proud_ionian Posted July 3, 2005 Posted July 3, 2005 (edited) βελτιωμενη αισθητα η εικονα των εσωτερικων χωρων του ποιητη σε σχεση με πριν εξι μηνες. εχει αντικατασταθει η μοκετα ενω υπαρχει εμφανεστατη βελτιωση στο θεμα της καθαριοτητας. παρομοια η κατασταση και στους εξωτερικους χωρους. τα decks ειναι ολα καθαρα φρεσκοβαμενα και χωρις ατελειες (σκασιματα, τρεξιματα κλπ), ενω και προσεγμενη δειχνει και η εισοδος επιβατων αισθητη η ειναι παντως η απουσια καθισματων στο ημιστεγασμενο πλωριο deck. _______________________________________________________________ (1990, ex-Royal Kawanoe) Edited February 15, 2018 by Nick the Greek tag
Panagia Ekatontapiliani Posted July 4, 2005 Posted July 4, 2005 Προσωπικά το Δ. Σολωμός είναι ένα βαπόρι που χρειάζεται μετασκευή στους εσωτερικούς του χώρους για να είναι πραγματικά μαζί με το Ιονιαν Σταρ καλύτερα βαπόρια στη γραμμή της Κυλλήνης Ζακύνθου!! Τα καταστρώματα όντως είναι σε τέλεια κατάσταση!! Αλλά μέσα αυτές οι πολυθρόνες με μπλε δερμάτινες ταπετσαρία είναι αποκρουστικές!! Ο κλιματισμός δουλεύει σε παρά πολύ καλό επίπεδο!! Και μου φαίνεται ένα δεύτερο μπαράκι στα ντεκ θα πρέπει να φτιαχτεί!!
proud_ionian Posted July 4, 2005 Author Posted July 4, 2005 οντως το εσωτερικο του ειναι οπως ηταν στην κορεα με μονη διαφορα οτι αλλαξαν οι μοκετες και προστεθηκαν καρεκλες. οσο για το εξωτερικο bar δεν ξερω αν οντως χρειαζεται. τον αυγουστο και τον ιουλιο μπορει αλλα τον υπολοιπο χρονο;
Stratos Posted July 5, 2005 Posted July 5, 2005 Για ένα πλοίο που το δρομολόγιο τού διαρκεί 1-1,5 ώρα δεν νομίζω ότι χρειάζεται να έχει και τους φοβερούς εσωτερικούς χώρους αλλά τους βασικούς για ένα άνετο πέρασμα από το ένα πορθμείο στο άλλο..
Nick the Greek Posted July 5, 2005 Posted July 5, 2005 Οι εσωτερικοι του χωροι δεν ειναι εντυπωσιακοι απο πλευρας διακοσμησης και ποιοτητας υλικων αλλα ειναι νομιζω αρκετα χρηστικοι και εχω την εντυπωση πως κατι πιο εξεζητημενο ισως να δημιουργουσε και ενα αισθημα "κιτς" πανω στο συγκεκριμενο πλοιο. Σε καμια περιπτωση παντως οι χωροι του δεν ειναι βρωμικοι η οι μοκετες και τα καθισματα σπασμενα/ξεφτισμενα. Συμφωνω με τον Proud Ionian οσον αφορα τους εξωτερικους χωρους και με τον Π100 οσον αφορα τον κλιματισμο ο οποιος ειναι αριστος. Ακομα θα ηθελα να σημειωσω το πολυ ανεπαισθητο vibration(βαιμπρεσιο που λενε και στην Αγγλια), πραγματικα δεν περιμενα να ειναι τοσο ελαχιστο. Να σημειωσω επισης την υπαρξη κυλιομενων κλιμακων για τους επιβατες αλλα και την υπαρξη του πλωριου μπαλκονιου το οποιο ειναι ενα θαυμασιο σημειο παρατηρησης, φωτογραφιας και γενικοτερου ρηλαξ, και οπως ειπαν και οι προλαλησαντες χρειαζεται μερικα παγκακια. Πολυ δυνατο σημειο του πλοιου επισης ειναι το γκαραζ με πολυ μεγαλη χωρητικοτητα πανω και κατω και σχετικα νετο, παρα το γεγονος οτι η ραμπα για το πανω γκαραζ κυτταει στον πλωριο καταπελτη. Για μενα ερωτηματικο αποτελει το ταξιδεμα του πλοιου σε δυσκολους καιρους λογω μαγουλων και του καταπελτη στην πλωρη. Σε γενικες γραμμες παντως ταιριαζει απολυτα με τη γραμμη στην οποια δραστηριοποιειται.
