SuperRunner Posted July 8, 2022 Posted July 8, 2022 (edited) Ισχύει γιατί για τις μεταφορικές είναι Ο Πελαγίτης η μοναδική λύση μιας και η Καβάλα και δε τις βολεύει και δε τις συμφέρει και ο ΠΕΛΑΓΙΤΗΣ είναι μονοπώλιο το καλοκαίρι. Δεν υπάρχει άλλη λύση. Αντίθετα όταν είναι και το Blue Star Myconos του παίρνει μερίδιο. Edited July 10, 2022 by proud_ionian μεταφορα
Panagia Ekatontapiliani Posted July 9, 2022 Posted July 9, 2022 Το Blue Star Myconos το χειμώνα παίρνει το μερίδιο που του αναλογεί από τη Θεσσαλονίκη, που παλιότερα το έπαιρνε από τη Καβάλα. Το θέμα είναι ότι ο Διαγόρας φαίνεται ασφυκτικά γεμάτος στο γκαράζ για το υπόλοιπο καλοκαίρι, οπότε ο Πελαγιτης είναι απαραίτητος κάθε εβδομάδα για εμένα. Αυτή την εβδομάδα δεν έκανε δρομολόγιο για Χανιά και τα οχληρα φορτία (χόρτα) δεν χώρεσαν καν στο Ιωσήφ Κ τη Τετάρτη
SuperRunner Posted July 9, 2022 Posted July 9, 2022 Δεν είναι μόνο αυτό που του αναλογεί, είναι περισσότερα απ'όσα έπαιρνε από τη Καβάλα. Του ΠΕΛΑΓΙΤΗ η κίνηση έχει μειωθεί ελαφρώς. Τύχαιναν και περιπτώσεις που ο ΠΕΛΑΓΙΤΗΣ να φύγει γεμάτος από Θεσσαλονίκη, να αφήνει απ'έξω και την άλλη μέρα το ΜΥΚΟΝΟΣ να γεμίζει το γκαράζ του από αυτά που άφηνε ο ΠΕΛΑΓΙΤΗΣ συν τα δικά του. Τα καβαλιώτικα ήταν μετρημένα στα δάκτυλα του ενός χεριού.
Mike18 Posted July 9, 2022 Posted July 9, 2022 Το πλοίο έχει πέσει πάντως στην γραμμή της Κρήτης. Οπότε κατά την γνώμη μ θα ταν καλύτερο να κάναν έναν νέο σχεδιασμό που να έχει κατά κύριο λόγο τις γραμμές του βορείου Αιγαίου πάρα της Κρήτης
SuperRunner Posted November 8, 2022 Posted November 8, 2022 9 hours ago, wysiwid said: Οπότε ίσως απασχολήσει άλλο ταχύπλοο από Θεσσαλονίκη για Λήμνο και Λέσβο Μάλλον δε θα γίνει και το 2023 αυτό. H Blue Star δε θα την αφήσει τη γραμμή το καλοκαίρι του 2023.
proud_ionian Posted November 9, 2022 Posted November 9, 2022 καπου ειχαμε αναφερει οτι η προσεγγιση για θεσσαλονικη εχει προκηρυχθει για 12 μηνες και οχι για 10 που γινοταν ως τωρα.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 9, 2022 Posted November 9, 2022 Το σχόλιο του wyswind αφορούσε το Champion Jet 1, που έκανε ένα δρομολόγιο από Θεσσαλονίκη για Λήμνο Λέσβο. Μην το μπερδεύετε με το δρομολόγιο του Blue Star Myconos, όπου φέτος η προκήρυξη είναι για όλο το χρόνο ένα δρομολόγιο από τη Θεσσαλονίκη.
proud_ionian Posted November 9, 2022 Posted November 9, 2022 Δεν μπερδεψαμε. Αν έχει συμβατικό όλο το χρόνο, δεν χρειάζεται το εμβόλιμο βυσματικο του ταχυπλοου
Panagia Ekatontapiliani Posted November 9, 2022 Posted November 9, 2022 Μην είσαι τόσο σίγουρος για αυτό!! Ένα δρομολόγιο του συμβατικού και ένα δρομολόγιο του ταχύπλοο ακόμη καλύτερα θα πουν στη Θεσσαλονίκη. Γιατί λογικά το δρομολόγιο της Θεσσαλονίκης σημαίνει περικοπή κάποιου ελεύθερου δρομολογίου του Διαγόρας από τη Καβάλα, γιατί το Μύκονος δεν θα βγάζει τα 6 δρομολόγια στην Ικαρία Σάμο με τη Θεσσαλονίκη.
