Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 2 months later...
Posted

Εμποδίζουν απλήρωτη ανθυποπλοίαρχο να έχει πρόσβαση στο Power Jet

Quote

Την άγρια εκμετάλλευση και την τρομοκρατία που επιβάλουν οι εφοπλιστές και σε βάρος των ναυτεργατών των επιβατηγών πλοίων, φέρνει στο προσκήνιο καταγγελία της ανθυποπλοιάρχου Ιωάννα Μπαργκάουι, πλήρωμα του Ε/Γ – Ο/Γ πλοίου «POWER JET», που δημοσιοποιούν τα ταξικά ναυτεργατικά σωματεία ΠΕΜΕΝ – ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ.

Σύμφωνα με την καταγγελία, η πλοιοκτήτρια εταιρεία «ΣΙ ΤΖΕΤΣ» της οφείλει δεδουλευμένα μηνών. Η ίδια διεκδικεί τα λεφτά της με επίσχεση εργασίας, διαδικασία που έχει ξεκινήσει από τις 16 Ιούλη και προϋποθέτει την παρουσία της εργαζόμενης στο χώρο δουλειάς της. Η εταιρεία αντί να εφαρμόσει τη ΣΣΕ και να της καταβάλει τα δεδουλευμένα, χτες όταν η ανθυποπλοίαρχος προσπάθησε να πάει στο πόστο της, έβαλε σεκιουριτάδες να εμποδίσουν την πρόσβασή της στο πλοίο, το οποίο βρίσκεται στο λιμάνι της Ελευσίνας για επισκευή.

Τα δύο ναυτεργατικά σωματεία καταγγέλλουν τη στάση της εταιρείας, λέγοντας ότι «επιχειρεί να υπονομεύσει τα δικαιώματα της συναδέλφου» και απαιτούν «την άμεση παρέμβαση του υπουργείου Ναυτιλίας και των υπηρεσιών του για την επίλυση της πρόσβασης στο πλοίο και την καταβολή των δεδουλευμένων της».

 

  • 1 year later...
Posted

ενας πλοιαρχος η υποπλοιαρχος σε φερρυ μποτ πχ ηγουμενιτσα-κερκυρα η αρκιτσα-αιδηψος ποσο ειναι το "μηνιατικο" περιπου??και μετα αντιστοιχα σε ακτοπλοικο??

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Posted

Δεν αφορά την ακτοπλοΐα, είναι θέμα της ποντοπόρου ναυτιλίας, αλλά αν και εφόσον ψηφιστεί, θα ανατρέψει πολλά από αυτά που γνωρίζουμε. Πρόκειται για την πρόσφατη τροπολογία που επιτρέπει τη σύναψη "επιχειρησιακών" συμβάσεων κάτω από την Συλλογική Σύμβαση που ισχύει ως σήμερα. Διακαές αίτημα της Ε.Ε.Ε., για πολλούς εύλογο:

Το σχετικό δημοσίευμα:

https://www.naftemporiki.gr/finance/story/1623634/kke-i-tropologia-tis-nd-stin-pontoporo-nautilia-katapata-ta-ergasiaka-dikaiomata-ton-nautergaton

  • 10 months later...
Posted
On 4/30/2021 at 6:42 PM, kouskousakias said:

Μην ξεχνάμε ότι τα πλοία της αδριατικής των μινωικών είναι με ξένη σημαία που αυτό σημαίνει ότι δεν έχουν καθόλου ασφάλεια ούτε αυτοί ούτε οι οικογένειές τους και καθόλου ένσημα. Υπάγονται σε ένα καθεστώς συν ασφαλίσης με την ιταλική σημαία που όταν και εφόσον συμπληρώσουν και από την ιταλική σημαία τότε θα πάρουν και ένα μερίδιο σύνταξης από την ιταλική κυβέρνηση.

Αυτό απο που προκύπτει;

Είναι ξένη σημαία. Ο.Κ. Και; Αν είναι συμβεβλημενο το πλοίο με το ΝΑΤ, γίνονται κανονικά κρατήσεις. Εάν δεν είναι συμβεβλημενο με το ΝΑΤ, ο εκάστοτε ναυτικός πάει και πληρώνει την υπηρεσία του στο ΝΑΤ και αναγνωρίζεται έτσι ως συντάξιμη.

