karavokurhs Posted February 19, 2015 Posted February 19, 2015 Τα κανόνισαν έτσι ώστε να εξυπηρετηθούν οι κάτοικοι των νησιών που τόσα χρόνια είχαν γίνει έρμαιο του κάθε ανέντιμου εφοπλιστή. Τώρα αυτό για την Πάτμο ζητήθηκε από βουλευτές του νησιού
AQUA JEWEL Posted February 19, 2015 Posted February 19, 2015 Κι εγώ είμαι υπέρ της παραμονής του Νήσος Μύκονος στην άγονη του Βορείου Αιγαίου, αλλά να εκτελεί ακριβώς τα δρομολόγια που εκτελούσε τόσα χρόνια η ΝΕΛ. Χωρίς καθόλου προεκτάσεις μέχρι Πειραιά.
karavokurhs Posted February 19, 2015 Posted February 19, 2015 (edited) Πρώτον η νελ δεν τα εκτελούσε καν, δεύτερον να σε ενημερώσω ότι στην γραμμή Πειραιάς-Ικαρία-Σάμος δεν υπάρχει άλλο καράβι και αφού πάει το Μύκονος από Καβάλα μέχρι Σάμο, μπορεί να πάει και μέχρι Πειραιά και τρίτον εσύ τι πρόβλημα έχεις αν προεκτείνει μέχρι Πειραιά? Επίσης η γραμμή Πειραιάς-Ικαρία-Σάμος πλέον είναι χωρίς επιδότηση και υπάρχει ελεύθερη δρομολόγηση 2 πλοίων αυτό το διάστημα. Η νελ όμως δεν τα εκτελεί.. Edited February 19, 2015 by karavokurhs
ithermos Posted February 19, 2015 Posted February 19, 2015 Κι εγώ είμαι υπέρ της παραμονής του Νήσος Μύκονος στην άγονη του Βορείου Αιγαίου, αλλά να εκτελεί ακριβώς τα δρομολόγια που εκτελούσε τόσα χρόνια η ΝΕΛ. Χωρίς καθόλου προεκτάσεις μέχρι Πειραιά. Εκτός το θέμα της Ικαροσαμίας πλέον υπάρχει και σύνδεση Κυκλάδων με Βόρειο Αιγαίο που έχει εξυπηρετήσει πολύ κόσμο (πχ φοιτητές)
karavokurhs Posted February 19, 2015 Posted February 19, 2015 (edited) Εκτός το θέμα της Ικαροσαμίας πλέον υπάρχει και σύνδεση Κυκλάδων με Βόρειο Αιγαίο που έχει εξυπηρετήσει πολύ κόσμο (πχ φοιτητές) Σίγουρα το Μύκονος βοηθάει και τη σύνδεση των νησιών μεταξύ τους και με τις Κυκλάδες (και ιδίως το καλοκαίρι θα βοηθήσει ιδιαίτερα) Edited February 19, 2015 by karavokurhs
AQUA JEWEL Posted February 19, 2015 Posted February 19, 2015 Σωστά και κατανοητά όλα αυτά που αναφέρετε, απλά εγώ στέκομαι στο γεγονός ότι η σύμβαση είναι για 3 διαφορετικά δρομολόγια την εβδομάδα με αφετηρία την Καβάλα και τέρμα την Σάμο ή την Ικαρία (ανάλογα το δρομολόγιο). Όταν προεκτείνεις μέχρι Πειραιά επειδή έτσι γουστάρεις για να πάρεις την μπουκιά της κίνησης μέσα απ' το στόμα του άλλου (μιλάω για τα απογεύματα Παρασκευής από Πειραιά) θες δεν θες αυτομάτως πέφτεις στα 2 την εβδομάδα λόγω χρόνου. Τώρα αν εσείς οι νησιώτες για τους καλοκαιρινούς μήνες το ένα δρομολόγιο την εβδομάδα το λέτε εξυπηρέτηση και τουριστική ανάπτυξη, εμένα μου περισσεύει.
