Panagia Ekatontapiliani Posted August 27, 2014 Author Posted August 27, 2014 Η ΑΕΙΝΑΥΤΗΣ Ν.Ε αναρτησε την ακολουθη ανακοινωση στη σελιδα της στο Facebook Η ΑΕΙΝΑΥΤΗΣ Ν.Ε.παρούσα στη διημερίδα με θέμα "Ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες του Βορείου Αιγαίου". Εκφράστηκε η πρόθεση της εταιρείας να λάβει έγκρισή για προέκταση του δρομολογίου της Παρασκευής από Πειραιά προς Χίο και Μυτιλήνη, μέχρι Λήμνο και Καβάλα, για όλο το χρόνο, χωρίς επιδότηση. Οι προεκτάσεις δρομολογίων μπορούν να ξεκινήσουν άμεσα από την άλλη εβδομάδα, δίνοντας λύση στους μεταφορείς της Λήμνου καθώς και σε εκείνους της Χίου και της Λέσβου που επιθυμούν να κινηθούν προς Βόρεια Ελλάδα. Έτσι μετά από την σύνδεση των νησιών του Β.Α. Αιγαίου(Χίο και Λέσβο) με τις Κυκλάδες (Μύκονο), δηλώνουμε έτοιμοι για τακτική και σταθερή σύνδεση με την Λήμνο και τη Βόρεια Ελλάδα.
MILTIADIS Posted September 13, 2014 Posted September 13, 2014 (edited) Ανακοινωση της εταιρειας μεσω του συστηματος της forthnet για τα τροποποιημενα δρομολογια του Πελαγιτης Σας ενημερώνουμε ότι το Σάββατο 13/9/2014 το Φ/Γ -Ο/Γ «ΠΕΛΑΓΙΤΗΣ» θα αναχωρήσει στις 11:00 από το λιμάνι της Μυτιλήνης με προορισμό τα λιμάνια της Λήμνου και της Καβάλας, ώστε να καλύψει τις ανάγκες των μεταφορικών εταιρειών των νησιών του Β.Α. Αιγαίου με τη Βόρεια Ελλάδα, ύστερα από τις τελευταίες ακτοπλοϊκές εξελίξεις. Το πλοίο της εταιρείας μας θα προεκτείνει το τακτικό του δρομολόγιο της Παρασκευής από Πειραιά προς Χίο και Μυτιλήνη συνεχίζοντας προς Λήμνο και Καβάλα, ενώ τη Κυριακή 14/9 θα εκτελέσει κανονικά το προγραμματισμένο δρομολόγιο του στις 17:00 από Μυτιλήνη προς Χίο και Πειραιά. Με το τρόπο αυτό, το Φ/Γ -Ο/Γ «ΠΕΛΑΓΙΤΗΣ» θα συνδέσει και τη Λήμνο με τον Πειραιά. Η Εταιρεία ΑΕΙΝΑΥΤΗΣ Ν.Ε. έχοντας υψηλό αίσθημα ευθύνης προς τις τοπικές κοινωνίες και αισθανόμενη άρρηκτο κομμάτι αυτών, θα εκτελέσει το δρομολόγιο της Βορείου Ελλάδος χωρίς κρατική επιδότηση. ενώ έχει δηλώσει την πρόθεση της να εκτελεί το συγκεκριμένο δρομολόγιο, χωρίς επιδότηση, σε ετήσια βάση. Edited September 13, 2014 by MILTIADIS
gtogias Posted September 14, 2014 Posted September 14, 2014 (edited) Σίγουρα η γραμμή έχει φορτηγά, και μάλιστα κατά περιόδους αρκετά, αφού το μεγάλο κομμάτι του εμπορίου Λέσβου και Λήμνου είναι προς βόρεια Ελλάδα και όχι προς Πειραιά. Μένει να δούμε αν το εγχείρημα θα πιάσει, πράγμα πολύ πιθανό, χώρια που η εταιρεία μέχρι τώρα έχει κάνει προσεκτικές κινήσεις, λογικά το έχει ψάξει. Edited September 14, 2014 by proud_ionian Αειναύτης
Panagia Ekatontapiliani Posted February 20, 2015 Author Posted February 20, 2015 Ανακοινωση της εταιρειας για αλλαγη στα δρομολογια του Πελαγιτης ενοψει της Καθαρας Δευτερας Η ΑΕΙΝΑΥΤΗΣ Ν.Ε. σας ενημερώνει ότι η αναχώρηση του Φ/Γ-Ο/Γ "ΠΕΛΑΓΙΤΗΣ" από Μυτιλήνη προς Χίο και Πειραιά τη Κυριακή 22.02.2015, τροποποιείται για τη Καθαρά Δευτέρα 23.02.2015 στις 17:00. Ως εκ τούτου τα δρομολόγια από Πειραιά προς Χανιά (23.02.2015) και από Χανιά προς Πειραιά (24.02.2015), θα παραμείνουν ανεκτέλεστα.
