hayabusagr Posted March 6, 2021 Posted March 6, 2021 Το κοστούμι για τα ρυμουλκα τόσες ώρες ποιος το πληρώνει;
Nick the Greek Posted March 6, 2021 Posted March 6, 2021 Πάντως οι τράπεζες είναι κλειστές τα Σαββατοκύριακα. Αλήθεια, εκείνοι οι βουκόλοι που παριστάνουν τους υπεύθυνους για τη ναυσιπλοία και την ασφάλεια στο λιμάνι και στα πέριξ, τι λένε γι αυτήν την κατάσταση?
george p. Posted March 6, 2021 Posted March 6, 2021 Σύμφωνα με το marine traffic μάλλον το πάνε δίπλα σε Ταξιάρχη και Παναγία Αγιασου
enas chiotis Posted March 6, 2021 Posted March 6, 2021 Άρα λογικά το μετακίνησε η ΑΝΕΝ αφού ματαιώθηκε ο διαγωνισμός.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 6, 2021 Posted March 6, 2021 Το Θεόφιλος ήταν να έρθει να πλαγιοδετήσει στο ντοκο στο ναυπηγείο του Σπανοπουλου στο Πέραμα, ουσιαστικά μπροστά από το ναυπηγείο της ΕΛΘΩΜ. Άλλα από τη μια πλευρά ο ΟΛΠ δεν συμφωνούσε γιατί έχει χαρακτηρίσει το πλοίο ως ναυάγιο, αλλά και τα γειτονικά ναυπηγεία μιας και δεν είναι ασφαλής η παραμονή του, για τα πλοία που θα βρίσκονται εκεί κοντά. Η ΑΝΕΝ πήρε την απόφαση για τη μεθόρμιση του πλοίου από την Ελευσίνα, έτσι ώστε να αποφύγει το πλειστηριασμό του πλοίου.
george p. Posted March 6, 2021 Posted March 6, 2021 Σε γνωστά site πάντως αναφέρουν ότι την κίνηση αυτή την έκανε η ΑΝΕΝ για να γίνουν εργασίες στεγανοποίησης και να φύγει για απέναντι. Ισχύει άραγε κάτι τέτοιο?
Nick the Greek Posted March 7, 2021 Posted March 7, 2021 Χωρίς να έχω κάποια συγκεκριμένη πληροφόρηση, ρεαλιστικά δεν θα μπορούσε να γίνεται αυτό για κάποιον άλλο λόγο. Αν ξαφνικά το βλέπαμε να ετοιμάζεται για δράση αυτό θα ήταν από εξωφρενικό μέχρι ύποπτο.
proud_ionian Posted March 13, 2021 Posted March 13, 2021 απο τις φωτο που εχουν κυκλοφορησει, με το πλοιο ντανιασμενο αριστερα του αγιασου, δεν δειχνει σα να το ετοιμαζουν για απεναντι.
George...f Posted March 13, 2021 Posted March 13, 2021 Και εγώ θεωρώ πως ήταν μια μετακίνηση της ΑΝΕΝ καθαρά και μόνο ώστε να μην εκπληστηριαστει από τον ΟΛΕ. Αν και κατά τη γνώμη μου καλό θα ήταν να φύγει για απέναντι. Έχουν γεμίσει πλέον οι ντάνες μας και καλώς ή κακως δεν υπάρχει ελπίδα επαναδραστηριοποίησης.
nomikos Posted March 13, 2021 Posted March 13, 2021 Θα ήταν υπέροχο αν γλύτωνε τη διάλυση.Και δεν εννοω τη δραστηριοποίηση του κάπου αλλά να γινόταν ένα πλωτό μουσείο.Σίγουρα είναι μεγάλο πλοίο για κάτι τέτοιο,είναι όμως ένα πλοίο ιστορικό και ιδιαίτερο που ταξίδεψε σε πολλές θάλασσες του κόσμου.Ακόμα και άνθρωποι που το ταξίδεψαν στην Αυστραλία,ίσως να ήθελαν κάτι τέτοιο και να βοηθούσαν.
