Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Νομίζω είναι δύο διαφορετικές άγονες γραμμές και το πλοίο πρέπει να δηλωθεί αποκλειστικά σε μία άγονη και όχι σε δύο 

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)

Σωστά και σε περιπτώση που κερδίσει και τις δυο η εταιρία θα πρέπει να κληθεί να επιλέξει την μια 

Edited by cyclades_shipping
Posted

Να δηλωθεί και στις δύο μπορεί αλλά μόνο την μια θα μπορεί να εκτελέσει γιατί τα δρομολόγια δεν βγαίνουν να κάνει και τις δύο. Αλλά όπως έχει δείξει η Attica Group δεν ενδιαφέρεται για τη γραμμή των Δυτικών Κυκλάδων 

Posted

Η μόνη εταιρεία που μπορεί να ενδιαφερθεί για την δρομολόγηση συμβατικού και άφησε ανοιχτό παράθυρο για την επιστροφή της είναι η Aegean Speed Lines.

Ας ελπίσουμε να γίνει πραγματικότητα….

Posted

Αρκεί να βρει ένα συμβατικό πλοίο κατάλληλο για τη γραμμή των Δυτικών Κυκλάδων. Προς το παρόν δεν έχει βρει κάτι στην αγορά για μεταχειρισμένο πλοίο.

  • 2 weeks later...
Posted

Μέχρι 29 Αυγούστου το Tera θα κάνει καθημερινά δρομολόγια.Μετά θα κάνει δρομολόγια ένα ΠΣΚΔ (02/09-05/09) δρομολόγια και τέλος για φέτος το Tera μιας και θα αναλάβει τα δρομολόγια του το Champion Jet 2

Posted (edited)

Sold out το αυριανό δρομολόγιο του Tera χωρίς όμως να είναι sold out το μικρό που θα κάνει σύνδεση στη Μήλο.Δηλαδή όποιος θέλει να πάει Φολέγανδρο πολύ απλά δεν μπορεί να ταξιδέψει γιατί είναι γεμάτο το πλοίο από Πειραιά.@speedrunner πως πάει από κίνηση στη Φολέγανδρο το μικρό;Καλύτερα από πέρυσι μάλλον από το 2019 ή λόγω του connection δεν το ποτιμάει αρκετός κόσμος;

Edited by Champion Jet_2
Posted

Και τα 4 πλοία των Δυτικών είναι sold out αύριο και απευθείας Φολέγανδρος να υπήρχε, δεν θα άλλαζε κάτι.

  • 3 weeks later...
Posted (edited)

Από 30/8 πρωινό και απογευματινό δρομολόγιο το CJ 2 στις 08:00 και στις 15:00

Edited by KARAVI
Posted

8:00 και 16:00 θα είναι τα δρομολόγια, αλλά όπως νομίζω ότι έχει ξανα αναφερθεί, αυτό θα γίνει μόνο 30 και 31. 1-5/9 θα γίνουν πάλι δρομολόγια 9:00 και 15:00 από Tera Jet και Superrunner Jet όπως το καλοκαίρι και μετά μένει μόνο το CJ2 με τα διπλά δρομολόγια. 

  • 2 weeks later...
Posted (edited)
On 7/31/2022 at 8:09 PM, Champion Jet_2 said:

Μέχρι 29 Αυγούστου το Tera θα κάνει καθημερινά δρομολόγια.Μετά θα κάνει δρομολόγια ένα ΠΣΚΔ (02/09-05/09) δρομολόγια και τέλος για φέτος το Tera μιας και θα αναλάβει τα δρομολόγια του το Champion Jet 2

Τελικά το Τera θα κάνει δρομολόγια μόνο το ΠΣΚ και το πρωινό δρομολόγιο της Δευτέρας θα εκτελεστεί από το Superrunner Jet με επιστροφή Πειραιά 17:00, ενώ την ίδια μέρα το Superunner Jet είναι περασμένο 17:25 για δρομολόγιο Πάρο Νάξο Σαντορίνη

Edited by Champion Jet_2
Posted (edited)

Οι ενώσεις των επιχειρηματιών τουρισμού της Μήλου  (ΣΕΒ, ενοικιαζόμενα δωμάτια, ξενοδοχεία), ζητούν από κοινού από τις Μινωικές, τη συνέχιση των προσεγγίσεων από και προς Πειραιά για τους μήνες Σεπτέμβριο και Οκτώβριο. Ζητούν επίσης να εξετασθεί αν είναι δυνατή η διατήρηση των προσεγγίσεων όλον τον χρόνο.

Edited by proud_ionian
Posted
On 8/31/2022 at 10:13 PM, Strofalos said:

Η Μήλος εξαφανίστηκε βλέπω... 

 

On 9/1/2022 at 12:24 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Η Μήλος είναι ελεύθερη δρομολόγηση, οπότε μπορεί να προστεθεί στο δρομολόγιο.

 

On 9/1/2022 at 3:50 PM, Strofalos said:

Παναγία μου, δεν την βλέπω την Blue Star πρόθυμη να μπει Δυτικές. 

