NHSOS XIOS Posted April 12, 2011 Posted April 12, 2011 Το υπουργειο εβγαλε εκτακτα δρομολογια 4.Δρομολόγηση –χωρίς επιδότηση- ταχύπλοου πλοίου, για τους καλοκαιρινούς μήνες, που θα συνδέει τα νησιά Σάμο – Χίο – Λέσβο – Λήμνο με Βόρεια Ελλάδα, συμπληρωματική των επιδοτούμενων δρομολογίων. Συμφωνα με το χτεσινο πρωτοσελιδο της ΑΛΗΘΕΙΑΣ η ΝΕΛ εχει καταθεσει προταση για το ΚΕΝΤΕΡΗΣ αλλα υποπτευομαι οτι εννοουν καποιο απο τα μικρα και οχι τον original.
thanosp Posted April 12, 2011 Posted April 12, 2011 Απο πλευράς shipfriend ελπίζω να γίνει πραγματικότητα και να έρθει προς Καβάλα μεριά. Θα πίξει το μάτι μας στα ΝΕΛ-όπλοια αυτό το καλοκαίρι.
NHSOS XIOS Posted April 13, 2011 Posted April 13, 2011 Την Κυριακη ερχεται ο βαπορας που θα αναβαθμισει την γραμμη (αντε περαστικα μας παλι )
ΝΗΡΕΑΣ Posted April 14, 2011 Posted April 14, 2011 Οι Σαμιώτες πιστοί στην παράδοση ζητούν πλοίο για απευθείας σύνδεση με τη Θεσσαλονίκη και μάλιστα να γίνει άμεσα. Προσοχή: δεν ζητούν καλύτερα πλοία ή πυκνότερα δρομολόγια, αλλά ζητούν πλοίο για Σάμο-Θεσ/νίκη χωρίς άλλα ενδιάμεσα νησιά. Προφανώς, θα θεωρούν λογικό να ζητήσουν και τα άλλα νησιά της Περιφέρειας το αντίστοιχο.
Earl Granville Posted April 14, 2011 Posted April 14, 2011 Είχαν καλομάθει την εποχή που η ΔΑΝΕ έστελνε το ΠΑΤΜΟΣ για Κω Ρόδο κι από εκεί Κω-Σάμο-Θεσ/νικη.Τα περασμένα μεγαλεία θυμήθηκαν αλλά οι απαιτήσεις πλέον είναι παράλογες.
NHSOS XIOS Posted April 15, 2011 Posted April 15, 2011 ΝΕΛΑΡΑ στην αγονη bis 15/4/2011 06:40:00Δρομολόγια Ε/Γ-Ο/Γ ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ και Ε/Γ-Ο/Γ ΠΗΝΕΛΟΠΗ Σας ενημερώνουμε ότι από την Κυριακή 17/04/2011 και για όλη την διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου, οι ακτοπλοϊκές γραμμές Καβάλα-Λήμνος-Μυτιλήνη-Χίος-Βαθύ Καβάλα-Λήμνος-Μυτιλήνη-Χίος-Καρλόβασι-Αγ. Κήρυκος Θεσσαλονίκη-Λήμνος-Μυτιλήνη-Χίος-Βαθύ θα εξυπηρετούνται από το πλοίο της εταιρείας μας Ε/Γ-Ο/Γ ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ, με αναχώρηση από Θεσσαλονίκη κάθε Δευτέρα στις 19:00 και από Καβάλα κάθε Τετάρτη και Παρασκευή στις 21:00. Επιπλέον, για το διάστημα 15/04/2011 - 29/04/2011 το πλοίο της εταιρείας μας Ε/Γ-Ο/Γ ΠΗΝΕΛΟΠΗ θα εκτελέσει τα εξής δρομολόγια: Σάββατο 16/4: Αναχώρηση από Καβάλα στις 04:00 προς Λήμνο-Μυτιλήνη-Χίο-Βαθύ Μ. Πέμπτη 21/4: Αναχώρηση από Θεσσαλονίκη στις 18:00 προς Λήμνο-Μυτιλήνη-Χίο-Βαθύ Τρίτη Πάσχα 26/4: Αναχώρηση από Καβάλα στις 16:00 προς Λήμνο-Μυτιλήνη-Χίο-Βαθύ Πέμπτη 28/4: Αναχώρηση από Θεσσαλονίκη στις 20:00 προς Λήμνο-Μυτιλήνη-Χίο-Βαθύ Γραφείο Τύπου NEL Lines
