cyclades_shipping Posted June 23, 2024 Posted June 23, 2024 Αφηνω ένα ανοιχτο παραθυράκι ,μήπως που από του χρόνου (2025) όπου ουσιαστικά μπορεί να επιστρέψει στην πρωινη ζώνη της Ραφηνας θελήσει να κάνει δυνατο comeback ο καιρός θα δειξει…
mvin Posted June 23, 2024 Posted June 23, 2024 Όχι εδώ το παραθυράκι....στον "κουτσομπόλη ή στον φιδέμπορα"... 😁 Κάθε χρόνο παραθυράκια αφήνετε όλοι όσοι γράφετε για το Tera, ξεχνάτε να τα κλείσετε και μπαίνει μέσα όλη η ζέστη.... 😁
cyclades_shipping Posted June 23, 2024 Posted June 23, 2024 (edited) Βάση λογικής αλλά κ πληροφοριών θα έβγαινε φέτος ,είχε κάνει κανονικά δεξαμενισμο και γενικα από όσο γνωρίζω κ άτομα «κοντα» στην εταιρία αυτο ηξεραν.. Edited June 23, 2024 by cyclades_shipping
margaritis24 Posted June 23, 2024 Posted June 23, 2024 Δεν ειναι μονο η καταναλωση,βαλε κ 70 ατομα πληρωμα οταν τα αλλα ταχυπλοα δεν εχουν ουτε τους μισους
mvin Posted June 23, 2024 Posted June 23, 2024 Λογικής; Ποιας λογικής; Ποια άτομα κοντά στην εταιρεία; Με τι ιδιότητα; Και ο Βέγγος δούλευε σε μπακάλικο που κοντά του (δίπλα) είχε φαρμακείο.....ξέρει από φαρμακευτική; Απλά σε όλους αρέσουν τα σενάρια, τα φουσκώνουμε, τα ξεχειλώνουμε και μετά πάμε κουβά.....ούτε λογική, ούτε τίποτα άλλο....
cyclades_shipping Posted June 23, 2024 Posted June 23, 2024 23 minutes ago, mvin said: Ποια άτομα κοντά στην εταιρεία; Πληρώματα.. 23 minutes ago, mvin said: Λογικής; Ποιας λογικής; Π Εργασίες + δεξαμενισμος
togias_k Posted June 23, 2024 Posted June 23, 2024 Χωρια, οι τεραστιες καταναλωσεις, χωρια τα αυξημενα λειτουργικα εξοδα λογω μεγεθους, μεσα στις κυκλαδες σηκωνει τρομερα απονερα και αναγκαστικα παει με μαξ 28 μιλια, οποτε χανει και το πλεονεκτημα της ταχυτητας. Αμα πηγαινει κομμενο θελει διπλο πληρωμα. Τιποτα αλλο; Μονο Δυτικες που παιζει μπαλα μονη της θα μπορουσε αλλα πλεον με 3 απευθειας δρομολογια για Μηλο καθημερινα δεν παιζει και θα χρειαζεται και δευτερο πλοιο για το απογευματινο.
Strofalos Posted June 23, 2024 Posted June 23, 2024 Το καράβι δυστυχώς δεν κάνει για καμία γραμμή στην Ελλάδα. Άμα γίνει κάνα θαύμα και πέσουν οι τιμές των καυσίμων στο μισό, το ξανασυζητάμε.
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted June 23, 2024 Posted June 23, 2024 Οι αλλοι χαζοι ηταν που τα εστειλαν αδιαβαστα και εμεις εξυπνοι...εμ...
Panagia Ekatontapiliani Posted June 23, 2024 Posted June 23, 2024 5 hours ago, margaritis24 said: Δεν ειναι μονο η καταναλωση,βαλε κ 70 ατομα πληρωμα οταν τα αλλα ταχυπλοα δεν εχουν ουτε τους μισους Δεν ισχύει αυτό που γράφεις. Γύρω στα 35 άτομα είχε πλήρωμα το Tera Jet όταν ταξίδευε. 4 hours ago, cyclades_shipping said: Εργασίες + δεξαμενισμος Εργασίες και δεξαμενισμός έγιναν για να ανανεωθούν τα πιστοποιητικά και να είναι έτοιμο εάν χρειαστεί το πλοίο.