mytilene Posted April 30, 2015 Posted April 30, 2015 Πριν λίγες μέρες είχαμε οικειοθελής αποχώρηση του Εμπορικού Διευθυντή της εταιρείας κου Βαμβακά Αλ.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 8, 2017 Author Posted February 8, 2017 Βλέπουμε στις φετινές δηλώσεις, ότι η Αειναυτης δηλώνει ένα δεύτερο πλοίο με το όνομα Ναυτίλος και ζητάει τις γραμμές Πειραιά Ρέθυμνο, Πειραιά Σαντορίνη Ρέθυμνο, Πειραιά Χίο Μυτιλήνη, Πειραιά Μύκονο Χίο Μυτιλήνη και Πειραιά Κάλυμνο Κω Ρόδο. Άραγε έχει πρόθεση να αγοράσει δεύτερο βαπόρι ή είναι δήλωση “εικονική” !!
Nick the Greek Posted February 8, 2017 Posted February 8, 2017 Παναγία μου, υπάρχει περίπτωση να έχει σχέση με το γεγονός πως ξαφνικά έχουν σκάσει μύτη στο Αιγαίο άλλα 2 ρορά? (Νέαρχος, Καπετάν Χρήστος)
pathfinder Posted February 8, 2017 Posted February 8, 2017 Ειναι βέβαιο οτι σε νησιά όπως η Λέσβος (και η Μυτιλήνη), η Χιος κλπ. λογικά θα έχει αυξηθεί η διακίνηση φορτίων λόγω μεταναστών. Τα ferries είναι ακριβά και όταν δεν έχουν πολλούς επιβάτες (στην low season) δεν "βγαίνουν". Επίσης διακινούνται φορτία τα οποία είναι επικίνδυνα (πέρα από τα καύσιμα) τα οποία δεν θα έπρεπε να διακινούνται με ferries. Πιθανότατα τα roro να καλύπτουν αυτά τα κενά. Εφόσον κάθε shipfriend που σέβεται τον εαυτό του "πρέπει" που και που να είναι και καλός "φιδέμπορας", εγώ θα αναρωτηθώ -αν πράγματι υπάρχει πρόθεση Αειναύτη για 2ο roro- μήπως τελικά δούμε το πρόσφατα αγορασθέν αδελφάκι του στο Αιγαίο?
Panagia Ekatontapiliani Posted September 10, 2018 Author Posted September 10, 2018 Με ελληνικές πρωτιές έκλεισε η αυλαία του 51ου Βαλκανικού πρωταθλήματος ιστιοπλοΐας που διοργάνωσε στη Χίο με απόλυτη επιτυχία ο Ναυτικός όμιλος Χίου, με τη συμμετοχή 136 αθλητών από 7 χώρες. Σε αυτό το αθλητικό event καθοριστική ήταν η συμβολή της ναυτιλιακής εταιρείας Αειναύτης όπου με το Ro-Ro Πελαγιτης ανέλαβε την μεταφορά των ιστιοπλοϊκών σκαφών στο νησί της Χίου ενώ η εταιρεία βρίσκεται πάντα στο πλευρό του Ναυτικού Ομίλου Χίου για 4 συνεχή χρονιά.
