Jump to content
Shipfriends

Καλυτερο πλοιο της G.A. Ferries στα 21 χρονια παρουσια της  

72 members have voted

  1. 1. Οτι λεει και ο τιτλος,ας ψηφησει ο καθενας μας συμφωνα με τα δικα του κριτηρια και λογους

    • ΑΝΘΗ-ΜΑΡΙΝΑ
      6
    • ΡΟΔΑΝΘΗ
      50
    • ΜΑΡΙΝΑ
      7
    • ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ
      5
    • ΝΤΑΛΙΑΝΑ / ΜΙΛΕΝΑ
      3
    • ΡΟΜΙΛΝΤΑ
      6
    • ΔΗΜΗΤΡΑ (μετ,ΝΑΙΑΣ ΕΞΠΡΕΣ,ΑΔΩΝΗΣ)
      3
    • ΔΗΜΗΤΡΑ (μετ,ΛΕΡΟΣ)
      4
    • ΡΟΜΙΛΝΤΑ (νυν,ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ)
      3

This poll is closed to new votes


Recommended Posts

Posted (edited)

Μιας και πλεον το ενα μετα το αλλο πλοιο της G.A. φευγει ας ψηφισουμε ο καθενας μας για δικους του λογους το καλυτερο πλοιο του καπτα Μακη.Στην ψηφοφορια δεν εβαλα το ro-ro ΝΙΚΟΛΑΣ,και το JET FERRY 1 επειδη δεν κολλανε οπως το ΑΛΚΜΗΝΗ το δευτερο που ειχε φερει ο καπτα Μακης που ουτε που κολυμπησε με τα σινιαλα του.Αν ξεχασα καποιο ας το προσθεσετε. :)

Edited by Lord
Posted

Πολυ μου αρεσει η δημοσκόπηση μπραβο Lord.Λοιπον ημουν ανάμεσα σε Ανθη Μαρινα με Ροδανθη.Τελικα ψηφισα Ροδανθη γιατι από την αρχη της GA μεχρι το τελος ηταν το καλυτερο,συντελεσε στα μεγιστη στην αναπτυξη της εταιρειας.Ακόμα και το καλοκαιρι του 2009 στην Παροναξια ανεβοκατεβαινε σχεδον γεματο.

Posted

Και για εμενα το καλυτερο για πολλους λογους ειναι το ΡΟΔΑΝΘΗ που ηταν πραγματικα βασιλοβαπορο με παρα πολλα ατου,ταχυτητα,φινετσα,ποιοτητα,χλιδη μεσα που μεχρι και ζωντανη μουσικη ειχε,και ηταν πραγματικα κρουζιεροπλοιο σε συγκριση με αλλα της εποχης,σιγουρα ειναι το πλοιο σημαια του Αγουδημου.Ψηφισα λοιπον το ΡΟΔΑΝΘΗ αλλα και ΝΤΑΛΙΑΝΑ ΜΙΛΕΝΑ για τον λογο οτι ηταν τα πρωτα της εταιρειας και φυσικα ηταν και εκεινα επανασταση.

Posted

Eγώ π΄λι προβληματιστήκα ανάμεσα σε ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ και ΡΟΔΑΝΘΗ.Σίγουρα το τελευταίο είχε τεράστια πρόσφορά αλλά η ψήφος πήγε στο ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ γιατί για μένα ήταν ότι πιο καραβολατρικό πλοίο έχω ταξιδέψει από το 2004 και μετά

Posted

Καλύτερο βαπόρι της G.A Ferries για μένα ήταν το Ροδάνθη!! Όταν είχε μπει στις γραμμές που εξυπηρέτησε ήταν πολύ καλό πλοίο!!! Είχε πολύ καλό δρόμο, πολλά κρεβάτια, σαλόνια και ανοικτή καταστρώματα!!!

