express skiathos Posted February 14, 2009 Posted February 14, 2009 Ας το φέρουν το ΣΑΝΤΟΡΙΝΑΚΙ στις Σποράδες και ας περιμένουν το ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ όταν και όποτε φτιαχτεί.
ΝΗΡΕΑΣ Posted February 14, 2009 Posted February 14, 2009 Δεν το ξέραμε να φέρουμε κανα ΣΟΥΠΕΡΦΑΣΤ, ή κανα ΠΑΛΑΣ να κάνει την άγονη! Έστω ένα MEGA EXPRESS:DΕ, ας μην υπερβάλλουμε...τους φθάνει και το Μυτιλήνη που πάει τώρα να ρουφήξει τα φορτηγά τους.
Earl Granville Posted February 14, 2009 Posted February 14, 2009 Ας κάτσουν εκεί κι ας γίνουν περισσότερα να ζητάνε μετά να έρθει κανα σουπερφαστ η κανα παλάτι όπως λέει κι ο φίλος George. Δηλαδή είνια λογική αυτή ? Αντί να κάνουν υπομονή και να έχει ο πράκτορας μια λίστα με σειρά κρατησης και σε 2 το πολύ 3 δρομολόγια να έχει εξομαλυνθεί η κατάσταση αυτοί δεν βάζουν κανένα. Στο επόμενο ή στο μεθεπόμενο όμως δρομολόγιο, όταν τα πράγματα θα έχουν σφίξει, οι ίδιοι που συμφωνησαν να μην μπει κανεις είναι οι ίδιοι που θα πλακωθούν για το ποιοός θα πρωτομπει στο ίδιο πλοιο. Μα καλά πως πέρνει το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ μόνο 17 φορτηγά? Και τα 62 που περιμένουν διεθνών μεταφορών είναι?: Εκτός κι αν είναι τόσο γαλαντόμοι και τα 9μετρα ή τα 6μετρα τα κόβουν διεθνων μεταφορών Το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ φορτηγά μπορεί να βαλει από 24 μέχρι και τα 32. εκτός κι αν όλα μα όλα είναι διεθνων μεταφορών
NHSOS XIOS Posted February 14, 2009 Posted February 14, 2009 τους φθάνει και το Μυτιλήνη που πάει τώρα να ρουφήξει τα φορτηγά τους. Αμ δεν τους φτανει το ΜΥΤΙΛΗΝ,40-45 φορτηγα παιρνει...Καλα λεει ο George SUPERFAST θελουν οι ανθρωποι Απορω γιατι δεν σκεφτηκαν να βαλουν στο ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ οσα επαιρνε κ τα υπολοιπα στο ΜΥΤΙΛΗΝΗ
Hellenic Spirit Posted February 15, 2009 Posted February 15, 2009 Σε κάποιον του χαρίζανε το γάιδαρο και αυτός τον κοίταζε στα δόντια ... Το Σαντορίνη δε νομίζω να παίρνει μόνο 17 φορτηγά ...
JERRY Posted February 15, 2009 Posted February 15, 2009 Το Σαντορίνη δε νομίζω να παίρνει μόνο 17 φορτηγά ... Κανονικα οχι, αλλα μετα την τοποθετηση καταπελτη στην αριστερη παντα για τις Αζορες, αναγκαστηκαν να κατεβασουν λιγο πιο κατω τα μονιμα παταρια για να ερχονται σε ευθεια με τον πλαϊνο καταπελτη. Ετσι δεν μπορουν να τα παρουν επανω και αναγκαστικα παραμενουν κατω. Θελει μια ψιλοδουλεια (κολληματα , κοψιματα) για να μπορεσει να τα ξαναπαρει πανω και να μπορουν να φορτωθουν φορτηγα απο κατω.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 15, 2009 Posted February 15, 2009 Τα δρομολόγια του Εξπρές Σαντορίνη στην άγονη του Β. Αιγαίου.
NHSOS XIOS Posted February 16, 2009 Posted February 16, 2009 Αδειασε το φορτηγομανι συμφωνα με το ΑΙΠΕ. Λύθηκε προς το παρόν το πρόβλημα των μεταφορικών απ’ την Βόρεια Ελλάδα προς τη Χίο αφού επικουρικά το πλοίο «Exrpees Σαντορίνη» βοήθησε το «Μυτιλήνη» και έτσι τα φορτηγά απ’ την Καβάλα εξυπηρετήθηκαν για τη μεταφορά τους στο νησί μας.
