bas Posted September 3, 2018 Posted September 3, 2018 Η μόνη λύση για την Λήμνο είναι να υπάρχει Ρο-Ρο από το Λαύριο για τα φορτηγά και το καλοκαίρι οι επιβάτες να εξυπηρετούνται από την Κύμη . Γιατί το ταξίδι διαρκεί τον μισό χρόνο , άρα θα είναι και τα μισά λεφτά , δεν χρειάζεται καμπίνα και το ΚΤΕΛ Ευβοίας έχει πάντα ανταπόκριση για τα πλοία . Και μιλάμε για συμβατικό πλοίο , γιατί για γρήγορο η απόσταση των 89 μιλίων θα είχε απίστευτη μείωση χρόνου . Αντίθετα η επιλογή του Λαυρίου χωρίς πρακτικά συγκοινωνία , αλλά και οι ώρες αναχώρησης και άφιξης , είτε επιβάλλουν καμπίνα , είτε ξενύχτι , είτε ξύπνημα στις 4-5 το πρωί . Αλλωστε υπήρχε και η πρόταση για επιδότηση της γραμμής αυτής . Ακόμα θα μπορούσε να δουλέψει και συμπληρωματικά με δρομολόγιο Κύμη-Σίγρι που είναι η ίδια απόσταση με την Λήμνο . Να δίνουν οι οικογένειες 400-500 € μεταφορικά , ήταν δύσκολο ακόμα και πριν την κρίση . Πόσο μάλλον τώρα . Ακόμα και γραμμή Κύμη-Αγ. Ευστράτιος-Λήμνος-Σαμοθράκη-Αλεξανδρούπολη θα μπορούσε να είναι βολική για όλους .
enas chiotis Posted September 12, 2018 Author Posted September 12, 2018 On 9/2/2018 at 10:22 AM, tasos123 said: Καλημέρα. Στο παρακάτω άρθρο αναφέρεται σε πληροφορίες που θέλουν το aqua blue να μπαίνει στη γραμμή Λαύριο - Άγιος Ευστράτιος - Λήμνος - Καβάλα και μάλιστα χωρίς να πιάνει τα μεστά. «Η ανανέωση της επιδοτούμενης γραμμής με τριετή διάρκεια είναι πιθανό αυτή την φορά να αποκλείσει την δυνατότητα της εταιρίας να συμπεριλαμβάνει το λιμάνι των Μεστών της Χίου προς Λαύριο και ειδικά Σαββατοκύριακο, όπως κάνει τα τελευταία χρόνια. Πληροφορίες φέρουν την πιθανή συμμετοχή και δεύτερης εταιρίας στον διαγωνισμό, που αυτή την στιγμή καλύπτει επιτυχώς την σύνδεση της Θεσσαλονίκης με προορισμούς των Κυκλάδων και της Κρήτης, κάτι που τελικά φάνηκε αρκετά επιζήμιο με μείωση των επισκεπτών από την Θεσσαλονίκη, μιας και ο επισκέπτης πάντα επιλέγει την γρηγορότερη προσφερόμενη πρόταση για αναχώρηση διακοπών, όσο και να διαρκεί το θαλάσσιο ταξίδι.» Πηγή: https://www.limnosreport.gr/limnos/134418/η-λήμνος-κέρδισε-το-στοίχημα-της-προσέ/ On 9/2/2018 at 12:08 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Και πέρυσι είχε συμμετάσχει το Aqua Blue στο διαγωνισμό για τη γραμμή από το Λαύριο. Οπότε δεν μπαίνει στη γραμμή πάρα μόνο εάν κερδίσει το διαγωνισμό!! Όπως φαίνεται, απορρίφθηκε η συμμετοχή της hellenic στο διαγωνισμό, και προκρίνεται για το άνοιγμα της οικονομικής προσφοράς το aqua blue.
enas chiotis Posted September 12, 2018 Author Posted September 12, 2018 Από τη δημοσίευση της αξιολόγησης των προσφορών από το υπουργείο.
proud_ionian Posted September 12, 2018 Posted September 12, 2018 αναμενομενο επακολουθο της εξαγορας. απο περσυ κυκλοφορουσε σαν φημη οτι θα παει στη seajets η αγονη.
