Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Έφερε δύο μπαριζες της Aegean από τη Σιγκαπούρη, πρόκειται για το Kohyli (IMO No 9823651) και για το Asterias (IMO No 9823649). Οι φωτογραφίες είναι από το πλοηγό κ. Καλκατζακο. 

FB_IMG_1551526160575.jpg

FB_IMG_1551526173854.jpg

  • Replies 367
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 year later...
Posted
1 hour ago, Nick the Greek said:

 Πρώην British Nimbus.

Ας το δούμε εδώ με το παλιό του όνομα (σε μια όχι και τόσο καλή φωτό),σε κατάπλου του στο εμπορικό λιμάνι του Marsaxlokk πριν μερικά χρόνια.

Posted

Σήμερα ο σέφ έχει ένα bulk carrier των 50,806dwt που βλέπουμε να φορτώνει στις εγκαταστάσεις του Τιτάνα, στην Ελευσίνα. Πρόκειται για το πλοιοκτησίας Kawasaki Kisen Kaisha, Orange Island (IMO 9401958). Δεν έχει αλλάξει όνομα από το 2010 που χτίστηκε στο Oshima Shipbuilding (10529) πάνω σε ένα δημοφιλές σχέδιο που πάει μαζί με μηχανή Mitsui.

  • 1 year later...
Posted
On 6/4/2007 at 1:03 AM, Nick the Greek said:

Το διασημο λογω τρομοκρατικης ενεργειας, Καραπιπερης VI, ειναι πια στα ναυπηγεια του Σαββα οπου και θα παθει οτι επαθε το Εξπρες Ολυμπια:(. Στη ντανα που βρισκοταν το Παναγια Αγιασσου, μετακομισε το επι χρονια φουνταρισμενο στη ραδα της Ελευσινας, ρωσικο ναυαγοσωστικο ρυμουλκο, Chameleon.

Χρόνια μετά αναρωτιέμαι τι έγινε τελικά με αυτό. Το ανέβασε ενας στο facebook και μου το θυμισε. Πότε έφυγε?Το αστείο ειναι οτι στο equasis...το δειχνει active

  • 8 months later...
Posted

Ξεκίνησαν οι διαδικασίες για την απομάκρυνση του ναυαγίου “SLOPS” από τον κόλπο της Ελευσίνας

Quote

Με την διενέργεια αυτοψίας ξεκίνησαν οι διαδικασίες για την απομάκρυνση του ναυαγίου “SLOPS”, που βρίσκεται εγκαταλελειμμένο στον όρμο της Βλύχας από το 2007 και αποτελεί σοβαρή απειλή ρύπανσης για τον θαλάσσιο χώρο του Λιμένα Ελευσίνας.

Η αυτοψία στο “SLOPS” πραγματοποιήθηκε από τον Διευθυντή της Διεύθυνσης Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος Πλοίαρχο Λ.Σ. Γεώργιο Μαραγκό και τον Αντιπλοίαρχο Λ.Σ. Γεώργιο Καλογεράκη με την συμμετοχή εκπροσώπου του Κεντρικού Λιμεναρχείου Ελευσίνας, παρουσία του Διευθύνοντος Συμβούλου του Οργανισμού Λιμένος Ελευσίνας (Ο.Λ.Ε.) ΑΕ κ. Απόστολου Καμαρινάκη και στελεχών του Οργανισμού, την Παρασκευή, 22 Ιουλίου 2022.

Διαπιστώθηκε ότι το ημιβυθισμένο με υπολείμματα πετρελαιοειδούς λάσπης κατάλοιπο “SLOPS” αποτελεί “επαπειλούμενη ρύπανση” και τοποθετήθηκε αντιρρυπαντικό φράγμα με τις προβλεπόμενες άγκυρες σε απόσταση 10 μέτρων περιμετρικά του κύτους, ώστε να διασφαλίζεται η άμεση παγίδευση τυχόν οποιασδήποτε διαρροής.

Οι ενέργειες για την απομάκρυνση του ναυαγίου έχουν τον χαρακτήρα του επείγοντος και διεξάγονται με σχετική απόφαση του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Γιάννη Πλακιωτάκη, αποδεικνύοντας έμπρακτα την ευαισθησία του ΥΝΑΝΠ σε θέματα προστασίας θαλάσσιου περιβάλλοντος.