ΝΗΡΕΑΣ Posted February 17, 2009 Posted February 17, 2009 Σύμφωνα με την ΕΡΤ το Β. Αιγαίο, από βδομάδα, θα χορτάσει από βαπόρια.από την Δευτέρα επίσης μπαίνει το πλοίο «Ταξιάρχης» στη γραμμή Λαύριο – Άγιος Ευστράτιος – Λήμνος και στη γραμμή Λαύριο – Άγιος Ευστράτιος μέσω Σιγρίου Μα η γραμμή του Λαυρίου δεν εξυπηρετείται από το Σουμελά;Πρόκειται για επιπλέον επιδοτημένα δρομολόγια; Ορέστη, νομίζω ότι αυτά τα δρομολόγια του Ταξιάρχη είναι διαφορετικά από αυτά του Παναγία Σουμελά. Τελικά Ταξιάρχη ακούσαμε, αλλά Ταξιάρχη δεν είδαμε. Μήπως, τελικά έχει δίκιο ο Orestis και ο Ταξιάρχης θα ξεκινήσει μόνο σε περίπτωση αδυναμίας του Σουμελά να τα εκτελέσει?
enas chiotis Posted February 17, 2009 Author Posted February 17, 2009 Τελικά μήπως ξεκινάει , γιατί τώρα βρίσκεται ήδη στο separation.
Earl Granville Posted February 17, 2009 Posted February 17, 2009 Προς το τέλος της εβδομάδας μάλλον θα ανέβει και η ΠΗΓΑΣΑΡΑ να σκαντζαρει το ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
ΝΗΡΕΑΣ Posted February 19, 2009 Posted February 19, 2009 Τελικά Ταξιάρχη ακούσαμε, αλλά Ταξιάρχη δεν είδαμε. Μήπως, τελικά έχει δίκιο ο Orestis και ο Ταξιάρχης θα ξεκινήσει μόνο σε περίπτωση αδυναμίας του Σουμελά να τα εκτελέσει? Τελικά, σε πείσμα όσων λέμε...το openseas δείχνει τον Ταξιάρχη να ξεκινάει απόψε στις 20.00 από Λαύριο για Σίγρι-Άη Στράτη-Λήμνο-Καβάλα. Και παραμένει και το Σουμελά στα δρομολόγια...τoυλάχιστον έτσι λέει το openseas.
Orestis Posted February 20, 2009 Posted February 20, 2009 Θα επιμείνω στην αρχική μου τοποθέτηση: Η επιδότηση είναι για ένα πλοίο και η γραμμή δε χωράει δεύτερο. Συνεπώς εκτιμώ πως κάποιο από τα δύο θα αποχωρήσει σύντομα.
ΝΗΡΕΑΣ Posted February 21, 2009 Posted February 21, 2009 Μήπως τελικά τα δρομολόγια του Ταξιάρχη δεν είναι επιδοτούμενα...με απώτερο σκοπό να γίνουν, "εκδιώκοντας" το Σουμελά? Και αυτό το λέω, γιατί διαβάζοντας την ανακοίνωση της ΝΕΛ για την έναρξη των δρομολογίων του Ταξιάρχη, δεν αναφέρει τίποτε για διαγωνισμό/ανάθεση/επιδότηση. Νομίζω ότι εάν ήταν επιδοτούμενο, κάτι θα ανέφερε.
nomikos Posted February 21, 2009 Posted February 21, 2009 Αυτό που λες φίλε Νηρέα είναι λογικό αν υπολογίσουμε και την κόντρα Μανούση Βεντούρη.Αν φύγει το Παναγία Σουμελά από την γραμμή της,η SAOS θα μπει σε μεγάλες περιπέτειες επειδή είναι ένα απο τα λίγα καράβια της που ταξιδεύει και βγάζει έστω και ελάχιστα έσοδα.