SuperRunner Posted November 9, 2022 Posted November 9, 2022 Σε λίγους μήνες θα μαθευτεί πως και τι. Ή 5 Ικαρίες με 1 Θεσσαλονίκη το Μύκονος για να βγει, ή 2 Καβάλες και 1 Θεσσαλονίκη το Διαγόρας χωρίς την εβδομαδιαία προσέγγιση στον Πειραιά και παραμένει το Μύκονος στα περσινά.
Strofalos Posted November 9, 2022 Posted November 9, 2022 Εγώ το βλέπω περισσότερο το βραδινό δρομολόγιο της Παρασκευής να συνεχίζει το Σάββατο το κολατσιό από τη Μυτιλήνη προς Λήμνο-Θεσσαλονίκη παρά να κάνουν πατέντες με τα Διαγόρας/Μύκονος.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 9, 2022 Posted November 9, 2022 Η επιδότηση είναι μέχρι τη Σάμο οπότε το δρομολόγιο πρέπει να κατεβαίνει μέχρι τη Σάμο και όχι να κάνει προέκταση το πλοίο της Χίου Μυτιλήνης.
cyclades_shipping Posted November 9, 2022 Posted November 9, 2022 (edited) Αν δεν κάνω λάθος τα δρομολόγια το Bs Mykonos που έχει δηλώσει η BSF για το 2023(καλοκαίρι) είναι: ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΣΥΡΟΣ – ΜΥΚΟΝΟΣ –ΕΥΔΗΛΟΣ – ΦΟΥΡΝΟΙ – ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ –ΒΑΘΥ ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΜΥΚΟΝΟΣ –ΕΥΔΗΛΟΣ – ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ ΠΕΙΡΑΙΑΣ –ΣΥΡΟΣ– ΜΥΚΟΝΟΣ –ΕΥΔΗΛΟΣ – ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ ΠΕΙΡΑΙΑΣ–ΤΗΝΟΣ–ΜΥΚΟΝΟΣ–ΕΥΔΗΛΟΣ–ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ–ΧΙΟΣ–ΟΙΝΟΥΣΣΕΣ– ΜΥΤΙΛΗΝΗ–ΛΗΜΝΟΣ–ΚΑΒΑΛΑ–ΛΗΜΝΟΣ–ΜΥΤΙΛΗΝΗ–ΟΙΝΟΥΣΣΕΣ–ΧΙΟΣ–ΒΑΘΥ–ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ–ΕΥΔΗΛΟΣ–ΤΗΝΟΣ–ΠΕΙΡΑΙΑΣ οποτε ίσως η προσέγγιση στην Θεσσαλονίκη να γίνεται Τετάρτη πρωί με αναχώρηση και την Καβάλα να την αναλάβει μόνο ο Διαγορας. Edited November 9, 2022 by proud_ionian
Panagia Ekatontapiliani Posted November 9, 2022 Posted November 9, 2022 Με τη Καβάλα στο δρομολόγιο της Τρίτης, το δρομολόγιο της Πέμπτης από το Πειραια γίνεται στις 9:00 (συνήθως με πολύ πίεση στο ωράριο), οπότε εάν μπει η Θεσσαλονίκη σε αυτό το δρομολόγιο, τότε το δρομολόγιο της Πέμπτης θα πάει μεσημέρι προς απόγευμα οπότε και το δρομολόγιο της Παρασκευής θα πρέπει να αλλάξει ωράριο.
