Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 781
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)

Απο που προκυπτει οτι ζοριζεται και οχι οτι απλα δεν το ανοιγουν;

Edited by Neptune
Posted

Με 19.1 κόμβους το πολυεργαλείο αυτή τη στιγμή.Πολύ απλά δε το άνοιγαν μετά τη συντήρηση του..

Posted

Έγινε όντως η προσθήκη καμπινών.
Υπάρχουν 2 παράλληλοι διάδρομοι. 
Δεν αφαιρέθηκαν οι τουαλέτες.

solomos-cabins-added.jpg

  • 4 weeks later...
Posted

Η καθυστέρηση στην αναχώρηση από Πειραιά είναι πλέον δεδομένη σε κάθε δρομολόγιο από μισή εως μία ώρα και φυσικά εισιτήριο για το γκαράζ ούτε για δείγμα!!

  • 2 months later...
  • 1 month later...
Posted

Φέτος επιτέλους είχα την ευκαιρία να πλεύσω στον Διονύσιο Σολωμό. Ταξίδεψα από τη Σίφνο στον Πειραιά τον Ιούνιο. Το πλοίο δεν είναι πολυτελές, αλλά είναι αρκετά άνετο και αξιόπιστο. Μπορείτε να δείτε ένα σύνολο φωτογραφιών του πλοίου κάνοντας κλικ στην παρακάτω φωτογραφία.

Dionisios Solomos

 

Posted

Ταξίδεψα σήμερα με το πλοίο για την Σεριφο. Στα θετικά το πολύ ευγενικό πλήρωμα του και το μπαλκόνι στην πλώρη που πλέον σπανίζει στα ακτοπλοϊκά μας. Από κει και πέρα το πλοίο το θεωρώ ακατάλληλο για Κυκλαδες, ποσό μαλλον για τόσο τουριστικούς προορισμους. Είναι σαν να μην έφυγε ποτέ από το πορθμείο, ειδικά σε συνθήκες Αυγούστου τα σαλόνια του είναι ανεπαρκή, η διαρρύθμιση κακη, και ο διάκοσμος θυμίζει αμφιπλωρο στο Πέραμα-Παλούκια. Είναι πραγματικά κρίμα γιατί είναι ένα όμορφο πλοιο, αθόρυβο, σχετικα γρήγορο, αλλά πλέον με την είσοδο του Ανέμου, αν πραγματικά η εταιρία του θέλει να κρατηθεί πρέπει να επενδύσει σε αυτό. Το πλοίο είναι εργαλείο κυρίως λόγω του τεράστιου γκαραζ του, αλλά σε χώρους επιβατών πάσχει πολύ σε όλους τους τομεις…

Posted

Θα συμφωνήσω απόλυτα με την άποψη σου και νομίζω ότι είναι ο καιρός να αναβαθμιστεί εάν θέλει να ανταγωνιστεί τον Άνεμο.

  • 5 weeks later...
  • 4 months later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
Posted

Τι ταλαιπωρία περνάει κι αυτό το βαπόρι στην άγκυρα απο χθες,δε μπορούσαν να βρουν ενα φυσιολογικό λιμάνι να δέσει?

  • 2 weeks later...
Posted

Σοβαρό ατύχημα επάνω στο Διονύσιος Σολωμός με τραυματισμένους μαθητές. Φαίνεται πως η κυλυόμενη ξεκίνησε να λειτουργεί ξαφνικά ενώ βρίσκονταν επάνω της δεκάδες μαθητές, με συνέπεια να έχουμε πανικό και τραυματισμούς.

Posted

Το σοβαρό της όλης υπόθεσης είναι ότι η κυλιόμενη έπιασε τα μαλλιά μιας κοπέλας μετά τη πτώση της η οποία χρειαστηκε να κάνει μερικά ραματα.

Posted

Πολύ σαφής και περιεκτική ανακοίνωση, και συμφωνώ μαζί τους , όλοι ξέρουμε τι κάνουν αυτά τα μικρά θηρία !

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
Posted (edited)
40 minutes ago, nomikos said:

Μη ξεχνάμε πως ο Σολωμός μεχρι τον ερχομό στο Αιγαίο ήταν το καλύτερο βαπόρι εσωτερικού σε όλο το Ιόνιο.

Σε καμία περίπτωση.

Καλύτερο γκαράζ είχε και εξακολουθεί να έχει το Mare, που φορτώνει ανεξάρτητα άνω και κάτω γκαράζ. Ο Σολωμός στο Ιόνιο, συν τοις άλλοις, είχε και τη ράμπα καταπλωρα.

Σε ταχύτητα και ταξίδεμα εξακολουθεί να υπερτερεί το Κεφαλονιά.

Το εσωτερικό του Σολωμού μόνο με τις παντόφλες της Κέρκυρας μπορούσε να συγκριθεί.  Στο Ιόνιο ήταν εντελώς σπαρτιάτικο.

Δεν απαξιωνω τον Σολωμο σε καμία περίπτωση. Απλά στο Ιόνιο ταξίδευε όπως ήταν στην Ιαπωνία.

Edited by proud_ionian
Posted

Σωστά είναι αυτά που γράφεις.

Όμως ο Σολωμός και πολύ μεγάλο γκαράζ είχε και ταχύτητα είχε.Τα δύο αυτά χαρακτηριστικά δε τα συνδύαζε κανένα άλλο πλοίο.Για γραμμή μιας ώρας δε χρειάζεται και πολύ καλό εσωτερικό

Posted

Στη Ζάκυνθο ο Σολωμός υπήρξε για 17 σχεδόν έτη το καλύτερο βαπόρι της γραμμής. Η αχίλλειος πτέρνα του ήταν η ράμπα για το πάνω γκαράζ που βρισκόταν σε εντελώς άκυρη θέση. Αλλά και πάλι δεν καθυστερούσε αυτό τη φόρτωση/ εκφόρτωση. Έκανε φάρο - φάρο 55' όταν τα υπόλοιπα έκαναν από 70' και πάνω. Η χωρητικότητά του απέραντη. Το γκαράζ του πανύψηλο, οι επαγγελματίες έμπαιναν κι έβγαιναν με άνεση.

Στις μανούβρες άνετο.

Μάλιστα ήταν το πρώτο πλοίο της γραμμής που είχε κυλιόμενες σκάλες.

Το γεγονός ότι ουσιαστικά λειτούργησε αμετασκεύαστο, για μένα δεν ήταν αρνητικό. Αντίθετα, έδειχνε τη σύνεση της εταιρείας του που έκανε ένα μεγάλο βήμα προς το άγνωστο (επιβατικά δρομολόγια) και δεν ήθελε να κάνει μεγάλο οικονομικό άνοιγμα.

Posted (edited)

Αυτό είχε λογική το 1999 που ήρθε. Μετά μπορούσε να το μαζέψει. 

Όσο για το γκαράζ, φορτηγά και βυτία στο άνω γκαράζ δεν έπαιρνε, σε αντίθεση με το Star/Mare.

Edited by proud_ionian
βυτία

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...