Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Όταν έξυναν άλλοι πλωρες…ξέρες και βράχια ήταν θεοί της μανούβρας … ο συγκεκριμένος επιπόλαιος… επικίνδυνος και άλλα πολλά .. τι να πω … δυο μέτρα και δυο σταθμά … άντε για ύπνο ..!!!😜😜😜🤪🤪🤪

Ααααα και ενίοτε τα κάθιζε και σε ξέρες… 😜😜😂😂🤪🤪ο περί ου ο λόγος …!!!

  • Replies 280
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Από το σημείο της λήψης τουλάχιστον φαίνεται να είχε πολύ χρόνο/χώρο να "μαζέψει" το πράγμα ο πλοίαρχος πριν φτάσει στο σημείο "πανικού" χωρίς πολλά-πολλά. Θέλω να πιστεύω ότι ήταν στιγμή απροσεξίας/κακού υπολογισμού, συνεννοήσεως ή έστω μικρού μηχανικού προβλήματος, διότι αν μπούμε στην λογική του "έγινε επίτηδες" το συμπέρασμα (μου) δεν θα μπορούσε να είναι άλλο από το ότι είναι ανεύθυνος και απολύτως ακατάλληλος ως πλοίαρχος. Η ασφάλεια ανθρώπων, πλοίου είναι απόλυτη προτεραιότητα και στην περίπτωση αυτή εκτέθηκαν σε κίνδυνο.

Posted

O "Θεός της μανούβρας" ο μι τζι γελάνε οι μπίντες με τους πελεκάνους. Και έβαλε το τάδε μεγάλο πλοίο για πρώτη φορά στο τάδε λιμάνι και να και η αριστερή μανούβρα και να το ένα, και να το άλλο και να το παραάλλο και να τα γλυψίματα, και να τα καλοπιάσματα και να τα αφιερώματα από φόρουμ και τα βίντεο. Και να η προσωπολατρεία. Νοοτροπία, κουλτούρα, παιδεία. Αυτοί είναι, αυτοί είμαστε.

Posted
4 hours ago, ionas said:

Όταν έξυναν άλλοι πλωρες…ξέρες και βράχια ήταν θεοί της μανούβρας … ο συγκεκριμένος επιπόλαιος… επικίνδυνος και άλλα πολλά .. τι να πω … δυο μέτρα και δυο σταθμά … άντε για ύπνο ..!!!😜😜😜🤪🤪🤪

Ααααα και ενίοτε τα κάθιζε και σε ξέρες… 😜😜😂😂🤪🤪ο περί ου ο λόγος …!!!

Πουθενά δύο μέτρα και δύο σταθμά.

Το σωστό να λέγεται, από οποιονδήποτε κι αν γινόταν αυτό θα ήταν επικίνδυνο.

Ακόμα κι απ' τον Θεό που λέτε της μανούβρας.

Αυτούς βέβαια τους χαρακτηρισμούς τους έβγαλαν τα σάιτ που πολλοί του χώρου εκθειάζουν για τα φοβερά πλάνα και τις φοβερές συνεντεύξεις.

  • 4 weeks later...
Posted (edited)

Πάντως ο συγκεκριμένος κατηγορούσε αυτόν που τώρα υπερασπίζεται πριν λίγα χρόνια, για το λόγο ότι έμπαινε με "δρόμο" στη Σύρο και κατά δήλωση του προκαλούσε ζημιές στα μικρά ελλιμενισμένα σκάφη.

Για να μην ξεχνάμε.

Άλλαξε άποψη μάλλον διότι καπετάνευε (προσοχή δεν πλοιαρχούσε) σε πλοίο της ίδιας εταιρείας και περνούσε από τη συγκεκριμένη ρότα μέχρι πριν λίγες μέρες.

Edited by proud_ionian
quote
Posted
35 minutes ago, Villandry said:

διότι καπετάνευε (προσοχή δεν πλοιαρχούσε)

Ενδιαφέρουσα διατύπωση 

 ποια η διαφορά και τι ακριβώς έκανε; 

Posted (edited)

Ουσιαστικά εκπαίδευε έναν νέο πλοίαρχο (ο οποίος είναι πολύ αξιόλογος). Συμβουλευτικό χαρακτήρα είχε.