Shippihs Posted March 17, 2020 Posted March 17, 2020 Τελικά,ισχύει ότι αγοράστηκε το ctma voyageur, όπως γράφτηκε στην ακτοπλοια;
proud_ionian Posted March 17, 2020 Posted March 17, 2020 (edited) διαβαζετε shipfriends. Edited March 17, 2020 by proud_ionian
Nick the Greek Posted August 15, 2024 Posted August 15, 2024 Δεν άπτεται τυπικά με την εταιρεία αλλά τέλος πάντων είναι κάτω από την ίδια, μεγαλύτερη ομπρέλα. Ο υιός -νομίζω- του πλοιοκτήτη έκανε μια μεγάλη επένδυση στη Χίο.
SuperRunner Posted August 15, 2024 Posted August 15, 2024 O ένας από τους τρεις υιούς έκανε αυτή την επένδυση.
Aqua_blue Posted August 15, 2024 Posted August 15, 2024 Γενικότερα η οικογένεια τα τελευταία χρόνια έχει κάνει επενδύσεις στην ποντοπόρο με πλοία ,ενώ έχει εισέλθει και στην αγορά των yachts
Metal maniac Posted April 6 Posted April 6 Μετά από καταγγελίες συναδέλφων, που ήταν ναυτολογημένοι στο Ε/Γ-Ο/Γ "ΠΕΛΑΓΙΤΗΣ" της ναυτιλιακής εταιρείας ΑΕΙΝΑΥΤΗΣ NE, όλο το πλήρωμα μηχανοστασίου απολύθηκε στις 10-12-2024 με αιτιολογία απόλυσης "Λόγω Διακοπής Δρομολογίων". Μετά την παρέλευση των 60 ημερών, δεν έγινε επαναπρόσληψη των συναδέλφων και δεν τους καταβλήθηκε αποζημίωση, όπως προβλέπει ο νόμος. Πηγή: https://new.pemen.gr/?p=3041
Petros P Posted April 15 Posted April 15 Η σελίδα ainaftis.gr δε ανοιγει και γενικότερα υπάρχει μια απορια για τα δρομολογια
Power_Jet Posted April 17 Posted April 17 4 hours ago, pkos said: Βλέπω γρήγορα το Urd να μπαίνει στα δρομολόγια. Το Urd είναι της Creta. Τον Θαλασσίτη εννοείς;
MILTIADIS Posted April 17 Posted April 17 Αν καταλαβαινω καλα απο τα γραφομενα η εταιρεια εκλεισε οποτε ο Θαλασσιτης να βγει λιγο δυσκολο.
Aqua_blue Posted April 17 Posted April 17 Για να σταματήσει η ράδιο αρβυλα...22/4 το πλοίο έχει προγραμματισμένο δεξαμενισμό στην Πειραιάς Ι όπου θα βγάλει αξονικά και θα περασει πενταετία .
Power_Jet Posted April 17 Posted April 17 Ο Θαλασσίτης από όσο καταλαβαίνω, Πελαγίτη δεν νομίζω να ξαναδούμε...
pkos Posted April 17 Posted April 17 2 hours ago, Power_Jet said: Το Urd είναι της Creta. Τον Θαλασσίτη εννοείς; Όχι ενωώ οτι μετά από αυτές τις καθυστερήσεις και το κλείσιμο της ιστοσελίδας και επειδή κάθε εβδομάδα μπαίνει έκτακτο ο Τάλως βλέπω να τις ροροκοιτάζει η εταιρεία τις γραμμές και να βάλει μόνιμο ρορο. Το ιδιο μπορει να ροροκοιταζει τη γραμμη και η αττικα. Εχουν περάσει 3 μήνες που λένε οτι θα μπεί και ήδη έχουν πρόβλημα τα καράβια της γραμμής και δε χωράνε τα φορτηγά
mytilene Posted April 17 Posted April 17 1 hour ago, Aqua_blue said: Για να σταματήσει η ράδιο αρβυλα...22/4 το πλοίο έχει προγραμματισμένο δεξαμενισμό στην Πειραιάς Ι όπου θα βγάλει αξονικά και θα περασει πενταετία . Πάντως εδώ και κανα 6μηνο δεν χρειαζόταν δεξαμενή και ''ξεκινούσε'' ....καθε μερα στις 1900 για δρομολόγιο....τώρα τελικά χρειάζεται δεξαμενισμό και να περάσει 5ετία??Και λίγα ακούγονται😉
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now