Angelos Posted July 5, 2005 Posted July 5, 2005 Από πλευράς επένδυσης πιστεύω η AMNEZ έκανε ότι καλύτερο την εποχή εκείνη. Αυτό που με βρίσκει αντίθετο είναι τα λεφτά για την επένδυση του Κάλβου σε ένα πλοίο που δημιούργησε πολλά ερωτηματικά προ της δρομολόγησης του ίσως θα έπρεπε να τα χρησιμοποιήσει για να διορθώσει το τεράστιο πρόβλημα slamming από τα μαγουλα του. Βρέθηκα σε ταξείδι που ο κόσμος μέσα πανικοβλήθηκε με ένα 5ari βόρεια k έχω ακούσει ιστορίες (k δυστυχώς όχι μια) με κόσμο να πέφτει. Πρέπει να κάνει ένα τεράστιο θόρυβο και δεν νομίζω να είναι αμελητέος από την στιγμή που είχε τραυματίσει πολλούς νομείς αλλα και αμάξια που κουβαλούσε όταν ήρθε Ελλάδα για πρώτη φορα. Ίσως ένα στολισμό στους εσωτερικούς χώρους για να φύγει η κορεατικη μυρωδιά θα ήταν επίσης καλο για να ανταγωνιστεί ακόμα k το ομόσταυλο Καυλό. Έχει πολύ καλή ταχύτητα για την γραμμή αλλα δυστυχώς δεν το έχουμε δει ποτε σε λιμάνια της Κεφαλλονιάς. Ελπίζω η εταιρεία να επενδύσει πάνω του αν και ακόμα και σε αυτό δεν ξέρουμε ο νομος παπουτσή τι επιφυλάσσει. Η ανάλογη μετασκευή στο αδελφό του Ionian Star κόστισε πολλά άκουσα. Το αξίζουν τέτοιες εποχές?
proud_ionian Posted July 5, 2005 Author Posted July 5, 2005 τα μαγουλα του ειναι σοβαρο προβλημα. το εχω ακουσει και γω. τα ταξιδια που εχω κανει εγω με αυτο ηταν με μπουνατσες, αλλα ξερω πως στον καιρο υποφερει. λυσεις υπαρχουν και ακριβες (πλωρη ionian star) και φτηνες πλωρη επτανησος). κεφαλονια απο οσο θυμαμαι εχει κανει καποια ταξιδια αργοστολι περσυ ή προπερσυ, ενω εκανε και 3,5 βδομαδες πατρα σαμη ιθακη στο ατυχημα του κεφαλονια
proud_ionian Posted August 5, 2005 Author Posted August 5, 2005 τ α μαγουλα του ειναι σοβαρο προβλημα. το εχω ακουσει και γω. τα ταξιδια που εχω κανει εγω με αυτο ηταν με μπουνατσες, αλλα ξερω πως στον καιρο υποφερει. σημερα το απογευμα με μαιστρο στα 5 και κυμα αρκετο ηταν shaker για καφε. κυριως σκαμπανεβασμα και κοπανημα
tiniakos Posted March 12, 2006 Posted March 12, 2006 ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΕΑΝ ΕΠΑΘΕ ΖΗΜΙΑ ΣΤΑ ΦΤΕΡΑ ΤΗΣ ΠΡΟΠΕΛΑΣ ΤΟΥ ΠΑΛΙ;
Panagia Ekatontapiliani Posted March 13, 2006 Posted March 13, 2006 Χθες το πρωί που πέρναγα από Σχιστό , είδα το Διονύσιος Σολωμός ότι ήταν ακόμα πάνω σε μια δεξαμενή στο Σκαραμαγκά, αλλά το βράδυ μου φαίνεται να είχε πέσει (δε μπόρεσε να διακρίνω καλά γιατί ήταν νύχτα). Μπορεί να το επιβεβαιώσει κανένας??
proud_ionian Posted July 17, 2006 Author Posted July 17, 2006 τον καλυτερο σολωμο της τελευταιας διετιας ειδα προχτες. βαμμενα και πεντακαθαρα ολα τα ντεκ και περιποιημενος μεσα. μου φανηκε οτι εχουν προστεθει και καποιοι καναπεδες στο πανω σαλονι.
proud_ionian Posted December 18, 2006 Author Posted December 18, 2006 ακινησια για τον Δ Σολωμο στο λιμανι της ζακυνθου. το βαπορι βαφεται εξωτερικα ολο, ενω γινονται και εργασιες συντηρησης. αγνωστο ποτε θα κανει τον ετησιο "μπιντε" σε δεξαμενη
Captain_Nionios Posted August 23, 2007 Posted August 23, 2007 Και μιας που σημερα εχουν την τιμητικη τους τα βαπορια της Κυλληνης,να και μια φωτογραφια του ομορφοτερου... Βεβαιως και δεν ξεχνω την τεραστια προσφορα του στο Πατρα-Σαμη οταν το Κεφαλονια ειχε τεθει εκτος τον 8/2004,αλλα δυστυχως ειναι μακραν το πιο ασχημο.
proud_ionian Posted August 27, 2007 Author Posted August 27, 2007 μονο του μειονεκτημα (οχι μονο αισθητικο), ειναι η πλωρη του, που εκτος απο τα ματια των καραβολατρων ταλαιπωρει και τους επιβατες του οταν τρωει το κυμα στη μασκα. κατα τα αλλα μια χαρα βαπορι ειναι. και το γκαραζ του το εχει και τα ντεκ του και αν ειχε γινει οχι τοσο... σπαρτιατικη μετασκευη, θα ηταν και εσωτερικα καλυτερο.