Panagia Ekatontapiliani Posted April 19, 2011 Posted April 19, 2011 Αναχώρηση Ε/Γ-Ο/Γ AQUA MARIA Σας ενημερώνουμε ότι σήμερα 19/04/2011 το πλοίο της εταιρείας μας Ε/Γ-Ο/Γ AQUA MARIA θα αναχωρήσει από Καβάλα στις 14:30 αντί 13:30, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούν στις περιοχές πλόων του καθώς και της αυξημένης κίνησης στο λιμένα Καβάλας.ΤΡΙΤΗ 19/4: ΚΑΒΑΛΑ (αν 14:30) - ΛΗΜΝΟΣ (αφ 19:10 αν 20:30) - Αγ. ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ (αφ 21:50 αν 22:10) ΤΕΤΑΡΤΗ 20/4: ΛΑΥΡΙΟ (αφ 06:05)
NHSOS XIOS Posted May 12, 2011 Posted May 12, 2011 Συμφωνα με το χτεσινο πρωτοσελιδο της ΑΛΗΘΕΙΑΣ η ΝΕΛ εχει καταθεσει προταση για το ΚΕΝΤΕΡΗΣ αλλα υποπτευομαι οτι εννοουν καποιο απο τα μικρα και οχι τον original. Ποιος Κεντερακος περισσευει ρε παιδια γιατι ο μεγαλος διαφημιζεται για Αδριατικη οπως εχουμε δει.Εκτος αν ερθει σε μας ο μεγαλος και στειλουν Ιταλια κανα μικρο Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου υπέβαλε στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών αίτημα για ενίσχυση της γραμμής Καβάλας - Λήμνου - Μυτιλήνης -Χίου τρεις φορές την εβδομάδα από τις 15 Ιουλίου μέχρι τις 30 Αυγούστου με το πλοίο «Αίολος Κεντέρης». Ο Γενικός Γραμματέας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής εξέφρασε την ικανοποίησή του από αυτή την εξέλιξη, ωστόσο ζήτησε από την Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου να καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να συμπεριληφθεί και η Σάμος στο συγκεκριμένο δρομολόγιο. http://www.chiospress.gr
NHSOS XIOS Posted May 19, 2011 Posted May 19, 2011 Αν καταλαβαινω καλα απο το σημερινο σχολιο του ΕΜΠΡΟΣ,ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ ΙΙ θα ειναι μαλλον αυτος που θα αναλαβει την αγονη του Β.Αιγαιου που οι Σαμιωτες διαμαρτυρονται γιατι δεν βαζουν στο δρομολογιο και το νησι τους. Τωρα τι χρειαζεται ενα ταχυπλοο με επιδοτηση σε μια γραμμη που εχει τουλαχιστον αλλα 2 επιδοτουμενα ferries σας αφηνω να το φανταστειτε
Panagia Ekatontapiliani Posted May 19, 2011 Posted May 19, 2011 (edited) Ποια είναι τα δυο Ε/Γ-Ο/Γ πλοία που είναι στην ιδια γραμμή?? Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι αυτά τα δρομολόγια του ταχυπλόου θα είναι επιδοτούμενα?? Edited May 19, 2011 by Panagia Ekatontapiliani
thanosp Posted May 19, 2011 Posted May 19, 2011 Χωρητικότητα NHSE! Δεν ξέρω αν θα μπει η Πηνελόπη μαζί με τον Ταξιάρχη αλλά πολύ σύντομα θα παρουσιαστεί πρόβλημα με τον Ταξιάρχη στη γραμμή επειδή είναι πολύ λίγος απο άποψη αριθμού επιβατών. Έχω ξαναπεί, πέρυσι η αυτού μεγαλειώτης Θεόφιλος είχε πρόβλημα τις μέρες αιχμής φαντάσου τι θα γίνει με τον Ταξιάρχη τις πιο ήσυχες καλοκαιρινές ημέρες. Το καλοκαίρι έχει πολύ χρήμα η γραμμή και προσπαθούν να αυξήσουν τη χωρητικότητα όσο περισσότερο γίνεται!