 

Edited by proud_ionian
quote
Posted (edited)
2 hours ago, Villandry said:

Πάντως ο συγκεκριμένος κατηγορούσε αυτόν που τώρα υπερασπίζεται πριν λίγα χρόνια, για το λόγο ότι έμπαινε με "δρόμο" στη Σύρο και κατά δήλωση του προκαλούσε ζημιές στα μικρά ελλιμενισμένα σκάφη.

Για να μην ξεχνάμε.

Άλλαξε άποψη μάλλον διότι καπετάνευε (προσοχή δεν πλοιαρχούσε) σε πλοίο της ίδιας εταιρείας και περνούσε από τη συγκεκριμένη ρότα μέχρι πριν λίγες μέρες.

Τι σχεση εχουν αυτα που γραφεις? Η αληθεια δε πρεπει να λεγεται δηλαδη? Ειπωθηκε κατι το οποιο δεν ισχυει? Η Συρος τελικα τι λιμενα διαθετει?

ΥΓ..τα Ανδρος και Ακατερινη δεν ειναι ευκολα βαπορια και δεν τα πηγαινουν ολοι..

Edited by ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ
Posted

Κάτι που κανείς δεν έχει αναφέρει είναι ότι υπήρχε τεράστιο κρουαζιεροπλοιο αγκυροβολημενο ακριβώς επάνω στη συνηθισμένη πορεία αφιξης των πλοίων. Οι λαντζες πηγαινοερχοντουσαν εκείνη την ώρα.. Δεδομένου ότι νοτιότερα υπήρχε πλοίο της ίδιας εταιρείας που προπορευοταν ελάχιστα αλλά υπήρχε και ταυτόχρονη αναχώρηση και τρίτου ακτοπλοϊκού η πορεία που επέλεξε ο καπετάνιος ίσως και να ήταν η ασφαλέστερη σε αυτές τις συνθήκες Ινδίας... Να βάλω και ότι λόγω κίνησης πρωινού Σαββατου είχε καθυστερήσει 45 λεπτά... Σε κάθε περίπτωση εγώ θέλω να πω ότι ο άνθρωπος-καπετανιος αυτός είναι εξαιρετικός από παλιότερες κουβέντες που ειχα μαζί του στο SUPERFERRY II-SUPERSTAR και δεν του αξίζουν αυτά που περνάει..

 

 

 

 

 

Posted
1 hour ago, ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ said:

Τι σχεση εχουν αυτα που γραφεις? Η αληθεια δε πρεπει να λεγεται δηλαδη? Ειπωθηκε κατι το οποιο δεν ισχυει? Η Συρος τελικα τι λιμενα διαθετει?

ΥΓ..τα Ανδρος και Ακατερινη δεν ειναι ευκολα βαπορια και δεν τα πηγαινουν ολοι..

Ποια είναι η αλήθεια αγαπητέ;

Η τότε ή η τώρα;

Το Άνδρος και η Αικατερίνη δεν είναι Μπλου Σταρ, ούτε και Πρέβελης, Άκουα Μπλου, Παναγία Τήνου, Μπάρι Εξπρές.

Και σαφώς η γραμμή στο σύνολο της είναι δύσκολη.

Αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.

@hayabusagr είχε συμβουλευτικό χαρακτήρα στα πρώτα βήματα ενός καλού του συναδέλφου όπως γράφει κι ο @Agaios αλλά τα καθήκοντα του ήταν να χειρίζεται κιόλας, αρκετές φορές, εκτός αν δεν λειτουργούσε καλά τότε η όραση μου.

@jim είναι όντως καλός άνθρωπος και δεν του αξίζουν αυτά που περνάει σε αυτή την περίπτωση, γιατί σε άλλες την είχε γλιτώσει φτηνά.

Posted

Διακρινω μια εμπαθεια γενικως...Εαν λαθευω διορθωσε με🤔

Η αναμοχλευση γενικως του παρελθοντος δειχνει γενικως εμπαθεια( κατ εμε) τουλαχιστον ετσι οπως το αντιλαμβανομαι εγω...

Posted

Εάν η παράθεση των γεγονότων ονομάζεται εμπάθεια οκ. 

Εκτός εάν το λιβανιστήρι (όχι από εσάς μόνο) μας έχει κάνει έτσι ώστε να βλέπουμε την παραπάνω κριτική ως εμπάθεια.

Κάνω αυστηρές κριτικές με βάση την πραγματικότητα και τα συμβάντα.

