enas chiotis Posted October 13, 2011 Posted October 13, 2011 Μπροστά στο λιοντάρι ήταν δεμένο το europa palace και πίσω του προς τα μέσα, (μετά το σπάσιμο του ντόκου) υπήρχε κρουαζιερόπλοιο.
margaritis24 Posted October 13, 2011 Posted October 13, 2011 Μπορει να κολλησε κ το τιμονι κ μεχρι να το καταλαβουν να κανουν αναποδα η κρατει εγινε το κακο
proud_ionian Posted October 13, 2011 Posted October 13, 2011 καλα ας μη βγαλουμε πορισμα εκ του μακροθεν. μπορει να ειναι απλα ενας λανθασμενος υπολογισμος.
.voyager Posted October 13, 2011 Posted October 13, 2011 (edited) Μπροστά στο λιοντάρι ήταν δεμένο το europa palace και πίσω του προς τα μέσα, (μετά το σπάσιμο του ντόκου) υπήρχε κρουαζιερόπλοιο. Ακριβώς, ήταν εκεί δεμένο το Horizon. Edited October 13, 2011 by .voyager
enas chiotis Posted October 14, 2011 Posted October 14, 2011 (edited) Η πλώρη του Κορνάρου όπως φαίνονταν σήμερα το βράδυ στο ΝΜΔ. Edited October 14, 2011 by proud_ionian
proud_ionian Posted October 14, 2011 Posted October 14, 2011 αν κρινω απο το χτυπημα, γραμμη γιατο ευρωπεαν πηγε ο ποιητης
George Posted October 14, 2011 Posted October 14, 2011 Φανταστείτε ο ΚΟΡΝΑΡΟΣ να είχε και βολβό τι θα είχε γίνει
georgios express Posted October 15, 2011 Posted October 15, 2011 Η φωτογραφία του margaritis δείχνει πολλά, αλλά αν το δείς από κοντά, η αβαρία είναι θορυβωδώς εντυπωσιακή. Η πολύ γερό σκαρί είναι ο Κορνάρος ή πολλή φόρα είχε πάρει (μεσα στο λιμάνι; δύσκολο), η η κατασκευή του European ήταν λίγο b-class.
NHSOS XIOS Posted October 15, 2011 Posted October 15, 2011 Η γωνια που εχει χτυπησει η πλωρη του ΚΟΡΝΑΡΟΥ δειχνει στο περιπου και την γωνια που μπορει να ειχε το πλοιο σε σχεση με το EUROPEAN.Προσπαθησα λιγο με την βοηθεια του δορυφορου να κανω μια 'αναπαρασταση',κατα καποιο τροπο,η οποια μπορει να ειναι και τελειως λανθασμενη καθως ειναι πολυ δυσκολο να πεις/καταλαβεις τι εγινε,χωρις να γνωριζεις απο πρωτο χερι. ΥΓ.Δεν βγαζω πορισμα,απλα προσπαθω να καταλαβω πως περιπου εγινε η συγκρουση.
kyr1 Posted October 15, 2011 Posted October 15, 2011 Η φωτογραφία του margaritis δείχνει πολλά, αλλά αν το δείς από κοντά, η αβαρία είναι θορυβωδώς εντυπωσιακή. Η πολύ γερό σκαρί είναι ο Κορνάρος ή πολλή φόρα είχε πάρει (μεσα στο λιμάνι; δύσκολο), η η κατασκευή του European ήταν λίγο b-class. Εαν πχ όντως το ψάρωσε ο αέρας, ή εαν φοβόντουσαν τις ριπές αέρα στον Πειραιά είναι λογικό ίσως να είχε φόρα ο ποιητής προκειμένου να τιμονεύσει καλά. Πάντως την ημέρα του συμβάντος είχα ρίξει στο ais (με ότι ακρίβεια αυτό συνεπάγεται) μια ματιά στην πορεία του Κορνάρου και ελάχιστα πριν την κουτουλιά ο δρόμος του έλεγε γύρω στους 10 κόμβους. Ξαναλέω οτι κρατω κάποια επιφύλαξη μιας και λάθη στο ais γίνοται. Μην ξεχνάμε πάντως ότι το σημείο της πλώρης είναι - αν δεν κάνω λάθος- πολύ ενισχυμένο σε σχέση με το πλάι που την έφαγε το European.
proud_ionian Posted October 15, 2011 Posted October 15, 2011 το ευρωπεαν την εφαγε εκει που τελειωνει το hull και ξεκινα η υπερκατασκευη (που ειναι ελαφρυτερη κατασκευη και απο πιο λεπτες λαμαρινες). στη φωτο φαινεται ξεκαθαρα οτι μεχρι το υψος του γκαραζ εχει μονο γρατσουνιες και μετα μπαινει μεσα σαν αδειο κουτι που εφαγε κλωτσια.
proud_ionian Posted October 22, 2011 Posted October 22, 2011 απο μια πιο κοντινη ματια, φαινεται σαν να σουρθηκε αριστερα ο κορναρος πανω στο ευρωπεαν, μετα την αρχικη κουτουλια. αληθεια εκεινες οι διατυπωσεις με p&i επιθεωρητες κλπ τελειωσαν; κοντευουν δυο εβδομαδες.