Panagia Ekatontapiliani Posted May 19, 2011 Posted May 19, 2011 Μα και ο Θεόφιλος γύρω στα 650 άτομα πρωτόκολλο είχε για να έχει μειωμένη σύνθεση στο πλήρωμα. Αλλά ο Θεόφιλος μπορούσε να πάρει και μερικούς εκατοντάδες παραπάνω ενώ ο Ταξιάρχης δεν έχει αυτή τη δυνατότητα!!!!
thanosp Posted May 19, 2011 Posted May 19, 2011 Είσαι σίγουρος για αυτό το νούμερο γιατί κάτι μου λέει πως κάνεις λάθος? Τον περασμένο Αύγουστο υπήρχαν μέρες που στο κομμάτι Λήμνος - Καβάλα και μόνο έκοβε 1000 σχεδόν εισιτήρια. Το έβλεπα να φορτώνει και ο κόσμος και τα αυτοκίνιητα που περίμεναν απέξω αποκλείετε να ήταν μόνο 650.
speedrunner Posted May 19, 2011 Posted May 19, 2011 Αν καταλαβαινω καλα απο το σημερινο σχολιο του ΕΜΠΡΟΣ,ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ ΙΙ θα ειναι μαλλον αυτος που θα αναλαβει την αγονη του Β.Αιγαιου που οι Σαμιωτες διαμαρτυρονται γιατι δεν βαζουν στο δρομολογιο και το νησι τους. Τωρα τι χρειαζεται ενα ταχυπλοο με επιδοτηση σε μια γραμμη που εχει τουλαχιστον αλλα 2 επιδοτουμενα ferries σας αφηνω να το φανταστειτε Να ρωτήσω κάτι άλλο, είδατε εσείς στα θέματα του τελευταίου ΣΑΣ κατι σχετικό με αυτή την δρομολόγηση????
mytilene Posted May 20, 2011 Posted May 20, 2011 ΤΟ ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ι ΘΑ ΜΠΕΙ ΓΥΡΩ ΣΤΙΣ 15-20 ΙΟΥΛΙΟΥ ΜΕ ΤΕΛΗ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ.3 ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ.
NHSOS XIOS Posted May 20, 2011 Posted May 20, 2011 (edited) Ειναι σιγουρο οτι ειναι χωρις επιδοτηση? Απ την μια πραγματι δεν υπηρχε σαν θεμα στο προηγουμενο ΣΑΣ(ελευθερη δρομολογηση)κι απ την αλλη ασχοληθηκαν κ ασχολουνται αποκλειστικα για το συγκεκριμενο δρομολογιο ο γενικος γραμματεας και η υφυπουργος του υπουργειου τις 15 Ιουλίου ξεκινά το δρομολόγιό του το ταχύπλοο «Αίολος Κεντέρης Ι» στη γραμμή Καβάλα- Λήμνος - Μυτιλήνη - Χίος με επιστροφή. Συγκεκριμένα σήμερα υπεγράφη από την υφυπουργό Θαλασσίων Υποθέσεων Νήσων και Αλιείας, Ελπίδα Τσουρή, η απόφαση ανακοίνωσης της δρομολόγησης του πλοίου για το χρονικό διάστημα από 15 Ιουλίου έως 30 Αυγούστου 2011. