Stefanos Posted February 27, 2012 Posted February 27, 2012 (edited) και πως θα προέκυψε ξαφνικά να έχει θέμα με τους κανονισμούς αφού solas90+stockholm ικανοποιεί εδώ και πολύ καιρό,επίσης δεν έκανε κάποια μετασκευή....προφανώς άλλοι είναι οι λόγοι,δεν θα σκάσουμε βέβαια κιόλας να τους μάθουμε....αφού δεν λένε Edited February 27, 2012 by Stefanos
proud_ionian Posted February 27, 2012 Posted February 27, 2012 παντως ειχε ακουστει εντονως οτι για λογους A-max εγινε το η αφαιρεση του αυθαιρετου.
Hastaroth Posted February 27, 2012 Posted February 27, 2012 Ναί,αλλά άν ισχύουν τα όσα διάβασα,θα παραμείνη ένα κομμάτι απ΄'το κουτί αυτό (νομίζω πήγανε στο πλάϊ και την σκάλα που ήταν στην πρύμνη κι'ανέβαινες στο κουτί),οπότε πάλι χάλια θα είναι ο "μπάρμπας". Επίσης,γιατί άραγε το θεματάκι με το stability το έβγαλε τώρα;Τόσα χρόνια με το κουτί πώς αρμένιζε;
NHSOS XIOS Posted February 27, 2012 Posted February 27, 2012 Ενα οροφο(το πανω μισο απο το 'σπιτακι' που εμεινε )ηθελε ακομα ξηλωμα και θα ηταν μια χαρα.Ελπιζω να το 'γεμισουν' απο κατω(ανεμοθωρακες κλπ)ωστε να μην φαινεται τοσο ασχημο αυτο που περισσεψε.
Hastaroth Posted February 27, 2012 Posted February 27, 2012 Αφού δέν το ξήλωσαν,άσχημο θα φαίνεται,σάν ένα καλυβάκι ξεκάρφωτο στο πίσω μέρος τού πλοίου.Τουλάχιστον φαντάζομαι ότι θα το κλείσουν,να μήν φαίνωνται και οι σωληνώσεις.... Απορία:αυτό το "καθιστικό" στην οροφή τού "πάνω μισού" θα παραμείνη ώς έχη;Η θα το ξηλώσουν κι'αυτό;
NHSOS XIOS Posted March 6, 2012 Posted March 6, 2012 Κι ενω το σηριαλ συνεχιζεται,μαθαινουμε οτι ο ΘΕΟΦΙΛΕΛ θα βγει απο το ναυπηγεια σε 3μηνες.
opelmanos Posted March 7, 2012 Posted March 7, 2012 Καλύτερα τουλάχιστον θα γλυτώσει την περίοδο από τις εκδρομές των σχολίων που θα το ρήμαζαν!!
Hastaroth Posted March 8, 2012 Posted March 8, 2012 Καλά,τόσες δουλειές έχουν να κάνουν σ'αυτό το βαπόρι και θέλουν τρείς μήνες;Ούτε ανακατασκευή να τού έκαναν... Πάντως με τίς εκδρομές τών σχολείων θα έβγαζε και κανένα ευρώ η εταιρία του-άν και δέν ξέρω κατά πόσον με την παρούσα κρίση θα γίνουν οι (κακώς ονομαζόμενες) "πενταήμερες"......
proud_ionian Posted April 1, 2012 Posted April 1, 2012 οι εργασιες για την κυλιομενη συνεχιζονται. το "κουτι" της σκαλας φαινεται και απ'εξω. εχει φτιαχτει μεσα στο γκαραζ δεξια του δεξιου καταπελτη. οσο για το αυθαιρετο που εφυγε, εμεινε το π@π@ρι στη μεση να μας το θυμιζει. τουλαχιστον εχει βαφτει στο γκρι του πολεμικου ναυτικου για... παραλλαγη και δεν χτυπαει απο μακρυα στο ματι.