Orestis Posted September 13, 2018 Posted September 13, 2018 Δεν νομίζω πως η εξαγορά έχει καμία σχέση με την συγκεκριμένη εξέλιξη. Οι προδιαγραφές του διαγωνισμού άλλαξαν για την συγκεκριμένη γραμμή καθώς απαιτούσαν πλοίο με 100 κλίνες.
proud_ionian Posted September 13, 2018 Posted September 13, 2018 στην ελλαδα ζουμε. δεν ειναι δυσκολο να αλλαξει κατι στις προδιαγραφες ενος διαγωνισμου. απο τις αρχες της χρονιας, πολυ πριν την εγκριση της εξαγορας απο την επιτροπη ανταγωνισμου, κυκλοφορουσε οτι σε περιπτωση που προχωρησει η εξαγορα, η αγονη του λαυριου θα παει στον ηλιοπουλο
enas chiotis Posted September 20, 2018 Author Posted September 20, 2018 Για τις δυο εβδομάδες μέχρι τις 02/10 που θα επανέλθει το Χίος στα κλασσικά χειμωνιάτικα δρομολόγια του Μύκονος, η άγονη προς Καβάλα θα έχει μόνο μια αναχώρηση από Πειραιά (με το Διαγόρα). Η συχνότητα της άγονης βέβαια δεν αλλάζει, μιας και ο diogo τα κάνει τοπικά τα δρομολόγια.
Nikos_Chania Posted October 5, 2018 Posted October 5, 2018 Σήμερα το δρομολόγιο του Νησος Χίος σύμφωνα με το σύστημα κρατήσεων της εταιρείας θα εκτελεστει ως ακολούθως: ΠΕΙΡΑΙΑΣ 16:00 - ΣΥΡΟΣ 19:30/19:45 - ΜΥΚΟΝΟΣ 20:35/20:45 - ΕΥΔΗΛΟΣ 22:40/22:55 - ΦΟΥΡΝΟΙ 23:40/23:55 - ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ 00:50/01:15 - ΒΑΘΥ 02:00/03:00 - ΧΙΟΣ 05:20/05:40 - ΜΥΤΙΛΗΝΗ 08:10/09:15 - ΛΗΜΝΟΣ 13:40/14:10 - ΚΑΒΑΛΑ 17:45 Δηλαδή θα φτάσει 1:15 νωρίτερα απο το προγραμματισμένο στην Καβάλα. (19:00)
thanosp Posted October 10, 2018 Posted October 10, 2018 Έχει ακούσει και κανείς άλλος ότι ο Πήγασος πιθανό να πάρει παράταση στη γραμμή του μέχρι τον Φεβρουάριο ?
Nikos_Chania Posted October 11, 2018 Posted October 11, 2018 Πάντως την άγονη την πήρε το AQUA BLUE από 1/11.
enas chiotis Posted October 11, 2018 Author Posted October 11, 2018 Χωρίς να έχω ψάξει παραπάνω, είχα μείνει στο ότι η προσφορά του aqua blue προκρίθηκε για την άγονη, αλλά έχει δημοσιευθεί η σύμβαση κάπου; Δηλαδή έχει προχωρήσει η (τυπική- γραφειοκρατική) διαδικασία ωστε να πέσουν οι υπογραφές για τη σύμβαση; Γιατί αλλιώς ο Πήγασος μπορεί να πάρει μέχρι τετράμηνη παράταση από το νόμο, μέχρι να αναδειχθεί ο επόμενος μειοδότης.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 11, 2018 Posted October 11, 2018 Ακόμα δεν έχει υπογράφει η σύμβαση με το Aqua Blue και εγώ πιστεύω ότι το Εξπρές Πήγασος πιθανόν να πάρει τη νόμιμη 4μηνη παράταση στη σύμβαση του.