togias_k Posted March 13, 2021 Posted March 13, 2021 Δυστυχώς στα τελευταία του χρόνια πολλοί δεν θα το θέλανε. Ταλαιπώρησε πολυ κόσμο. Αλλά δεν παυει όντως να είναι ένα ιστορικό πλοιο
JTEDimandix Posted March 14, 2021 Posted March 14, 2021 Θα συμφωνήσω με τον Νομικό, αλλά και με τον Τόγια. Όσο λειτουργούσε στην χώρα μας απέτυχε, αλλά στην Αυστραλία έκανε χρυσές δουλειές. Μακάρι να μετατραπεί σε μουσειακό, αν όχι στην Ελλάδα, τότε στην Τασμανία. Θα μπορούσε δηλ. να λειτουργεί ως στατικό πλωτό μουσείο όλο τον χρόνο και ενίοτε (Κατά προτίμηση όταν έχει τουρίστες η Τασμανία) να εξυπηρετεί και εκδρομές καραβολατρικού ενδιαφέροντος, όπως έκαναν κάποια παλιά τρένα του ΟΣΕ που έγιναν μουσειακά προ-Covid. (Εφόσον φυσικά επισκευαστεί.) Δυστυχώς για δραστηριοποίηση χλωμό το κόβω, καθώς άλλα μεταφορικά μέσα της ηλικίας του είτε έχουν διαλυθεί, είτε απλά δεν λειτουργούν (Τουλάχιστον σε επιβατικά δρομολόγια.). Μια άλλη λύση θα ήταν να μετασκευαστεί σε Ro-Ro, όπως είχε προταθεί προ πολλού σε Καζαμία μας, εάν πρόκειται να ξαναλειτουργήσει. Τώρα που το σκέπτομαι, αν γινόταν μουσείο στην Αυστραλία, δεν θα έπρεπε να ξαναμπεί το αυθαίρετο; Και πόσο θα κόστιζαν όλα αυτά, ειδικά μες την μέση της πανδημίας; Υ.Γ. Νομικέ, μην ανησυχείς για το μέγεθος, και το αρκετά μεγαλύτερο RMS Queen Mary (το σκέτο, όχι το 2) κατάφερε να γίνει, όχι μόνο πλωτό μουσείο, αλλά και ξενοδοχείο, και μάλιστα έχοντας πολύ περισσότερα χρόνια παροπλισμού.
polmyt Posted March 14, 2021 Author Posted March 14, 2021 (edited) Εχουν ξαναγινει συζητησεις για διασωση πλοιων κλπ και στο παρελθον ,οπως ιδιες κουβεντες γινονται και σε αντιστοιχα group για λεωφορεια κλπ.Εξακολουθω και πιστευω οτι οι ιδεες για πλωτα μουσεια κλπ ειναι ουτοπικες και προκειται να υλοποιηθουν ποτε,οχι μονο στην Ελλαδα αλλα και στο εξωτερικο.Και εκει νομιζω οτι εχουμε χρονια να ακουσουμε για τη διασωση καποιου βαποριου. Ποιος θα δωσει λεφτα σε ενα τετοιο project και για ποιον λογο;Και αντε και τα εδωσε ,ποτε θα κανει αποσβεση.Ελαχιστοι ενδιαφερονται για κατι τετοιο.Ποσοι απο εμας θα το επισκεπτονταν πανω απο 1-2 φορες.Πιστευω οτι ακομα και ΑΒΕΡΩΦ που ειναι ενα πραγματικα ιστορικο πλοιο δεν βγαζει τα εξοδα του σαν πλωτο μουσειο Ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ και στην Αυστραλια που δουλεψε ,αυτο ηταν για 10-11 χρονια.Πιο ιστορικα, και προφανως αγαπημενα ,ειναι για το αντιστοιχο κοινο εκει τα SUPERFAST IIΙ και IV που κοντευουν να κλεισουν 20ετια. Ξερω οτι το χαλαω και γινομαι ξενερωτος αλλα δεν βλεπω τη παραμικρη πιθανοτητα για κατι τετοιο.Και το λεω για ενα πλοιο που πραγματικα το εχω αγαπησει, εχω απειρες αναμνησεις και προφανως και θα ηθελα να εχει μια τετοια τυχη Edited March 14, 2021 by polmyt
MILTIADIS Posted March 14, 2021 Posted March 14, 2021 Δεν εχεις αδικο,αλλωστε ο Τεο δεν ειναι και κανενα υποδειγμα ναυπηγικης για να πεταξει ακομα και καποιος τρελος/ρομαντικος Αυστραλος τα λεφτα του στο να τον διασωσει.Πιθανοτατα οι πιο πολλοι δεν τον γνωριζουν καν μεταξυ μας εκει κατω...
enas chiotis Posted March 15, 2021 Posted March 15, 2021 11 hours ago, JTEDimandix said: Όσο λειτουργούσε στην χώρα μας απέτυχε, αλλά στην Αυστραλία έκανε χρυσές δουλειές. Δε γνωρίζω ποιο είναι το κριτήριο της αποτυχίας, αλλά τη δεκαετία 95-05 δούλεψε καλά το βαπόρι και έκοψε χρήμα για την εταιρεία του, σίγουρα.
