Πειραια το βραδυ και οχι αξημερωτα.Ή αντιστοιχα αν προτιματε γλυτωνει τη διανυκτερευση που θα ειχε αν εφευγε το επομενο πρωι με τον Σολωμο. Σε καθε περιπτωση ευνοουνται και οι αυθημερον μετακινησεις καθως μπορεις να εισαι νωρις το πρωι στον Πειραια και το βραδυ να παρεις το καραβι για κατω.
Hengist_1972 Posted January 31, 2024 Posted January 31, 2024 Και λύνεται και το τεράστιο πρόβλημα των ανθρώπων του νησιού που πρέπει να κατεβαίνουν στην Κρήτη καθώς απο πέρυσι που κόπηκε ο Πρέβελης,εχει προκύψει τεράστιο πρόβλημα.
wysiwid Posted January 31, 2024 Posted January 31, 2024 (edited) Εχουμε συνηθισει στις Σποράδες το καλοκαίρι ο κόσμος να κάνει τσεκ ιν γυρω στις 12 το μεσημέρι εως 3 και να αναχωρούν στις 11. το λεω για τους επισκέπτες... Οποτε στην Μήλο θα κανουν check in και check out μετα τα μεσάνυχτα? Edited February 1, 2024 by Nick the Greek Quote
Hengist_1972 Posted January 31, 2024 Posted January 31, 2024 Μερικές φορές και απο παλιά που ερχόντουσαν πολλές φορές βράδυ κάποια βαπόρια,υπήρχε άνεση να κάνουν το τσέκ ιν εκείνη την ώρα,το Τσεκ αουτ παραμένει στις 11 οποτε απλά βολτάρουν 12 ώρες,η αν έχουν καλο οικοδεσπότη τους αφήνει λίγο παραπάνω.
Strofalos Posted January 31, 2024 Posted January 31, 2024 (edited) Από το 94 με το Κορνάρος, έπειτα με το Ιεράπετρα, και πρόσφατα με το Πρέβελης, έχουν συνηθίσει οι Μηλιοί τα μεταμεσονύχτια ωράρια, και τα απευθείας Πειραιά-Μήλο, και τις ημερήσιες παραμονές στην Αθήνα για δουλειές, κτλ. κτλ. κτλ. Συνηθισμένοι σε όλα είναι. Όποτε "κουτί" τους έρχεται η δρομολόγηση. Edited January 31, 2024 by Strofalos
Annivas Posted February 1, 2024 Posted February 1, 2024 Σίγουρα για έναν που θα πάει στη Μήλο και θα ανοίξει το κλειστό του σπίτι μέσα στο καταχείμωνο , το ωράριο αυτό δεν είναι ιδανικό . Απο την άλλο βέβαια υπάρχουν και άλλες κατηγορίες επιβατών που μπορεί να βολευτούν , όμως σε γενικότερο πλαίσιο η τετράωρη διάρκεια ταξιδιού και μάλιστα με τα palace μέσα στον χειμώνα σίγουρα είναι τεράστια συγκοινωνιακή αναβάθμιση για το νησί .
SAMAINA Posted February 1, 2024 Posted February 1, 2024 (edited) Δεν φτάνει που το ταξίδι διαρκεί μόνο 4 ώρες και πάει απευθείας, αρχίσαμε τώρα να ψειρίζουμε την μαϊμού για το αν είναι βολικά τα ωράρια ή όχι. Όποιον δεν τον βολεύει απλά πάει με τον Σολωμό που τον έχει συνηθίσει χρόνια τώρα. Έλεος!!! Τί να πούνε και άλλοι που βλέπουνε βαπόρι 2 φορές την βδομάδα! (ΙκαροΣαμία) Edited February 1, 2024 by SAMAINA
KARAVI Posted February 1, 2024 Posted February 1, 2024 Η συγκοινωνία της Μήλου αναβαθμίστηκε με τον καλύτερο τρόπο, είναι πλέον το μοναδικό νησί των Δυτικών που έλυσε το πρόβλημα μετακίνησης, και ανοίγει μια τεράστια "πόρτα" με την Κρήτη με πολλά ωφέλη στην κοινωνία της Μήλου. Νομίζω τώρα να μιλάμε για τα ωράρια είναι μεγάλο λάθος, υποθέτω ότι αυτό θα βάλει και σκέψης της υπάρχουσες εταιρείες για την αναπροσαρμογή των δρομολογίων τους αφού ένας "μεγάλος" παίκτης της γραμμής βγαίνει εκτός.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now