Angelos Posted August 27, 2007 Posted August 27, 2007 να συμπληρηρωσω οτι κατα την γνωμη μου ειναι αναγκη η αυτονομη αποβιβαση απο το επανω γκαραζ με ραμπα/καταπελτη κατι σε στυλ Ιονιαν Σταρ και αυτο γιατι ο εκπληκτικος ογκος οχηματων καθυστερει υπερβολικα σε μέρες κίνησης. Και αυτες οι μέρες ειναι ολο και περισσοτερες ανα τον χρόνο...
Captain_Nionios Posted August 27, 2007 Posted August 27, 2007 Δυστυχως φιλε proud καταντησαμε... να εχουμε τοσα βαπορια και να συγκρινουμε ποιο ειναι πιο ασχημο απο το αλλο.Το (θελω να λεγομαι )Επτανησος ειναι ενα απολυτα συμμετρικο...κουτι οσο για το Σολωμο ειναι αστα να πανε Χαραλαμπη.Εμφανισιακα μιλαω παντα.Οχι το τι αξιζουν σα βαπορια...
proud_ionian Posted September 9, 2007 Author Posted September 9, 2007 μετα απο το μπανιο στα λουτρα κυλληνης, καμαρωσαμε τον Denis Saumons.
kerkini Posted April 18, 2008 Posted April 18, 2008 Γνωρίζει κανείς γιατί ήταν σήμερα στο κεντρικό λιμάνι του ΠΕιραιά;
proud_ionian Posted April 18, 2008 Author Posted April 18, 2008 (edited) ηταν για δεξαμενισμο στο περαμα. (βλ δελτιο περαματος και σχετικη φωτο στο gallery;)) Edited April 18, 2008 by proud_ionian
kerkini Posted April 18, 2008 Posted April 18, 2008 ηταν για δεξαμενισμο στο περαμα. (βλ δελτιο περαματος και σχετικη φωτο στο gallery;)) Αχά! Γιατί είδα πλωριό καταπέλτη σε κόκκινο καράβι και ξαφνιάστηκα! Ευχαριστώ για την απάντηση!
foxman Posted April 18, 2008 Posted April 18, 2008 Μπορεί να θεωηθεί άσχημο πλοίο αν το δεις από πλώρη μεριά, αλλά εμένα μου φαίνεται ότι από πρύμη μοιάζει πολύ στα SUPERFAST...
Earl Granville Posted April 18, 2008 Posted April 18, 2008 Δεν είναι το μόνο κόκκινο πλοίο με πλωριό καταπέλτη αλλά είναι και το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π του κ.Παναγιωτάκη. Μπορεί σαν πλοίο να μην δράτει δάφνες ομορφιάς (ίσως θα μπορούσε να έχει κάνει πιο εκτεταμενη μετασκευή με αλλαγή πλώρης όπως το IONIAN STAR) αλλά πρόκειται για πολύ καλό πλοίο το οποίο μαζί με το IONIAN STAR είναι ιδανικό για τις απατήσεις της Ζακύνθου και πολύ αποδοτικό
Panagia Ekatontapiliani Posted April 19, 2008 Posted April 19, 2008 Το πλοιο ηρθε στο λιμανι του Πειραια μετα το δεξεμανισμο του στο Περαμα, και εδεσε στο ντοκ 3 (εκει που ηταν το Νταλιανα), για να παρει πετρελαια. Και αναχωρησε απο το Πειραια γυρω στις 18:20 για τη Κυλληνη ή Ζακυνθο
proud_ionian Posted January 27, 2009 Author Posted January 27, 2009 ωραια θα περασαν οι ανθρωποι. για να γινει και θεμα στην εφημεριδα, θα κοπανισαν καλα. Ο καπετάνιος αναγκάστηκε να αλλάξει πορεία μέχρι να πέσουν οι άνεμοι.την ιδια μερα λιγα μιλια πιο μακρυα, αλλοι επιβατες ηρθαν κοντα στο διονυσιο σολωμο.
elmech Posted March 8, 2009 Posted March 8, 2009 Μήπως γνωρίζει κάποιος που βρίσκεται αυτή τη στιγμή το καράβι.Εκτελεί δρομολόγια ή έχει πάει για συντήρηση?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now