Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Σημερα κατεβηκα και γω με τον σολωμο για σικινο...το ωραριο πηγε περιπατο κατα 2 ωρες και κατι...στον πειραια μια ωρα καθυστερηση...οχηματα που μπηκαν βγηκαν ελεω ισως φορτηγων για σεριφο που δεν ειχαν υπολογισει...και μετα ξαναμπηκαν...στην σεριφο ενα μελος του πληρωματος ενιωσε μια αδιαθεσια και ηρθε ασθενοφορο...ελπιζουμε να ειναι καλα ο ανθρωπος...αφορητες θερμοκρασιες...συνεχεια φωναζαν πινακιδες οχηματων ειτε για ρεσεψιον ειτε για γκαραζ αλλα τον λογο δεν τον γνωριζω...πληρωμα αψογο....

  • 2 months later...
  • Replies 782
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Πρόβλημα με την αριστερή άγκυρα έχει το πλοίο, όπου κατά την άπαρση μπλέχτηκε πιθανόν συρματόσχοινο. Ακόμα προσπαθεί με ίδια μέσα.

  • 4 weeks later...
Posted

Το Διονύσιος Σολωμός ολοκλήρωσε χθες τα δρομολόγια του στις Δυτικές Κυκλάδες και σήμερα τα πρωί πήγε στη δεξαμενή Πειραιάς Ι για το πρώτο δεξαμενισμό του (μέχρι τις 7/11/21)

  • 2 weeks later...
Posted
1 hour ago, rafina-lines said:

Το ΣΟΛΩΜΟΣ το είχε δει ο Παναγιωτάκης μια φορά κι έναν καιρό (μετά τη μετασκευή πάντως εννοείται), αλλά το πόρισμα της FAST ήταν ότι δεν έκανε για εμάς λόγω χαμηλής ταχύτητας και δυσκολίας στα ρεμέτζα. Το βρήκε δλδ ότι δεν κάλυπτε τις απαιτήσεις της ΑΤΜνίας....

περα απο το μεγαλο γκαραζ του, δεν εχει τπτ να προσφερει στη γραμμη της Ραφηνας. θα υστερουσε του ανταγωνισμου, αν ποτε πηγαινε.

Posted

Γιατί είναι τόσο ανασταλτικός παράγοντας η ταχύτητα; Τους 19 κόμβους τους έχει άνετα όσο για την μανούβρα δεν γνωρίζω αλλά νομίζω ότι με κάποιες παρεμβάσεις μπορεί να πάρει 1-1,5 κόμβο!!!

Posted

Δεν μπορεί να τα πιάσει τόσο εύκολα δυστυχώς. Πρέπει να υπολογιστεί και παρέμβαση για επέκταση του ξενοδοχειακου, κάτι που σίγουρα θα επηρεάσει και ταχύτητα. 

Posted (edited)

Κι εγω δεν ξέρω τι παραπάνω θα μπορούσε να προσφέρει στη γραμμή  πέραν απο το γκαράζ που είναι το μόνο στοιχείο του που μπορεί να συναγωνιστεί το Θεολόγος Π. Απο ταχύτητα υστερεί σε σύγκριση και με τα τρία κόκκινα , όπως επίσης και απο πλευράς ξενοδοχειακού . Επιπλέον δεν έχει stabilizers και για να μπορεί να δέσει στα λιμάνια θα πρεπει να γίνει επιμήκυνση καταπελτών . 

Με αλλα λόγια δεν φέρνεις ένα πλοίο έστω και λίγο υποδεέστερο απο τον ανταγωνισμό και να τον διευρύνεις στον τομέα των μεταφορικών . 

Edited by proud_ionian
quote
Posted (edited)

Κι αυτό είναι σωστό μένει στην υπάρχουσα του γραμμή ή κάνει τις ίδιες εργασίες που έκανε και το Κατινάκι και βγαίνει ανώτερο από πολλά στη Ραφήνα!!! Θα έχει και ταχύτητα και μεγάλο γκαράζ και ρεμέτζο!!!

Edited by Takisg
Posted

Το οποίο προϋποθέτει και αρκετά μεγάλη σπαταλη και δεν γίνεται ευκολα. Ουτε για το Αικατερίνη το χαν προγραμματίσει ,μετά προεκυψε

Posted

Συμφωνώ αλλά και για το Superferry ξόδεψε πάρα πολλά χρήματα η Golden Star και έχει και ζεστό χρήμα από την πώληση 4 πλοίων και όποιο να φέρει από την Ιαπωνία δεν θέλει και λιγότερα!!! Ο μόνος για μένα ανασταλτικός παράγοντας είναι ότι το πλοίο είναι ήδη 31 ετών!!!