Επίσης ψήφισα το Άνθη Μαρίνα γιατί μου άρεσε το εσωτερικό του, που υπήρχε πολύ εσωτερικοί χώροι, που χανόταν ο κόσμος στις δύσκολες ημέρες!! Αλλά και για τις μάχες που γινόντουσαν στο γκαράζ του τις δύσκολες ήμερες (θυμάται πολύ καλά και ο Nick The Greek)

Το Ρομιλντα γιατί ήταν πολύ καλοτάξιδο και τα τελευταία χρόνια ταξίδεψα πολλές

φόρες μαζί του. Επίσης γιατί ήταν ένα βαποράκι που είχε ταυτιστεί με τις άγονες και την εξυπηρέτηση σχεδόν όλων των γραμμών του Αιγαίου!!! Και πρέπει να είναι ελάχιστα τα λιμάνια που δεν έχει περάσει ποτέ!!!

Επίσης το πρώτο Ρομιλντα (νυν Άγιος Γεώργιος) γιατί έφερε το αγαπημένο μου βαπόρι στην Ελλάδα!!!

Posted

Ροδανθη και τα μυαλα στα μπλεντερ. Πολυ καλο εσωτερικα, καλο εξωτερικα, πολυτελες (εκτος της τελευταιας 5ετιας που ηταν ενα ασυντηρητο καλο πλοιο) και με 20+ μιλια δρομο στα καλα του. Λιγο γαιδουρακι στη μανουβρα αλλα τι μας νοιαζει εμεις το γυριζαμε :D

Posted

Ψήφισα κι'εγώ το ΡΟΔΑΝΘΗ γιατί όντως το θεωρώ το καλύτερο τού καπτα-γάτου,ακόμα και την τελευταία του πενταετία που ήταν ψιλο-παρατημένο (είχα ταξιδέψει μ'αυτό τον Αύγουστο τού 2005 στην Κώ).Και τώρα ακόμα που το είδα το πρωί περνώντας κοντά του με τον ΣΦΟΥΓΓΑΡΑΚΗ,δέν δείχνει πως είναι παροπλισμένο εδώ και δυό χρόνια.Πιστεύω πως άν το έπαιρνε κάποια εταιρία,με ένα προσεχτικό σουλούπωμα θα μπορούσε να κρατήση άλλη μιά πενταετία τουλάχιστον....

ΥΓ.Οχι και "καραβολατρικό" το ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ βρέ παιδιά....Σάν να έχουν κολλήσει δυό διαφορετικά βαπόρια το ένα πάνω στο άλλο μοιάζει.....

Posted

Κι όμως φίλε hastaroth , εάν τύγχαινε να ταξιδέψεις θα έβλπες πολλά κι όμορφα καταστρώματα, απλετα σαλόνια με πολυτελεια και διακόσμιση που ξεφεύγει από τα συνηθισμένα, ημίκλειστου αλουέδες και πολλές περαντζάδες.

Στα συν του βέβαια οι πολύ καλές ελικτικές του δυνατότητες, η άψογη συμπεριφορά του στον καιρό κι η πολύ καλή του τχαύτητα που όταν του άνοιγαν στροφούλες 20αριζε για πλάκα.

Προσωπικά πιστεύω ότι ένα ταξίδι μέχρι την Ρόδο δεν το βαριόσουν ποτέ με αυτό το καράβι κι ακόμη και να επαναλάμβανες το ταξίδι κι άλλες φορές μπορεί να ανακάλυπτες χώρους που δεν είχες ξαναδει.Σε προδιέθετε για μια καραβολατρική εξερεύνηση.

Το ΡΟΔΑΝΘΗ σίγουρα πρόσφερε τα περισσότερα στον καπτα Μάκη.Όταν ήρθε ήταν επανάσταση όπου κι αν πήγε είτε σε Αιγαίο είτε σε Αδριατική.Ο θρύλος μιλάει ότι σε ένα ταξίδι έβαλε κάτω το ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ τον φτερωτο Ολλανδό ο οποίος μέχρι τότε σε όλες τις μάχες του έβγαινε με συνέπεια νικητής.Η μετασκευή του και κυρίως η διαρρύθμιση των εσωτερικών ώρων ήταν εξαιρετική από κάθε άποψη κι ουδεμία σχέση είχε με του ΜΥΤΙΛΗΝΗ.

