proud_ionian Posted September 30, 2017 Posted September 30, 2017 (edited) εισαι σιγουρος οτι θα δεσει; η αποφαση ειναι οτι του εγκρινει την παραταση, με βαση τον πινακα δρομολογιων που ειχε καθαταθεσει. στο runner ενεκρινε παραταση (οπως και στο tera), αλλα οχι την τροποποιηση (να παει ραφηνα συρο τηνο μυκονο, αντι στο δρομολογιο που εκανε). δε ζηταγαν το ιδιο πραγμα Edited September 30, 2017 by proud_ionian ει
Panagia Ekatontapiliani Posted September 30, 2017 Posted September 30, 2017 99.9% είμαι σίγουρος ότι θα σταματήσει αύριο και θα πάει για δέσιμο!!
JohnTinos Posted October 1, 2017 Posted October 1, 2017 To ταχύπλοο σήμερα ξεκίνησε από Ραφήνα για Τήνο-Μύκονο και τώρα βρίσκεται αρόδο στην Μύκονο χωρίς να προσεγγίσει την Πάρο.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 1, 2017 Posted October 1, 2017 Νομίζω ότι δεν είχε σήμερα στο πρόγραμμα Πάρο και Νάξο. Δηλαδή το δρομολόγιο του ήταν σκέτο Τήνο Μύκονο.
valencay Posted October 1, 2017 Posted October 1, 2017 Πολύ πιθανόν να δέσει όντως..ακουγεται ότι θα έρθει ένα champion για τα ΠΣΚ....
Champion Jet_2 Posted October 1, 2017 Posted October 1, 2017 (edited) Το Champion 1 την αλλη εβδομαδα υποτιθεται πως δενει οποτε μπορει να ειναι αυτο που θα το αντικαταστησει! Edited October 1, 2017 by Champion Jet_2
JohnTinos Posted October 1, 2017 Posted October 1, 2017 Και μια φωτογραφία από την τελευταία του μανούβρα για φέτος (?) στην Τήνο!
Panagia Ekatontapiliani Posted October 2, 2017 Posted October 2, 2017 Το Tera Jet έφυγε από τη Ραφήνα και έρχεται για το Πέραμα.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 29, 2017 Posted November 29, 2017 Το Tera Jet αναμένεται να πραγματοποιήσει το πρώτο δεξαμενισμό του στη μεγάλη δεξαμενή του Περάματος από τις 03/01/18 έως τις 07/01/18.
Nick the Greek Posted December 9, 2017 Posted December 9, 2017 Έξι ολόκληρα χρόνια μετά την πρώτη φορά που είδα το πλοίο στο Cagliari, ήρθε η ώρα για ένα ταξίδι με το Tera Jet, για να δούμε τι ψάρια πιάνει στο Αιγαίο. Σκέψεις - εντυπώσεις - συναισθήματα λοιπόν, που λέγαμε και στη δημοτικό σχολείο όταν γράφαμε έκθεση. Ό,τι και να πεί κανείς, είναι εντυπωσιακό όταν το βλέπεις. Παρά το γεγονός πως οι γραμμές του προδίδουν την σχεδόν 20ετή του ηλικία, κάτι που για μένα φαίνεται ειδικά όταν το βλέπει κανείς κατάπλωρα. Επιβίβαση από την Πάρο με προορισμό τη Μύκονο με 6άρι που προοδευτικά έγινε 7άρι όσο πλησίαζε κανείς στo νότιο κομμάτι της Μυκόνου, το πλοίο αντιμετώπιζε τον καιρό χωρίς πρόβλημα και βίαιες κινήσεις, άλλωστε δεν πηγαίνει με φούλ ταχύτητα. Ακόμα και όχι με φούλ ταχύτητα όμως, το πλοίο μοιάζει με βολίδα και τραβάει το μάτι ακόμα και του αδαούς, ειδικά βλέποντας το από πρύμα με τα απόνερά του. Εσωτερικά μας τα έχει δείξει όλα ο Π100, δεν έχει αλλάξει τίποτε νομίζω από τότε που ανέβηκαν αυτές οι φωτογραφίες. Για την ακρίβεια, δε νομίζω πως έχει αλλάξει κάτι σημαντικό από τότε που το πλοίο δούλευε στην Ιταλία. Τα χρώματα και ο σχεδιασμός είναι κλασσικά ιταλικά και ο Ηλιόπουλος τα κράτησε. Δεν είχε άλλωστε λόγο να