SuperRunner Posted November 9, 2022 Posted November 9, 2022 Το καλοκαίρι το ΜΎΚΟΝΟΣ στη μία εβδομαδιαία προσέγγιση που έκανε στη Καβάλα, ξεκινούσε από Λήμνο στις 01:45 και έφτανε Καβάλα στις 05:30 και αναχωρούσε στις 08:30. Υποθετικά ότι δρομολογείται για Θεσσαλονίκη το επόμενο καλοκαίρι και με τα ίδια ωράρια θα φτάνει Θεσσαλονίκη στις 07:30 περίπου. Λόγω καλοκαιριού θέλει σίγουρα 4 ώρες μέχρι να ξεφορτώσει και να φορτώσει. Η αναχώρηση θα πάει στις 11:30 με 12:00 σε αντίθεση με τη Καβάλα που έφευγε στις 08:30. Χονδρικά και να μη γράφω πολλά, το πρόγραμμά του το πρόγραμμά του πάει πίσω κατά 7-8 ώρες για να μη πω 10 ώρες λόγω των καθυστερήσεων του καλοκαιριού.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 29, 2022 Posted November 29, 2022 Κωνσταντίνος Βεργίνας: «Εντείνονται οι προσπάθειες για ακτοπλοϊκή σύνδεση του Βόλου με τη Χίο» Quote Για το ενδεχόμενο ακτοπλοϊκής σύνδεσης του Βόλου με τη Χίο, μίλησε στο Ράδιο ΕΝΑ και στον Ηλία Κουτσερή ο κ. Κωνσταντίνος Βεργίνας, Αντιδήμαρχος Τουρισμού της Χίου, επισημαίνοντας πως εντείνονται οι προσπάθειες αυτό το ενδεχόμενο να γίνει πραγματικότητα. Σημείωσε πως και στο παρελθόν είχε ειπωθεί αυτό το σχέδιο, όμως δεν κατέστη εφικτό, ωστόσο τα δεδομένα έχουν αλλάξει και ήδη έχει εκδηλωθεί ενδιαφέρον από ακτοπλοϊκή εταιρεία να εκτελέσει το δρομολόγιο. Μάλιστα, ο κ. Βεργίνας επεσήμανε πως είναι σίγουρο ότι η εν λόγω γραμμή θα είναι επιτυχημένη συνδέοντας τον Βόλο, τις Σποράδες, την Κεντρική και Βόρεια ακόμη Ελλάδα με τα νησιά του Β. Αιγαίου. Σύμφωνα με τον Αντιδήμαρχο το θέμα της σύνδεσης του Βόλου με τη Χίο είχε τεθεί στο παρελθόν, δεν ευδοκίμησε όμως. Ο ίδιος ασχολήθηκε ενεργά το 2019 όταν και ανέλαβε και με δεδομένο ότι υπάρχει ήδη συνεργασία με την Μαγνησία, καθώς ο Δήμος Χίου έχει αδελφοποιηθεί με τον Δήμο Ρήγα Φεραίου και υπάρχει συχνή επικοινωνία και επισκέψεις των ανθρώπων της αυτοδιοίκησης. « Είμαστε πέντε Δήμοι, απ’ όπου κατάγονταν οι σύντροφοι του Ρήγα Φεραίου. Έχουμε κάνει και προσπαθούμε να συμμετέχουμε και να αναπτύσσουμε προγράμματα που έχουν αμοιβαία οφέλη για τους Δήμους μας. Με αυτή τη σχέση, ξεκίνησα να εξετάζω το ενδεχόμενο και πράγματι από πέρυσι, μετά τον κορωνοϊό, «έφυγαν» επιστολές με πρωτοβουλία του Περιφερειάρχη και του Αντιπεριφερειάρχη της περιοχής μας, έτυχαν ανταπόκρισης, ξεκίνησε να γίνεται μία κουβέντα για το ενδεχόμενο σύνδεσης του Βόλου με τα νησιά του Β. Αιγαίου, η οποία όμως δεν καρποφόρησε. Προτάθηκε και το δρομολόγιο