Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Νέος ηλεκτρονικός πλειστηριασμός για το πλοίο στις 3 Ιουλίου με τιμή πρώτης προσφοράς 750.000 ευρώ(ίδια τιμή) και επισπεύδων την ''ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ ΔΟΥΚΑΣ & ΣΙΑ ΕΕ'' 

  • Replies 541
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Υπάρχει ένας ενδιαφερόμενος για το πρώτες.για να δούμε στον πληστειριασμο βεβαια

  • 1 month later...
  • 6 months later...
  • 2 weeks later...
Posted

Κοίτα να σου πω....

Αν επρόκειτο για πλοίο..... προηγμένης ναυπηγικής σχολής (αγγλο-σκανδιναβο-γαλλο-βελγο-γερμανικής) και γενικότερα οιασδήποτε αλλοδαπής, με κράνος πυροσβέστη ή και δασοφύλακα, σίγουρα θα είχαν καταναλωθεί πολλά τέρμινα πληκτρολόγησης (και δακρύων) για διάσωση του ως πλωτό μουσείο. Τώρα που το έρμο ατύχησε να είναι Ελληνική ναυπήγηση (με Έλληνες ναυπηγούς, σε Ελληνικό ναυπηγείο, από Ελληνικά χέρια μαστόρων και αρχιμαστόρων, στο Πέραμα της χρυσής δεκαετίας), και δυστύχησε να έχει ταξιδέψει μόνο σε Ελληνικές θάλασσες με το ίδιο Ελληνικό όνομα και Ελληνικό νηολόγιο επί πενηνταετία, πολύ μα πάρα πολύ χλωμά τα βλέπω τα πράγματα, unfortunately (δια το ξενομανές !!!).

Posted

Αναμένουν την τελική  απόφαση σύντομα για το πιο πρόσφατο αίτημα της εξυγίανσης λόγω χρεών ( αίτημα πτώχευσης )  . Στις δηλώσεις και του 2026 αν δεν κάνω λάθος απουσιάζει πλήρως η ΑΝΕΣ . 

Posted

Το πιο πιθανό είναι να το ναυλώσει κανείς.Οσο είχα μάθει είχαν πέσει κάποια λεφτά στο τελευταίο δεξαμενισμο.

Με τη Seajets ξέμπλεξε?Γιατι απο οτι είχα ακούσει υπήρχαν κάποια θεματα ακομη.

On 3/12/2024 at 10:09 AM, fund.st said:

Καινούργια κατάσχεση και καινούργιος πλειστηριασμός του πλοίου. 
 

Αυτή τη φορά την φορά απο την Sea Jets, με ποσό κατασχέσεως 105.580€ και πρώτη προσφορά στις 750,000€ 

Posted

Χρωστάνε παντού από δημόσιο σε ταμεία έως λιμενικά πολλά εκατομμύρια και σε κάθε λογής εταιρία … είχε αναλυτική λίστα  που χρωστάνε στην αίτηση που έχουν  κάνει 

Θα προσπαθήσω να βρω το αίτημα της εταιρίας που περιγράφει αναλυτικά ποια χρέη έχει και τι αιτείται 

Θα προσπαθήσω να βρω το αίτημα της εταιρίας που περιγράφει αναλυτικά ποια χρέη έχει και τι αιτείται 

 

Το βρήκα 

 

Ανεστάλη ο προγραμματισμένος για τη 15η Ιανουαρίου 2025 πλειστηριασμός του πλοίου ΣΥΜΗ ΙΙ εξαιτίας αιτήσεως που έχει υποβάλει η εταιρεία ΑΝΕΣ Α.Ε ενώπιον του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Πειραιώς για την υπαγωγή της στις διατάξεις του νόμου περί εξυγίανσης επιχειρήσεων, η οποία εκδικάστηκε τη 10η Δεκεμβρίου 2024.