Οι διαδικασίες υλοποιούνται στο πλαίσιο του Μνημονίου Συνεργασίας που συνυπέγραψαν τον περασμένο Μάιο ο Ο.Λ.Ε. ΑΕ και το Πράσινο Ταμείο σε θέματα προστασίας θαλάσσιου περιβάλλοντος, προκειμένου να αξιοποιηθούν άμεσα διαθέσιμοι πόροι του προγράμματος “Γαλάζιο Ταμείο” για την απομάκρυνση των ναυαγίων από τον κόλπο της Ελευσίνας. Ειδικά για το μείζον θέμα της απομάκρυνσης του “SLOPS” προηγήθηκε ευρεία σύσκεψη- διαβούλευση με πρωτοβουλία του Ο.Λ.Ε. ΑΕ, στην οποία εκλήθησαν και συμμετείχαν αρμόδιοι θεσμικοί φορείς και υπηρεσιακοί παράγοντες, εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης και περιβαλλοντικών οργανώσεων της Ελευσίνας, ώστε να εξευρεθεί μία κοινά αποδεκτή λύση για την ασφαλή και περιβαλλοντικά ορθή διαχείριση του κατάλοιπου.

Το δεξαμενόπλοιο “SLOPS” (Ν.Π. 101781) λειτουργούσε από το 1994 έως και το 2000 ως πλωτός διαχωριστήρας για τη τελική διαχείριση των πετρελαιοειδών αποβλήτων από τα πλοία, υπό την διαχείριση εταιρείας παροχής λιμενικών υπηρεσιών διαχείρισης πετρελαιοειδών αποβλήτων.

Τον Ιούνιο του 2000 κάηκε ολοσχερώς στην Κυνόσουρα Σαλαμίνας, όπου ήταν αγκυροβολημένο. Παρέμεινε εκεί μέχρι το Μάρτιο του 2007, όποτε και οδηγήθηκε ρυμουλκούμενο προς διάλυση στο ναυπηγείο-διαλυτήριο «Αφοί Σάββα» στη περιοχή Βλύχα της Ελευσίνας, όπου παραμένει μέχρι σήμερα. Τον Νοέμβριο του 2008 ξέσπασε και δεύτερη πυρκαγιά σε ό,τι είχε πλέον απομείνει από το «SLOPS», με αποτέλεσμα να απαγορευτεί η συνέχιση των εργασιών διάλυσης του. Στα απομεινάρια του σκάφους ξέσπασε και ακόμα μια φωτιά, τον Νοέμβριο του 2011, ενώ το 2014 ανακλήθηκε η άδεια λειτουργίας του ναυπηγείου- διαλυτηρίου.

 

  • 1 year later...
  • 2 months later...
Posted

Το ρορό Trans Carrier (IMO 9007879) στην Ελευσίνα αυτήν την εβδομάδα, έχει ρίξει καταπέλτη και έχει δέσει ορθόπλωρο στο δυτικό κομμάτι της προβλήτας.

  • 1 month later...
Posted

Δεν ξέρω αν ειναι το σωστό θέμα να μπεί ,αλλα απο τη στιγμή που υπάγεται στο Κ.Λ. Ελευσίνας 😛 το βάζω εδώ.

Ρεβυθούσα απο ψηλά λοιπόν

 

  • 4 weeks later...
Posted

Από τις 12 Ιανουαρίου βρίσκεται το εικονιζόμενο πλοίο στην Ελευσίνα, υποθέτω υπό καθεστώς απαγόρευσης απόπλου από το ΚΛΕ. Προφανώς είναι ζωάδικο, προφανώς έχει υποστεί τεράστια μετασκευή έχοντας ναυπηγηθεί σαν πλοίο γενικού φορτίου. Παίρνοντας τα πράγματα από την αρχή, έχει χτιστεί το 1970 το Trondheim της Νορβηγίας από το ναυπηγείο Orens Mekaniske Verksted(49) με μία μηχανή Blackstone και με όνομα Justo. Αυτό το όνομα το κράτησε για 32 χρόνια, μέχρι το 2002 οπότε και έγινε Mara για άλλα 14 χρόνια. Το 2016 και ήδη σε ηλικία 46 ετών τρώει τη μετασκευή που βλέπετε στις οθόνες σας και γίνεται ζωάδικο με το όνομα Janay. Πρίν λίγους μήνες, τον Οκτώβριο του 2023 παίρνει το όνομα Diana και φτάνει στην Ελευσίνα, υποθέτω για να φορτώσει ή να εκφορτώσει. Ομολογώ δεν έχω ξαναδεί ζωάδικο που να έχει έρθει στην Ελλάδα για φορτίο. Στις 31 Ιανουαρίου έφαγε και την απαγόρευση απόπλου η οποία το κρατάει στην Ελευσίνα.