για έναν διαγωνισμό , αλλά βγήκε άγονος», εξήγησε ο κ. Βεργίνας. Τα δεδομένα ωστόσο μεταβλήθηκαν, καθώς στην Τουριστική Έκθεση Philoxenia υπήρξε επικοινωνία με ακτοπλοϊκές εταιρείες. «Η εταιρεία Seajets ήταν αυτή που ανταποκρίθηκε θετικά και δήλωσε ότι μπορεί να καλύψει ένα ενδεχόμενο δρομολόγιο με ταχύπλοο σκάφος, γιατί αυτός είναι ο σκοπός μας , σκοπός μας είναι να ελαχιστοποιήσουμε και τον χρόνο που χρειάζεται να έρθει ο επισκέπτης ή και οι Χιώτες προς την κεντρική Ελλάδα σε λιγότερο χρόνο, να μειώσουμε δηλαδή τον χρόνο των ακτοπλοϊκών γραμμών, κάτι που είναι δύσκολο στο Β. Αιγαίο, οι άνεμοι είναι δυνατοί κ.α. και οι αιτιάσεις των ναυτιλιακών εταιρειών έχουν βάση, αλλά σε κάθε περίπτωση, όσο πιο βόρεια και η θάλασσα είναι πιο ήρεμη και σίγουρα με την Β. Ελλάδα αυτό θα μπορούσε να καταστεί εφικτό. Επομένως κάνουμε ενέργειες μήπως και προκηρυχθεί ένα δρομολόγιο, δύο φορές την εβδομάδα από Βόλο προς Χίο ή και τη Σάμο και ενδεχομένως με έναν ενδιάμεσο προορισμό στις Σποράδες. Εμείς δεν είχαμε ποτέ σύνδεση με Βόλο και Σποράδες», επεσήμανε ο Αντιδήμαρχος. Μία τέτοια εξέλιξη, σύμφωνα με τον ίδιο, θα εξυπηρετούσε όχι μόνο τους Χιώτες και τους Σαμιώτες που θέλουν να ταξιδέψουν στην Κεντρική και Βόρεια Ελλάδα, αλλά και τους Θεσσαλούς ακόμη και τη Θεσσαλονίκη, καθώς η γραμμή με το συμβατικό πλοίο από τη Θεσσαλονίκη στη Χίο κάνει 12 ώρες. Αυτό σημαίνει ότι θα ήταν προτιμότερο και για τους Θεσσαλονικείς να κατέβουν στον Βόλο και να έρθουν στη Χίο σε 4,5- 5 ώρες. Υπάρχει ανάγκη για τη γραμμή Οι συζητήσεις αυτές που έχουν ενταθεί, προσθέτουν ένα λιθαράκι στην υλοποίηση αυτού του σχεδίου, με τον κ. Βεργίνα να εκφράζει την ελπίδα του ότι θα ανταποκριθεί θετικά το Υπουργείο, διότι φαίνεται ότι υπάρχει ανάγκη στη γραμμή. «Μπορεί τον χειμώνα, αυτά τα δρομολόγια να πρέπει να επιδοτηθούν γιατί δεν θα είναι βιώσιμα όλο το έτος και αυτό το αντιλαμβανόμαστε, όμως το καλοκαίρι υπάρχει ανάγκη και ζήτηση. Εμείς διαπιστώσαμε φέτος ότι ένα δρομολόγιο που μπήκε με ταχύπλοο από Θεσσαλονίκη μέχρι Μυτιλήνη, αυτό δυστυχώς δεν προσέγγιζε τη Χίο, είχε τεράστια ανταπόκριση από τον κόσμο και κατέβαινε σε 6 ώρες από τη Θεσσαλονίκης τη Μυτιλήνη σχεδόν γεμάτο. Αντίστοιχα το συμβατικό πλοίο που ταξίδευε από την Καβάλα προς τη Χίο και ήταν πολλές οι ώρες ταξιδιού, πάλι ήταν γεμάτο και οι επισκέπτες δεν έβρισκαν εισιτήριο για Χίο», τόνισε ο κ. Βεργίνας και συμπλήρωσε πως ήδη η Περιφέρεια Β. Αιγαίου έχει ασχοληθεί πολύ με το θέμα.
