MILTIADIS Posted November 29, 2013 Posted November 29, 2013 Διακτινιζεται προς τη Συρο με την..υπεροπτικη ταχυτητα των 13 κομβων.
tasos123 Posted November 29, 2013 Posted November 29, 2013 μετά από 11 μήνες και πάλι προς την δόξα τραβά με ταχύτητα 12.8 αυτή την ώρα. Άραγε για Βόρεια Ελλάδα θα έχουμε ταχύτητα και κάτω από 10???
SAMAINA Posted November 29, 2013 Posted November 29, 2013 Είσαστε όλοι σας κακεντρεχείς και ζουλιάριδες με τον μπάρμπα. Αφήστε τον να ξεμουδιάσει και θα τον δούμε τζόβενο και θα τριβουμε τα μάτια μας σε 3-4 μέρες
Lord Posted November 29, 2013 Posted November 29, 2013 (edited) Τσιμπημένος παει σημερα : ) μερικές φορες το θυμάμαι που κολυμπάγε με 12,5-13 Edited November 29, 2013 by Lord
kyr1 Posted November 30, 2013 Posted November 30, 2013 Και επιτέλους μετά από κάτι 8άρια και 9άρια (μιλάμε για δρόμο ) μετά τον Εύδηλο αυτή τη στιγμή το ais δειχνει το Θεοφιλάρα να...τρέχει με 15 ολόκληρους κόμβους. Για να δούμε...
ΝΗΡΕΑΣ Posted November 30, 2013 Posted November 30, 2013 (edited) Είσαστε όλοι σας κακεντρεχείς και ζουλιάριδες με τον μπάρμπα. Πράγματι, υπάρχουν πολλοί κακεντρεχείς και ζουλιάρηδες , ιδιαίτερα οι Ικαριώτες Edited November 30, 2013 by ΝΗΡΕΑΣ
gpap2006 Posted November 30, 2013 Posted November 30, 2013 Το θέμα με τις τουαλέτες και τα καυσαέρια στους δημόσιους χώρους είναι τα πιο τραγικά. Ρίχνουν σε δρομολόγια ένα πλοίο μετά από11μηνο παροπλισμό και δεν έχουν προσέξει ούτε τα πιο ουσιώδη. Λες και μεταφέρουν μουλάρια..
hsw giorgos Posted November 30, 2013 Posted November 30, 2013 Το φάγατε το καραβάκι!!! 13.3 αυτή τη στιγμή!!! Δεν θέλουν να το ζορίσουν ούτε να τον κουράσουν απο τώρα το Θείο... Και μην ξεχνάτε οτι έχει κ ανηφόρα!!!
Lord Posted November 30, 2013 Posted November 30, 2013 Καλα πλάκα κάνουμε;Ακόμα να φτάσει στο Βαθύ και έχει φύγει απο χθες το απόγευμα;Είπαμε όχι και ετσι, αν και μου αρέσει σαν σκαρι ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ δυστυχώς καταλαβαίνω γιατί πολλοί δεν θέλουν ούτε γράμμα να στέλνουν μαζί του.
mytilene Posted November 30, 2013 Posted November 30, 2013 Καλά θα είναι να σταματήσει στο Βαθύ όποτε πάει και να συνεχίσει το ΕΕ την άγονη!!!!ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ,βγάλανε βαπόρι χαλασμένο να κάνει μια γραμμή με συνεχόμενα stand by και τσίτα δρομολόγια!!!!Τι να πείς ,λυπάμαι όλους αυτούς που θα μετράνε καντήλια και χριστοπαναγίες ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ!!!!!