  • 3 weeks later...
Posted (edited)
16 hours ago, olympia palace said:

Το οποίο βρίσκεται πλεόν παροπλισμένο στην ντάνα της Ελευσίνας δίπλα από το MAJESTY OF THE OCEANS.

Άσχετη ερώτηση, Καλημέρα κατ αρχήν, τι περιμένουν αυτά τα πλοία εκεί ? το MAJESTY ας πούμε θα ξανακάνει κρουαζιέρα ? οι τιμές σκράπ είναι καλές, το μόνο που σκέφτομαι είναι χρέη.

Edited by polmyt
μεταφορα ποστ
  • 3 months later...
  • 4 weeks later...
Posted
2 hours ago, hayabusagr said:

αν ήταν έτσι απλό το να γλυτώσει βάρη και υποχρεώσεις ένα πλοίο δεν θα ήταν γεμάτες οι ντάνες στην Ελευσίνα ;)

 

Κάποτε ήταν γεμάτες οι ντάνες στην Ελευσίνα

  • 2 months later...
Posted (edited)

Συνεχίζεται το έργο για την απομάκρυνση των ναυαγίων από τον κόλπο της Ελευσίνας – Υπό απομάκρυνση άλλα δύο επικίνδυνα-επιβλαβή πλοία

Quote

Συνεχίζεται με εντατικό ρυθμό το έργο του Οργανισμού Λιμένος Ελευσίνας (Ο.Λ.Ε.) ΑΕ για την απομάκρυνση των επικίνδυνων πλοίων και ναυαγίων, που αποτελούν σοβαρή απειλή για το θαλάσσιο περιβάλλον του κόλπου της Ελευσίνας.

Συγκεκριμένα, ολοκληρώνονται οι διαδικασίες για την απομάκρυνση ακόμη δύο επιβλαβών πλοίων από την θαλάσσια ζώνη Λιμένος Ελευσίνας, τις προσεχείς ημέρες.

Πρόκειται για το Δ/Ξ «ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ» (Ν.Π.11260) και το Φ/Γ «ΕΛΕΝΗ Κ» (Ν.Π.11116 ), τα οποία ελλιμενίστηκαν το 2013 και το 2018, αντίστοιχα, στον όρμο της Βλύχας στην Ελευσίνα και στην συνέχεια εγκαταλείφθηκαν. Με ομόφωνη απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Ο.Λ.Ε. Α Ε κατακυρώθηκαν οι δύο ανάδοχες εταιρείες, οι οποίες θα απομακρύνουν τα δύο πλοία, ύστερα από τον ανοικτό Πλειοδοτικό Διαγωνισμό, που διενεργήθηκε στις 27 Αυγούστου 2024. Για τα υπόλοιπα 14 πλοία, από το σύνολο των 16, του εν λόγω διαγωνισμού, προγραμματίζεται να διεξαχθεί επαναληπτικός πλειοδοτικός διαγωνισμός.

Απολογιστικά, την τελευταία 4ετία ο Ο.Λ.Ε. ΑΕ έχει προβεί στην απομάκρυνση 20 ναυαγίων -επιβλαβών πλοίων, ενώ κατά το ίδιο χρονικό διάστημα διενεργήθηκαν 16 πλειοδοτικοί και μειοδοτικοί διαγωνισμοί, οι οποίοι στην πλειοψηφία τους απέβησαν άγονοι. Σήμερα στην περιοχή αρμοδιότητας Ο.Λ.Ε. ΑΕ παραμένουν, συνολικά, 36 επικίνδυνα πλοία και ναυάγια και γίνονται συνεχώς προσπάθειες για την απομάκρυνση τους. Το μειωμένο ενδιαφέρον συμμετοχής στους εν λόγω διαγωνισμούς αποτελεί αντικείμενο προβληματισμού και διερεύνησης από τον Οργανισμό προκειμένου να υποβάλλει τις προτάσεις του στα αρμόδια υπουργεία, συμβάλλοντας στο έργο για τον εκσυγχρονισμό και την βελτίωση της ισχύουσας νομοθεσίας περί απομάκρυνσης ναυαγίων.