margaritis24 Posted April 1, 2012 Posted April 1, 2012 τωρα που θα πιασει τα 20μιλια το αφησαν αυτο σαν αεροτομη για να περνει τον αερα κ να του δινει προσφυση!!!μα καλα δεν βλεπεις καθολου F1
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted April 14, 2012 Posted April 14, 2012 Ψιλοάδειος σήμερα ο μώλος Δραπετσώνας, και μπορούμε να δούμε το πλοίο σε πλήρη ανάπτυξη μετά την αφαίρεση του αυθαιρέτου.
opelmanos Posted April 15, 2012 Posted April 15, 2012 (edited) Αποκλείται να είναι ο Ν.Μ.Δ EKEΙ! Edited April 15, 2012 by proud_ionian
Neptune Posted April 15, 2012 Posted April 15, 2012 Ο νεος μωλος ειναι και απο πισω φαινεται η Ψυτταλεια
Cpt Smith Posted April 15, 2012 Posted April 15, 2012 Αποκλείται να είναι ο Ν.Μ.Δ EKEΙ! Αυτός είναι, κάθε μέρα περνάω και βλέπω τον Θεόφιλο, από τη λεωφόρο Σαλαμίνος...
NHSOS XIOS Posted April 15, 2012 Posted April 15, 2012 Παντως η φωτο του ΣΕΙΡΙΟΥ το κολακευει.Αν αφαιρεσεις την πρασιναδα του βουνου το 'περιπτερο' χτυπαει εντονα στο ματι Αληθευει οτι εκαναν προταση στην ΝΕΛ να βαλει διαφημισεις για τσιγαρα εκει πανω ?
kyr1 Posted April 26, 2012 Posted April 26, 2012 Το γεγονός του Απριλίου, αληθεύει και μας ξεφεύγει! Ο Τεό βγήκε για δοκιμαστικό για να τεστάρει τη νεα αεροδυναμική του γραμμή. Απλά για αναφορά ,16,6 ήταν η μέγιστη που είδα στο ais, αλλά βέβαια και 24 να έπιανε σημασία έχει η μεση ταχύτητα ταξιδίου. Για να δούμε ποια θα είναι η συνέχεια...
NHSOS XIOS Posted April 26, 2012 Posted April 26, 2012 Μηπως θελουν να το βγαλουν αρον αρον στην θεση του ΤΑΞΙΑΡΧΗ? Και 34 να επιανε παντως με 15-16-17 θα το πηγαινουν,το πετρελαιο κοστιζει και οι μηχανες ειναι αρκετα ταλαιπωρημενες για περισσοτερες 'στροφες'.
Hastaroth Posted April 26, 2012 Posted April 26, 2012 Εγώ πάντως ετσι όπως το κάνανε τώρα,το προτιμούσα με όλο το "αυθαίρετο".Τί στο καλό,δέν είχαν άλλα λεφτά να πληρώσουν τους εργάτες γιά να ολοκληρώσουν το ξήλωμα;
Neptune Posted April 26, 2012 Posted April 26, 2012 Δεν το ανοιξανε μωρε. Γιατι θα επιανε τα 20 και θα εκανε απονερα στο Σαρωνικο
kyr1 Posted April 26, 2012 Posted April 26, 2012 (edited) Εγώ πάντως ετσι όπως το κάνανε τώρα,το προτιμούσα με όλο το "αυθαίρετο".Τί στο καλό,δέν είχαν άλλα λεφτά να πληρώσουν τους εργάτες γιά να ολοκληρώσουν το ξήλωμα; Το αυτί μου (που απ το πολύ τράβηγμα απ τη δασκάλα έγινε σαν πιατο δορυφορικής ) είχε πάρει ότι στο κομμάτι που απέμεινε είναι fan room κι έτσι είναι πιο δύσκολο και οπωσδήποτε κοστοβόρο για να φύγει από κει... Αλήθεια-ψεμματα θα σας γελάσω και δεν το θέλω. Σήμερα που πέρασα από κει, το γκαράζ μου φάνηκε πάντvς φρεσκαρισμένο, επιτέλους πρέπει να βαφτηκε, ενώ γενικά παρόλο τον καιρό που είναι εκτός δρομολογίων και πόσο καιρό