nomikos Posted March 15, 2021 Posted March 15, 2021 Συμφωνώ με τον @enas chiotis.Έφερε πολύ χρήμα στην εταιρεία του με το μεγάλο γκαράζ και τις πολλές του καμπίνες.Οσον αφορά τη καριέρα του στην Αυστραλία,το γεγονός που μετά από τόσα χρόνια υπάρχουν βιντεο και αφιερώματα για το βαπόρι αυτό κάτι δείχνει.Υποστηριχτές για αυτό το εγχείρημα θα μπορούσαν να αναζητηθουν-βρεθούν και από τη Βόρεια Ευρώπη όπου εκεί γεννήθηκε το βαπόρι και αγαπήθηκε αυτό καο το αδελφό του. Απλά έγραψα μία ιδέα τίποτα δε προσδοκώ.Θα ήθελα πάρα πολύ να εξερευνήσω εσωτερικά ένα τέτοιο βαπόρι,από τη πισίνα κάτω από την ίσαλο,μέχρι τη κόντρα γέφυρα.Δεν ταξίδεψα ποτέ μαζί του.Συναισθηματικά τα λέω όλα αυτά,η λογική όπως πολύ σωστά είπατε είναι εντελώς διαφορετική.
Annivas Posted March 15, 2021 Posted March 15, 2021 (edited) Ναι ρε παιδιά απο το 1995 έως και το 2005 που μπήκε το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ με καθημερινά δρομολόγια , τα εισιτήρια για Χίο Μυτιλήνη ήταν μαγικά χαρτάκια , οι καμπίνες του ήταν μόνιμα πουλημένες το καλοκαίρι κι ο ι μόνον και το γκαράζ μόνιμα γεμάτο μέχρι καταπέλτη . Ήταν χρυσή εποχή για το πλοιο. Η ταχύτητα ποτε δεν ήταν στα φορτε του , ήταν ομως η εξαιρετική συμπεριφορά του στην θάλασσα . Μια χαρα δούλεψε στην Ελλάδα , μην κρίνουμε μονάχα απο τα στερνά που ακολουθούσε την μοίρα της εταιρείας του και βασανιζόταν απο μηχανικές βλάβες . Edited March 15, 2021 by Annivas
polmyt Posted March 15, 2021 Author Posted March 15, 2021 Το καραβι ηταν σαφως πολυ καλυτερο απο τη φημη που εχει βγαλει.Το πρωτο λαθος το εκανε η ΝΕΛ που το διαφημησε σαν ιδιας ταχυτητας και πολυτελειας με το ΜΥΤΙΛΗΝΗ,κατι το οποιο προφανως και δεν ισχυε .Ο κοσμος περιμενε κατι αναλογο και ακομα και τις εποχες του μονοπωλειου της ΝΕΛ ,ηταν 2η ,μην πω και 3η επιλογη πισω και απο το ΣΑΠΦΩ ,το οποιο υπηρχε πολυς κοσμος,ειδικα μεγαλυτερων ηλικιων, που δεν το αλλαζε με κανενα.Φυσικα τοτε ο κοσμος ταξιδευε, καμπινα,ειδικα το καλοκαιρι ,δεν εβρισκες ουτε για δειγμα και το χρημα επεφτε αφθονο. Η μεγαλη πτωση του ξεκινησε απο το 2006 ,αρχικα με το προβλημα στην προπελα που το εκανε να σερνεται ολο το καλοκαιρι ,εχοντας τραγικες καθυστερησεις.Εγινε μια προσπαθεια συμμαζεματος με την Β 'διαχειριστικη ,εγινε και αμμοβολη,αλλα ουσιαστικα τα καλα χρονια ειχαν περασει και για το βαπορι και για την ΝΕΛ. Οπως ειπε και ο @Annivas ,στον καιρο πηγαινε σουπερ.Θυμαμαι ταξιδι παραμονες Χριστουγεννων μετα απο απαγορευτικο ,με 8αρι ,το βαπορι να ειναι ακουνητο πραγματικα.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 16, 2021 Posted March 16, 2021 On 3/6/2021 at 10:45 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Η ΑΝΕΝ πήρε την απόφαση για τη μεθόρμιση του πλοίου από την Ελευσίνα, έτσι ώστε να αποφύγει το πλειστηριασμό του πλοίου. Απόφαση ματαίωσης της διαγωνιστικής διαδικασίας για το Ε/Γ-Ο/Γ ΘΕΟΦΙΛΟΣ Ν.Μ. 35»
Nikos_Chania Posted March 16, 2021 Posted March 16, 2021 Η όλη ιστορία μοιάζει με το "μακριά από το .. κι ας είν και 5 μέτρα". Ακυρώνει την διαδικασία η Λιμενική αρχή Ελευσίνας γιατί δεν επίκειται πλέον κίνδυνος για την περιοχή ευθύνη τους αλλά εφόσον υφίστατο κίνδυνος για το εν λόγω πλοίο, σε όποια περιοχή και να πάει, εξακολουθεί να ισχύει ο κίνδυνος! Μεταθέσαμε το πρόβλημα μερικά μέτρα παραπέρα...