τα αλλάξει από τη στιγμή που το πλοίο και στην Ιταλία δεν είχε δουλέψει πολλά χρόνια ώστε να φθαρούν ιδιαίτερα. Εκεί που έχει πέσει σίγουρα χρήμα είναι στις τουαλέτες, οι οποίες μου φάνηκαν πολύ σύγχρονες. Το μεγάλο αβαντάζ του πλοίου σε σύγκριση με ό,τι άλλο ταχύπλοο έχω μπεί, είναι όχι η ποιότητα των καθισμάτων, αλλά η άνεση. Αποστάσεις μεταξύ των μεγάλων του καθισμάτων, ευρύχωρα σαλόνια, χώρος για να περπατήσεις εκτός από το να κάτσεις. Αν τα καθίσματά του ήταν μικρότερα και σε πυκνότερη διάταξη, νομίζω το πρωτόκολλο των 1766 ατόμων που έχει -τουλάχιστον τον Αύγουστο που ταξίδεψα- θα ήταν για πλάκα πάω από 2000. Το άλλο σημείο στο οποίο θέλω να σταθώ, είναι η έξυπνη στρατηγική για την από-επιβίβαση των επιβατών και των οχημάτων. Όπως βλέπουμε και εδώ κατά την παραμονή του στην Πάρο, ο αριστερός καταπέλτης είναι για αποκλειστική χρήση των επιβατών, και ο δεξής των οχημάτων. Λογικότατο μια και το καταπελτάκι επιβατών ανάμεσα στους καταπέλτες των οχημάτων είναι άβολο, χρονοβόρο και μη ασφαλές για τους επιβάτες. Οι επιβάτες λοιπόν εισέρχονται από αριστερά και περπατάνε βαθιά μέσα στο γκαράζ, μέχρι την πόρτα που υπάρχει στην πλωριά άκρη του μπουλμέ. Εκεί υπάρχει χώρος αποθήκευσης των αποσκευών και στην είσοδο του μπουλμέ γίνεται ο έλεγχος των εισιτηρίων. Καλά ως εδώ, πλήν όμως η πόρτα εισόδου είναι πολύ μικρή με συνέπεια ειδικά στα νησιωτικά λιμάνια με κόσμο να δημιουργείται μεγάλος συνωστισμός μέχρι να γίνει η επιβίβαση, συνωστισμός όμως που δεν κοστίζει χρονικά στο πλοίο, μια και όλοι οι επιβάτες είναι μέσα στο γκαράζ, κι όχι στην προβλήτα. Ενδεικτικό πως μπαίνοντας εκ των τελευταίων επιβατών από την Πάρο, κατάφερα να φτάσω στα σαλόνια πολύ μετά το Φωκά. Εξίσου κλειστοφοβική και στενόχωρη είναι και η σκάλα που σε οδηγεί στα σαλόνια, στο τέλος της οποίας οι πλοιοσυνοδοί αναμένουν ώστε να οδηγήσουν τους επιβάτες στα σαλόνια που τους αντιστοιχούν. Πιο κλειστοφοβικό και περίεργο embarkation, έχω δεί μόνο στο Paros Jet. Η γενική μου εντύπωση είναι πως δεν είναι κακό εσωτερικά, πλήν όμως η εξωτερική του εμφάνιση είναι αυτό που σου δίνει το wow factor. Σε αντίθεση όμως με άλλους τομείς της ζωής, τα πλοία δεν είναι κάτι για το οποίο πληρώνεις ώστε να απολαμβάνεις την εξωτερική εμφάνιση. Και σίγουρα κατά τη γνώμη μου τα EUR 36.30 που πλήρωσα από Πάρο για Μύκονο, είναι ληστεία μετά φόνου σε σύγκριση με αυτό που παίρνεις σαν υπηρεσία για ένα 50λεπτο ταξίδι. Σε όσους προτιμούν τα ταχύπλοα ίσως να αρέσει, εγώ προσωπικά ευχαρίστως θα προτιμούσα ένα συμβατικό με το μισό ή λιγότερο εισιτήριο, ώστε να πιώ τη διαφορά στην τιμή σε cocktail στη Μύκονο.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 13, 2017 Posted December 13, 2017 Στα θέματα του ΣΑΣ στις 15/12/17, βλέπουμε ότι το Tera Jet ζητάει να ξεκινήσει δρομολόγια από τις 18/05/18 αντί για την 01/06/18 στη γραμμή Ραφήνα Τήνο Μύκονο Πάρο Νάξο
valencay Posted December 13, 2017 Posted December 13, 2017 Εχουμε πολυ δρομο μεχρι τοτε...να δουμε και τις τιμες του πετρελαιου ...θα παιξουν μεγαλο ρολο