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της υφυπουργού ΘΥΝΑΛ, το «Αίολος Κεντέρης Ι» θα αναχωρεί από την Καβάλα κάθε Τρίτη - Πέμπτη και Σάββατο στις 08:30 και θα φτάνει στο λιμάνι της Χίου στις 17:50, τις ίδιας ημέρας. Από το λιμάνι της Χίου θα αναχωρεί κάθε Τετάρτη - Παρασκευή και Κυριακή στις 13:00 και θα φτάνει στο λιμάνι της Καβάλας στις 22:20. http://www.era-aegean.gr Βλεποντας τα ωραρια παλι(υπολογισμενα με ταχυτητα 22μιλιων),αναρωτιεμαι γιατι δεν εβαλαν και την Σαμο στο δρομολογιο Το ταχυπλοο θα φτανει απογευμα στην Χιο και θα αναχωρει το μεσημερι της επομενης μερας,αρα υπαρχει χρονικο περιθωριο για να φτανει μεχρι Σαμο.Μηπως εχει σχεση με τα ωραρια εργασιας του πληρωματος οπως αναφερει και η Σαμιακη(το ρεπορταζ ειναι απο το 9.35 κ μετα)? Edited May 20, 2011 by NHSOS XIOS
enas chiotis Posted May 20, 2011 Author Posted May 20, 2011 Τα ωράρια είναι υπολογισμένα με ταχύτητα καπου 25 μιλια και το κομμάτι Μυτιλήνη - Χίος με παραπάνω. Αν φτάνει 17:50 στη Χίο και έχει να φεύγει την άλλη μέρα το μεσημέρι ίσως υπάρχει θέμα με τις θέσεις στο λιμάνι, αν τυχαίνει να έρχεται το Νήσος και την ίδια ώρα καποιο ro-ro (βάλτε και τον Αρμενιστή που έρχεται, και κανένα περαστικό κρουαζιερόπλοιο). Να το βάζουμε να διανυκτερεύει εκεί που δένει το Θήρα;
enas chiotis Posted May 22, 2011 Author Posted May 22, 2011 Μου αρέσει που οι Σαμιώτες τα βάζουν με την υφυπουργό που ο Κεντέρης δεν θα πιάνει Σάμο, ενώ είναι βέβαιοι πως αν ήταν υφυπουργός ο δικός τους βουλευτής το πλοίο θα έπιανε και στο νησί τους. Προσωπικά μια φορά ταξίδεψα με τον Αίολο 1, (ακόμα θυμάμαι τις 11.500 δρχ εισιτήριο που είχα πληρώσει ), και θεωρησα ότι δεν θα άντεχα ταξίδι πάνω από 6-7 ώρες (με το πλοίο βεβαια να πηγαίνει σαν ταχύπλοο). Όχι 9,5 που θα κάνει τώρα για Χίο ή 12-13 που θα ήθελε για Σάμο. Πάντως από τη στιγμή που ανέλαβε ο Ταξίαρχος μέχρι σήμερα δεν έχει ακουστεί κιχ για τη γραμμή.Ούτε βλάβες, ούτε παράπονα ούτε ανεκτέλεστα. Προφανώς διαφορά με την Πηνέλα είναι χαώδης.
