jimmyN Posted April 5, 2024 Posted April 5, 2024 Να προσθέσω στο παραπάνω και την δική μου απορία, τέτοια περίοδο δεν θα έβγαζε περισσότερο νόημα να εκτελεί το δρομολόγιο κάποιο Runner λόγω οικονομίας? Έτσι κι αλλίως οι πληρότητες δεν δείχνουν να ειναι αναγκαίο το Champion.
KARAVI Posted April 7, 2024 Posted April 7, 2024 Ακούγεται έντονα μια μορφή συνεργασίας με «μοίρασμα» νησιών και ημερών μένει να το δούμε εάν υλοποιηθεί που σίγουρα θα είναι υπέρ των νησιωτών προς την εξυπηρέτηση τους και υπέρ των εταιριών νομίζω . Αλλά να επισημάνω ένα στοιχείο και αυτό είναι η ταχύτητα, που ο Σολωμος έδειξε ότι την ανέβασε και θα πρέπει να ακολουθήσει και ο Άνεμος με μια αξιοπρεπείς ταχύτητα 18+ που θα μπορέσει να «προκαλέσει» κόσμο.
togias_k Posted April 7, 2024 Posted April 7, 2024 Ειδικά με την είσοδο της μινοαν και την επικείμενη είσοδο της Seajets (απευθείας για Μήλο)θα πρέπει να επικεντρωθουν στο island hopping. Πέρυσι η seajets έκανε χρυσές δουλειές στο Μηλος-Σαντορινη κ απ'οτι είχα διαβάσει και ο Άνεμος καλά είχε πάει σε αυτό το κομμάτι. Οι συνδέσεις Φολεγάνδρου-Σαντορίνης και Μήλου-Σαντορίνης με τη Seajets είναι πανάκριβες. Εκει μπορούν να χτυπήσουν με πολύ πιο φθηνό εισιτήριο.
margaritis24 Posted April 7, 2024 Posted April 7, 2024 Δεν ειναι τα λεφτα μονο,ειναι κ πιο πλοιο περναει πρωτο για να σε παει σε αλλο νησι οποτε εδω υστερει
togias_k Posted April 7, 2024 Posted April 7, 2024 Συμφωνώ, αλλά όταν έχει 93,70€ το Μήλος-Σαντορίνη, 69,70€ το Φολέγανδρος Σαντορίνη και ο Άνεμος/Σολωμός το χουν στα μισά χρήματα, σίγουρα θα το προτιμήσει ο κόσμος και ας φτάνουν πιο μετά. Από το να δουλεύουν μόνο στο Σεριφος-Σιφνος και στη Μηλο να κουβαλανε μύγες, αφου υπαρχει πλεον πληθώρα επιλογων, μπορούν να εστιάσουν εκεί που οι τιμές είναι πραγματικά εξωφρενικές.
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted April 7, 2024 Posted April 7, 2024 1 hour ago, George...f said: Πάντως μ’ αυτά και μ’ εκείνα το πλοίο ξεχειμωνιάσε αφήνοντας κάποιο κέρδος στην εταιρία του, από το να ήταν δεμενο στο λιμάνι του Πειραιά. Γνώμη μου πάντως ότι για να κερδίσει τους ντόπιους στις Δυτικές Κυκλαδες πρέπει να έχει παρουσία όλο το χρόνο, έστω και σε μορφή συνεργασίας με τον Σολωμο για να είναι βιώσιμο. Το προβλημα με τον Ανεμο ειναι οτι καιει υπερβολικα σε ταχυτητες ανω των 17....
speedrunner Posted April 7, 2024 Posted April 7, 2024 48 minutes ago, togias_k said: Συμφωνώ, αλλά όταν έχει 93,70€ το Μήλος-Σαντορίνη, 69,70€ το Φολέγανδρος Σαντορίνη και ο Άνεμος/Σολωμός το χουν στα μισά χρήματα, Ποια μισά;;; Πολύ λιγότερα! το Μήλος - Σαντορίνη είναι στα 16,00€ και το Φολέγανδρος - Σαντορίνη στα 7,00€.
togias_k Posted April 7, 2024 Posted April 7, 2024 @speedrunnerφαντάζομαι οι τιμές είναι της Ζάντε και ειναι στα πλαισια της επιδοτουμενης που απο Μηλο για Σαντορινη περνάει από Κίμωλο Φολέγανδρο Σίκινο Ίο Σαντορίνη οποτε δεν έχει κανένα νόημα. Εγώ μίλησα στα πλαίσια ελεύθερης δρομολόγησης και όσο το δυνατόν ανταγωνιστικα ωράρια, εξου και η μισή τιμή.