karavokurhs Posted February 20, 2015 Posted February 20, 2015 (edited) ΚΑΒΑΛΑ-ΛΗΜΝΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΧΙΟΣ-ΣΑΜΟΣ-ΙΚΑΡΙΑ Ο διαγωνισμός διεξήχθη δημόσια στις 10 το πρωί, στο κτίριο του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου, ενώπιον 5μελούς επιτροπής, η οποία ορίστηκε με απόφαση του ΥΝΑ. Αν και επίσημη ανακοίνωση αναμένεται σε 20 εργάσιμες ημέρες, πληροφορούμαστε πως η τελική επιλογή των μειοδοτών, θα γίνει με σειρά προτεραιότητας κατηγορίας πλοίων. Η εκτιμώμενη προϋπολογισθείσα δαπάνη για το πρώτο έτος της σύμβασης (σύνολο 52 εβδομάδες) ανέρχεται στα 12.518.204,40 €. Με βάση λοιπόν τις πρώτες πληροφορίες, όπως αυτές τις μετέφερε ο Παναγιώτης Τσανταρλίωτης, πρώην Αντιδήμαρχος Λήμνου, και καθ υλην αρμόδιος για την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Λήμνου, στην πρωινή εκπομπή του Fm 100, «Έχουμε Θέμα», πρόταση υπέβαλαν 3 ναυτιλιακές εταιρίες. Πρόκειται για την HSW , την Blue Star και την ΑΝΕΚ. Η πρόταση της HSW, αφορούσε την εκτέλεση των δρομολογίων : 1. Καβάλα - Λήμνος - Μυτιλήνη - Χίος - Βαθύ Σάμου - Άγιος Κήρυκος Ικαρίας και επιστροφή, με 1 δρομολόγιο την εβδομάδα. Το πλοίο θα έχει την υποχρέωση να προσεγγίζει την Πάτμο άνευ μισθώματος, από τις 15 Ιουνίου 2015 έως τις 13 Σεπτεμβρίου 2015 (σύνολο 13 εβδομάδες). 2. Καβάλα - Λήμνος - Μυτιλήνη - Χίος - Βαθύ Σάμου και επιστροφή, με 1 δρομολόγιο την εβδομάδα, χωρίς όμως να εκδηλώσει ενδιαφέρον για το 3ο δρομολόγιο κατά τους καλοκαιρινούς μήνες δηλαδή. Αυτό το δρομολόγιο, φαίνεται πως «χτύπησε» η ναυτιλιακή εταιρία Blue Star. Το 3ο δρομολόγιο, αφορά τη εξυπηρέτηση της γραμμής Καβάλα - Λήμνος - Μυτιλήνη - Χίος - Καρλόβασι Σάμου και επιστροφή, με 1 δρομολόγιο την εβδομάδα, την χρονική περίοδο από τις 15 Ιουνίου 2015 έως 13 Σεπτεμβρίου 2015 (σύνολο 13 εβδομάδες).Η πρόταση της ΑΝΕΚ, προέβλεπε την εκτέλεση και των 3ων δρομολογίων, με πλοίο όμως Β΄ ή Γ' Κατηγορίας. Το πιθανότερο σενάριο, λοιπόν, αναφέρει πως η γραμμή θα περάσει στην HSW με δρομολόγια 2 φορές την εβδομάδα για 2 χρόνια και την Blue Star να αναλαμβάνει 1 δρομολόγιο την εβδομάδα μόνο όμως για τους καλοκαιρινούς μήνες. Τέλος, αξίζει να αναφερθεί πως η ΝΕΛ δεν κατέθεσε τελικά πρόταση. ΛΑΥΡΙΟ-ΑΓ. ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ-ΛΗΜΝΟΣ-ΚΑΒΑΛΑ Ιδιαίτερα κρίσιμα όμως κρίνονται τα επόμενα εικοσιτετράωρα και για τη γραμμή Λήμνος Λαύριο, καθώς είναι πολύ πιθανό, η ΝΕΛ να κηρυχτεί έκπτωτη και από αυτή τη γραμμή. Όπως επεσήμανε ο κ. Τσανταρλιωτης, η μη εκτέλεση δρομολογίων της εταιρίας από δική της υπαιτιότητα, όπως για παράδειγμα η επίσχεση των ναυτεργατών, για τη μη καταβολή των δεδουλευμένων, μπορεί να ενεργοποιήσει όρο της σύμβασης για αντικατάσταση της ναυτιλιακής εταιρίας. Ως γνωστόν το πλοίο Ταξιάρχης τις τελευταίες ημέρες, δεν εκτελεί τα προγραμματισμένα του δρομολόγια, με αποτέλεσμα το ενδεχόμενο της έκπτωσης και από τη γραμμή του Λαυρίου να είναι πολύ πιθανό. ΠΗΓΗ: http://www.limnosfm100.gr/limnos/item/12361-se-hsw-kai-blue-star-i-agoni-grammi-tou-voreiou-aigaiou-ekselikseis-kai-sti-grammi-tou-lavriou-mp3.html#sthash.M3633zQn.dpbs Edited February 20, 2015 by karavokurhs
ithermos Posted February 20, 2015 Posted February 20, 2015 Αν αληθεύουν τα παραπάνω,πιο πλοίο (Α κατηγορίας) της Blue Star (ή της κοινοπραξίας) "περισσεύει" το καλοκαίρι;
margaritis24 Posted February 20, 2015 Posted February 20, 2015 το blue star 2 που θα κανει χιο μυτιληνη
ithermos Posted February 20, 2015 Posted February 20, 2015 (edited) Δηλαδή το Χίο-Μυτιλήνη θα γίνει Π-Βαθύ-Χίο-Μυτιλήνη-Λήμνο-Καβάλα και πίσω Edited February 20, 2015 by proud_ionian
proud_ionian Posted February 20, 2015 Posted February 20, 2015 αυτα ειναι εικασιες παιδια. περιμενετε και θα δουμε
mytilene Posted February 21, 2015 Posted February 21, 2015 Ακριβώς όπως το είπε ο proud,ας περιμένουμε λίγο γιατί αυτοί εκεί στη Λήμνο έχουν γράψει πολλά υπερβολικά κατα καιρούς. !!!