Panagia Ekatontapiliani Posted December 14, 2017 Posted December 14, 2017 Μέχρι να δούμε τι θα κάνει το επόμενο καλοκαίρι το Tera Jet, ας δούμε μια μανούβρα του cpt Γιάννη Βουτσελάκου με το Tera Jet το καλοκαίρι στη Πάρο. Γύρω στις 10:33 το Tera Jet περνούσε το φανάρι της Σπίθας και αφού παράλλαξε με τη προκυμαία, ξεκίνησε την αριστερή στροφή με τα δυο ακριανά waterjet στη πρύμη να δουλεύουν inner για να γυρίσουν το θηριώδες ταχύπλοο, με ακρίβεια λίγων εκατοστών από την γωνία της νέας προβλήτας του λιμανιού της Πάρου και να ρίξει καταπέλτες σε περίπου 3 λεπτά από το ξεκίνημα της μανούβρας. Αφού ξεφόρτωσε τους επιβάτες από Ραφήνα Τήνο και Μύκονο αναχώρησε για τη Νάξο μετά από 7 λεπτά.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 4, 2018 Posted January 4, 2018 Χθες το μεσημέρι το Tera Jet ανέβηκε στη μεγάλη δεξαμενή του Περάματος.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 5, 2018 Posted January 5, 2018 Ο δεξαμενισμος του Tera Jet πήρε παράταση μέχρι τις 10 Ιανουαρίου.
proud_ionian Posted January 5, 2018 Posted January 5, 2018 (edited) γιατι ανεβαινει δεξαμενη τετοια εποχη; δεν ειναι νωρις για ενα πλοιο που θεωρητικα ξεκινα τον ιουνιο Edited January 5, 2018 by proud_ionian
Petros P Posted January 5, 2018 Posted January 5, 2018 Το έχει ξανακάνει... On 12/22/2014 at 2:47 AM, Mr_Zoo said: Χαλκίδα για μπάνιο και επιστροφή Πειραιά μετά τις γιορτές...
proud_ionian Posted January 7, 2018 Posted January 7, 2018 On 6/1/2018 at 12:28 AM, proud_ionian said: γιατι ανεβαινει δεξαμενη τετοια εποχη; το συνεργειο elicas που κανει τις επισκευες, εχει ανεβασει φωτο απο το δεξαμενισμο, οπου φαινεται οτι αφαιρουνται τα δυο jets
Panagia Ekatontapiliani Posted January 7, 2018 Posted January 7, 2018 (edited) Στις φωτογραφίες φαίνεται ότι βγήκε το αριστερό water jet (βάρους 26 tons) εάν και θα βγει και το δεξιό, εάν κρίνω από τις κολλήσεις για ενισχύσεις στο σκάφος πάνω από το δεξιό water jet Edited January 8, 2018 by polmyt
proud_ionian Posted January 7, 2018 Posted January 7, 2018 στην τελευταια φωτο, φαινεται καθαρα οτι το δεξι εχει βγει και απλα κρεμμεται
gtogias Posted January 7, 2018 Posted January 7, 2018 Γιαυτό ανέβηκε δεξαμενή. Βγάζει τα jets, θα ταπωθεί, και προς την άνοιξη θα ξανανέβει για να τα βάλει και να βαφτεί.
margaritis24 Posted January 8, 2018 Posted January 8, 2018 Παντως οταν βλεπεις χωρια απο το πλοιο καταλαβαινεις το ποσο μεγαλα ειναι
Harry Posted January 8, 2018 Posted January 8, 2018 (edited) 20 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said: Στο αριστερό water jet (βάρους 26 tons) 26 τονοι το ενα; Edited January 8, 2018 by Harry
Panagia Ekatontapiliani Posted January 10, 2018 Posted January 10, 2018 Το Tera Jet ετοιμάζεται να πέσει από τη μεγάλη δεξαμενή του Περάματος
Panagia Ekatontapiliani Posted January 10, 2018 Posted January 10, 2018 Το Tera Jet αφού έπεσε από τη δεξαμενή με τη βοήθεια των ρυμουλκών Χρήστος V, Χρήστος XIII & Χρήστος XXXVII επέστρεψε στη θέση του στο Πέραμα.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now