proud_ionian Posted February 15, 2023 Author Posted February 15, 2023 Το οποίο θα πηγαίνει και αυτό με την ίδια ταχύτητα
Neptune Posted February 15, 2023 Posted February 15, 2023 (edited) Απο που προκυπτει οτι ζοριζεται και οχι οτι απλα δεν το ανοιγουν; Edited February 15, 2023 by Neptune
nomikos Posted February 16, 2023 Posted February 16, 2023 Με 19.1 κόμβους το πολυεργαλείο αυτή τη στιγμή.Πολύ απλά δε το άνοιγαν μετά τη συντήρηση του..
jimmyN Posted February 20, 2023 Posted February 20, 2023 Έγινε όντως η προσθήκη καμπινών. Υπάρχουν 2 παράλληλοι διάδρομοι. Δεν αφαιρέθηκαν οι τουαλέτες.
speedrunner Posted March 20, 2023 Posted March 20, 2023 Η καθυστέρηση στην αναχώρηση από Πειραιά είναι πλέον δεδομένη σε κάθε δρομολόγιο από μισή εως μία ώρα και φυσικά εισιτήριο για το γκαράζ ούτε για δείγμα!!
Metal maniac Posted June 16, 2023 Posted June 16, 2023 Στο πλοίο έχουν τοποθετηθεί τηλεοράσεις στο κατάστρωμα Και μόντεμ για ίντερνετ
JonB72 Posted August 8, 2023 Posted August 8, 2023 Φέτος επιτέλους είχα την ευκαιρία να πλεύσω στον Διονύσιο Σολωμό. Ταξίδεψα από τη Σίφνο στον Πειραιά τον Ιούνιο. Το πλοίο δεν είναι πολυτελές, αλλά είναι αρκετά άνετο και αξιόπιστο. Μπορείτε να δείτε ένα σύνολο φωτογραφιών του πλοίου κάνοντας κλικ στην παρακάτω φωτογραφία.
George...f Posted August 13, 2023 Posted August 13, 2023 Ταξίδεψα σήμερα με το πλοίο για την Σεριφο. Στα θετικά το πολύ ευγενικό πλήρωμα του και το μπαλκόνι στην πλώρη που πλέον σπανίζει στα ακτοπλοϊκά μας. Από κει και πέρα το πλοίο το θεωρώ ακατάλληλο για Κυκλαδες, ποσό μαλλον για τόσο τουριστικούς προορισμους. Είναι σαν να μην έφυγε ποτέ από το πορθμείο, ειδικά σε συνθήκες Αυγούστου τα σαλόνια του είναι ανεπαρκή, η διαρρύθμιση κακη, και ο διάκοσμος θυμίζει αμφιπλωρο στο Πέραμα-Παλούκια. Είναι πραγματικά κρίμα γιατί είναι ένα όμορφο πλοιο, αθόρυβο, σχετικα γρήγορο, αλλά πλέον με την είσοδο του Ανέμου, αν πραγματικά η εταιρία του θέλει να κρατηθεί πρέπει να επενδύσει σε αυτό. Το πλοίο είναι εργαλείο κυρίως λόγω του τεράστιου γκαραζ του, αλλά σε χώρους επιβατών πάσχει πολύ σε όλους τους τομεις…
KARAVI Posted August 14, 2023 Posted August 14, 2023 Θα συμφωνήσω απόλυτα με την άποψη σου και νομίζω ότι είναι ο καιρός να αναβαθμιστεί εάν θέλει να ανταγωνιστεί τον Άνεμο.
HSC Aries Posted August 19, 2023 Posted August 19, 2023 Ας δούμε ένα βίντεο με το Σολωμός να αναχωρεί από την Σέριφο
Panagia Ekatontapiliani Posted September 19, 2023 Posted September 19, 2023 Το Διονύσιος Σολωμός αναμένεται να δεξαμενιστει στη δεξαμενή Πειραιάς ΙΙΙ από τις 15/01/24 έως 18/01/24
gpap2006 Posted January 29, 2024 Posted January 29, 2024 Ήταν να ξεκινήσει σήμερα αλλά βγήκε απαγορευτικό. Για Πέμπτη πρωι το βλέπω πλεον..
Metal maniac Posted February 13, 2024 Posted February 13, 2024 Ο Σολωμός σε μια πρόσφατη αναχώρηση από το λιμάνι του Πειραιά
mytilene Posted May 4, 2024 Posted May 4, 2024 Τι ταλαιπωρία περνάει κι αυτό το βαπόρι στην άγκυρα απο χθες,δε μπορούσαν να βρουν ενα φυσιολογικό λιμάνι να δέσει?
