Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted
23 hours ago, JohnR730 said:

Πολύ καλά κάνει ο κάπταιν και βοηθάει αλλά δεν νομίζω ότι είναι τόσο τραγικά τα πράγματα αν αναλογιστούμε πως το καλοκαίρι σε καθημερινή βάση είναι δεμένα τα Ρόδος και Σάμος

φετος δεν ειναι δαν περσι . Η μια θεση απεναντι στην Ε1 ειναι κατειλειμένη απο τις μπάριζες των εργων οπότε ειναι μια μεγαή θεση λιγότερη εκει και φετος οι προγραμματισμένες αφίξεις θα ειναι 35% παραπάνω απο πέρσι. 

συμπληρωματικά να αναφέρω οτι ηδη υπάρχει πρόβλεψη κάποιες φορές το Σάμος αν χρειαστεί να δέσει στην θέση δίπλα απο τις δεξαμενές 

  • 3 weeks later...
  • Replies 280
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)
5 hours ago, nomikos said:

Που είσαι ρε μεγάλε Λούσσα;;

Αλλη κατηγορια ο cptμανωλης! !απλά μαγικός δάσκαλος μεγάλος! !

Edited by proud_ionian
μεταφορα
  • 9 months later...
Posted
1 hour ago, lifeguard said:

Με τον cpt Διαμαντή στα decks δένει όπου θέλει ...

Συγνώμη, αλλά αυτό είναι προσβολή για όλους τους υπόλοιπους πλοιάρχους της ακτοπλοΐας μας. Γιατί οι άλλοι καπετάνιοι τι είναι, ανάπηροι; Τι το παραπάνω έχει ο συγκεκριμένος καπετάνιος σε σύγκριση με τους υπόλοιπους; Αν και ειπώθηκε σε άλλο μέρος του φόρουμ ότι δεν είναι ο εν λόγω πλοίαρχος στα decks. 
Βγήκα λίγο εκτός θέματος, αλλά νομίζω κάτι τέτοια μου θυμίζουν φανατισμό και προσωπολατρεία.

Posted (edited)

Συμφωνω απολυτα! Το οτι καποιος ρισκαρει (καλως η κακως, δεν θα το κρινω εγω), δεν σημαινει οτι ειναι και ικανοτερος! Και ας το αφησουμε εδω, δεν εχει νοημα να παει παρακατω, ουτως η αλλως τα μεγαλα κεφαλια αποφασισαν πριν απο εμας και ο καθενας βρισκεται εκει που του πρεπει!

Edited by proud_ionian
quote
Posted

Συγνώμη κύριοι,

δεν κατηγόρησα κανέναν πλοίαρχο, ούτε υπονόησα κάτι για κανέναν,

Απλά τα γεγονότα είδα στην πάροδο των χρόνων...

Εγώ φταίω... ; ...

όταν έβαζε το f/b Bari Express στα ενδοκυκλαδικά στις μικρές Κυκλάδες, και όχι μόνο; ... το Μπάρι ε;

όταν έβαζε το f/b Λισσός στην Χίο;

όταν έβαλε στο έξω λιμάνι της Τήνου με αριστερή στροφή το f/b Ariadne?

... 

Posted (edited)

Τον καλο το καπετανιο το κανουν πολλα περισσοτερα απο το αν ρισκαρει να βαλει καπου ενα πλοιο οριακα...Δεν ειναι η μανουβρα μονο....Επισης η ακτοπλοια δεν ειναι πασαρελα ρεμετζων...Η πλειοψηφια των πλοιαρχων ειναι ικανοτατοι

Edited by polmyt
quote
Posted

Δεν αμφιβάλω καθόλου σε αυτά που λες.
Αλλά δεν μίλησα καθόλου για φιγούρα, ούτε για κόντρες, ούτε ξυσίματα.
Το τακτικό δρομολόγιο του Λισσός, δεν περιείχε φιγούρα...

Μην πας μακριά όμως, το συγκεκριμένο πλοίο (S.E.) μπήκε στα ενδοκυκλαδικά και έφυγε άρον άρον...,

Eπιπλέον, ρώτα μερικούς νησιώτες (Νάξο, Σύρο), και στο φόρουμ, όταν ήταν στην γραμμή, πόσα δρομολόγια δεν έγιναν,  ως "απαγορευτικά", ή μη προσέγγιση λόγω "καιρού" δεν έγιναν, δεν ψάχνω το γιατί...