KARAVI Posted April 10, 2024 Posted April 10, 2024 Αναρτήθηκαν τα δρομολόγια των συμβατικών της γραμμής όπου βλέπουμε με "συννενόηση" στης ημέρες, ώρες & νησιά όπου αυτό είναι το ζητούμενο προς την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού https://aegean-sealines.gr/dromologia/ https://zanteferries.gr/dromologia-peiraias-pros-dytikes-kyklades/
pilot Posted May 9, 2024 Posted May 9, 2024 https://zanteferries.gr/en/timetables-from-piraeus-to-western-cyclades/ Ανήρτησε τα καλοκαιρινά της δρομολόγια η Zanteferries με το Διονύσιος Σολωμός, συμπεριλαμβανομένων φυσικά και αυτών της άγονης (αυτά δηλαδή που καταλήγουν Σαντορίνη), την οποία προφανώς και κέρδισε. Για ένα ακόμα καλοκαίρι αρκετά σφιχτά δρομολόγια
HS_4 Posted May 20, 2024 Posted May 20, 2024 Με διαφημιση και εκπτωση 20% σε δρομολόγια μετ επιστροφής απαντάει η zante στο 20% της aegean. Μαλιστα διαφημιζουν και το logo πάντα δίπλα σου , πάντα εκει όλο τον χρόνο με υπαινιγμό στην aegean
jimmyN Posted May 21, 2024 Posted May 21, 2024 Κρίνοντας βάση δρομολογίων αλλά της μπιχτής παραπάνω, μάλλον θα λέγαμε ότι δεν προέκυψε κάποια συνεργασία τελικά.
cyclades_shipping Posted June 18, 2024 Posted June 18, 2024 Από ότι φαινεται σύμφωνα με το openseas για όλο το καλοκαίρι το Champion Jet 2 στο απογευματινό του δρομολόγιο θα προσεγγίζει μόνο κάθε Π-Σ-Κ-Δ στην Μήλο.
Diagoras Posted June 20, 2024 Posted June 20, 2024 Και περιμένουν να γεμίσει μεσοβδόμαδα μόνο με Σέριφο & Σίφνο; Έτσι κι αλλιώς με διπλό πλήρωμα θα δουλεύει οπότε δεν υπάρχει θέμα χρόνου
cyclades_shipping Posted June 20, 2024 Posted June 20, 2024 Εικάζω πως θέλουν να γεμίζει (όσο γίνεται) το Superrunner Jet 2 για Μήλο - Χανιά τις καθημερινές..
Diagoras Posted June 20, 2024 Posted June 20, 2024 Πολύ σωστό! Και στις επιστροφές από Μήλο να στριμώχνονται όλοι στο Speedrunner Jet. Με βάση αυτή τη λογική και με βάση τις δεδομένες καθυστερήσεις στο ανέβασμα από Χανιά νομίζω θα ήταν πιο λογικό να μεταφερθεί η αναχώρηση του Superrunner Jet 2 από Πειραιά στις 15:00-15:30...Έτσι θα έρθει πιο κοντά στην αναχώρηση του CJ2.