έχει να δεξαμενιστεί (αλήθεια πόσο ; ) δεν δείχνει ιδιαίτερα σημάδια φθοράς επάνω του. Ειδικά σε σχέση με τον ταξιάρχη του οποίου η αριστερη πλευρά έχει δεχτεί τις περιποιήσεις της θάλασσας. By the way και στους δυο τους υπήρχε κόσμος, τώρα, ειδικά στον Ταξιάρχη που τον περιμένουν πως και πως τι δουλειές κάνουν αγνωσται αι βουλαί. Μόνο 20 μίλια ; ; ; παραπάνω θα πήγαινε και δεν ήθελε να ντροπιάσει το superferry II Edited April 26, 2012 by kyr1
polmyt Posted April 26, 2012 Author Posted April 26, 2012 Το αυτί μου (που απ το πολύ τράβηγμα απ τη δασκάλα έγινε σαν πιατο δορυφορικής ) είχε πάρει ότι στο κομμάτι που απέμεινε είναι fan room κι έτσι είναι πιο δύσκολο και οπωσδήποτε κοστοβόρο για να φύγει από κει... Αλήθεια-ψεμματα θα σας γελάσω και δεν το θέλω. Βασικα εξαερισμος ειναι και νομιζω οτι ειναι του γκαραζ.Αυτο που εχει μεινει ειναι το κομματι που φαινεται στη φωτογραφια και καθονται τα παλικαρια πανω.
teozan Posted May 3, 2012 Posted May 3, 2012 (edited) *την οποια πρεπει να εκαναν οι Αυστραλοι νομιζω και πηραν το κολαι για να βαλουν αργοτερα και το κουτι στον ΤΕΟ. Χωρίς να είμαι τελείως σίγουρος γι' αυτό έχω την εντύπωση ότι ναι μεν η προσθήκη έγινε κατα παραγγελία των Αυστραλών, αλλά έγινε στη Γερμανία. Edit: Το κοίταξα και πράγματι η μετασκευή έγινε στη Γερμανία στα ναυπηγεία που κατασκευάστηκε. Edited May 3, 2012 by teozan
NHSOS XIOS Posted May 3, 2012 Posted May 3, 2012 Και μια που λεμε για το κουτι και τους εξαερισμους παραπανω,αφου το πλοιο χτιστηκε χωρις ολα αυτα μπορουσαν με καποια εξτρα χρηματα να γυρισουν στις 'παλιες οδους' ολους αυτους του σωληνες κλιματισμου/εξαερισμου και να μην μεινει το περιπτερο στο ρετιρε.Και η σωστη απαντηση ειναι 'να τα δωσεις εσυ τα παραπανω φραγκα ρε NHSOS XIOS' Τελικα ομως θα μπει κανα σκεπαστρο εκει πανω η θα μεινει ετσι ανοιχτο?
polmyt Posted May 8, 2012 Author Posted May 8, 2012 Άραγε θα σκεφτήκανε τουλάχιστον να κρατήσουν κουκέτες,έπιπλα και τους καναπέδες που είχαν αυτές οι καμπίνες μήπως κάνουν καμιά ανανέωση στις άλλες καμπίνες του πλοίου που θυμάμαι ότι κάποιες δεν έχουν ούτε μοκέτα,και διαθέτουν έπιπλα του 70,τα μπάνια τα βλέπω ξυλωμένα πάντως εσωτερικά,κακά τα ψέματα οι καμπίνες που είχε το αυθαίρετο ήταν ότι πιο καινούργιο είχε το πλοίο Επειδη ειχε γινει κουβεντα για τις καμπινες του αυθαιρετου ας δουμε και πως ηταν μια απο αυτες.Ενταξει δεν ηταν και δεκαετιας 70 και δεν ειχαν τα χαλια που ειχαν καποιες αλλες αλλα δεν μπορω να πω οτι ηταν και κατι ιδιαιτερο που θα εκανε τη διαφορα αν το βαζανε καπου αλλου
kyr1 Posted June 15, 2012 Posted June 15, 2012 Σύμφωνα με τον ρουφιάνο μας ποζάρει στον Πειραιά το Θιοφιλέλ ! !
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now