Posted

Ειχε παρα πολυ δρομο το ΡΟΔΑΝΘΗ, εχω ακουσει πολλα και εγω για πολλες κοντρες,σε μια που ετυχε να ειμαι ηταν το 1993,γυρναγαμε με το ΝΑΙΑΣ ΙΙ(και εκεινο απο τα πιο γρηγορα της εποχης) απο την τηνο που ειχαμε παει για προσκυνημα και λιγο πριν το πατροκλο μας περασε η ΡΟΔΑΝΘΗ.Εντυπωση μου ειχε κανει τοτε που ο κοσμος ειχε βγει ολος εξω στο καταστρωμα και εβλεπε την κοντρα,και βγαινω και εγω και τοτε καταλαβα τι γινοταν.Αν δεν εβλεπα τον κοσμο να βγαινει μαζικα εξω και δεν εβγαινα δεν θα ειχα παρει χαμπαρι τιποτα :P Περασε αρκετα κοντα παντως αλλα ο κοσμος το χαιροτανε.Αν σκεφτειτε παντως οτι το ΝΑΙΑΣ ΙΙ πηγαινε ανετα τα 20-21, λογικα το ΡΟΔΑΝΘΗ θα μας περασε με 22+ σιγουρα.

Posted

Γιά να είμαι ειλικρινής,το 2005 που ταξίδεψα με το ΡΟΔΑΝΘΗ,δέν νομίζω να έπιανε τα 22+.Το πολύ να έκανε ένα 19ρι.Ηταν και το δρομολόγιο μεγάλο-Σύρος,Μύκονος,Πάτμος,Λέρος,Κάλυμνος,Κώς-όπου κατέβηκα-μετά συνέχιζε γιά Νίσυρο,Τήλο και Ρόδο,ούτε ο "καρβουνιάρης" τού ΟΣΕ δέν έκανε τόσες στάσεις,αλλά με δεδομένο ότι κάναμε 17 ώρες μέχρι την Κώ,είναι απίθανο να πήγαινε με πάνω από 19 μίλια.Οχι ότι ήταν άσχημο αυτό,εδώ άλλα πάνε με 16 σε τέτοια δρομολόγια (ονόματα δέν λέμε,οικογένειες δέν θίγουμε...) και λέμε πάλι καλά....

Τώρα γιά το ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ,δέν ξέρω,δέν μπήκα ποτέ μέσα.Μπορεί γιά όσους ταξίδεψαν μ'αυτό να φαίνεται καραβολατρικό,εγώ όμως έτσι που το έβλεπα αυτόν τον μήνα που περνούσα μπροστά του με άλλα πλοία,μού μοιάζει άκαλαίσθητο και ελάχιστα passenger-friendly (είχα ακούσει από άτομο που είχε ταξιδέψει μ'αυτό ότι παραλίγο να χαθή μέσα στους χώρους του και ότι γιά να το διασχίσης πρύμα-πλώρα έπρεπε να ανεβοκατέβης σκάλες και να κάνης δρόμο αντοχής).

Posted

Ροδάνθη μεν καθότι ήταν η μεγάλη αλλαγή στο Αιγαίο (πλήν Κρητικών) 22 χρόνια πριν, αλλά και το μετέπειτα Λέρος ήταν περίφημο, κυρίως μέσα, αλλά και απο πλευράς γραμμών/στυλ.

Posted

ροδανθη δαγκωτο. το ταξιδεψα στα πρωτα του χρονια και πραγματικα ξεχωριζε απο τα υπολοιπα της εταιρειας(ασε που ειναι και η μεγαλη ξαδερφη :D). τολμω να πω οτι αδικηθηκε που το ειχε αυτη η εταιρεια στην ελλαδα. (και βεβαια ειναι χιλιες φορες πιο ομορφο απο το αδερφο του).

δυο σχολιακια:

α) το ανθη μαρινα πραγματικα ειναι διαφορετικο βαπορι μεσα και αξιζε να το ταξιδεψεις τουλαχιστον για να το δεις. ηρθε ομως την εποχη που ειχε αρχισει η κατω βολτα και του πλοιου και της εταιρειας.

β) γα@@το πλοιο εξωτερικα το ionian fantasy, αλλα κολλα περισσοτερο στη ψηφοφορια της strintzis lines B) (που ουτε εκει θα το ψηφιζα για ευνοητους λογους :) )

Posted

Τη χρυσή δεκαετία 1990-2000 το ΡΟΔΑΝΘΗ ήταν ένα από τα 2-3 καλύτερα ποστάλια του Αιγαίου -μηδε της Κρήτης εξαιρούμενης αφού τότε ακόμη δεν υπήρχαν παλάτια και fossen. Ικανοποιούσε όλα τα γούστα αφού ήταν ΚΑΙ καραβολατρικό ΚΑΙ εμπορικό ΚΑΙ γρήγορο ΚΑΙ πολυτελές. Ήταν ένα βαπόρι που σε κάνει να νοσταλγείς εκείνη την εποχή της ακτοπλοίας μας.