observer Posted June 27, 2024 Posted June 27, 2024 On 6/23/2024 at 2:00 PM, cyclades_shipping said: Αφηνω ένα ανοιχτο παραθυράκι ,μήπως που από του χρόνου (2025) όπου ουσιαστικά μπορεί να επιστρέψει στην πρωινη ζώνη της Ραφηνας θελήσει να κάνει δυνατο comeback ο καιρός θα δειξει… σε τι αναφέρεται αυτό; στην άτυπη συμφωνία κυρίων με Στεφάνου;
polmyt Posted July 1, 2024 Posted July 1, 2024 Επειδη ξερω οτι σας ελειψε ,ας το δουμε με φουλ δρομο ,λιγο πριν την Ναξο
HIGHSPEED 6 Posted August 6, 2024 Posted August 6, 2024 Πραγματικά ολοι με αυτή την απορία είμαστε! Αν δε το έβαλε φέτος το Tera με τόσες βλάβες αμφιβάλλω αν θα δρομολογηθεί ξανά
ManzoScorpio Posted August 8, 2024 Posted August 8, 2024 Purtroppo secondo me resta sempre lo stesso problema principale, i consumi. Sono il primo estimatore di Tera Jet, l'ho visto nascere ed entrare in servizio per la prima volta nel 1999 in Italia, viaggiava tutta l'estate da Giugno a Settembre grazie allo stato poichè la compagnia armatrice Tirrenia Navigazione era statale, quindi avere dei costi spropositati di carburante non erano un grosso problema (25 anni fa). Oggi posso capire che i prezzi dei carburanti speciali che vengono usati per motori MTU e TAG GE LM2500 sono molto più alti, il traghetto è molto grosso e spesso i porti della Grecia (da quello che ho potuto vedere viaggiandoci nel 2022) non sono i porti che abbiamo in Italia. Vedere 145 metri di nave nel porto di Milos o Serifos o Sifnos è completamente diverso dal vederlo attraccato nel porto del Pireo. Troppo lunghe, se c'è vento può diventare problematico l'attracco. Il carico e scarico dei passeggeri/auto diventa molto lento, quando vedo altri traghetti restano fermi 15 minuti e ripartono tutti carichi di passeggeri. Ho notato molta differenza in tempo tra un Champion Jet 1 e Tera Jet nelle manovre di attracco - scarico - carico - partenza. Dico tutto questo con molta tristezza 😔 , ripeto, sono il primo ad amare Tera Jet .... ce l'ho proprio nel sangue, è il mio traghetto veloce del cuore. Ma purtroppo, i motivi per non metterlo in linea sono molti, forse troppi. Spero solo (sognando) in un futuro dove i prezzi dei carburanti andranno ad abbassarsi e allora forse lo rivedremo in movimento..... P.s. spero che qualcuno possa tradurre dall'Italiano al Greco, non uso Google Traduttore perchè ho paura che venga frainteso qualcosa. Grazie.
Nick the Greek Posted August 9, 2024 Posted August 9, 2024 Ελεύθερη μετάφραση του παραπάνω εν συντομία: Ο Ιταλός μας φίλος λέει πως είναι ο πρώτος που αγαπάει το συγκεκριμένο πλοίο αλλά αναγνωρίζει πως με τις σημερινές συνθήκες η κατανάλωση και οι τιμές των καυσίμων είναι τροχοπέδη στη δρομολόγησή του. Είναι ένα μεγάλο πρόβλημα στις μέρες μας, κάτι που δεν υφίστατο το 1999 όταν και ξεκίνησε να δουλεύει στην Ιταλία. Θεωρεί πως ένα άλλο θέμα είναι τα 145 μέτρα μήκους του και πως είναι άλλο να δένει στον Πειραιά κι άλλο σε λιμάνια όπως η Σίφνος και η Μήλος. Δεν μπορεί να το κάνει αυτό με την ίδια συντομία και άνεση όπως επί παραδείγματι το Champion Jet 1 έτσι ώστε να μπαίνει και να βγαίνει σε 15 λεπτά, όπως πρέπει να κάνει όταν δουλεύει για την Seajets. Ο φίλος μας τα λέει αυτά με θλίψη γιατί είναι ο πρώτος που αγαπά το συγκεκριμένο πλοίο, έχοντάς το στην καρδιά και το αίμα του. Αλλά δυστυχώς οι λόγοι για να μην μπεί σε ενεργό δράση είναι πολλοί. Ελπίζει, ονειρευοντας το μέλλον, πως σε μια κατάσταση που οι τιμές των καυσίμων έχουν πέσει πολύ χαμηλά, ίσως να το δούμε να ταξιδεύει ξανά. @ManzoScorpio: Grazie per il vostro messaggio e partecipazione al nostro forum, lei e molto gentile. Non aver paura di usare Google Translate, credo che anche se qualche parole sbagliano, capiremo il contenuto. Grazie e saluti, Nikos ΥΓ: Τον ενθαρρύνω να χρησιμοποιεί το google translate, έστω κι αν ορισμένα πραγματάκια πιθανώς να μη βγάζουν νόημα, θα αντιληφθούμε τελικά το γενικότερο περιεχόμενο του μηνύματός του.