tasos123 Posted December 25, 2018 Posted December 25, 2018 Νεότερα από τη γραμμή Λαύριο-Λήμνος: Αφού είχε απορριφθεί το Πήγασος κι επιλέχθηκε το Aqua Blue κι επειδή δεν πρόλαβαν να υπογράψουν τη σύμβαση, το Εξπρές Πήγασος έλαβε παράταση μέχρι τις 28/02 σύμφωνα με την απόφαση https://diavgeia.gov.gr/doc/ΩΓΧΓ4653ΠΩ-ΠΨΚ?inline=true Στη συνέχεια, αποφασίστηκε η κήρυξη της εταιρείας με την επωνυμία ΚΙΑΡΑ ΝΑΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ έκπτωτης λόγω απόσυρσης της προσφοράς της -> https://diavgeia.gov.gr/doc/ΨΩΥΣ4653ΠΩ-ΘΥ7?inline=true Από το τελευταίο θέμα του τελευταίου ΣΑΣ βλέπουμε εδώ -> http://hcg.gr/sites/default/files/article/attach/SAS_07_10.12.2018_signed.pdf ότι ζητήθηκε να προκηρυχθεί εκ νέου ο διαγωνισμός με την αιτιολογία "ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΤΕΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΥΞΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΙΣΘΩΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ Ο ΔΙΕΝΕΡΓΗΘΕΙΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΣΤΕΙ ΕΚ ΝΕΟΥ ΑΓΟΝΟΣ" Εν τω μεταξύ κανείς δεν ξέρει αν τελικά η blue star θα καταθέσει αίτηση συμμετοχής στο εν λόγω δρομολόγιο μετά τη συγχώνευση. Στο σύστημα κρατήσεων φαίνονται δρομολόγια με το Διαγόρας μόνο όμως τον Απρίλιο και μέχρι το Πάσχα. Πως έλαβε έγκριση μόνο για τα εν λόγω δρομολόγια; Το Μάρτιο και μετά τον Απρίλιο ποιο πλοίο θα κάνει δρομολόγια; Αφού κάθε Σάββατο μέσα στην καλοκαιρινή σεζόν θα υπάρχει πλοίο για Μεστά και δεδομένου ότι συνήθως τα Σάββατα πήγαινε το Πήγασος στα Μεστά, δεν είναι πλεονασμός να μπει κι άλλο πλοίο για τα Μεστά;
Nereus Posted October 17, 2019 Posted October 17, 2019 Μια απορία έχω... Τα σαΐνια της Attica το σκέφτηκαν πολύ ώστε να βάλουν το Μύκονος με 29 καμπίνες να κάνει την άγονη έως Καβάλα? Με ποια λογική όχι το Χίος?
margaritis24 Posted October 17, 2019 Posted October 17, 2019 Το δρομολογιο το πηρε ετοιμο η εταιρεια,το Χιος θα κανει την επισκςυη του Μυκονος οσο λειψει κ σημαντικοτερο θα γεμιζαν οι καμπινες του Χιος σε ολη τη διαδρομη το χειμωνα που ειναι 3 κ ο κουκος κ οι φανταροι
proud_ionian Posted October 17, 2019 Posted October 17, 2019 νομιζω οτι το ειχε βρει η Attica, απο τη HSW τοτε το χιος ηταν ναυλωμενο
Blue Star Delos Posted October 17, 2019 Posted October 17, 2019 Από 1/11 μπαίνει το Χίος έτσι κι αλλιώς.