Άλλες φορές βγαίνει θετική κι άλλοτε αρνητική.

Μπορείτε να το διαπιστώσετε.

Δε μπορώ να αλλάξω την άποψη σας, έτσι είναι αν έτσι το βλέπετε.

Posted (edited)

Άγιοι δεν υπάρχουν. Μόνο στην εκκλησία (για όσους πηγαίνουν).

Όποιος εκτίθεται στη δημοσιότητα, υπόκειται και σε κριτική ;) 

Όταν όλη σου την καριέρα είσαι "στα όρια", είναι λίγο οξύμωρο ως "απόμαχος" να εμφανίζεσαι ως μετρημένος και συνετός.

Αφήνω στην άκρη τη φάση "περιστρεφόμενη πόρτα": Μία εβδομάδα εκπαιδευτής, μία μουσειάρχης, μία απόμαχος και όλες σχολιαστής.

Κάποιοι είμαστε ηλικιωμένοι:rolleyes: με καλή μνήμη;). Θυμόμαστε και τα πολύ παλιά.

Όσο για τους πρωταγωνιστές του συμβάντος: καλύτερα να σου βγει το μάτι, παρά το όνομα. 

Edited by proud_ionian
Posted

Συμφωνώ απόλυτα @proud_ionian

Το Νόνα Μαίρη πότε είχε βγει στα βράχια;

Θυμάται κανείς;

Τώρα για το περιστατικό.

Τα απόνερα μεγάλωσαν εκτός απο τη ταχύτητα(18 κομβοι) επειδή το πλοίο εκτέλεσε και δεξιά στροφή για να μανουβράρει.Με τη δεξιά στροφή έστειλε όλα τα απόνερα στη παραλία

Είδα πως το Resilient lady είναι φουνταρισμένο πάνω στη ρότα του Άνδρος και πάνω στη Δυτική εισοδο του λιμανιού κάτι το εντελώς απαράδεκτο.

Πόσο δύσκολο είναι να είναι προκαθορισμενες οι θέσεις αγκυροβολιας των κρουαζιεροπλοιων;Όπως ακριβώς συμβαίνει στις πίστες των αεροδρομίων όπου τα αεροπλάνα σταθμεύουν σε προκαθορισμενες θέσεις.

Ποιος πρεπει να ορισει τις θέσεις αγκυροβολίας;;Ποιος θέτει τα όρια ταχύτητας,ποιος ρυθμιζει τη θαλάσσια κυκλοφορία σε ένα λιμένα,ποιος ορίζει το ασφαλές σημείο κολύμβησης σε μια παραλία;

Μαντέψτε!!Άρα ο μόνος υπαίτιος για μένα δεν είναι ο καπετάνιος!!!!

Σκέφτηκε κάνεις πως έπρεπε να προσεγγίσει με αυτή τη ταχύτητα για να μπορεί να πηδαλιουχει(να ακούει το τιμονι) και να μη το ξεσυρει ο αέρας και πέσει πάνω στο resilient???

Εδώ το φουνταρισμενο κρουαζιεροπλοιο και η πορεία του Άνδρος που πέρασε από μέσα(κακώς)

Αν δεν υπήρχε εκεί το κρουαζιεροπλοιο φουνταρισμενο δε θα συνέβαινε το περιστατικό.

Screenshot_20240722_225818_Chrome.jpg

Screenshot_20240722_225737_Chrome.jpg

Posted

Χωρίς να θέλω να προσβάλλω κανέναν. Καπετάνιοι είστε(έστω έχετε δίπλωμα πλοιάρχου Γ') και κρίνετε ανθρώπους; Νομίζετε ότι με το να βλέπετε βιντεάκια ξέρετε να κάνετε μανούβρες; Νομίζετε ότι το "καπετανιλικι" είναι μόνο αυτό; Νομίζετε ότι τέτοια περιστατικά δεν γίνονται κάθε μέρα σε όλη την Ελλάδα;

