Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 280
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Πασιγνωστος καπετανιος-θρυλος της παλιας ακτολοιας μου εχει αναφερει οτι οι περισσοτεροι καπετανιοι τη δεκαετια 90 των Κρητικων εκαναν στο Πειραια παντα τις ιδιες μανουβρες και τις ιδιες κινησεις.Επειδη φοβοντουσαν.Και μαλιστα επειδη μια φορα ενας καπετανιος ειχε χασει τη μανουβρα,βγηκε εξω απο το Πειραια.Εν συνεχεια γυρισε και ξαναμπηκε για να εκτελεσει τη μια και μοναδικη μανουβρα που ηξερε.

Posted

Δεν μου φαινεται περιεργο,ουτε κατ αναγκη κακο.Οι Κρητικες αλλα και η ΝΕΛ που ηταν εταιριες λαικης βασης,λειτουργουσαν λιγο σαν δημοσιο.Εμπαινες και δυσκολα εφευγες.Πραγμα που σημαινε οτι δεν χρειαζοταν ο καπετανιος ουτε να δικτυωθει,ουτε να εντυωπιασει,ουτε να κανει ονομα ωστε να διεκδικησει κατι καλυτερο.

Εκαναν τα απολυτως απαραιτητα ωστε να δενουν σωστα το πλοιο στα 3-4 λιμανια που ειχε η εταιρια τους και αυτο ηταν

Το βασικο γιαυτους ηταν να δεσουν σωστα το βαπορι και οχι να κανουν την περιτεχνη μανουβρα ωστε να ακουστουν στον Πειραια

Posted (edited)

Νομίζω ότι και αυτό είναι το σωστό. Σκοπός δεν είναι να εντυπωσιάσει ο καπετάνιος με τη μανούβρα του,αλλά να δέσει το πλοίο και να αποβιβάσει τον κόσμο με ασφάλεια,εξάλλου ο μέσος επιβάτης δεν θα τον νοιάξει το πως θα δέσει το καράβι ο καπετάνιος ούτε θα κάτσει να δει τη μανούβρα,αλλά εάν με μια περίτεχνη μανούβρα προσκρούσει σε παρακείμενο πλοίο τότε θα το σχολιάσει και θα σχηματίσει και άσχημη εικόνα για τον πλοίαρχο.

Edited by JohnR730
Posted

Σαφώς και δε λέμε ότι θέλουμε επιδειξιομανεις.

Απλώς αναφέρουμε κάποιους που πραγματοποιούν περίτεχνες μανούβρες σε ένα λιμάνι σαν αυτό του Πειραιά.

Αφού για εκείνους είναι συνήθεια να μπαίνουν σε στενά μέρη και να μανουβραρουν.

Σαφώς δε μειώνουμε, θεωρώ, τους πλοιάρχους που ταξιδεύουν σε γραμμές με ελάχιστα κι εύκολα λιμάνια.

Απλά τα καλά, δεν είναι κακό να αναφέρονται.

Posted
4 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Σχεδόν όλες οι μανούβρες ήταν σχεδόν ακριβείας από το cpt Κώστα Καταγά και στο Πειραιά έκανε δεξιά στροφή μέσα στη λεκάνη του Σαρωνικού για να δέσει στη θέση του, που είχα καιρό να δω για τη θέση του στην Ε9. 

Ο καπτα- Θανάσης Ιωάννου σχεδόν καθημερινά κάνει δεξιά στροφή με το Champion Jet 2.

Posted

Είχε δέσει και μια φορά στη γωνία ένα μεσημέρι που ήταν και το Ακουα. 

Αυτό που έχει σημασία πάντως είναι ότι βλέπουμε ωραίες και όχι συνηθισμένες μανούβρες μέσα στον Πειραιά.

  • 1 month later...
  • 5 months later...
Posted
1 hour ago, Strofalos said:

Κάλυμνο θα πηγαίνει μέσα ή κλασσικά απ'εξω..?

Και για να γίνω λίγο αιρετικός.., "αν το ιδίων διαστάσεων αλλά ελαφρώς φαρδύτερο ΚΡΗΤΗ, παραπρόπερσυ που έκανε την γραμμή, έδεσε μια φορά με λαδιά στο μέσα λιμάνι, θα ψοφούσα να υπήρχε στο εν Δωδεκανήσω δρομολόγιο, στην γέφυρα της Αριαδνάρας κάνας Διαμαντής ή Αρβανίτης"..! 