Posted

Η ψηφος στη ΡΟΔΑΝΘΑΡΑ .....

αυτο το ΑΝΘΗ -ΜΑΡΙΝΑ δυστυχως δεν προλαβα να το ταξιδεψω ....κριμα .....απ όλα ομως τ αλλα στην Ροδανθη αισθανομουν πιο ανετα σιγουρα και οικεία.

Posted (edited)
ήταν ένα από τα 2-3 καλύτερα ποστάλια του Αιγαίου -μηδε της Κρήτης εξαιρούμενης
ας μην υπερβαλουμε τοσο. υπηρχαν Καζαντζακης, Κινγκ Μινως και Αριαδνη (με το τελευταιο ειχε κοντραριστει κιολας το 1996 στην Παροναξια

Περι ορεξεως κολοκυθοπιττα, αλλα ας μην τα ισοπεδωνουμε ολα. Ηταν το καλυτερο της GA, ηταν καλυτερο απο αρκετα αλλα, αλλα μεχρι εκει.

Τωρα για την ταχυτητα του (που την ειδαμε μονο στις κυκλαδες και οχι πχ στα δωδεκανησα, μιλω παντα για τα πρωτα χρονια) ηταν λιγο πιο κατω απο αυτη του ιθακαρου. ;)

ΥΓ: μην ξεχνατε να τικαρετε και στη δημοσκοπηση. δεν αρκει το ποστ για ψηφο B)

Edited by proud_ionian
ΥΓ
Posted (edited)

Εγω θα συμφωνησω με τον φιλο grap2006,το ΡΟΔΑΝΘΗ ηταν σιγουρα μεσα στα 3 καλυτερα του Πειραια.Για το ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ και ΚΙΝΓΚ ΜΙΝΩΣ δεν θα συμφωνησω μονο με τον ογκο τους ηταν επιβλητικα.Το ΡΟΔΑΝΘΗ το θεωρω καλυτερο απο αυτα,αλλωστε ειχε κανει και μεγαλυτερη εντυπωση,και το ΑΡΙΑΔΝΗ ηταν πολυ καλο πλοιο και γρηγορο αλλα οταν ειχα μπει μεσα δεν μου ειχε κανει την μεγαλη εντυπωση οπως μου ειχε κανει το ΡΟΔΑΝΘΗ.

Edited by Lord
Posted

ΡΟΔΑΝΘΗ, γιατί έκανε και αυτό την "επανάσταση" τού όταν ήρθε το ΄90, όπως και το αδελφό του το ΜΥΤΙΛΗΝΗ.

Posted

Αναμφίβολα, ήταν μέσα στα 3 καλύτερα του Πειραιά κι ίσως το καλύτερο.Από τους λιμενικούς, τους πρακτόρους έως τους καβοδέτες το έλεγαν ΤΟ Βασιλοβάπορο.Δεν ήταν τυχαίο!!

Posted

Το Ροδανθακι μου....

Ωραια σαλονια,ωραιες καμπινες. Εχω περασει υπεροχες στιγμες μεσα και παιρνοντας το θα μου παρουν ολες τις καλες μου αναμνησεις...

Posted

Eκ των πραγμάτων, όπως καθαρά φαίνεται και από την μέχρι στιγμής συζήτηση στο παρόν θέμα, καλύτερο πλοίο της GANA FERRIES (καταπληκτική επωνυμία για Ελληνική ακτοπλοική εταιρεία), ήταν το ΡΟΔΑΝΘΗ. Πράγμα βέβαια που δεν έχω κανένα αντί-λόγο να αμφισβητήσω.

Από θέμα καθαρά και μόνο εξωτερικής εμφάνισης και προσωπικού γούστου, περισσότερο από όλα μου άρεσε το VERGA - ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ.

1_DIMITROULA_1.jpg

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...