Το μήνυμα δεν απευθύνεται σε κανέναν προσωπικά (ειδικότερα εντός του forum) αλλά προς όλους εμάς τους καραβολάτρες που με τα λεγόμενα ή μάλλον γραφόμενα (πίσω από μια οθόνη πάντα) έχουμε "κλείσει" τις πόρτες των γεφυρών που παλαιότερα ήταν ορθάνοιχτες για ανθρώπους σαν και εμάς , στεναχωρουμε και δυσφημούμε χωρίς στοιχεία (και λόγο πολλές φορές). Ας αφήσουμε τις αρχές να διερευνήσουν το περιστατικό(και όλα τα περιστατικά) και εν συνεχεία ας σχολιάσουμε τεκμηριωμένα το θέμα. Ο πλοίαρχος φταίει τυπικά ακόμα και αν κάποιος πάει να βγάλει μια φωτογραφία και παραπατησει και πέσει ,το θέμα είναι τι γίνεται ουσιαστικά. Ας μην κρίνουμε ανθρώπους αν δεν ξέρουμε (ασχέτως αν υπάρχουν 100 συνεντεύξεις τους στο διαδίκτυο ή δεν υπάρχει καν φωτογραφία).

 

Posted (edited)
1 hour ago, Agaios said:

Χωρίς να θέλω να προσβάλλω κανέναν. Καπετάνιοι είστε(έστω έχετε δίπλωμα πλοιάρχου Γ') και κρίνετε ανθρώπους; Νομίζετε ότι με το να βλέπετε βιντεάκια ξέρετε να κάνετε μανούβρες; Νομίζετε ότι το "καπετανιλικι" είναι μόνο αυτό; Νομίζετε ότι τέτοια περιστατικά δεν γίνονται κάθε μέρα σε όλη την Ελλάδα;

Δεν μεγαλώσαμε όλοι βλέποντας μανούβρες από βιντεάκια και παίζοντας ship simulator.

Τις πόρτες των γεφυρών δεν τις έκλεισαν τα γραφόμενα.

Οι περισσότερες πόρτες όταν βλέπουν συγκεκριμένες κάμερες ανοίγουν.

Διαφωνώ με αυτό που λέτε περί κριτικής.

Δηλαδή να μην κρίνω το μάγειρα που δε μου έφτιαξε νόστιμο φαγητό, να μην κρίνω το γιατρό που μου πρότεινε λανθασμένη θεραπεία, να μην κρίνω το μηχανικό που έκανε λάθος και μου φόρτωσε αυθαιρεσία, να μην κρίνω το λογιστή που δεν ενημερώθηκε σωστά και πλήρωσα παραπάνω εφορία ενώ μπορούσα να έχω ελαφρύνσεις, να μην κρίνω τον εκάστοτε επαγγελματία επειδή δεν έχω την ιδιότητα του.

Να μην κρίνουμε τους πολιτικούς ψηφίζοντας ή καταψηφίζοντας τους όσοι δεν έχουμε σπουδάσει πολιτικές επιστήμες.

Με τα παραπάνω δε δείχνω ότι τα φορτώνω όλα στους άλλους, αφού κι εγώ ανήκω σε κάποια από αυτές τις κατηγορίες και συνεπώς κρινομαι μέχρι ενός σημείου από τους πελάτες μου όπως και όλοι μας πιστεύω.

Κρίνομαι αυστηρότερα κι έχει άλλο αντίκτυπο σε μένα η αξιολόγηση του εργοδότη μου.

Το ένα διαφέρει από το άλλο.

Τους λιμενικούς πώς μπορούμε να τους κρίνουμε ενώ τους πλοιάρχους όχι;

Καταλήγοντας θέλω να αναφέρω ότι με θλίβει η σύλληψη του κάθε πλοιάρχου, ωστόσο την τελική κρίση θα την πραγματοποιήσει η δικαιοσύνη.

Εδώ θεωρώ πως μπορούμε να γράφουμε απόψεις και κριτικές ως ένα σημείο, δε γίνονται δα και καταγγελίες, σχολιασμός γίνεται.

Δεν επηρεάζει κανέναν αυτός ο σχολιασμός.

Εκτός κι αν πιστεύει κανείς πως πλοίαρχος υπέστη κυρώσεις για κάτι που γράφτηκε σε αυτό ή άλλο φόρουμ.