Τι εννοείς; Μόνο αυτοί οι 2 μπορούν να κουμαντάρουν πλοία σε αυτό το λιμάνι;

Posted

@lostromos υπαρχουν και αλλοι καλοι πλοιαρχοι που το εχουν το αθλημα.

καλοι μανουβραδοροι δεν ειναι μονο οσοι γραφουν καλα (και πολυ) στην καμερα

Posted
52 minutes ago, lostromos said:

Τι εννοείς; Μόνο αυτοί οι 2 μπορούν να κουμαντάρουν πλοία σε αυτό το λιμάνι;

Όλοι οι πλοίαρχοι καλοί είναι. 

Απλά αυτοί οι δυο είναι "άλλη φάση"... 

Posted

Έβλεπα τις προάλλες στην Web Camera την μανούβρα του Superferry II στην Τήνο και εξεπλάγην με την ακρίβεια της . Σχετικά πολύ γρήγορη μανούβρα και καταπέλτες πάνω από τις μπίντες. Μετά θυμήθηκα ότι είναι o Cpt Γιάννης Βουτσελάκος στο Τιμόνι . Το φοβερό είναι πως κάποτε έτσι  έμπαινε στο Λιμάνι της Τήνου και με 8άρι βοριά και έδενε το Tera Jet με ακρίβεια χιλιοστού με την ίδια τακτική. 

1.thumb.JPG.b1eb2e1f57b2739b326fc9baf3a22c82.JPG2.thumb.JPG.a98677be2a391ba59967afc2f28a1a89.JPG4.thumb.JPG.ef7af0e80764068ba10b9bc4078d4ff2.JPG

Posted (edited)

Καλά δε βλέπουμε, νομίζω, κάτι ασυνήθιστο.

Ανάλογες μανούβρες έχουμε δει κι από τους κ. Τρεσσο, Χαλά.

Ταχύτατες επίσης δεξιόστροφες μανούβρες από τον προκάτοχο του κ. Βουτσελακου, κ. Δήμου.

Μη μιλήσουμε για τον πρώτο του πλοίαρχο 

Δε βλέπουμε κάτι νέο.

Edited by Nick the Greek
Quote
Posted

Επεσήμανα την συγκεκριμένη αριστερόστροφη μανούβρα διότι κατά την περιστροφή ο καταπέλτης περνά πάνω από τις μπίντες και έρχεται στη θέση του . Είναι άλλο να κάνεις περιστροφή 20-30 μέτρα πιο έξω και μετά να έρθεις πίσω και άλλο μετά την περιστροφή απλά να ρίξεις καταπέλτη .

Προσωπικά , από το 2002  έχω συχνές επισκέψεις στο νησί της Τήνου και συνεπώς έχω παρακολουθήσει πολλές μανούβρες με όλα τα πλοία που έχουν περάσει αυτά τα χρόνια αλλά και όλους τους εξαίρετους πλοιάρχους που αναφέρεις, αλλά κάτι παρόμοιο με αντίστοιχα πλοία στην ικανότητα μανούβρας  δεν έχω δει .

 Δεν λέω όμως ότι είναι η πρώτη φορά που μπορεί να συμβαίνει κάτι τέτοιο. 

 

Posted (edited)

Θα ανατρέξω στο αρχείο μου, ώστε να βρω ανάλογες φωτογραφίες που να αποδεικνύουν του λόγου του αληθές για το συγκεκριμένο πλοίο.

Edited by Nick the Greek
Quote
Posted

Η μανουβρα γινεται επιτηδες κοντα στο ντοκο γιατι κοβει ο αερας απο τα ξενοδοχεια ενω εστω κ 20 μετρα πιο μεσα ερχεται φρεσκος απο το βουνο  κ πιανει τα πλοια

Posted

Πολύ σωστά!!!  Στην Τήνο , στις αριστερόστροφες μανούβρες των πλοίων , εάν τις προσέξει κανείς , έρχονται σχεδόν πλαγιοδέτηση γιατί απαγκιάζει πολύ ο αέρας.  Εάν το γύρισμα γίνει στο μέσον της λιμενολεκάνης με φρέσκο κατεβάτη, πολύ πιθανόν το πλοίο να παρασυρθεί επάνω στον ημιτελή κυματοθραύστη . 

Posted

Επίσης η μανούβρα γίνεται κοντά στις προβλήτες για να βγει γρήγορα κάβος έξω αλλά και για να κουμπώσει η πρύμνη ακριβώς στη θέση πρόσδεσης.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...