cyclades_shipping Posted June 20, 2024 Posted June 20, 2024 Just now, Diagoras said: Superrunner Jet 2 από Πειραιά στις 15:00-15:30... Στην πραξη εκείνη την ώρα θα αναχωρεί…
lostromos Posted June 21, 2024 Posted June 21, 2024 Να πούμε ότι η MINOAN LINES δεν θα έχει προσεγγίσεις στην Μήλο στα βραδινά δρομολόγια τις ημερομηνίες. Ιούνιος: 25 Ιούλιος: 2, 9, 13-18, 20-31 Αύγουστος: 1-31 Σεπτέμβριος: 1, 7
GeorgePag Posted June 27, 2024 Posted June 27, 2024 (edited) Ανέβηκαν τα δρομολόγια του cat 1. Ξεκινάει 4/07-29/09 για Κεα Κύθνο Σεριφο Σιφνο & Μήλο. Λαύριο-Μήλος 4.30h και Τρίτες-Σάββατα 4h καθώς δεν θα προσεγγίζει την Κεα. Αναχωρήσεις από Λαύριο Πέμπτες Παρασκευές 10.10, Σάββατα Κυριακές & Τρίτες 10:15 και τις Δευτερες 10:20. Τετάρτες δεν έχει δρομολόγια Να του ευχηθούμε καλή αρχή σε μια αν μη τι άλλο γραμμή - στοίχημα για την εταιρεία του Edited June 27, 2024 by proud_ionian
hsw Posted June 27, 2024 Posted June 27, 2024 Αρκετά ακαταλαβίστικα δρομολόγια βέβαια, δεν καταλαβαίνω τι πλεονέκτημα προσφέρει σε σχέση με τον ανταγωνισμό, τουλάχιστον για Σέριφο/Σίφνο/Μήλο. Φτάνει πιο αργά στα νησιά, τις τιμές του δεν τις λες και ανταγωνιστικές, και δεν φαίνεται να προσφέρει κάποια βολική σύνδεση με το αεροδρόμιο για πτήσεις ώστε να προσελκύσει τουρίστες (οι οποίοι βέβαια η αλήθεια είναι τώρα θα έχουν ήδη κλείσει τα εισιτήριά τους). Ίσως θα είχε περισσότερο νόημα αν έφευγε πρωί απο Μήλο και απόγευμα από Λαύριο ή να αναχωρεί απο Λαύριο λίγο νωρίτερα. Από τιμές (σε παρένθεση η SJ): Σέριφος 56€ (63,70€) 2h55m (2h5m) Σίφνος 60€ (68,70€) 3h30m (2h30m) Μήλος 69€ (78,70€) 4h30m (3h25m)* *Η Μήλος έχει επιλογή και με 2h35m ή με Μινωικές 59€ σε 4 ώρες
Nikos_Chania Posted June 27, 2024 Posted June 27, 2024 4 hours ago, hsw said: δεν καταλαβαίνω τι πλεονέκτημα προσφέρει σε σχέση με τον ανταγωνισμό .... τις τιμές του δεν τις λες και ανταγωνιστικές Το πλεονέκτημα το βλέπεις όταν μπορείς και εξετάζεις σφαιρικά κάτι. Ας πάρουμε την Σέριφο. Ένας επιβάτης που μένει στο Μαρούσι αποφασίζει να πάει με το όχημά του στη Σέριφο. Έχει επιλογή 07.40 το CJ2 από Πειραιά και 10.10 το CAT1 από Λαύριο. Μαρούσι-Πειραιάς 25 χιλιόμετρα, 30 λεπτά και Αττική Οδός. Μαρούσι-Λαύριο 50 χιλιόμετρα, 45 λεπτά και Αττική Οδός. Με Seajets SLV+IX είναι στα 140. Με MSF ECO+IX είναι στα 123 (χωρίς να υπολογίσω το 10% της κάρτας μέλους) Με 17 ευρώ κέρδος τουλάχιστον στο εισιτήριο μείον 3 ευρώ επιπλέον καύσιμα, έχω κερδίσει 14 ευρώ και φυσικά φυσιολογικό ξύπνημα το πρωί. Συνεπώς, το αν κάτι έχει λογική ή νόημα εξαρτάται από την περίπτωση που επιλέγεις να εξετάσεις. ΥΓ: στο ίδιο παράδειγμα, αν ήταν απλός επιβάτης χωρίς ΙΧ, αλλά με ΜΜΜ, φυσικά δεν έχει νόημα να πάει Λαύριο.