Απλά νομίζω ότι δεν θα έκαναν τον γύρω του Αιγαίου για να πάνε από την Νάξο στη Σύρο, αν ήταν πριν λίγο καιρό ο συγκεκριμένος πλοίαρχος στο πλοίο. _

Posted

Προφανώς και όλοι οι άνθρωποι δεν είναι ίδιοι. Είτε οδηγάς αυτοκίνητο είτε διαστημόπλοιο. Όλοι καλοί είναι, ειδάλλως δεν θα έτρωγαν τις θάλασσες με το κουτάλι τόσα χρόνια. Όμως όλα είναι θέμα αντίληψης, μετά τόλμης και μετά διαχείρισης. Η χαρτούρα είναι για τους καινούργιους..οι περισσότεροι είμαστε της παλιάς σχολής... 

Posted

Δεν αμφιβάλλω καθόλου, ισχύει και αυτό...

αλλά ξέρω και με 9-10 μελτέμι στην Τήνο να δένει η Πόπη με μισό (1/2) προπελάκι και το BS NX στην τρίτη προσπάθεια να σφυρίζει για Μύκονο...

Posted

Και πολύ καλά έκανε ο πλοίαρχος του Naxos και ο εκάστοτε πλοίαρχος που αποφάσισε να μην ρισκάρει να προσεγγίσει την προβλήτα που λέγεται λιμάνι. Δυστυχώς σαν θεατές απ έξω είναι ακατόρθωτο να κατανοήσει κάποιος την ευθύνη που έχει ο πλοίαρχος ενός πλοίου. Αν δε μπεις στη θέση του να πιάσεις χειριστήρια και να πρέπει να προσεγγίσεις ντοκους με αντίξοες συνθήκες για να αποβιβάσεις με ασφάλεια ανθρώπινες ζωές δύσκολα το καταλαβαίνεις. Ένας κάβος να κοπεί με 9-10 μποφόρ ΣΚΟΤΩΝΕΙ κόσμο. Είναι λανθασμένη η ιδεολογία να κρίνουμε την κρίση του κάθε Πλοιάρχου… Μπράβο του που το έβαλε μπράβο του που δε μπήκε… Ο Πλοιαρχος δεν είναι μόνο η μανούβρα είναι πολλά πολλά παραπάνω…

Posted

Και καταλήγουμε λοιπόν,

στους ντόκους, Τήνου Μυκόνου, όταν έχει μελτέμια (Ιούνιο, Ιουλίο) πολύ συχνά η δύναμη του αέρα είναι 9-10 -όχι ο κυματισμός, εσείς που ειστε μέσα δείτε κ τα ανεμόμετρα- τι κάνουμε; Μάλλον απαγορευτικό.

Posted
11 hours ago, Champion Jet_2 said:

Και πολύ καλά έκανε ο πλοίαρχος του Naxos και ο εκάστοτε πλοίαρχος που αποφάσισε να μην ρισκάρει να προσεγγίσει την προβλήτα που λέγεται λιμάνι.

 

13 hours ago, Strofalos said:

Όμως όλα είναι θέμα αντίληψης, μετά τόλμης και μετά διαχείρισης

Ανάλογα τον αντικειμενικό σκοπό, κρίνουμε το αποτέλεσμα. Για την εταιρεία καλά έκανε γιατί προστάτευσε το βαπόρι. Για τους νησιώτες δεν έκανε καλά καθώς δεν εξυπηρετήθηκαν. Για τους επιβάτες δεν έκανε καλά καθώς τους ταλαιπώρησε. Για εμάς τους απ'εξω οι απόψεις διίστανται κ.ο.κ. Το θέμα είναι από ποια σκοπιά βλέπουμε τα πράγματα. Ο Διαμαντής πχ (μιάς και για αυτόν ξεκίνησε η κουβέντα), έχει τον τρόπο να τους ευχαριστεί (κατά δύναμη) όλους (εταιρεία, νησιώτες, επιβάτες, πλήρωμα, κτλ) απόρια τους γεγονότος πως δεν είναι όλοι οι άνθρωποι ίδιοι. 