Μνήσθητι...

Posted

Προφανώς και αν είναι συμβεβλημένα τα πλοία γίνεται αυτό.αν δεν είναι (όπως τα πλοία των μινωικών) δυστυχώς μπαίνεις στο καθεστώς που είχα περιγράψει.δυστυχως τα πλοία δεν είναι Έλληνα που τα έχει συμβεβλημένα με το νατ είναι ξένου που τον νοιάζουν μόνο οι Ιταλοί...

Posted

Δεν πα να ναι και Αυστραλού. Ο Έλληνας ναυτικός άμα θέλει σύνταξη στην Ελλάδα, πληρώνει στην Ελλάδα. 

Δεν θα αλλάξουμε και τα απομαχικά, τόσα χρόνια σε ξένες σημαίες δουλεύουμε όλοι.

Posted

Μάλιστα.... τότε ρωτήστε πρώτα και όταν πάρετε απάντηση από συναδέλφους που τυγχάνει να δουλεύουν εκεί πείτε μας και εμάς πως γίνεται.... γιατί δεν γίνεται όλοι αυτοί να μην θέλουν σύνταξη και ασφάλιση για τους ίδιους και την οικογένεια τους...

Posted

Μιλάς για "όλους αυτούς" κάτι που είναι λάθος. Αν σε ρωτήσω να μου πεις 10 συγκεκριμένους δεν θα ξέρεις. 

Το να γενικοποιεις μία κατάσταση που ενδεχομένως βρήκε εφαρμογή σε μία περίπτωση, δεν σημαίνει οτι είναι ο κανόνας.

Δεν ξερω πως μπορείς ως Έλληνας πολίτης να πάρεις σύνταξη από άλλο κράτος και δεν με νοιάζει να δω αν αυτό όντως γίνεται.

Αυτό που είναι όμως γνωστό, είναι οτι η υπηρεσία Ελλήνων ναυτικών σε πλοία ξένης σημαίας μη συμβεβλημένα με το ΝΑΤ, εξαγοράζεται κανονικά. Δες εδω.

Επειδη όμως το ποσό εξαγοράς είναι αρκετά υψηλό, μιας και περιλαμβάνει και το μερίδιο του πλοιοκτήτη, είναι λογικό να υπάρχουν πληρώματα που δεν επιθυμούν να δίνουν τέτοια ποσά για εξαγορά/ασφάλιση, ειδικά εάν η εταιρεία τους δεν τους δίνει κάποιο ποσό για αυτό το σκοπό. Αν απο κει και πέρα βρίσκουν άλλους τρόπους να ασφαλίζονται/κατοχυρώνουν σύνταξη είτε σε άλλες χώρες είτε με δική τους μέριμνα(ιδιωτικά), δεν σημαίνει οτι τους έχει αφαιρεθεί το δικαίωμα αναγνώρισης της υπηρεσίας τους ως συντάξιμη στην Ελλάδα.

Posted

Δεν τους έχει αφαιρεθεί κανένα τέτοιο δικαίωμα.η εταιρεία δεν δίνει το μερίδιο τής για την εξαγορά της υπηρεσίας και δεν ενδιαφέρεται και για την ασφάλιση των πληρωμάτων για αυτό δεν βρίσκει.ειναι κατώτερα πληρώματα χώρις ασφάλεια που μπαρκάρουν με νατ.αν θες σου στέλνω pm 10 ονόματα άμεσα κιόλας

Posted

Αφού λοιπόν δεν τους αφαιρείται το δικαίωμα, δεν υπάγονται σε κανένα καθεστώς συνασφαλισης. Είναι επιλογή τους στο πως θα ασφαλιστούν. Το ανέφερα οτι πολύ πιθανόν εφόσον η εταιρεία δεν δίνει κάποιο έξτρα ποσό για την εξαγορά της υπηρεσίας, πολλοί να μην πληρώνουν απομαχικα στο ΝΑΤ.