Xios Posted February 25, 2015 Posted February 25, 2015 (edited) Σύμφωνα με δημοσιεύμα η ΑΝΕΚ πρότεινε το Πρέβελης για την άγονο γραμμή του Β. Αιγαίου. Edited February 25, 2015 by proud_ionian
karavokurhs Posted February 26, 2015 Posted February 26, 2015 (edited) Το Νήσος Μύκονος, το πλοίο που εξυπηρετεί τα νησιά του Βορείου Αιγαίου και φυσικά και τη Λήμνο, όπως είναι ήδη γνωστό, έχει προγραμματισμένα δρομολόγια μέχρι και τις 3 Μαρτίου. Σύμφωνα με πληροφορίες της Λημνιακής Φωνής, το δρομολόγιο της Τετάρτης 4 Μαρτίου δεν είναι "ανοιχτό" στο σύστημα των Ταξιδιωτικών Πρακτορείων, ενώ στις 8 Μαρτίου είναι προγραμματισμένος ο δεξαμενισμός του πλοίου. Το Νήσος Μύκονος, μέχρι και πριν το Πάσχα δεν θα κάνει οποιοδήποτε δρομολόγιο, ενώ δεν υπάρχει ενημέρωση για αντικατάσταση του πλοίου. Βέβαια οι καλά γνωρίζοντες, όπως πληροφορείται η Λημνιακή Φωνή, θεωρούν βέβαιο ότι θα υπάρξει συμφωνία της Hellenic Seaways με το Υπουργείο και θα μπει άλλο καράβι στην γραμμή, μέχρι να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες του διαγωνισμού, που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου. Η εταιρεία έχει αρκετά πλοία και θα μπορούσε να καλύψει τα δρομολόγια, εάν βέβαια το Υπουργείο Ναυτιλίας προσεγγίσει την HSW. Σήμερα Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου καμία πληροφορία δεν υπάρχει για τον Ταξιάρχη, αλλά ούτε και ποιο πλοίο, εάν έχει γίνει η απαραίτητη συμφωνία, θα καλύψει τα δρομολόγια του Νήσος Μύκονος. Ας ελπίσουμε ότι πολύ γρήγορα θα μπορέσουμε να μάθουμε και επίσημα το μέλλον των ακτοπλοϊκών γραμμών της Λήμνου. Μέχρι τότε το νησί μας βρίσκεται σε μία κατάσταση, την οποία δυστυχώς έχουμε συνηθίσει, να μην γνωρίζουμε μετά βεβαιότητας τα δρομολόγια ούτε της ερχόμενης εβδομάδας, εάν υπάρχουν. ΠΗΓΗ: http://limniakifoni.gr/?p=21784 Σημείωση: Η εταιρία HSW δεν έχει κάποιο διαθέσιμο (ελεύθερο) πλοίο. Οπότε αυτό σημαίνει ότι για ένα μήνα δεν θα γίνονται τα δρομολόγια? Edited February 26, 2015 by karavokurhs
gpap2006 Posted February 26, 2015 Posted February 26, 2015 Μήπως το ΑΡΙΑΔΝΗ προσωρινά κάνει κατα πάνω Τρίτες και Σάββατα?Θα δείξει...
karavokurhs Posted February 27, 2015 Posted February 27, 2015 Θα προλαβαίνει? Εξάλλου το Μύκονος κάλυπτε και το κενό του Μυτιλήνη πηγαίνοντας 3 φορές Πειραιά, πιάνοντας και Φούρνους. Το Αριάδνη είναι μεγάλο πλοίο και δύσκολα να πιάνει Φούρνους Καρλόβασι και Άγιο Κήρυκο....