cyclades_shipping Posted February 12, 2023 Posted February 12, 2023 On 11/9/2022 at 1:00 PM, cyclades_shipping said: Αν δεν κάνω λάθος τα δρομολόγια το Bs Mykonos που έχει δηλώσει η BSF για το 2023(καλοκαίρι) είναι: ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΣΥΡΟΣ – ΜΥΚΟΝΟΣ –ΕΥΔΗΛΟΣ – ΦΟΥΡΝΟΙ – ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ –ΒΑΘΥ ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΜΥΚΟΝΟΣ –ΕΥΔΗΛΟΣ – ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ ΠΕΙΡΑΙΑΣ –ΣΥΡΟΣ– ΜΥΚΟΝΟΣ –ΕΥΔΗΛΟΣ – ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ ΠΕΙΡΑΙΑΣ–ΤΗΝΟΣ–ΜΥΚΟΝΟΣ–ΕΥΔΗΛΟΣ–ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ–ΧΙΟΣ–ΟΙΝΟΥΣΣΕΣ– ΜΥΤΙΛΗΝΗ–ΛΗΜΝΟΣ–ΚΑΒΑΛΑ–ΛΗΜΝΟΣ–ΜΥΤΙΛΗΝΗ–ΟΙΝΟΥΣΣΕΣ–ΧΙΟΣ–ΒΑΘΥ–ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ–ΕΥΔΗΛΟΣ–ΤΗΝΟΣ–ΠΕΙΡΑΙΑΣ Τελικά θα ακολουθήσει η BSF το παραπάνω πρόγραμμα φέτος ;
SuperRunner Posted February 12, 2023 Posted February 12, 2023 Κάτσε να φτιαχτεί πρώτα το Μύκονος. Αν και δύο μέρες τώρα όλο με 22-23 μίλια πάει.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 25, 2023 Posted February 25, 2023 Ενισχύεται η ακτοπλοϊκή σύνδεση της Λέσβου και της Λήμνου με τη Θεσσαλονίκη το φετινό καλοκαίρι. Στη σημερινή συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών δόθηκε θετική γνωμοδότηση στην πρόταση για δρομολόγηση και φέτος ταχύπλοου που θα εκτελεί τους θερινούς μήνες για δυο φορές την εβδομάδα το δρομολόγιο Μυτιλήνη – Μύρινα – Θεσσαλονίκη. Πέρα απ’ αυτό από φέτος θα συνεχισθεί κανονικά το καλοκαίρι και για όλη τη διάρκεια του έτους, το δρομολόγιο που εκτελεί η Attica group, για Θεσσαλονίκη.
mytilene Posted February 28, 2023 Posted February 28, 2023 Να υπολογίσουμε καλοκαίρι να ανεβάσουν Διαγόρα να κάνει δύο Καβάλες μια Σαλόνικα (όπως παλιά η ΝΕΛ με ΘΕΟΦΙΛΟΣ) συν ένα δρομολόγιο του Bs MYCONOS απο Πειραιά μέχρι Καβάλα ???
SAMAINA Posted February 28, 2023 Posted February 28, 2023 Μύκονος με τίποτα. Άλλωστε έχουν ανακοινωθεί τα δρομολόγια του, μέχρι Καρλόβασι και μια μέρα μέχρι Βαθύ. Βόρειο Αιγαίο λογικά μόνο ΔΙΑΓΟΡΑΣ με 2 Καβάλα και 1 Θεσσαλονίκη.
gtogias Posted February 28, 2023 Posted February 28, 2023 Πιο πιθανό το Διαγόρας στο βόρειο Αιγαίο. Μήπως όμως,δούμε αλλαγές στη γραμμή; πχ αντί για Πειραιά να ξεκινά από Δωδεκάνησα;
mytilene Posted February 28, 2023 Posted February 28, 2023 Οι Καβάλες φέτος θα είναι τρεις και 1bsf +1 seajet Θεσνικη.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 1, 2023 Posted March 1, 2023 Για να είναι δεύτερο πλοίο της Attica θα πονταρα στο Πρέβελης και κατά δεύτερον σε προέκταση ενός πλοίου της γραμμής Χίου Μυτιλήνης (πχ Νήσος Σάμος το Σάββατο)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now