Nick the Greek Posted May 14, 2024 Posted May 14, 2024 Σοβαρό ατύχημα επάνω στο Διονύσιος Σολωμός με τραυματισμένους μαθητές. Φαίνεται πως η κυλυόμενη ξεκίνησε να λειτουργεί ξαφνικά ενώ βρίσκονταν επάνω της δεκάδες μαθητές, με συνέπεια να έχουμε πανικό και τραυματισμούς.
nomikos Posted May 14, 2024 Posted May 14, 2024 Το σοβαρό της όλης υπόθεσης είναι ότι η κυλιόμενη έπιασε τα μαλλιά μιας κοπέλας μετά τη πτώση της η οποία χρειαστηκε να κάνει μερικά ραματα.
gtogias Posted May 15, 2024 Posted May 15, 2024 Η ανακοίνωση της εταιρείας για το περιστατικό: Δελτίο Τύπου | 15 Μαΐου 2024 - ZANTE FERRIES
gioannis Posted May 15, 2024 Posted May 15, 2024 Πολύ σαφής και περιεκτική ανακοίνωση, και συμφωνώ μαζί τους , όλοι ξέρουμε τι κάνουν αυτά τα μικρά θηρία !
Nick the Greek Posted May 25, 2024 Posted May 25, 2024 Το ασχημόπαπο που πρίν λίγα χρόνια έγινε κύκνος, στα 200άρια αναμένοντας την έναρξη της φόρτωσής του.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted May 28, 2024 Posted May 28, 2024 Κύκνος δεν έγινε...Ας κατεβάσουν πρώτα τις βάρκες που είναι κρεμασμένες ίσα με τις τσιμινιέρες κ τα λέμε!
proud_ionian Posted August 30, 2024 Author Posted August 30, 2024 (edited) 40 minutes ago, nomikos said: Μη ξεχνάμε πως ο Σολωμός μεχρι τον ερχομό στο Αιγαίο ήταν το καλύτερο βαπόρι εσωτερικού σε όλο το Ιόνιο. Σε καμία περίπτωση. Καλύτερο γκαράζ είχε και εξακολουθεί να έχει το Mare, που φορτώνει ανεξάρτητα άνω και κάτω γκαράζ. Ο Σολωμός στο Ιόνιο, συν τοις άλλοις, είχε και τη ράμπα καταπλωρα. Σε ταχύτητα και ταξίδεμα εξακολουθεί να υπερτερεί το Κεφαλονιά. Το εσωτερικό του Σολωμού μόνο με τις παντόφλες της Κέρκυρας μπορούσε να συγκριθεί. Στο Ιόνιο ήταν εντελώς σπαρτιάτικο. Δεν απαξιωνω τον Σολωμο σε καμία περίπτωση. Απλά στο Ιόνιο ταξίδευε όπως ήταν στην Ιαπωνία. Edited August 30, 2024 by proud_ionian
nomikos Posted August 30, 2024 Posted August 30, 2024 Σωστά είναι αυτά που γράφεις. Όμως ο Σολωμός και πολύ μεγάλο γκαράζ είχε και ταχύτητα είχε.Τα δύο αυτά χαρακτηριστικά δε τα συνδύαζε κανένα άλλο πλοίο.Για γραμμή μιας ώρας δε χρειάζεται και πολύ καλό εσωτερικό
ΘΗΣΕΑΣ Posted August 30, 2024 Posted August 30, 2024 Στη Ζάκυνθο ο Σολωμός υπήρξε για 17 σχεδόν έτη το καλύτερο βαπόρι της γραμμής. Η αχίλλειος πτέρνα του ήταν η ράμπα για το πάνω γκαράζ που βρισκόταν σε εντελώς άκυρη θέση. Αλλά και πάλι δεν καθυστερούσε αυτό τη φόρτωση/ εκφόρτωση. Έκανε φάρο - φάρο 55' όταν τα υπόλοιπα έκαναν από 70' και πάνω. Η χωρητικότητά του απέραντη. Το γκαράζ του πανύψηλο, οι επαγγελματίες έμπαιναν κι έβγαιναν με άνεση. Στις μανούβρες άνετο. Μάλιστα ήταν το πρώτο πλοίο της γραμμής που είχε κυλιόμενες σκάλες. Το γεγονός ότι ουσιαστικά λειτούργησε αμετασκεύαστο, για μένα δεν ήταν αρνητικό. Αντίθετα, έδειχνε τη σύνεση της εταιρείας του που έκανε ένα μεγάλο βήμα προς το άγνωστο (επιβατικά δρομολόγια) και δεν ήθελε να κάνει μεγάλο οικονομικό άνοιγμα.
proud_ionian Posted August 30, 2024 Author Posted August 30, 2024 (edited) Αυτό είχε λογική το 1999 που ήρθε. Μετά μπορούσε να το μαζέψει. Όσο για το γκαράζ, φορτηγά και βυτία στο άνω γκαράζ δεν έπαιρνε, σε αντίθεση με το Star/Mare. Edited August 31, 2024 by proud_ionian βυτία
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now