Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Μόνο Κυκλαδες βγαίνει για παράδειγμα ένα τυχαίο δρομολόγιο θα πω Πειραιά Μύκονο Πάρο Θήρα που ένα ταχύπλοο θα διανύει πάνω-κατω  όσα μίλια  θα διένυε στην Ίκαροσαμια ,αναχώρηση απο Πειραιά με 600 άτομα , άλλα  250 από Μύκονο , 200 από Πάρο , από Σαντορίνη 400 , από Πάρο 300 , από Μύκονο 200 δηλαδή περίπου 1950 άτομα περιληπτικές,ενώ πχ Ίκαρο Σαμια με 500 άτομα από Πειραιά και 500 προς Πειραιά , είναι  στα 1000 άτομα , σε συνδυασμό με την μεγάλη του κατανάλωση δύσκολο θα το βλεπα.

Edited by cyclades_shipping
  • 2 weeks later...
  • Replies 856
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)

Υπάρχουν σενάρια πώλησης και εκτελεί δοκιμαστικό ή το κάνει για να δουν πραγματάκια;

Edited by Champion Jet_2
Posted (edited)

Υπάρχει πάντως αρκετή κινητικότητα στο πλοίο τον τελευταίο καιρό. Η όλη εικόνα δείχνει ότι για κάπου ετοιμάζεται 

Edited by proud_ionian
Posted

Μήπως το δούμε να πηγαίνει και αυτό στο Ισραήλ όπως το Champion jet 1 ?

Η κάποια ναύλωση που είχε ακουστεί στο παρελθόν?

Posted
2 hours ago, Champion Jet_2 said:

Υπάρχουν σενάρια πώλησης και εκτελεί δοκιμαστικό ή το κάνει για να δουν πραγματάκια;

Για τον δεύτερο λόγο πιστεύω ότι θα γίνει το δοκιμαστικό.

Posted (edited)

Στα ταχύπλοα ο δεξαμενισμος είναι υποχρεωτικός κάθε χρόνο,  τελευταίος δεξαμενισμος του πλοίου Μάιος 2022,1,5 χρόνο πριν δηλαδή συνεπώς χρειάζεται δεξαμενισμος που θα γίνει Απρίλιο , δεν νομιζω να πάει,αν ήταν θα κράταγε το Champion εκεί.

Edited by cyclades_shipping
  • 1 month later...
Posted

Να το θυμηθουμε δεμενο στο Νεο Μωλο σαν RONKE ,ενα ονομα που κρατησε για μολις 3-4 μηνες τον πρωτο καιρο που ηρθε στη χωρα μας

 

Posted

Θεωρητικά (με βάση το openseas) σε 4 μήνες και κάτι (31/5) ξεκινάει από Ραφήνα για το γνωστό-παλιό δρομολόγιο (Ρ-Α-Τ-Μ-Π-Ν). Ξέρουμε αν φέτος θα το τηρήσει ή αν θα μπει πάλι τελευταία στιγμή κάποιο μικρότερο ταχύπλοο της Seajets στη θέση του;

Posted (edited)

Η πρύμνη του είναι στα 200 άρια αλλά ταυτόχρονα είναι και πλαγιοδετημενο έξω από το κεντρικό λιμεναρχείο έτσι είναι δεμένο  

IMG_5620.jpeg

Σκρινσοτ από Google Maps.

Edited by cyclades_shipping
Posted
23 hours ago, cyclades_shipping said:

Η πρύμνη του είναι στα 200 άρια αλλά ταυτόχρονα είναι και πλαγιοδετημενο έξω από το κεντρικό λιμεναρχείο έτσι είναι δεμένο  

IMG_5620.jpeg

Σκρινσοτ από Google Maps.

Oριακή κατάσταση

20 hours ago, Strofalos said:

Αυτός ο προβλήτας, τελικά θα δουλέψει φέτος για τα κρουαζιερόπλοια ή για τα seajet-όπλοια? 

Δεν το βλέπω,γιατί όταν το λιμάνι ήταν τίγκα στα κρουαζιερόπλοια δεν έφεραν κανένα

Posted

Λέτε να το δούμε να ταξιδεύει το συγκεκριμένο φέτος; Θα ήταν ταμαμ για Ηράκλειο-Σαντορίνη τώρα που είναι σχεδόν μόνη της η εταιρεία στη γραμμή.

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Posted

Τι να έχει στο μυαλό της άραγε η Seajets για το πλοιο ; και δεξαμενισμο τον Απρίλιο αλλά και μικρό εργασίες ,επομένως πιθανόν καπου θα αξιοποιηθεί.

Posted

Τον Ιούνιο έχει προγραμματιστεί να λειτουργεί πρωινά από Νάξο προς Ραφήνα μέσω Πάρου, Μυκόνου, Τήνου και Άνδρου, επιστρέφοντας στη Νάξο το απόγευμα.

  • 2 weeks later...
Posted

Για την ακρίβεια από Παρασκευή 31/5. Αυτό μάλιστα φαίνεται στο σύστημα εδώ και μήνες. Αυτό όμως είναι πληροφορία ή επειδή φαίνεται δηλωμένο έτσι στις μηχανές κρατήσεων; Γιατί και πέρυσι φαινόταν το ίδιο μέχρι λίγες βδομάδες πριν ξεκινήσει και τελικά μπήκε το πολύ μικρότερο Champion Jet 1 στη θέση του. Οπότε οψόμεθα, 2,5 μήνες είναι πολύς καιρός...

Posted

Θα σκεφτόμουν ένα πιθανό σενάριο να αναλάβει την γραμμή της Ικαροσαμιας , αλλά δεδομένου ότι έχει υψηλή κατανάλωση φαντάζει και λίγο απίθανο 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...