Earl Granville Posted May 23, 2011 Posted May 23, 2011 Και πέραν αυτών που πολύ σωστά αναφέρει ο φίλος χιώτης υπάρχει και μια άλλη παράμετρος. Μέχρι την Χίο θα την βγάζει με μονό πλήρωμα. Αν έμπαινε προσθήκη και η Σάμος τότε το δρομολόγιο θα ξεπερνούσε τις 10 ώρες οπότε σύμφωνα με τους κανονισμούς που διέπουν την λειτουργία των ταχύπλοων θα ήθελαν διπλό πλήρωμα. Δεν νομίζω καμιά εταιρεία να έκανε την γαθοεργία να πλήρωνε διπλά πληρώματα για να πιάσει ακόμα ένα λιμάνι.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 23, 2011 Posted May 23, 2011 Όχι μόνο για το διπλό πλήρωμα. Αλλά και πιο ασφαλές είναι να διανυκτερεύει στη Χίο, παρά στο Βαθύ. Καθώς και η κίνηση στη γραμμή είναι από τη Καβάλα μέχρι τη Μυτιλήνη, από εκεί και κάτω δεν χρειάζεται επιπλέον πλοίο για να καλύψει τις ανάγκες της γραμμής
NHSOS XIOS Posted May 23, 2011 Posted May 23, 2011 Αλλά και πιο ασφαλές είναι να διανυκτερεύει στη Χίο, παρά στο Βαθύ. Βασικα δεν υπαρχει θεση να μενει στην Χιο το πλοιο Π100,χιλιες φορες πιο ανετα θα ειναι στο Βαθυ παρα σε μας(τα λεει παραπανω και ο Χιωτης). Εγω παντως εχω αντιθετη αποψη και ειμαι μαζι με τους Σαμιωτες.Και για να το παμε λιγο παραπερα το λαθος του υπουργειου ξεκιναει με το οτι εχει αφησει την γραμμη Καβαλα-Σαμος με ενα πλοιο 500ατομων που ειναι κυριως roro(αληθεια εχει ανεβει κανεις απο τις σκαλες του ΤΑΞΙΑΡΧΗ για να φτασει στο σαλονι?? )Βαζει λοιπον τον ΚΕΝΤΕΡΗ Ι για να καλυψει την κινηση μεχρι την Χιο και αναρωτιεμαι:με ενα πλοιο τυπου ΔΙΑΓΟΡΑΣ/ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ/ΜΥΤΙΛΗΝΗ δεν θα ηταν η γραμμη μια χαρα? Γιατι σε αυτη την γραμμη πρεπει να μπαινει οτι πλοιο περισσευει στην ΝΕΛ και πηγαινει με 15μιλια το πολυ? Ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ καλυπτει το πρωτοκολλο και τον αριθμο καμπινων που προεβλεπε η προκυρηξη της επιδοτουμενης γραμμης?
enas chiotis Posted May 23, 2011 Author Posted May 23, 2011 Αν ισχύουν αυτά που ζητούσαν για την γραμμή όταν πήρε το διαγωνισμό ο Τεό ήθελαν 800 επιβάτες θερινό πρωτόκολλο και 250 κλίνες.
NHSOS XIOS Posted May 24, 2011 Posted May 24, 2011 (edited) Τα ωράρια είναι υπολογισμένα με ταχύτητα καπου 25 μιλια και το κομμάτι Μυτιλήνη - Χίος με παραπάνω. Αγαπητε χιωτη για την ΝΕΛ μιλαμε οχι για καμια αλλη εταιρια 3 ωρες θα κανει το κομματι Καβαλα-Λημνος που μας βγαινει περιπου 23.5 μιλια κι αυτο θα το δουμε στην πραξη,γιατι ο ΚΕΝΤΕΡΑΚΟΣ καταπινει πετρελαια,δεν ειναι ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ. Το θεμα ειναι οτι ολοι πιστευουν οτι επειδη μπαινει το ΚΕΝΤΕΡΗΣ θα πηγαινουν γρηγορα αλλα που να ξεραν - φυσικα σε σχεση με τα 14-15μιλια του ΤΑΞΙΑΡΧΗ υπαρχει διαφορα... Περιμενω να δω τις τιμες παντως...για να συνεχισω το κραξιμο Edited May 24, 2011 by NHSOS XIOS
enas chiotis Posted May 24, 2011 Author Posted May 24, 2011 Άσε Νησε γιατί τα ωράρια είναι μαγειρεμένα για να φτάνουμε έγκαιρα στον προορισμό και να είμαστε μέσα στους κανονισμούς. Ενδεικτικά επιστροφές Λήμνος - Καβάλα σε 2.5 ώρες που σημαίνει ταχύτητα κοντά στα 29...Οπότε ας ξεκινήσει και βλέπουμε με πόσα θα πηγαίνει.
Earl Granville Posted May 24, 2011 Posted May 24, 2011 Σωστός ο Χιώτςη τα ωράρια είναι υπολογισμένα να μην υπερβαίνουν το 10ωρο για να μην χρειαστεί να βάλουν δεύτερο πλήρωμα. Οπότε τα 25 μιλάκια θα τα πάει αναγκαστικά.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now