 

Νομιζω οτι με την παραπανω προσκληση-εκκληση προς τη Minoan, ξεκαθαριζουν τα πραγματα. Ειναι αλλουνου "οικοπεδο" η Μήλος

Posted

Ας κοιτάξουν να βρουν καταλύματα για να μένουν οι γιατροί που τους κάνουν καλά όλο το χρόνο εκεί στη Μήλο, και ας αφήσουν τις επιστολές στις ακτοπλοϊκές. Γίνανε ρεζίλι πανελλαδικά δήμαρχοι και λοιποί παράγοντες.

Posted

Ετερον εκατερον.

Οι επιχειρηματιες του τουρισμου, πολυ καλα κανουν και ζητουν παραταση των προσεγγισεων των μινωικων. Ειναι ανασα ζωης για το νησι.

 

 

Posted

Ανάσα ζωή αναμφίβολα, δεν ξέρω όμως ποιος ντόπιος θα δεχτεί χειμωνιάτικα να πληρώνει το εισητήριο ακριβότερα από ότι ένας Κρητικός... 

Posted
8 hours ago, Strofalos said:

Ανάσα ζωή αναμφίβολα, δεν ξέρω όμως ποιος ντόπιος θα δεχτεί χειμωνιάτικα να πληρώνει το εισητήριο ακριβότερα από ότι ένας Κρητικός... 

Πλάκα κανείς φαντάζομαι!!! 

Posted

Καθόλου. Να κατεβάσουν τις τιμές σε φυσιολογικά επίπεδα, ανάλογα την μιλιομετρική απόσταση από τον Πειραιά, και να εξυπηρετήσουν όσο θέλουν. Μη θεωρούν όμως χαζούς τους νησιώτες..να θέλει ο επιβάτης για Κρήτη λιγότερα από αυτόν που πάει Μήλο..! "5 για Μήλο, 10 για Ηράκλειο" , και όλα κομπλέ. 

Posted (edited)

Σε όλες τις μεταφορές όπως και τις θαλάσσιες το κόστος δεν είναι ανάλογο της απόστασης, άλλα έχει να κάνει με προσφορά/ζήτηση, παράγοντες ανταγωνισμού. σε ποίον προορίζονται οι παρεχόμενες υπηρεσίες και άλλα... με την δική σου λογική φίλτατε το ταξίδι προς Κρήτη από Πειραιά θα ήταν πολυέξοδο πόσο δε μάλλον αν πάρουμε παράδειγμα ένα εμπορικό πλοίο με ναύλο από Κίνα προς Ευρώπη... Πάντα οι Κυκλάδες είχαν ακριβότερα εισιτήρια σε σχέση με την Κρήτη, δεν είναι κάτι καινούργιο... Και προφανώς κανένας δε θα δημιουργούσε πρόβλημα για τη τιμή, αν ξέρει από την αρχή τι πληρώνει! Είναι σα να μου λες ότι οι επιβάτες του αεροπλάνου κάνουν μούτρα επειδή κάποιος έκλεισε εισιτήριο φθηνότερα από κάποιον άλλο... Όσοι έχουν ταξιδέψει με αεροπλάνο γνωρίζουν ότι οι τιμές των εισιτηρίων είναι σαν χρηματιστήριο, αλλά ποτέ κανέναν δεν είδα να λέει εγώ πληρώνω παραπάνω επειδή το έκλεισα εχθές, σε σχέση με κάποιον που το έκλεισε ένα μήνα πριν πολύ φθηνότερα...

Edited by polmyt
quote
Posted

Τα δύο μικρά seajet2/super jet μέχρι να γυρίσουν σε δρομολόγια από Πειραιά (13/09) θα κάνουν το πρωί δρομολόγιο από Μήλο για Σαντορίνη Φολέγανδρο Σίφνο Μήλο και το connection των επιβατών από Φολέγανδρο για Πειραιά στο ανέβασμα θα γίνεται στη Σίφνο. Στο Πειραιά Φολέγανδρο θα γίνεται κανονικά στη Μήλο. 

Posted
21 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Πριν το Διονύσιος Σολωμός ποιο πλοίο έκανε την άγονη των Δυτικών Κυκλάδων?? Το Αδαμάντιος Κοραής που ήταν μικρότερο σε μέγεθος από τα συμβατικά της Seajets.

Το ότι έκανε την άγονη ο Κοραής παλαιότερα δε πάει να πει ότι ήταν ιδανικό πλοίο. Μαζί με τον Κοραή ήτανε και ο Αγ Γεώργιος αν θυμάμαι καλά. Και ο Κάλβος ήταν παλιότερα στη γραμμή (13 ώρες στο Κάλβο παναγία μου) αλλά δε πάει να πει ότι έκανε για τη γραμμή που το είχαν δρομολογήσει. Ο σολωμός είναι ότι πρέπει για την άγονη και κατα την άποψη μου πρέπει να μείνει στις Δυτικές είτε σαν Διονύσιος Σολωμός είτε σαν Αqua Solomos

Posted

Το μονοπώλιο στην γραμμή δεν είναι καλή εξέλιξη εύχομαι να είναι φήμη και να προστεθεί εάν αυτό είναι εφικτό και άλλη εταιρεία σε συμβατικό ή ταχύπλοο.

Posted

Κανει σκατζα το Aqua blue δυτικες κ το Superstar  Λαυριο κ λυθηκε το θεμα κ γκαραζ εχει κ κρεβατια για το δρομολογιο μεχρι Σαντορινη κ καλυτερα σαλονια

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...