Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Είχα ταξιδέψει το 2016 με το πλοίο , την τελευταία του χρονιά στο Ιόνιο , πριν την μετασκευή στην πλώρη , πολύ ωραίο σκαρί ( γιαπωνέζικο )

  • Replies 782
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Το πλοίο έχει πολλές δυνατότητες βελτίωσης και εξωτερικά και εσωτερικά και θεωρώ σίγουρο με το νέο ιδιοκτήτη να γίνουν . Μέχρι σήμερα το εσωτερικό του είναι σχεδόν παρατημένο και βρωμικο θα έλεγα όπως και η διαχείριση των σαλονιών καθόλου λειτουργική. Μεγάλο πρόβλημα με τα ανοίγματα στο γκαράζ όπου τα αμάξια ήταν εκτεθημενα. Τέλος πιστεύω εάν υπάρξουν η απαραίτητες και καλόγουστες παρεμβάσεις το πλοίο θα γίνει αγνώριστο όπως επίσης με της σωστές παρεμβάσεις στο μηχανοστάσιο να έχει μια σταθερή ταχύτητα 19+ . Το πλοίο αγαπήθηκε και ήταν σταθερό στις Δυτικές και ελπίζω την ίδια πορεία να έχει όπου θα δρομολογηθεί στο μέλλον. 

Posted
8 hours ago, KARAVI said:

. Μεγάλο πρόβλημα με τα ανοίγματα στο γκαράζ όπου τα αμάξια ήταν εκτεθημενα. 

Εάν κλείσουν τα ανοίγματα θα "κάνει πανί" στον καιρό κ θα αλλάξει η διαγωγή του πλοίου

Posted (edited)

 Και στη μανούβρα θα αλλάξει η συμπεριφορά του.

Θεωρώ πως αυτό που χρειάζεται είναι μία ανακαίνιση του εσωτερικού του και προέκταση του ντεκ προς τα πρύμα.

Εκτός αν υπάρχει κι εδώ διάθεση να μπούν πτερύγια ευστάθειας.

Edited by proud_ionian
quote
Posted (edited)
On 12/22/2007 at 5:11 PM, Zeppelin said:

Φαίνεται πως ο κύριος Θεολόγος Π (ο πλοιοκτήτης και όχι το πλοίο) αποφάσισε ότι όντως δεν πρέπει τα αυτοκίνητα των επιβατών να βρέχονται από το θαλασσινό νερό και έτσι αποφάσισε να κλείσει ορισμένα παράθυρα από το πάνω γκαράζ προς την πλώρη.

Στον Θεολόγο είχαν κλείσει πάνω από τα μισά, ένα χρόνο μετά τη δρομολόγηση του.

Εκτός από τα παράπονα για τα αλατισμένο ΙΧ, είχε ακουστεί ότι ο δυνατός αέρας όπως έμπαινε στο άνω γκαράζ, επηρέαζε το ταξίδεμα του πλοίου.

Edited by proud_ionian
Posted (edited)
4 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

Εάν κλείσουν τα ανοίγματα θα "κάνει πανί" στον καιρό κ θα αλλάξει η διαγωγή του πλοίου

Πέραν αυτού του γεγονότος που πολύ σωστά αναφέρεις , σε περίπτωση κλεισίματος όλων των ανοιγμάτων θα πρέπει να προστεθεί σύστημα εξαερισμού σε όλο το πάνω γκαράζ . 

Ακόμη και κάποια να κλειστούν θα πρέπει πρώτα να γίνει μελέτη αν ο εξαερισμός καλύπτει την νομοθεσία και τις εναλλαγές που θα πρέπει να γίνονται . 

Edited by Annivas
Posted

Συνεχίζει στην άγονη  με σημερινή ανάρτηση στο διαύγεια με την αποσφράγιση των προσφορών.

Posted (edited)

Και μάλιστα με 5000 € λιγότερα ανά δρομολόγιο από ότι τώρα. Χρειάστηκε να ρίξουν πολύ την προσφορά για να μην χάσουν την γραμμή από την SEAJETS

Edited by proud_ionian
quote
  • 2 weeks later...
Posted

Πολύ όμορφο που το αφαίρεσαν τις βάρκες… το ασχημαίνουνε στο συγκεκριμένο σημείο που τις έχουν τόσο ψηλά… 

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
Posted (edited)

Πορτοκαλί πλέον το ZF στη τσιμινιέρα . Μαλλον το βλέπω για κάποιο καιρό με σβησμένα τα Ζαντοσινιάλα μέχρι να ανέβουν δεξαμενη?

 

Edited by proud_ionian
Link
Posted
2 hours ago, George...f said:

Θα γίνει απλά αλλαγή σινιάλων ή θα δεχτεί και κάποια μετασκευή το πλοίο;

Φέτος το πλοίο λόγο της καθυστέρησης θα κάνει ότι προλάβει, στο πρόγραμμα της fast ferries είναι να χτιστεί το πλοίο πρίμα με την δημιουργία νέων σαλονιών και γενική ανακαίνιση ώστε να φτάσει το επίπεδο των άλλων πλοίων της

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...