NHSOS XIOS Posted October 24, 2011 Posted October 24, 2011 Με βαση την ανακοινωση της ΝΕΛ παραπανω,μηπως τελικα εκτος απο την αριστερη πλευρα(που επεσε ο ΚΟΡΝΑΡΟΣ),εγινε μεγαλη ζημια και απο το δεξια πανω στον ντοκο(με την ωθηση της συγκρουσης)? Αν δειτε,το πλοιο ειναι στην ουσια 'απροστατευτο' σε περιπτωση επαφης(δεν νομιζω τα 10λαστιχα φορτηγων που εχουν για fender,να κανουν και φοβερη δουλεια). Συμφωνα με το ΕΜΠΡΟΣ το πλοιο εχει φθορες και απο την δεξια πλευρα Όπως διαπιστώθηκε, έχουν δημιουργηθεί προβλήματα στα δοκάρια που στηρίζουν τα καταστρώματα του πλοίου, τόσο από την πλευρά του χτυπήματος που προκλήθηκε από το «Βιτσέντζος Κορνάρος», όσο και από την άλλη πλευρά, μια και με το χτύπημα πιέσθηκε πάνω στην προβλήτα όπου ήταν πλαγιοδετημένο.Τα παραπάνω απαιτούν να ξηλωθούν οι λαμαρίνες του πλοίου, για να ελεγχθούν και να επισκευαστούν οι δοκοί. Παράλληλα, θα πρέπει να ανοιχτούν οι μηχανές του πλοίου για να διαπιστωθεί αν έχουν υποστεί ζημιές και πόσο σοβαρές είναι αυτές, διότι κατά την πρόσκρουση σταμάτησε να λειτουργεί η μία. Έτσι, οι αρχικές εκτιμήσεις που ήθελαν οι επισκευαστικές εργασίες να διαρκούν μια εβδομάδα, αναθεωρούνται. Σίγουρα θα απαιτηθεί πολύ περισσότερος χρόνος για την επισκευή του πλοίου κι όλα δείχνουν ότι η αντικατάστασή του από το «Θεόφιλος» θα διαρκέσει μερικούς μήνες.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 24, 2011 Posted October 24, 2011 Από προσωπική εμπειρία πιστεύω ότι θα βγουν και αλλά κουσούρια στο European Express μετά τη πρόσκρουση του Βιτσεντζου Κορνάρου. Όχι μόνο σε θέματα «δομικά» αλλά και μηχανικά
ΝΗΡΕΑΣ Posted October 24, 2011 Posted October 24, 2011 Εάν κατάλαβα καλά με αυτά που λέτε, το πλοίο παίζεται να πάει ακόμα και για σκραπ, που λέει ο λόγος. Και όλα αυτά με μια "κουτουλιά"? Μήπως τα παραλένε για τους δικούς τους λόγους?
Captain Argy Posted October 24, 2011 Posted October 24, 2011 Μάνα εξ'ουρανού το συμβάν για τη ΝΕΛ, που έτσι όπως το βλέπω θα ζητήσει για αποζημίωση ένα νεότευκτο...
kyr1 Posted October 24, 2011 Posted October 24, 2011 Σαν κίνηση είναι μάλλον αναμενόμενη και μάλλον πολυφορεμένη κατά την άποψή μου, το ζήτημα όμως δεν είναι το τι θα ζητήσει όσο το τι θα πάρει...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 25, 2011 Posted October 25, 2011 Θα ζητήσει όσο περισσότερα μπορεί για να πάρει τα περισσότερα δυνατά!!
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted October 28, 2011 Posted October 28, 2011 Στο πλοίο έχουν ξεκινήσει οι εργασίες αποκατάστασης της ζημιάς. Έχουν ήδη αφαιρεθεί οι εξωτερικές λαμαρίνες στο σημείο της πρόσκρουσης, αλλά και κάτω από αυτό, όλο το κομμάτι ή και περισσότερο ακόμα στο οποίο ανεγράφετο το NEL.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 8, 2011 Posted November 8, 2011 (edited) Ήδη έχουν τοποθετηθεί κάποιες λαμαρίνες κατω από το σημείο της πρόσκρουσης και καινούργια κοιλοδοκοι «Η» στο European Express Edited November 8, 2011 by Panagia Ekatontapiliani
Panagia Ekatontapiliani Posted November 8, 2011 Posted November 8, 2011 Αυτό το άνοιγμα που είναι στη φωτογραφία κάτω από το σημείο της πρόσκρουσης έχει πλέον κλειστεί!!!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now