Επίσης, πρόοδος σημειώνεται στο χρόνιο πρόβλημα της απομάκρυνσης του Μ/Τ “SLOPS”, καθώς ολοκληρώθηκε, με δαπάνη Ο.Λ.Ε. ΑΕ, η απαιτούμενη Τεχνική Μελέτη για την πλήρη απορρύπανση του ναυαγίου και την εν συνεχεία απομάκρυνση του από τον Όρμο της Βλύχας, όπου βρίσκεται εγκαταλελειμμένο από το 2007. Για την υλοποίηση του εγχειρήματος, έχει ζητηθεί, με την συνδρομή του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, χρηματοδότηση από διαθέσιμους πόρους του Πράσινου Ταμείου, στο πλαίσιο του Μνημονίου Συνεργασίας που υπέγραψαν Ο.Λ.Ε. ΑΕ- Πράσινο Ταμείο.

 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
  • 1 month later...
Posted

Απομακρύνθηκε επικίνδυνο δεξαμενόπλοιο από τον κόλπο της Ελευσίνας

Quote

Απομακρύνθηκε οριστικά από τον κόλπο της Ελευσίνας το επικίνδυνο Δ/Ξ «ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ» (ΙΜΟ 7414286), μετά τον ανοικτό πλειοδοτικό διαγωνισμό, που διενήργησε ο Οργανισμός Λιμένος Ελευσίνας (Ο.Λ.Ε.) ΑΕ, στις 27 Αυγούστου 2024.

Το πλοίο οδηγήθηκε ρυμουλκούμενο, άνευ πληρώματος, στην Τουρκία προς ανακύκλωση (σκραπ). Ήταν ελλιμενισμένο από το 2013 στον όρμο της Βλύχας, όπου στην συνέχεια εγκαταλείφθηκε από τον πλοιοκτήτη του, με αποτέλεσμα να χαρακτηριστεί επικίνδυνο-επιβλαβές το έτος 2021.

Επίσης, τις προσεχείς ημέρες αναμένεται να απομακρυνθεί από τον όρμο της Βλύχας και το επικίνδυνο Φ/Γ «ΕΛΕΝΗ Κ» (Ν.Π.11116).

Οι προσπάθειες του Ο.Λ.Ε. ΑΕ συνεχίζονται αδιαλείπτως ώστε να απομακρυνθούν εκτός λιμένος Ελευσίνας και τα υπόλοιπα, συνολικά, 36 επικίνδυνα ναυπηγήματα, που παραμένουν στην περιοχή.

Με στόχο την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος και την διασφάλιση της ακώλυτης ναυσιπλοΐας, η σημερινή Διοίκηση του Ο.Λ.Ε. ΑΕ, τα τελευταία τέσσερα χρόνια, κατάφερε να απαλλάξει τον κόλπο της Ελευσίνας από 20 επιβλαβή ναυπηγήματα, έχοντας διενεργήσει έως σήμερα:

  • 13 Ανοικτούς Πλειοδοτικούς Διαγωνισμούς,
  • 7 Επαναληπτικούς Πλειοδοτικούς,
  • 9 Μειοδοτικούς Διαγωνισμούς και
  • 3 Επαναληπτικούς Μειοδοτικούς.

Κατά το έτος 2024 πραγματοποιήθηκαν ένας Ανοικτός Πλειοδοτικός Διαγωνισμός για την απομάκρυνση 16 ναυαγίων και επικίνδυνων πλοίων και ένας Ανοικτός Μειοδοτικός για άλλα 15 επιβλαβή πλοία και ναυάγια, στον οποίο δεν υπήρξε συμμετοχή.

Σήμερα σε εξέλιξη είναι επαναληπτικός ανοιχτός πλειοδοτικός διαγωνισμός για την απομάκρυνση άλλων εννέα (9) επικίνδυνων πλοίων και ναυαγίων από την θαλάσσια ζώνη Ο.Λ.Ε. ΑΕ, που είχε κηρυχθεί άγονος.

 

  • 3 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...