hsw Posted June 28, 2024 Posted June 28, 2024 Τα καταλαβαίνω και τα ασπάζομαι όλα αυτά, όμως δεν νομίζω ότι αυτός είναι ο σφαιρικός τρόπος να εξετάσουμε τα δρομολόγια, αφού παίρνεις στο παράδειγμά σου ένα πάρα πολύ συγκεκριμένο/μικρό ποσοστό του κοινού στο οποίο στοχεύει η εταιρεία, και αγνοείς δύο βασικούς παράγοντες: ότι ακόμα και σε αυτό το πολύ συγκεκριμένο κοινό ο χρόνος ταξιδιού από Λαύριο είναι αρκετά μεγαλύτερος (χοντρικά 3h45m / 2h30m), και ότι τελικά μέσω Λαυρίου φτάνεις αρκετά αργότερα έχοντας χάσει όλο το πρωί (για τη Μήλο δεν το συζητάμε καν για πολλούς λόγους). Γι' αυτό είπα κιόλας ότι ίσως να συνέφερε να αναχωρούσε λίγο νωρίτερα από Λαύριο, για να μην έφτανε πολύ αργά στα νησιά. Με αυτή τη λογική γιατί να μην πάρει κάποιος τον Άνεμο (ή το Σολωμό) στις 7:00 από Πειραιά να φτάσει νωρίτερα από το Κατ και να δώσει και 112€ για επιβάτη + ΙΧ (χωρίς να υπολογίσω και το 20% στα εισιτήρια μετ' επιστροφής). Βλέπεις λοιπόν ότι υπάρχει και ακόμα πιο σφαιρική όψη των πραγμάτων. 😉 Κοινό υπάρχει για όλες τις επιλογές, το θέμα όμως είναι τα δρομολόγια να μαζεύουν αρκετό κόσμο ώστε να είναι και κερδοφόρα. Δεν είπα ότι το καράβι θα ταξιδεύει άδειο, σίγουρα θα υπάρξει κόσμος που θα βολευτεί με αυτά τα ωράρια, όμως δεν νομίζω να είναι αρκετός ώστε στο τέλος της σαιζόν να μιλάμε για επιτυχημένη δρομολόγηση. Δηλαδή και μεσάνυχτα να έφευγε το πλοίο, για κάποιον που μένει στο Χαλάνδρι, θέλει να πάρει το αυτοκίνητό του, πάει στη Μήλο και θέλει να φτάσει χαράματα για να κερδίσει όλη τη μέρα χωρίς να τον νοιάζει να κοιμηθεί στο αεροπορικό κάθισμα, θα ήταν το τέλειο δρομολόγιο. Δεν βγαίνει όμως το δρομολόγιο με 2-3 τέτοιους, αυτό λεω. Και για να απαντήσω και για τις τιμές, για μένα για να είναι ανταγωνιστικές θα έπρεπε να είναι τουλάχιστον ίδιες ή και χαμηλότερες από αυτές των συμβατικών από Πειραιά. Χρειάζεται μεγαλύτερο κίνητρο η πλειοψηφία του κόσμου για να δοκιμάσει ένα νέο λιμάνι και να οδηγήσει παραπάνω μέχρι εκεί, όπως πάνω κάτω έγινε πρόσφατα με τον Πρωτέα στο Μαντούδι όπου ο χρόνος μέχρι το Μαντούδι ήταν σχεδόν διπλάσιος απ' ότι για τον Αγ. Κωνσταντίνο, όμως ο χρόνος ταξιδιού ήταν μικρότερος και το εισιτήριο σχεδόν μισή τιμή, οπότε η πλειοψηφία είχε κάθε λόγο να το δοκιμάσει και να το προτιμήσει. Αντίστοιχα και με τη Ραφήνα για Τήνο και Μύκονο που εδραιώθηκε στους επιβάτες σιγά σιγά λόγω των χαμηλότερων εισιτηρίων και του μικρότερου χρόνου ταξιδιού. Εδώ εγώ δεν το βλέπω το τόσο ισχυρό πλεονέκτημα σε σχέση με τον Πειραιά για να το προτιμήσουν αρκετοί (δεδομένου ότι και η πλειοψηφία των επιβατών μένουν πιο κοντά στον Πειραιά και η πρόσβαση εκεί είναι πολύ πιο εύκολη). Την σύγκριση των τιμών με την Seajets την έβαλα επειδή είναι και τα δύο ταχύπλοα και για να δείξω ότι παρόλο το μεγαλύτερο χρόνο ταξιδιού του Κατ οι τιμές του δεν είναι τόσο πιο χαμηλές. Όμως αν θέλουμε να δούμε τη γραμμή και τις επιλογές συνολικά και σφαιρικά, δεν μπορούμε να αγνοούμε τα συμβατικά.
KARAVI Posted October 30, 2024 Posted October 30, 2024 Ανέβηκαν τα δρομολόγια του Άνεμος για την περίοδο από 1/11/2024 έως 8/1/2025 https://aegean-sealines.gr/dromologia/
Trellla Posted October 30, 2024 Posted October 30, 2024 (edited) Για τα δρομολόγια του Σολωμός έχουμε καμία εικόνα; Υπάρχουν έντονες φήμες ότι η εταιρεία του σκέφτεται να διακόψει τα δρομολόγια μέχρι την άγονη γραμμή, μιας και δέχεται μεγάλες πιέσεις από το υπουργείο, προκειμένου να εφαρμόσει κατά γράμμα την σύμβαση. Είναι εμφανές παντός και από το νησί της Σερίφου, ότι η κίνηση του πλοίου το τελευταίο διάστημα είναι κάτι άλλο παρά απογοήτευτικη ... Edited October 31, 2024 by proud_ionian quote
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now