ΝΗΡΕΑΣ Posted February 22, 2009 Posted February 22, 2009 Πρόκειται για επιπλέον επιδοτημένα δρομολόγια; Ορέστη, νομίζω ότι αυτά τα δρομολόγια του Ταξιάρχη είναι διαφορετικά από αυτά του Παναγία Σουμελά. Η επιδότηση είναι για ένα πλοίο και η γραμμή δε χωράει δεύτερο. Μήπως τελικά τα δρομολόγια του Ταξιάρχη δεν είναι επιδοτούμενα...με απώτερο σκοπό να γίνουν, "εκδιώκοντας" το Σουμελά? Υπαρχει και το blog του Σιγριου,με ακτοπλοικες ανησυχιες. Και όμως, Ορέστη, τελικά είναι επιδοτούμενα? Διαβάζοντας, στο blog του Σιγρίου, τη σχετική με τον Ταξιάρχη ανάρτηση....βλέπω ότι μιλάει για επιδοτούμενα δρομολόγια. Ακόμα και αυτό θα μπορούσε να είναι λάθος, αλλά...στην ίδια ανάρτηση υπάρχει και πίνακας δρομολογίων του Ταξιάρχη, όπου σημειώνει ότι το κομμάτι της γραμμής Λήμνος-Καβάλα-Λήμνος είναι ελεύθερη δρομολόγηση. Συνεπώς, μέχρι Λήμνο είναι επιδοτούμενα. Εάν όμως κρίνω από τα όσα περιγράφονται στην ανάρτηση και από μερικά άλλα...σύντομα θα έχουμε αλλαγές στα πλοία και στις εταιρείες. ΥΓ Μου αρέσει που στο blog η ΝΕΛ, αναφέρεται σκέτο Ναυτιλιακή, όπως τον παλιό (καλό?) καιρό. ΥΓ2 NHSOS XIOS, είδες πως λένε τον blogger του Σιγρίου?
NHSOS XIOS Posted February 22, 2009 Posted February 22, 2009 Ο Χιωτης:Dblogger ΝΗΡΕΑ δεν εχει ενημερωθει ομως,ακομα,πως ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ,δεν θα πιανει Σιγρι αλλα Μυτιληνη(οχι τιποτα αλλο,αλλα απο την χαρα του ελπιζει και σε δρομολογιο για Βολο). Παντως,θεωρω πως η προσεγγιση στην Δυτικη Λεσβο,θα εχει επιτυχια το καλοκαιρι(αν κρινω κ απο καποιες φωτο του Ε.ΛΗΜΝΟΣ που εχει απ το περασμενο καλοκαιρι)και καλο θα ηταν να σκεφτονταν και τα Μεστα να συμπεριληφθουν,στο εν λογω δρομολογιο. Τους θερινους μηνες ολα τα χωρια γεμιζουν απο κοσμο και υπαρχουν επιβατες που θα βολευονται απ την συγκεκριμενη γραμμη.Για να δουμε,ποιο θα ειναι το μελλον...
ΜΥΚΗΝΑΙ Posted February 24, 2009 Posted February 24, 2009 Ερώτηση προς τον Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής Θέμα: Ακτοπλοϊκή σύνδεση Χίου με τη Βόρεια Ελλάδα. Σοβαρά προβλήματα έχουν δημιουργηθεί, μετά την απόσυρση του πλοίου «Σαμοθράκη» που συνέδεε τη Χίο με τη Βόρεια Ελλάδα, κυρίως, εξαιτίας της περιορισμένης χωρητικότητας του πλοίου «Express Σαντορίνη», το οποίο το αντικαθιστά. Πιο συγκεκριμένα, ένταση δημιουργήθηκε την περασμένη Παρασκευή στο λιμάνι της Καβάλας, όταν από τα 62 φορτηγά που περίμεναν να επιβιβαστούν στο πλοίο μπορούσαν να εξυπηρετηθούν μόνο τα 17, λόγω της περιορισμένης χωρητικότητας του «Express Σαντορίνη». Η «λύση» που δόθηκε, τελικά, δεν είναι λύση, αφού, ούτε σε σταθερή βάση θα υπάρχει, ούτε και οικονομικά είναι συμφέρουσα. Ανησυχία επικρατεί, όχι μόνο στις μεταφορικές εταιρίες, αλλά και σε ολόκληρη την κοινωνία της Χίου, για το παραπάνω θέμα, και γεννά ερωτηματικά για την ποιότητα και το μέλλον της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Χίου με τη Βόρεια Ελλάδα. Ερωτάται ο κ. Υπουργός Ποιος είναι ο σχεδιασμός της Κυβέρνησης για την αντιμετώπιση του θέματος που προέκυψε με τη μικρή χωρητικότητα του «Express Σαντορίνη», με αποτέλεσμα να δημιουργούνται προβλήματα στη μεταφορά εμπορευμάτων; Η ερωτώσα βουλευτής
thanosp Posted February 24, 2009 Posted February 24, 2009 Περσινά ξυνά σταφύλια. Όταν ξεκίνησε λογικό ήταν να μην μπορέσει να εξυπηρετήσει όλα τα φορτηγά! Καλύτερα θα ήταν να μας πούνε ΤΩΡΑ πως είναι τα πράγματα. Υπάρχει πρόβλημα χωρητικότητας? Αφήνει έξω φορτηγα? Ότι θυμούνται χαίρονται...