Η ΑΝΕΣ Α.Ε., μία ιστορική ναυτιλιακή εταιρεία που δραστηριοποιείται από το 1979, βρίσκεται σε διαδικασία εξυγίανσης, σύμφωνα με τις προβλέψεις του νόμου 4738/2020.
Η εταιρεία υπέβαλε αίτηση επικύρωσης συμφωνίας εξυγίανσης, με στόχο την αναδιάρθρωση των οφειλών της, τη διατήρηση της επιχειρηματικής της λειτουργίας και τη διασφάλιση θέσεων εργασίας.
Η διαδικασία εξυγίανσης, όπως προβλέπεται από τον νόμο, παρέχει τη δυνατότητα αναδιάρθρωσης των υποχρεώσεων προς όλους τους πιστωτές, συμπεριλαμβανομένων του Δημοσίου, των κοινωνικοασφαλιστικών φορέων και των ιδιωτών.
Η ΑΝΕΣ Α.Ε. κατάφερε να εξασφαλίσει τη συναίνεση πιστωτών που εκπροσωπούν το 87,3% των απαιτήσεων, υπερβαίνοντας το ελάχιστο ποσοστό που απαιτεί ο νόμος για την επικύρωση.
Η εταιρεία έχει συνολικές υποχρεώσεις ύψους 13,8 εκατ. ευρώ, με σημαντικό μερίδιο αυτών να αφορά το Δημόσιο (5,9 εκατ. ευρώ) και προμηθευτές (3,9 εκατ. ευρώ).
Η συμφωνία προβλέπει απομείωση μέρους των οφειλών (έως και 65%) και επιμήκυνση της εξόφλησης για 20 χρόνια, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα τη βιωσιμότητα της εταιρείας.
Η αναδιάρθρωση βασίζεται σε ένα ρεαλιστικό επιχειρηματικό πλάνο, με προβλεπόμενη αύξηση των εσόδων της εταιρείας από 7 εκατ. ευρώ το 2024 σε πάνω από 10 εκατ. ευρώ το 2033.
Η ΑΝΕΣ Α.Ε. σκοπεύει να διατηρήσει τη θέση της στην ελληνική ακτοπλοΐα, ενισχύοντας τις γραμμές στις Σποράδες και τη Ρόδο-Σύμη.
Με ιδιόκτητο στόλο και έμπειρο προσωπικό, στοχεύει να αξιοποιήσει την αυξανόμενη τουριστική κίνηση και τις ιδιωτικοποιήσεις στους λιμένες. Η ναυτιλία παραμένει ένας από τους σημαντικότερους τομείς της ελληνικής οικονομίας. Η διάσωση της ΑΝΕΣ Α.Ε. θα διασφαλίσει τη συνέχιση της συνεισφοράς της στην απασχόληση, την τουριστική ανάπτυξη και τα δημόσια έσοδα. Η επιτυχία του σχεδίου εξυγίανσης μπορεί να αποτελέσει υπόδειγμα για παρόμοιες περιπτώσεις.
Η απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Πειραιά αναμένεται να κρίνει το μέλλον της ΑΝΕΣ Α.Ε., η οποία φιλοδοξεί να επανέλθει δυναμικά στον ναυτιλιακό χάρτη, προσφέροντας υπηρεσίες υψηλής ποιότητας στους επιβάτες και συμβάλλοντας στην εθνική οικονομία.

Πηγή https://www.dimokratiki.gr/04-01-2025/anestali-o-plistiriasmos-tou-pliou-symi-ii/

Σημειωτέον ότι το πλοίο “Πρωτεύς” της Anes, έχει επίσης βρεθεί στο “στόχαστρο” των πλειστηριασμών, αλλά σε όλες τις περιπτώσεις που βρέθηκε στην πλατφόρμα, η διαδικασία τέθηκε σε αναστολή.



 Πηγή:www.dimokratiki.gr
  • 1 month later...
Posted

Ταμάμ για τη 2η ενδοκυκλαδική γραμμή. Να δούμε τι θα γίνει εν τέλει...

Posted

Με τα 10 μιλακια που ζοριζόταν να βγάλει στα τελευταία δοκιμαστικά δεν νομίζω... 

Posted
1 hour ago, giordim said:

Ταμάμ για τη 2η ενδοκυκλαδική γραμμή. Να δούμε τι θα γίνει εν τέλει...

Κανένας δεν θα το πάρει απ ότι φαίνεται. Γιατι δεν είναι μόνο η τιμή του πληστηριασμου. Πιστεύω ότι αν το πάρει κάποιος θα πρέπει να γίνει μια ανακαινιση τόσο στο εσωτερικό του όσο και μηχανολογικα (πχ να κάνει μια πλαστικοποίηση κλπ κλπ). Πράγμα που χρειάζεται πολύ κέρδος. 

Posted (edited)

Ένα καλό σέρβις μηχανολογικά και είναι έτοιμο να προσφέρει υπηρεσίες σε μια γραμμή που είναι ορφανή, όπως η 2η ενδοκυκλαδική. Καλό ταξίδεμα έχει, ας δώσει και το κράτος ένα καλό μίσθωμα!

Edited by giordim
Posted
1 hour ago, giordim said:

Ένα καλό σέρβις μηχανολογικά και είναι έτοιμο... Καλό ταξίδεμα έχει,...

Το πλοίο 2-3 χειμώνες που ήρθε Σαμοθράκη, δεν παρουσίασε κανένα πρόβλημα, καλοτάξιδο ήταν, αλλά... Ήθελε έναν πολύ καλό εκσυγχρονισμό... Και να μην ξέρεις ότι είναι της δεκαετίας του 60-70, το καταλαβαίνεις άμεσα... Οι σκάλες είναι όρθιες, πολύ δύσκολο ή και ακατόρθωτο να ανέβουν ηλικιωμένοι και ΑΜΕΑ, γονείς με καρότσια καθώς και η μεταφορά ασθενών... Για να μην αναφέρω τις μυρωδιές από πετρέλαιο στο κατάστρωμα και την πεπαλαιωμένη εσωτερική εικόνα. Αυτά αλήθεια γιατί δεν λαμβάνονται υπόψη από το κράτος...;;; Απορώ πως το προτιμούν επιβάτες όταν υπάρχει εναλλακτική. Εμείς το προτιμούσαμε αναγκαστικά και λέγαμε και ευχαριστώ που ήρθε να μας εξυπηρετήσει.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...