Nereus Posted October 17, 2019 Posted October 17, 2019 Μια χαρά έχουν το δικαίωμα να το αντικαταστησουν με το Χίος. Είναι δυνατόν να βάζεις ένα καθαρά ημεροπλοιο να κάνει το γύρο του κόσμου? Αντε και του χρόνου ο Μάριος να βάλει το Terra σε μια καινούρια γραμμή... Πειραιάς - Ηράκλειο - Ρόδος - Σάμος - Καβάλα και πισω Numbers
Nikos_Chania Posted October 17, 2019 Posted October 17, 2019 @Nereus έχεις κάποια βάσιμη πληροφορία οτι οι καμπίνες του Νήσος Μύκονος που κάνει την γραμμή δεν είναι αρκετές;
Nereus Posted October 17, 2019 Posted October 17, 2019 (edited) Ναι μιας και τις τελευταίες εβδομάδες όπως και σήμερα ταξιδεύω συχνά μαζί του και αποτι μου λένε π.χ σήμερα δεν υπάρχει τπτ πάρα μόνο 1 κρεβάτι. 29 καμπίνες για ένα ταξίδι τέτοιας διάρκειας είναι ανεπαρκείς. Το βαπόρι έχει φτιαχτεί για παροναξια κλπ όχι για άγονες 18 ωρών. Εξου και δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο δεν σκατζαρουν με το Χίος που τουλάχιστον έχει τον υπερδιπλάσιοβσε καμπίνες. Edited October 17, 2019 by proud_ionian quote αντί reply
Villandry Posted October 18, 2019 Posted October 18, 2019 Πιστεύω κι εγώ ότι αυτή την περίοδο οι καμπίνες του Χίος χρειάζονται. Δεν είναι τυχαία άλλωστε η προ ετών (λίγο αφότου κέρδισε την εν λόγω επιδοτούμενη) προσθήκη κρεβατιων στο Μύκονος από 72 που ήταν εκ κατασκευής σε 100 τώρα χωρίς να πειραχτουν κοινόχρηστοι χώροι, αλλά προσθέτοντας κρεβάτια σε δικλινες κ.α. Μια ακόμη ένδειξη απαίτησης περισσότερων κλινών είναι και οι απαιτήσεις της σύμβασης προτού αναλάβει το Μύκονος, που όριζαν 250 κλίνες μεταξύ άλλων. Σίγουρα, οι ταχύτητες άλλαξαν, οι αποστάσεις όμως παραμένουν μεγάλες κι αρκετές διαδρομές καλύπτονται νύχτα. Νομίζω πως πλην της θερινής περιόδου, που τα δρομολόγια ως επί το πλείστον είναι ημερήσια και όντως το μεγαλύτερο πρωτόκολλο επιβατών συμφέρει -εταιρεία πρωτίστως αλλά και επιβατικό κοινό δευτερευόντως- το Μύκονος, από Οκτώβριο μέχρι και Μάιο, όμως, μάλλον όχι κατά τη δική μου ταπεινή άποψη.
enas chiotis Posted November 7, 2019 Author Posted November 7, 2019 Απ'ότι φαίνεται, τόσο η προσθήκη του Αγίου Ευστρατίου στο δρομολόγιο, όσο και η κίνηση από Καβάλα λόγω Πελαγίτη, αφήνουν καθυστερήσεις 1 ώρα+ στο Μύκονος, που δε μπορούν πλέον να καλυφθούν από την ταχύτητα του πλοίου.
Stella Artois Posted November 7, 2019 Posted November 7, 2019 στο κατέβασμα της Πέμπτης αυτη η καθυστέρηση την Κυριακή ηταν στην ώρα του
enas chiotis Posted November 13, 2019 Author Posted November 13, 2019 Το ένα δρομολόγιο της άγονης του Β.Α. Αιγαίου πάει για Θεσσαλονίκη όπως φαίνεται, αντί Καβάλας. Αφού έδειξε ενδιαφέρον η attica σύμφωνα με το άρθρο, και εντελώς τυχαία που λείπει και ο Πελαγίτης, θα είναι δυνατό να επιδοτηθεί η γραμμή. Aqua Blue που σας χρειάζεται...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now