  • 2 weeks later...
Posted

Μην ξεχνάμε κάποιοι ότι με τον Διαμαντή τι είχε γίνει στο νήσος Ρόδος στην Ικαρία (Άγιο) προπέλα άξονας κτλ. Στην Τήνο με το Αριαδνη αν θυμάμαι δεν είχε 9αρι. Αλλά αν θα γίνει κάτι σε κάποιον καπετάνιο με τέτοιες συνθήκες όλοι θα πέσουμε να τον φάμε αν μπει και κάνει ζημιά, αν δεν μπει βέβαια, γιατί δεν το κρίνει σωστό τότε θυμόμαστε όλοι ότι κάποιος θα το έβαζε κάποιος θα έκανε κτλ κτλ.Ας πάμε μια μέρα μαζί τους και να πάρουμε εμείς την ευθύνη και να το βάλουμε να δούμε μετά 

  • 2 months later...
Posted
14 minutes ago, hayabusagr said:

Πάλι με τέτοιο δίδυμο δεν είχε η τρακα του Champion Jet 1; 

Ναι, με το Αικατερίνη.

Posted

Θα βρίσκανε..είχε πορεία σύγκρουση στην αριστερή άγκυρα με τον πίσω δεξί καταπέλτη. Τελευταία στιγμή έδωσε μια πρόσω και το διόρθωσε. Ταρζανιές χωρίς λόγο..πλώρα είχε τουλάχιστον 100 μέτρα αέρα. 

Posted

Πραγματικά αδυνατώ να καταλάβω γιατί προχώρησε σε μία τόσο "ξυστή" μανούβρα. Δεν διαφωνώ, στην Ελλάδα έχουμε μια "παράδοση" να πιέζουμε τα πλοία στα όρια τους εν ώρα μανούβρας, αλλά θεωρώ πως στη συγκεκριμένη περίπτωση αυτό παραπάει. "Καλή μανούβρα" ορίζεται αυτή με την οποία το πλοίο ελλιμενίζεται με ασφάλεια. Εκεί, ούτε ασφάλεια υπήρχε, όυτε τίποτα. Το Runner προκειμένου να αποφύγει τη σύγκρουση αναγκάστηκε και να δώσει αρκετό πρόσω, αλλά και να πάρει τον καταπέλτη πάνω. Το Άνδρος, από την άλλη, για να μαζέψει την -χωρίς λόγο- πλέον ανοιγόμενη πλώρη του, χρείαστηκε να βάλει Bow. Και όλα αυτά γιατί; Για μία μανούβρα που "Κόβει την ανάσα"; Είναι απολύτως παράλογο στο ίδιο λιμάνι, πλοία ίδιας εταιρείας, με έναν χρόνο διαφορά, να τρακάρουν χωρίς λόγο (η τουλάχιστον να βρίσκονται σε πορεία σύγκρουσης). Οι δικές μας νόρμες θεωρούνται ακραιότητες στο εξωτερικό (συγκρίνοντας με τη Βαλτική, για παράδειγμα.) Για να πούμε και του στραβού το δίκαιο, βέβαια, πιθανώς να ξέφυγε του κάπτεν και να μην υπολόγισε σωστά τα μέτρα (μάλλον δηλαδή), χωρίς αυτό όμως να τον δικαιολογεί, καθώς αποτελεί υπέρτατη υποχρέωση η διατήρηση της ακεραιότητας και της ασφάλειας τόσο του πλοίου, των επιβατών, αλλά και του πληρώματος. 

Posted
1 hour ago, HoffysPlayz said:

αλλά και να πάρει τον καταπέλτη πάνω.

Τον καταπέλτη έπρεπε να τον είχε πάνω στην θέση του ασφαλισμένο μέχρι να δέσει με ασφάλεια.

Posted

Δεν ξέρω ποιός ήταν στα χειριστήρια, ούτε με ενδιαφέρει να μάθω. Η φυσιολογική εξέλιξη σε μια νορμάλ χώρα, θα ήταν να του τραβήξουν τα αυτιά, πρώτα το λιμενικό (🤣) και μετά ο αρχιπλοίαρχος της δικής του εταιρείας. Αν δε ήμουν ο πλοίαρχος του FF Andros, θα τον είχα αρχίσει στα καντήλια από το VHF , τόσο για την εγγύτητα, αλλα και γιατί ρίχνει τα νερά των τζετ πάνω στο πλοίο με κίνδυνο να "κλωτσήσει" !