Posted

Θεωρητικά ΟΧΙ, άλλα εάν στριμωχτεί και χάσει την άγονη των Δυτικών Κυκλάδων θα υπάρχει πρόβλημα κι επειδή κάποιες φορές πιέζουν και οι τράπεζες με τα δάνεια(όπως με τον Α. Κάλβο) ίσως ζητήσουν μέτοχοι και τράπεζες την πώληση κάποιου πλοίου.

Posted

Όντως σε περίπτωση που χαθεί η άγονη των Δυτικών Κυκλάδων θα είναι ένα σοβαρό θέμα. 

Καλώς η κακώς το πλοίο τα πηγαίνει πολύ καλά στη γραμμή αλλά είναι απαραίτητη η άγονη για να βγεί σε ετήσια βάση.

Αν λοιπόν την χάσει σε θεωρητικό πλαίσιο στις Δυτικές Κυκλάδες σαν δεύτερο συμβατικό για 3-4 μήνες θα την κουτσοβγάλει. Μετά όμως??

Στο Ιόνιο να γυρίσει επίσης είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα. Υπάρχει μία εταιρεία εκεί με πολύ πιο βαρύ πορτοφόλι που μπορεί να εξοστρακίσει οποιαδήποτε απειλή. Επίσης η αγοραπωλησία του ΚΑΛΒΟΣ ίσως κρύβει από πίσω μια άτυπη συμφωνία για να μην έλθει εκ νέου η Zante.

Nα ανέβει Ραφήνα, θα έχει να αντιμετωπίσει μια καλά εδραιωμένη εταιρεία στις μεταφορικές με τρία πλοία και με πολύ καλά δομημένη εμπορική πολιτική. Από την άλλη θα έχει να αντιμετωπίσει το Superferry που ως προς τον επιβάτη και το Ι.Χ είναι ένα εξαιρετικό πλοίο. Άρα και από εκεί είναι δύσκολα τα πράγματα.

Οπότε θα είναι εξαιρετικά δύσκολα τα πράγματα.

 

Posted

Ναι, θα είναι δύσκολα τα πράγματα για τη ZANTE αν χάσει την επιδοτούμενη γραμμή των Δυτικών Κυκλάδων. Νομίζω θα έχει σοβαρό πρόβλημα επιβίωσης.

Posted

Δεν υπάρχει περίπτωση η Zante να γυρίσει στο Ιόνιο ήταν συμφωνία της αγορά του Κάλβου, όπως και στην αγορά του Κεφαλονιά η φυγή τη Kefalonian.

Posted

Το πλοίο εξυπηρετεί άψογα της μεταφορικές των Δυτικών αλλά υστερεί και στην ταχύτητα και στο ξενοδοχειακό, εάν είχε ένα ποιο αξιοπρεπές ξενοδοχειακό και η ταχύτητα του ήταν στα 19 θα ήταν ένα πλήρες καράβι για πολλές γραμμές και φυσικά για της Δυτικές που οι κάτοικοι αρχίζουν και δυσανασχετούν με την ταχύτητα του. 

Posted

Επειδή δεν το έχω ταξιδέψει, να ρωτήσω για το ξενοδοχειακό του: Δεν έγιναν αλλαγές όταν ήρθε στο Αιγαίο, που το αναβάθμισαν; Που υστερεί; Για την ταχύτητα, δεν πάει παραπάνω, ή δεν το ανοίγουν;

Posted

Φυσικά! Αν για να φτιάξεις νέα σαλόνια χτίσεις όλη την πρύμνη αυτό Α) προσθέτει σημαντικό βάρος και Β) αλλάζει τη διαγωγή του πλοίου. 

Προφανώς επέμβαση στο ξενοδοχείο δεν εννοούμε να αλλάξει ταπετσαρίες στους καναπέδες αλλά βαριές κατασκευές/μετασκευή..... 

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted

Στο λιμάνι του Πειραιά από σήμερα αφού ολοκλήρωσε τον δεξαμενισμό του και την Παρασκευή ξεκινάει τα δρομολόγια του στης Δυτικές.

  • 2 weeks later...
Posted

Mε πολύ καλές ταχύτητες το πλοίο μετά την ακινησία του, και με πολύ καλή συντήρηση σε μηχανολογικό και ξενοδοχειακό από τα σχόλια των επιβατών.

Καλά ταξίδια!!

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...