giorgos_249 Posted August 9, 2024 Posted August 9, 2024 Θα ξαναπω το γνωστο διαβάζοντας τις προηγούμενες σελίδες. Κανένας ship manager δεν αποφασίζει με βάση την κατανάλωση. Ο δείκτης είναι το κέρδος. Αν έχεις 1600 επιβάτες πχ και 150 ΙΧ δε σε νοιάζει καθόλου το 14t/h (αν ισχύει και αυτό, δεν το έλεγξα προσωπικά, λέω με βάση αυτά που γράφονται που συχνά είναι υπερ-εκτιμημένα). Bάζω το σχήμα από το "ευαγγέλιο" του Martin Stpoford (υπάρχει δημόσια online εδώ: https://logistics.nankai.edu.cn/_upload/article/50/93/1cf2097840e8af90af4b19979773/9ce547df-a3e1-493c-a4a3-0ebbfe0669b9.pdf ) ώστε να δείτε όταν υπερ-τονίζετε την κατανάλωση απλά πόσα (πολύ σημαντικά) πράγματα ξεχνάτε/αγνοείτε: Το πλοίο δε δουλεύει γιατί δεν υπάρχει λόγος να δουλέψει απλά, μια χαρά βγαίνει η κίνηση και με τα άλλα. Φάνηκε ότι χρησιμοποιείται με πολύ συγκεκριμένο τρόπο από την εταιρεία του, και είναι αρκετά πετυχημένο τις χρονιές που δούλεψε. Αν χρειαστεί θα ξαναβγεί, δεν είναι πλοίο για να καλύπτει βλάβες...
mark27121991 Posted August 9, 2024 Posted August 9, 2024 Ποια κίνηση βγαίνει ακριβώς με τα αλλα;; Εχουν βρει το παραμυθι με το δωρέαν εισιτήριο κ τα "ταχυπλοα" πάνε γεμάτα με 22 μιλάκια ταχύτητα.. θα έπρεπε να το βγάλει οπως τσακίστηκε να ετοιμάσει το jumbo jet.
cyclades_shipping Posted August 9, 2024 Posted August 9, 2024 Πάντως αρκετά δρομολόγια τους είναι γεμάτα σχεδόν κάθε μέρα από μέσα Ιούνη όπως του Olympic (1160 άτομα πρωτόκολλο)και το Champion Jet 3 αντίστοιχα αρκετές φορές από τότε που ξεκίνησε.
observer Posted August 27, 2024 Posted August 27, 2024 Και το Superruner Jet από Ραφήνα είχε πολλές μέρες με γεμάτο γκαράζ και πρωτόκολλο ή σχεδόν πρωτόκολλο επιβατών. Πιστεύω ότι αν δεν μπει στο διάστημα Πάσχα 2025-Φθινόπωρο 2025 (με το σκεπτικό του @cyclades_shipping) ή/και αν δεν γίνει κάποια τρελή πτώση του πετρελαίου, τα διαλυτήρια θα'ναι αναπόφευκτα.
George...f Posted August 27, 2024 Posted August 27, 2024 Εδώ δεν έχει στείλει για διάλυση αλλά κι αλλά όπως το cosmos, speed jet κλπ που είναι διαλυμένα στα ναυπηγεία της Αυλίδας. Αυτό που το δεξαμενιζει και το έχει κουφέτο αποκλείεται να παει για διάλυση. Θα το έχει πάντα για γόητρο και φόβητρο.
Man0lero Posted September 6, 2024 Posted September 6, 2024 Το πλοιο εφυγε απο την Ελευσίνα ρυμουλκούμενο
cyclades_shipping Posted September 6, 2024 Posted September 6, 2024 Έδεσε στην Σαλαμίνα δίπλα από το Olympic.
Petros P Posted September 6, 2024 Posted September 6, 2024 Πως και έτσι ;αλλαγή θέσης απλά η προετοιμασία για καμία Κύπρο;
cyclades_shipping Posted September 6, 2024 Posted September 6, 2024 Αν δεν κάνω καθος και πέρυσι τετοια εποχή είχε αλλάξει θέση είχε ερθει στον Πειραιά συγκεκριμένα από την Ελευσίνα.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now