Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Κι ενώ εμείς ασχολούμαστε με το πως θα βγάλει τη σεζόν το ΚΡΗΤΗ ΙΙ, για πάμε στο διεθνή χώρο να δούμε με τι ασχολείται η Stena.

Αύξηση 30% στη χωρητικότητα των STENA FORERUNNER και STENA FORETELLER με την προσθήκη ενός επιπλέον deck και παράλληλη προσαρμογή τους στα μελλοντικά περιβαλλοντολογικά καλούδια. Η δουλειά θα γίνει στην Κίνα στα γνωστά για αυτούς Jinling και αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί εντός του 2025.

 

Posted

Τα Stena Superfast VII και Stena Superfast VIII πρόκειται να μετατραπούν ώστε να καίνε μεθανόλη, όπως ανακοίνωσε η Stena Line. Για την ακρίβεια, σε dual fuel πρόκειται να μετατραπούν, κι αυτό διότι μόνο 2 από τις 4 μηχανές πρόκειται να καταναλώνουν μεθανόλη. Για κάποιον λόγο η δουλειά αυτή θα γίνει με την επίβλεψη του LR και όχι του ABS που παρακολουθεί τώρα τα πλοία, οπότε θα αλλάξουν κλάση. 

  • 5 months later...
Posted

Σύμφωνα με δημοσίευμα της Tradewinds, επιβεβαιωμένο από την Stena Line, προτίθενται να απολύσουν περί τους 80 υπαλλήλους. Οι αριθμοί τους γενικότερα είναι πεσμένοι και σε επιβάτες και σε φορτηγά, και σαν λόγο προτάσσουν τους καινούριους περιβαλλοντικούς κανονισμούς. Και ισχυρίζονται πως είναι αναγκασμένοι να μειώσουν το προσωπικό τους λόγω της δύσκολης κατάστασης.

Posted (edited)

Εδώ μπορείτε να δείτε περισσότερες λεπτομέρειες για την εσωτερική αποτίμηση της Stena Line και πως δικαιολογούν τις απολύσεις αλλά και τα γενικότερα σχόλια που κάνουν σχετικά με την κατάσταση της αγοράς. Υπάρχει επίσης και δημοσίευμα με το οποίο ένα συγκεκριμένο union ισχυρίζεται ότι η Stena Line δεν τους ενημέρωσε για την πρόθεσή της να κάνει απολύσεις, ως όφειλε. Δύο σχόλια από μένα:

 

  • Έχοντας μία μικρή ιδέα για τα μισθολογικά σε Ιρλανδία-ΗΒ, δεν μπορώ να φανταστώ πως μιλάμε για τίποτα υψηλόμισθους υπαλλήλους. Να γλιτώνουν 200-300 χιλιάρικα σε ετήσια βάση? Όσο κοστίζει το να αλλάξουν σινιάλα και να βάψουν ένα πλοίο, άσκηση που κάνουν συχνά. Θα μου πεί κανείς σύμφωνοι, αλλά η οικονομία είναι οικονομία. Εγώ από την άλλη έχω βαρεθεί το ίδιο τροπάριο. Με το που δεν υλοποιούνται οι οικονομικοί στόχοι που πολλές φορές είναι ανεδαφικοί από την σύλληψή τους, άντε απολύσεις, συνήθως πολλών χαμηλόμισθων. Λογικό, όλα τα business schools αυτό διδάσκουν. Εγώ όμως θα ήθελα να δώ μια διαφορετική αντιμετώπιση όπως του να επενδύσεις αλλιώς τα χρήματά σου με προοπτική αύξησης κερδοφορίας αντί απλά να κάνεις το εύκολο, που είναι να διώχνεις κόσμο και να ξεπατώνεις στη δουλειά όσους μένουν πίσω. Ειδικά σε περιπτώσεις όπως αυτήν που δεν μιλάμε για μια εταιρεία στα κόκκινα αλλά απλά με λιγότερα κέρδη του αναμενομένου.
  • Είναι επίσης ενδιαφέρον το ότι αναφέρουν σαν αίτιο των κακών τους αποτελεσμάτων τον πληθωρισμό που μειώνει την αγοραστική δύναμη του κοινού, ακόμη και σε χώρες με υψηλότερα εισοδήματα από τα δικά μας, όπου κυρίως δραστηριοποιείται η Stena Line. Και φυσικά αναφέρεται σαν πλήγμα στην κερδοφορία και το EU ETS. Αναμενόμενο προφανώς, δεν μπορούν φαίνεται να μετακυλήσουν όλο αυτό το κόστος σε επιβάτες και μεταφορικές. Αναλογίζεται λοιπόν κανείς τι θα γινόταν εντός Ελλάδος αν είχε εφαρμοστεί το EU ETS όπως και στην υπόλοιπη Ευρώπη. Κάποια στιγμή θα γίνει κι αυτό όμως και οι επιπτώσεις θα είναι σοβαρότατες.
Edited by Nick the Greek
Link
Posted (edited)

Sorry for posting in English.

We need to remember how much of a competitive disadvantage Stena UK have in personnel costs compared to their rivals. P&O at Cairnryan, Irish Ferries at Holyhead and Fishguard both use low-cost, non-unionised crews. Stena have rightly committed to retaining their current crewing arrangements but that costs them millions more every year. Maintaining their business in those circumstances is really challenging and I can understand why they have to keep on top of all their costs, brutal as it may be at times, simply to try and remain competitive.

Edited by proud_ionian
quote
Posted

Fair point Matt, these companies are not on a level playing field and don’t start from the same cost base. And truth be told, Stena I believe have several fleet units which will need to be replaced in the coming years. They’re not lying about that.