Edited by proud_ionian
long quote short
Posted

Την πορεία του πλοίου την επιλέγει ο cpt λαμβάνοντας υπ όψιν όλες τις παραμέτρους της στιγμής. Έκρινε ότι έτσι έπρεπε να πάει. Ποιός είσαι εσύ που κρίνεις αν έπρεπε να πάει δεξιά ή αριστερά από το κρουαζιερόπλοιο. Εξ άλλου δεν είναι μόνος του στη γέφυρα αν ήταν κοντά στην ακτή σίγουρα θα τον είχαν ενημερώσει. Εξ άλλου γιατί να μην είναι από το ταχύπλοο τα απόνερα;;;

Posted (edited)

Και στην περιπτωση του Αντωνη Καργιωτη δεν ηταν ο πλοιαρχος αυτος που εσπρωξε τον επιβατη στη θαλασσα,ομως την πληρωσε πρωτος για αλλες δικες του παραλειψεις.Και εδω αν ειχε πνιγει ενα παιδακι το ιδιο θα συνεβαινε ασχετα αν ειχε εμποδια στην πορεια του και εφταιγαν και αλλοι,τα οποια εμποδια στη τελικη αν μιλαμε για το κρουαζιεροπλοιο,ορατα ηταν δεν ηταν αναγκη να κανεις τετοιες κινησεις με 18 κομβους τελευταια στιγμη σε τετοια περιοχη.

Edited by MILTIADIS
Posted (edited)

Ελπίζω να μην φεύγω κουράσω αλλά η τήρηση των μέτρων είναι το ελάχιστο προκειμένου να προστατεύεται η ανθρώπινη ασφάλεια.

Βρέθηκα σε παραλία του Πόρου όπου και ταξίδεψα το Σαββατοκύριακο. Λόγω της "ασθένειας" μας παρατηρούσα τις προσεγγισεις των πλοίων με μεγάλο ενδιαφέρον, φωτογραφίες κλπ.

Σε κάποια προσέγγιση ταχυπλόου με γυμνό μάτι ήταν εμφανές ότι κινούνταν στον κόλπο με πολυ μεγαλύτερη ταχύτητα του συνηθησμένου. 

Αμέσως και έχοντας δει τον  κυματισμό που τείνει δημιουργέιται μετα τα περάσματα έβγαλα τα δύο μικρα παιδιά μου απο τη θάλασσα. Το κύμα έφτασε και πέρασε τις ξαπλώστρες δημιουργώντας ένα μικρο πανικό. Σε καμια περίπτωση δεν ήταν του μεγέθους του συμβάντος της Μυκόνου όμως αν κάποιος δεν είναι γνώστης της περιοχής, των πλοίων, του φαινομένου, δεν το γνωρίζει και δεν το περιμένει ποιές είναι οι δικλείδες ασφαλείας? Ειδικά όταν όλα τα άλλα περάσματα πλοίων την ίδια ημέρα στο ίδιο σημείο γίνονται με μικρότερη ταχύτητα και ο κυματισμός είναι σαφώς πιο ήπιος?

Είναι ευθύνη του λιμεναρχείου, των αρχών ή του υπεύθυνου πλοιάρχου που μπαίνει ένα κόλπο με 27+ κόμβους? Ακόμη και αν επιτρέπεται απο τους κανονισμούς (δεν το παίζω έξυπνος αφου δεν γνωρίζω ποιο είναι το όριο ταχύτητας μέσα στον κόλπο του Πόρου) αλλά αν δεν υπάρχει ο σεβασμός στους λοούμενους ας κλείσουμε συγκεκριμένες παραλίες διίοτι στο πλαίσιο του ανταγωνισμού αρκετοί μπορεί να ξεφύγουν...

 

Edited by senlac
Posted

Προσωπικά αδυνατώ να καταλάβω, πως έχει εμπεδωθεί σε πολύ κοσμο ("καραβολατρών" και περιφερόμενων των ντόκων και του διαδικτύου), ότι οι πλοίαρχοι της ακτοπλοΐας είναι μόνο για τις μανούβρες και τις συνεντεύξεις και ότι γενικώς δεν έχουν ευθύνη για τπτ, ούτε εκείνοι, ούτε οι υπόλοιποι αξιωματικοί γενικότερα.

Ακούμε επιχειρήματα που θυμίζουν Ρένα Δούρου (στραβή στη βάρδιά μου) ή Νίκη Λινάρδου (εκεί που οδηγούσα, πετάχτηκε ξαφνικά μία ελιά), τα οποία αν μη τι άλλο, προσβάλλουν πρώτα από όλα τους ίδιους τους πλοιάρχους.