Orestis Posted February 27, 2015 Posted February 27, 2015 To Νήσος Μύκονος θα λείψει από τη γραμμή 7-10 μέρες και το κενό του θα καλυφθεί από τον Πήγασο και το Αριάδνη.
AQUA JEWEL Posted February 27, 2015 Posted February 27, 2015 To Νήσος Μύκονος θα λείψει από τη γραμμή 7-10 μέρες και το κενό του θα καλυφθεί από τον Πήγασο και το Αριάδνη. Αν κατάλαβα καλά το Αριάδνη θα εξυπηρετεί Λήμνο & Καβάλα και το Εξπρές Πήγασος Ικαρία, Φούρνους & Σάμο. Σύμφωνα με το site της HSW τα δρομολόγια του Νήσος Μύκονος παρατάθηκαν μέχρι τις 15 Μαρτίου.
karavokurhs Posted February 27, 2015 Posted February 27, 2015 (edited) Συνοψίζοντας, το Νήσος Μύκονος αποχωρεί στις 15/3 και τα δρομολόγια του από Πειραιά για Ικαρία-Φούρνους-Σάμο τα παίρνει το Πήγασος και το Αριάδνη θα προεκτείνει Λήμνο-Καβάλα? Δύο ερωτήσεις μόνο: 1)Το Μύκονος θα επιστρέψει στις 6/4 ή νωρίτερα? Γιατί κάνετε λόγω για 10 μέρες το πολύ και 2) Το Αριάδνη δεν θα πιάνει Βαθύ και Άγιο Κήρυκο? Edited February 27, 2015 by karavokurhs
Xios Posted February 27, 2015 Posted February 27, 2015 To κομμάτι Σάμου-Χίος;; Μήπως η παράταση έχει να κάνει με το γεγονός ότι το ΥΕΝ δεν έχει ακόμα υπογράψει την νέα σύμβαση για την άγονο γραμμή;; ( Στις 19/2 που συνεδρίασε η επιτροπή είχαν πει 20 μέρες για την τελική απάντηση) το ΑΡΙΑΔΝΗ δεν φαίνεται να προλαβαίνει να κάνει τα δρομολόγια ούτε προς Λημνο -Καβάλα (εξαιρέση το Σαββάτο που έχει διαμονή στην Μυτιλήνη) εκτός αν τροποποιήσει κάποιο δρομολόγιο του; Το εξπρες πήγασος μπορεί να κάνει την γραμμή της Ικαροσαμίας χωρίς καμπίνες όπως αναφέρει και ο Petros παραπάνω;;;
karavokurhs Posted February 27, 2015 Posted February 27, 2015 Παιδιά δύσκολα να μπει το Πήγασος, καθώς δεν έχει καμπίνες και το Αριάδνη πρέπει να κάνει ολόκληρη την γραμμή για να παίρνει επιδότηση (και Βαθύ και Άγιο Κήρυκο). Χωρίς επιδότηση δεν πρόκειται να την κάνει... Οπότε ξανά επιστρέφουμε στα ανεκτέλεστα δρομολόγια, επειδή έτσι την βάρεσε την hellenic seaways... και δεν έχει πλοίο να αντικαταστήσει στην άγονη... Το να την δώσει για ένα μήνα σε άλλη εταιρία (μάλλον Ανεκ) παίζει?
polmyt Posted February 27, 2015 Posted February 27, 2015 Μιας και ο Orestis ηταν ξεκάθαρος και σε ότι λεει 99% δεν κανει λαθος προφανως θα μπει ο ΠΗΓΑΣΟΣ να κανει αυτά τα λιγα δρομολογια ασχέτως καμπινων.
Petros P Posted February 27, 2015 Posted February 27, 2015 Δεν είπε κανείς το αντίθετο αλλά επειδή σε κάποιους αρέσει το πλοίο , μ έκανε εντύπωση που μπαίνει σε βαρβάτη γραμμή και χειμώνα . Υ.γ. Ποιοι να ειν(μ)αι αυτοί οι κάποιοι μωρε
karavokurhs Posted February 28, 2015 Posted February 28, 2015 Λαύριο-Αγ. Ευστράτιος-Λήμνος-Καβάλα? Μετά από 15 μέρες ανεκτέλεστων δρομολογίων μήπως φτάνουμε σε μία ακόμη έκπτωση την νελ?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now