gpap2006 Posted February 24, 2009 Posted February 24, 2009 Το προβλημα εχει ηδη λυθει απο τη δευτερη μερα της δρομολογισης του ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ. Αργησε η κυρια να το πληροφορηθει. Αν κ στην πραγματικοτητα δεν υπηρξε προβλημα αλλα καπριτσιο των μεταφορικων.
proud_ionian Posted February 24, 2009 Posted February 24, 2009 πω πω αδερφε μου. πολυ γκρινιαρα γυναικα αυτη η ελπιδα. επερωτηση μεχρι και για το ποσο γρηγορα ανοιγει η πλωρη με το bow ειναι ικανη να κανει. το εξαντλησαμε το θεμα μερικα ποστ παραπανω. πηγε και το μυτιληνη πανω, περασε και η ξυνιλα στους φορτηγατζηδες και τακτοποιηθηκε.
thanosp Posted February 24, 2009 Posted February 24, 2009 Με αφορμή και όσα γράφτηκαν πιο πάνω, έχει κάποιος νούμερα για την κίνηση στα δρομολόγια του Express Santorini?
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 5, 2009 Posted March 5, 2009 Για να δω τώρα τι σενάρια θα σκαρώσετε με αυτά που θα διαβάσετε στα σημερινά Αιολικά Νέα... ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΖΗΤΟΥΝ ΟΙ ΦΟΡΤΗΓΑΤΖΗΔΕΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΑΣΜικρό το "Σαντορίνη Express" για τις μεταφορές στο Β. Αιγαίο [...]Το "Σαντορίνη Express" το οποίο αντικατέστησε το "Σαμοθράκη" του Φώτη Μανούση στα μέσα Φεβρουαρίου είναι αυτή τη στιγμή το μοναδικό καράβι που συνδέει τη Μυτιλήνη με την Βόρεια Ελλάδα. Σε συνάντηση που έγινε στα τέλη Φεβρουαρίου μεταξύ εκπροσώπων του Συνδέσμου και του Γενικού Γραμματέα του πρώην Υπουργείου Αιγαίου, Χρήστου Κουρούση, το θέμα τέθηκε με έμφαση και ζητήθηκε να δρομολογηθεί ένα καράβι με μεγαλύτερο γκαράζ, ώστε να ομαλοποιηθούν οι εμπορικές συναλλαγές με την Βόρεια Ελλάδα. Ο τελευταίος πάντως με δηλώσεις του στα "ΑΙ.Ν." σημειώνει ότι την επόμενη εβδομάδα ξεκινάει δρομολόγια για τη Βόρεια Ελλάδα και το "Λισσός", ενώ μέσα σε 15 μέρες θα δρομολογηθεί το, μεγαλύτερης χωρητικότητας, "Πρέβελη" στη θέση του "Σαντορίνη Express". Την επόμενη Τετάρτη, εξάλλου, λήγει η προθεσμία υποβολής προτάσεων για την κάλυψη των άγονων γραμμών από το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας και όποιο καράβι καλύψει τις απαιτήσεις του διαγωνισμού θα ξεκινήσει τακτικά δρομολόγια σε σταθερή βάση στη θέση του προσωρινά "επιστρατευμένου" "Πρέβελης". http://www.aiolikanea.gr/news/main/detail.php?ID=42235
George Posted March 6, 2009 Posted March 6, 2009 Το βρήκαμε τώρα! Είναι μικρό το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ και δεν μας κάνει. Κοινώς τρωγόμαστε με τα ρούχα μας. Τες πα! Μήπως μπλέκουν το ΠΡΕΒΕΛΗΣ με τον ΠΗΓΑΣΟ;
Panagia Ekatontapiliani Posted March 6, 2009 Posted March 6, 2009 Μάλλον μπλέκουν το Πρεβελης με το Εξπρές Πήγασος. Αλλά ίσως να ξέρουν κάτι παραπάνω!! Γιατί φημολογείται ότι το Πρεβελης ότι δε ξαναγυρνά στη Παροναξια. Έτσι και αλλιώς η ΑΝΕΚ έχει δηλώσει ότι θα συμμετάσχει στο διαγωνισμό των άγονων γραμμών.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now