Οι θέσεις ευθύνης λέγονται έτσι και αμοίβονται περισσότερο, για προφανείς λόγους. Η ευθύνη του πλοιάρχου για ζητήματα ναυσιπλοΐας και για τις συνέπειες των όποιων αποφάσεων ή παραλείψεων (δικών του ή του πληρώματος), είναι αντικειμενική, λόγω θέσης και αυτονόητη με βάση το νόμο, τη λογική και τη ναυτική μας παράδοση. Ακόμη και πλοηγό να έχει το πλοίο πάνω η τελική ευθύνη είναι του πλοιάρχου (διορθώστε με για τυχόν εξαιρέσεις στο συγκεκριμένο).

Μπορεί η ελληνική (και όχι μόνο) νομοθεσία, να προβλέπει υπερβολικές ευθύνες ακόμη και για γραφειοκρατικά, διαδικαστικά ή άλλα (φορολογικά/ασφαλιστικά κλπ) ζητήματα, τα οποία ο πλοίαρχος μπορεί να ελέγξει η να επηρεάσει, αλλά δεν είναι δυνατόν κάθε φορά που συμβαίνει κάτι, να ακούμε την ίδια καραμέλα.

 

Posted

Για να νιωσει καποιος καλυτερα;Η μακακια εγινε και οταν γινεται πληρωνεται.

Τα υπολοιπα τα ειπε ο @senlac πολυ σωστα.

  • 3 months later...
Posted (edited)
37 minutes ago, giorgos_249 said:

Τη δουλειά του θα κάνει όποιος και να 'ναι, όπως κάθε άνθρωπος στον κόσμο. Εχει δυσκολίες? So what? Και τι έγινε? Ποιο επάγγελμα δεν έχει ευθύνες ή δυσκολίες? Ποιο επάγγελμα δε χάνεις τον ύπνο σου τα βράδια σκεπτόμενος τις ευθύνες σου και τι θα μπορούσε να πάει λάθος? (οκ εκτός αν φτιάχνεις φραπέδες στο Έβερεστ, εκεί πάω πάσο, αλλά αυτό δεν έχει ευθύνες γιατί δεν είναι καριέρα, είναι προσωρινές δουλειές για φοιτητές 20 χρονών για χαρτζιλίκι κατά κανόνα. Κι αυτό ακόμη βέβαια θα μπορούσε αυτός που το κάνει να ξεχάσει ένα μέτρο υγιεινής και να πάθει κόσμος δηλητηρίαση, έχει κι αυτό μια Χ ευθύνη, δεν υπάρχει δουλειά χωρίς ευθύνη.....) 

Ήμαρτον με αυτό το λιβάνισμα στους πλοιάρχους (και μόνο για πλοιάρχους, για τους υπάρχους και τους υποπλοιάρχους και τους λοστρόμους πχ χ@@@νε οι "καραβολάτρες", για τους πλοιάρχους όμως γράφουν ύμνους.... 😛) Σε λίγο θα βγει και ήρωας και θα γίνεται και κατάθεση στεφάνου την 28η Οκτωβρίου, ε κάπου όπα 😂

Δεν εκθειάζω κανέναν και όχι δεν έχουν όλα τα επαγγέλματα τις ίδιες ευθύνες και τα ίδια βάρη για αυτό και πληρώνονται διαφορετικά και για να επανέλθουμε στο θέμα το πλοίου , τον Απρίλιο που ήταν να πάει πάλι στη γραμμή της Λήμνου δεν υπήρχε μεγάλη προθυμία για αυτή τη θέση , σε αυτό αναφέρθηκα εγώ …

Edited by proud_ionian
μεταφορά
Posted (edited)

Δεν ειναι προσωπικο το σχόλιο για σένα. Το έγραψα επειδη συνεχεια αναπαράγεται αυτό που λες, με την ευκαιρία.

Που είναι και υποκριτικό κατά τη γνώμη μου, γιατί για να τα λέμε και ολα δεν είδα και ποτέ κανέναν να λέει πχ εξίσου καλά λόγια για κανέναν υποπλοίαρχο η κανά β' μηχανικό ή κανα καβοδέτη εκτός πλοίου που παλεύει με τα κύματα (ποιος ξέρει τα ονόματά τους? Πχ στη Ραφήνα ο Γιώργης). Που είναι εξίσου σημαντικοί.... 😐 

Κι αν βγει τιποτα (πχ κανένα "αφιέρωμα/συνέντευξη ή πως τα λένε) θα είναι ένα στα 50..... 

Edited by giorgos_249

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...