Συνεπώς, το οτι δεν έχουν ασφάλεια (και σύνταξη, το οποίο είναι ετσι κι αλλιώς ρευστο) δεν οφείλεται στην ξένη σημαία.

Posted

Αυτό να το πείτε στις οικογένειες των κατώτερων πληρωμάτων που δεν βρίσκουν αλλού δουλειά οι πατεράδες και κατά ανάγκη δουλεύουν υπό αυτές τις συνθήκες... δυστυχώς για μένα είναι ότι χειρότερο έχει να επιδείξει η ακτοπλοΐα

Posted (edited)

Oχι κατ αναγκη αλλα κατ επιλογην θες να πεις φιλε μου.

Μην ξεχνας οτι τα πλοια αυτα περα του οτι δεν εχουν Ελληνικη σημαια ,δεν ανηκουν σε ελληνικη εταιρεια ενω τα 4 τελευταια χρονια δεν ειναι καν ναυλωμενα απο την εδω θυγατρικη.Ο ιδιοκτητης τους χωρις να εχει καμια υποχρεωση να το κανει εχει επιλεξει να εχει και ελληνικα πληρωματα μεσα κατι που δεν συνεβαινε παλιοτερα που υπηρχαν κ αλλες Ιταλικες εταιρειες στην Αδριατικη και δεν συμβαινει και τωρα απο Ελληνες που απασχολουν καθαρα αλλοδαπους(βλ. Βεντουρης,Αρκουμανης).

Οι ανθρωποι λοιπον αυτοι για τους παραπανω λογους λογικοτατα ασφαλιζονται με βαση το Ιταλικο δικαιο και αυτο ουτε τους το αποκρυπτει κανεις,ουτε ειναι πολυ δυσκολο να το καταλαβουν οταν πανε να ζητησουν εκει δουλεια.

 

Edited by MILTIADIS
Posted (edited)

Θυμίζεις την Μαρία Αντουανέτα φίλε Μιλτιάδη....ισώς ποτέ δεν έχεις βρεθεί σε ανάγκη....μιλάς εκ του ασφαλούς μου φαίνεται,ίσως δεν έχεις νιώσει ποτέ ανάγκη να εργαστείς με αυτές τις συνθήκες....

 

Edited by proud_ionian
quote
Posted

Αν ποτε πας να δουλεψεις σε σουπερ μαρκετ στην Ιταλια λοιπον ζητα να σε ασφαλισουν στο..ΙΚΑ το δικο μας και θα δεις τι θα σου πουνε ;) Τα ιδια που θα σ πουνε και οταν πας σε πλοιο με Ιταλικη σημαια.

  • 3 months later...
Posted (edited)

Μήπως ξέρει κάποιος τί μισθολόγια παίζουν σε πλοία σαν το neptune thelisis ; 

 

Edited by proud_ionian
  • 2 months later...
Posted

Ένα άλλο ενδιαφέρον στην ανακοίνωση της ΠΕΝΕΝ είναι πως καταλήγει με ευθείες κατηγορίες περί αδράνειας πρός την ηγεσία της ΠΝΟ που -κατά τα φαινόμενα- ανήκει σε άλλο πολιτικό χώρο. Οπότε καταλαβαίνει κανείς και την ωραία ατμόσφαιρα που επικρατεί και εντός του συνδικαλιστικού κινήματος των ναυτικών.

  • 2 weeks later...
Posted

Υπολόγισε πως είναι περίπου όσο ο μισθός ενός ναύτη, αναλόγως το πλοίο και τις ώρες που δουλεύεις.

  • 2 years later...
Posted

Καλησπέρα σας. 

Επειδή δεν βρήκα το κατάλληλο topic μια και αυτό εδώ αναφέρεται σε αμοιβές είπα να γράψω εδώ.... 

Μία απορία :στην ΣΣΕ πληρωμάτων Μεσογειακών τουριστικών σε ποια πλοία αναφέρονται;;;;;;;;; 

Ευχαριστώ. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...