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted March 16, 2021 Posted March 16, 2021 Τελικά βλέπω οτι το λιμεναρχείο το δίνει με νηολόγιο Μυτιλήνης, αρα δεν έχει μεταφερθεί σε σημαία ... Tongo.
enas chiotis Posted March 20, 2021 Posted March 20, 2021 (edited) Από την απόφαση ματαίωσης της διαδικασίας του ΚΛ Ελευσίνας βρίσκουμε καποιες διευκρινήσεις για το γεγονός της απομάκρυνσης του πλοίου: ΘΕΜΑ: «Απόφαση ματαίωσης της διαγωνιστικής διαδικασίας για το Ε/Γ-Ο/Γ ΘΕΟΦΙΛΟΣ Ν.Μ. 35» ΑΠΟΦΑΣΗ Ο ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΛΙΜΕΝΑΡΧΗΣ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ... Έχοντας υπόψη: ... 2. Την από 02-03-2021 Διαταγή του Μονομελούς Πρωτοδικείου Πειραιώς (που επιδόθηκε με δικαστικό επιμελητή στην Υπηρεσία μας τις απογευματινές ώρες της 02-03-2021) περί προσωρινής απομάκρυνσης του Ε/Γ-Ο/Γ «ΘΕΟΦΙΛΟΣ» Ν.Μ. 35 εκτός περιοχής δικαιοδοσίας λιμενικής αρχής Ελευσίνας προς ναυπηγείο ευθύνης έτερης λιμενικής αρχής άνευ σήματος ελευθεροπλοῒας του ΝΑΤ, σύμφωνα με τις καθοριζόμενες σε αυτήν προϋποθέσεις. 3. Την με ΩΠ:091203/03-2021 σηματική αναφορά μας για τον αποχαρακτηρισμό του Ε/Γ-Ο/Γ «ΘΕΟΦΙΛΟΣ» Ν.Μ. 35 από επικίνδυνο και επιβλαβές συνεπεία της απομάκρυνσής του εκτός περιοχής δικαιοδοσίας λιμενικής αρχής Ελευσίνας. 4. Το γεγονός ότι: α) με την απομάκρυνση του εν λόγω επικίνδυνου και επιβλαβούς πλοίου εκτός λιμένα Ελευσίνας εξαλείφεται ο κίνδυνος βύθισής του και κατά συνέπεια η παρεμπόδιση της ελεύθερης ναυσιπλοῒας καθώς και η απειλή προσβολής του περιβάλλοντος εντός περιοχής δικαιοδοσίας μας, β) δε συντρέχουν πλέον οι προϋποθέσεις του Ν.2881/01 που δικαιολογούσαν την αναγκαιότητα εκκίνησης και ολοκλήρωσης των προβλεπόμενων διαγωνιστικών διαδικασιών ... Edited March 20, 2021 by enas chiotis
kyr1 Posted March 20, 2021 Posted March 20, 2021 Όλη η παθολογία του ελληνικού δημοσίου στις τέσσερις αυτές παραγράφους. Ένα πλοίο 46 ετών, παροπλισμένο τα τελευταία 5, με μόνο ένα βατσιμάνη για να δίνει εικόνα. Το ΝΑΤ που δε δίνει σήμα ελευθεροπλοῒας, οι ΔΟΥ, τα χρέη, μια ενιαία αρχή που να εποπτεύει τα λιμάνια η οποία δεν υπάρχει ή που αν υπάρχει κοιμάται δημιουργούν ένα φοβερό γόρδιο δεσμό. Και αν, μακριά από μας, προκληθεί το οτιδήποτε θα ξεκινήσει το ατελείωτο γαϊτανάκι ανευθυνοϋπεύθυνων: Ο ΟΛΕ ; αααα, εμένα δεν ανήκει στην περιοχή μου, συνεπώς δεν έχω αρμοδιότητα... Το ΝΑΤ ; αααα, υπήρχαν οφειλές, άρα σύμφωνα με το νόμο δε μπορούσα, άρα δε φταίω... Ο ΟΛΠ ; αααα, εγώ δεν το ήθελα και το έδιωξα γιατί μπλα μπλα μπλα, συνεπώς δε φταίω...κ.ο.κ. Χορός ανταλλαγής επίσημων επιστολών μεταξύ προϊσταμενων των οποιων ο μισθός τρέχει και οι οποίοι ουδεμία επίπτωση αντιμετωπίζουν ποτέ. Χορός κοροϊδίας στην πλάτη των πολιτών. Τα έχουμε δει τόσες φορές και σε τόσες περιστάσεις που καταντά βαρετό πια.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now