 

Απόδοση:

Δίκαιο σχόλιο Μάττ, αυτές οι εταιρείες δεν ξεκινούν από την ίδια αφετηρία και δεν έχουν την ίδια βάση κόστους. Και για να λέμε και την αλήθεια η Stena έχει αρκετά πλοία στο στόλο της που θα χρειαστούν αντικατάσταση τα επόμενα χρόνια. Δεν ψεύδονται σε αυτό το κομμάτι.

 

  • 3 months later...
Posted
On 8/30/2008 at 12:55 AM, ΝΗΡΕΑΣ said:

Η Stena αποφάσισε να αποδρομολογήσει από 1ης Σεπτεμβρίου το ταχύπλοο Stena Carisma από την γραμμή Goteborg-Fredrikshavn. Αιτία είναι η υψηλή τιμή των καυσίμων...σε συνδυασμό με την μικρή πτώση της κίνησης. Το πλοίο συνήθως ήταν δρομολογημένο από Απρίλιο έως Νοέμβριο. Αποτέλεσμα είναι να μείνουν χωρίς δουλειά 80 άνθρωποι και 5.000 επιβάτες που έχουν ήδη εισιτήρια θα πάνε με άλλα πλοία της εταιρείας.

 

Αυτό το Stena Carisma, το έχει ξεχάσει μέχρι και ο CEO της Stena :D. Δεν το έχει ξεχάσει το ψώνιο με το πούρο όμως :D. Το βλέπουμε εδώ λοιπόν δεμένο στο Goteborg το καλοκαίρι που μας πέρασε, εκεί είναι ακόμη. Όπως βλέπετε το συντηρούν το πλοίο, δεν έχει εξωτερικά την εικόνα ενός πλοίου που είναι 12 χρόνια παροπλισμένο. Έτσι για την ιστορία, ναυπήγηση 1997 στο Westamarin(238) του Kristiansand της Νορβηγίας. Πρόωση από 2 γκαζοτουρμπίνες ΑΒΒ για ταχύτητα 40 κόμβων, μήκος 88 μέτρα, με 900 επιβάτες και 210 ΙΧ χωρητικότητα. Η προφανής ερώτηση είναι γιατί παραμένει 17 χρόνια παροπλισμένο και δεν έχει πάει για κόψιμο ή πώληση στο εξωτερικό.  

 

Posted

Η σωστη ερωτηση ειναι γιατι αυτο.. ενω ολα τα αλλα αδελφια ξαδελφια εχουν παει... Θα ηθελα να δω ενα τετοιο να ταξιδευει εδω αλλα απο οσο ξερω δεν ταιριαζει καθολου... Nick επιβεβαιωσε μου κατι.. πρεπει να ειναι αρκετα ψηλα η εισοδος του γκαραζ πρυμα ε? Συγκριτικα με τις Ελληνικες προβλητες

Posted

Στο εξωτερικό δεν έχει και πολλή σημασία το ύψος υπό την έννοια ότι συνήθως αυτά πέφτουν σε κάποιου είδους floating dock του οποίου το ύψος είναι ρυθμιζόμενο. Τώρα αν ερχόταν στη Μεσόγειο, θα χρειαζόταν προφανώς μετασκευή στην πρύμνη με μακρείς, σπαστούς καταπέλτες.

  • 1 month later...
Posted

Αν δεν ειναι Πρωταπριλιάτικο,βλέπω άνετα κάποια Blue Star στο μέλλον έτσι... E Flexer 140 μέτρων , το ανέβασε το Ferryvolution

stenaeflexer140.thumb.jpg.f8543bccd163f95ed66cb2bf6db8566e.jpg

Posted

Baby-flexer το έγραφε. Και να μην είναι Πρωταπριλιά δεν το θεωρώ και απίθανο 

Posted

Έχω την εντύπωση πως είναι πρωταπριλιάτικο αστείο, δεδομένων και των σχολίων απο κάτω. Ας σκεφτούμε όμως, πού θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει η έταιρεία τέτοια πλοία; Μόνο για εμάς άντε και καμιά Ισπανία κάνουν…

Posted (edited)

Πάρα πολύ καλό σχέδιο!!!

Ιδανικό μέγεθος και χαρακτηριστικά ότι πρέπει για τα νησιά του Αιγαίου.Αν έχει και υπηρεσιακή 21+ ακόμη καλύτερα..

Μου αρέσει πολύ..

Edited by nomikos
Posted
2 hours ago, Georgius said:

I have the impression that it is an April Fool's joke, given the comments below. But let's think, where could the company use such vessels? Only for us and no Spain do...

Brittany Ferries might order for Portsmouth to Guernsey in the future. 

Posted

Το μόνο σίγουρο είναι πως εκεί στη Stena Line δεν βράζουνε ροβύθια, ούτε περιμένουν να ωριμάσει το Jack Daniels παίζοντας με τις τάπες των βαρελιών. Κι αυτό γιατί προετοιμάζονται για το μέλλον, ιδού λοιπόν τι έχουν στο μυαλό τους σαν μελλοντικό σχέδιο για ρορό.  Υποστηρίζουν πως το 240 μέτρων πλοίο μπορεί να μειώσει την ενεργειακή κατανάλωση κατά 20% σε σχέση με σήμερα και θα είναι εφοδιασμένο με μηχανές δυνάμενες να καταναλώσουν διάφορα καύσιμα, ηλιακά πάνελ, μπαταρίες, waste heat recovery system, σύστημα εκμετάλλευσης του ανέμου με "πανιά" και πολλά άλλα σύγχρονα καλούδια. Stena Futuro είναι η ονομασία του project.

 

Stena-780x449.jpg

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...