By the way, δεν βλέπω κινηση του FF Andros με τα bow, αλλά νερά που ξενερίζουν από το όκιο της δεξιάς άγκυρας

Posted

Ως διπλωματούχος χειριστής πληκτρολογίου αλλά και ταχυπλόου, έτσι όπως βλέπω το βίντεο, πρέπει να έχει γίνει λάθος εκτίμηση, γενικά της συγκεκριμένης μανούβρας, από τον Πλοίαρχο του Superrunner Jet, δεν νομίζω ότι πήγε σκόπιμα να "ξύσει" την πλώρη του FF Andros, για να κάνει την προσέγγιση εντυπωσιακή. 

Posted (edited)

Η "τυχαία" παρουσία και η λήψη της άφιξης και της μανούβρας με το drone, με κάνει να πιστεύω πως είναι και σκόπιμη είναι και συνενοημένη με τον χειριστή του drone. Μακάρι να κάνω λάθος!

Edited by SAMAINA
Posted (edited)

Σκοπιμα πήγε να γυρισει εκει γνωριζοντας ότι πεταγε drone.Δε μπορεί να είναι τόσο τυχαίο.

Αν ορισμένοι θέλουν να παίξουν,ας παίξουν κάνα playstation το Χειμώνα...

 

Edited by nomikos
Posted
53 minutes ago, SAMAINA said:

Δεν ξέρω ποιός ήταν στα χειριστήρια, ούτε με ενδιαφέρει να μάθω. Η φυσιολογική εξέλιξη σε μια νορμάλ χώρα, θα ήταν να του τραβήξουν τα αυτιά, πρώτα το λιμενικό (🤣) και μετά ο αρχιπλοίαρχος της δικής του εταιρείας. Αν δε ήμουν ο πλοίαρχος του FF Andros, θα τον είχα αρχίσει στα καντήλια από το VHF , τόσο για την εγγύτητα, αλλα και γιατί ρίχνει τα νερά των τζετ πάνω στο πλοίο με κίνδυνο να "κλωτσήσει" !

By the way, δεν βλέπω κινηση του FF Andros με τα bow, αλλά νερά που ξενερίζουν από το όκιο της δεξιάς άγκυρας

Εγώ που ξέρω ποιος είναι στα χειριστήρια, από την ενότητα ανακατατάξεις πλοιάρχων.

Προσωπικά τον άνθρωπο δεν τον γνωρίζω, γνωρίζω το περιστατικό του Power Jet με το T Foil στη Σαντορίνη πριν λίγα έτη, καθώς και τα αντίστοιχα - αναίμακτα, αλλά συχνά ξυσίματα που έχουν αναφερθεί και στο φόρουμ.

Όσον αφορά τα καντήλια, δε νομίζω να υπήρξαν αφενός λόγω του χαρακτήρα του πλοιάρχου και αφετέρου αντίστοιχων περιστατικών με εκείνον πρωταγωνιστή, παράδειγμα Blue Star Paros Ιούνιος 2017 στην Ερμούπολη, το ίδιο πλοίο Σύρος ανήμερα Αγίου Νικολάου 2018.

Υπενθύμιση γεγονότων πραγματοποιώ, δεν κάνω κρίσεις, οι παραπάνω πλοίαρχοι μας ταξιδεύουν, όχι εγώ.

Posted

Δεν μίλησα για τον πλοίαρχο του FF Andros, αλλά είπα τι θα έκανα εγώ αν ήμουν πλοίαρχος του. 

Όλα αυτά που λες αγαπητέ συμφορουμίτη, δείχνουν αυτό που όλοι έχουμε ακούσει ως κουλτούρα ασφαλείας, αλλά για κάποιους δυστυχώς πάει περίπατο. Και είναι πραγματικά κρίμα, γιατί η συντριπτική πλειοψηφία των ναυτικών μας και των πλοιάρχων, είναι άκρως επαγγελματίες, που δεν διακινδυνεύουν για βλακείες και φιγούρα πλοία, πληρώματα και επιβάτες.

Posted

Είναι απόλυτα βέβαιο (εξακριβωμένο) ότι επρόκειτο για "φιγούρα σε προσυνεννοημένη συνεργασία με τον χειριστή του drone" (!!!) όπως γράφτηκε παραπάνω, και όχι μια λανθασμένη μεν - ανθρώπινη δε, εκτίμηση της προσέγγισης ??? 

Βεβαια εδώ που τα λεμε, πάλι καλά  που δεν διαβάσαμε πως ο πλοίαρχος χειριζόταν μόνος του το drone έχοντας αναθέσει την διαδικασία προσέγγισης στον ναύτη - τιμονιέρη..........

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...