TAXMAN Posted November 30, 2013 Posted November 30, 2013 (edited) θέμα με καυσαέρια δεν υπήρχε ποτε στο ταξίδι όσο για ταWC ολα ήταν οκ μέχρι τις 8 το βράδυ όπου και καποιος ασυνηδητος βούλωσε το σύστημα όλο και επειδή αυτο έγινε εν όλων το γκαράζ ήταν γεμάτο και δε γίνεται τιποτα το ξέρουμε ολοι αυτο γίνετε και πολυ συχνά και σε νεότερα πλοία απλα να μην τα ισοπεδώνουμε ολα Edited November 30, 2013 by proud_ionian quote
gpap2006 Posted November 30, 2013 Posted November 30, 2013 Για μένα το πρόβλημα δεν είναι τόσο η ταχύτητα που εφόσον αγγίζει τους 15 κόμβους είναι ανεκτή (δεδομένων των συνθηκών), αλλά η καθαριότητα, η θέρμανση, οι τουαλέτες, η καθαρή ατμόσφαιρα. Από τη στιγμή που θα καταφέρουν να κρατάνε σε καλό επίπεδο αυτά (και βέβαια σταθερή ταχύτητα εντός ωραρίων κλπ), το βαπόρι είναι πολύ άνετο και για χειμώνα στην άγονη δεν είναι κακό. Δεν έχω λόγο να μην πιστέψω όμως τους επιβάτες που ταξίδεψαν χθες και μιλάνε για ακάθαρτα φίλτρα κλιματισμού που προκαλεί οσμή καυσαερίου στους εσωτερικούς χώρους .Μακάρι να διορθωθούν άμεσα τα προβλήματα και να καταλάβει η ΝΕΛ πως οι επιβάτες δικαιούνται ανθρώπινες συνθήκες ταξιδιού.
enas chiotis Posted November 30, 2013 Posted November 30, 2013 (edited) Για το πετρέλαιο έχουμε και παλαιότερη μαρτυρία. Υπήρχε έντονη οσμή πετρελαίου στους εσωτερικούς διαδρόμους, Για τον ανύπαρκτο κλιματισμό τα γνωρίζουμε εδώ και πολλά καλοκαίρια. Το ότι καποιος βούλωσε τις τουαλέτες να το δεχτούμε (τον άμπακο θα είχε φάει). Αλλά το ότι η εταιρεία γνώριζε ότι το πλοίο της θα χρειάζονταν πετρέλαιο για να ξεκινήσει και όφειλε να το είχε προμηθευτεί έγκαιρα και το ότι το πλοίο (εκ του αποτελέσματος) έχει αρρυθμίες στις μηχανές του μετά από ένα χρόνο "επισκευών" δεν μπορούμε να τα παραβλέψουμε. Edited November 30, 2013 by enas chiotis
GeorgeSt Posted November 30, 2013 Posted November 30, 2013 (edited) http://www.radiocafe.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=4199%3A-lr&catid=293%3A2012-08-25-20-21-54&Itemid=542 http://gatosgr.wordpress.com/2013/11/30/%CF%84%CE%B1%CE%BE%CE%AF%CE%B4%CE%B9-%CE%B5%CF%86%CE%B9%CE%AC%CE%BB%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%BB%CE%BF%CE%AF%CE%BF-%CE%B8%CE%B5%CF%8C%CF%86%CE%B9%CE%BB/ http://peiratikoreportaz.blogspot.gr/2013/11/blog-post_1473.html Ήταν που ήταν το καραβάκι ήταν και "τίγκα" διαμαρτυρόμενους Ικαριώτες για τις συγκοινωνίες (με το δίκιο τους για να μην παρεξηγηθώ, μαζί τους είμαι), τσουπ έσκασε το θεματάκι και έγινε πρωτοσέλιδο στα sites.Λες και τόσα χρόνια ήταν "μυρωδάτο" και "γρήγορο". ΠΡΟΤΑΣΗ: Να επιδοτηθεί η επιβίβαση Ικαριωτών στα πλοία, να βγουν όλα τα προβλήματα στην φόρα. Να δούμε θα ξαναβγει κάνας καπετάν Μάκης να μας πει ότι το Ανθή-Μαρίνα έχει τις ίδιες ανέσεις με το Blue Star? Edited November 30, 2013 by GeorgeSt
Stefanos Posted November 30, 2013 Posted November 30, 2013 (edited) Για μένα το πρόβλημα δεν είναι τόσο η ταχύτητα που εφόσον αγγίζει τους 15 κόμβους είναι ανεκτή (δεδομένων των συνθηκών), αλλά η καθαριότητα, η θέρμανση, οι τουαλέτες, η καθαρή ατμόσφαιρα. Από τη στιγμή που θα καταφέρουν να κρατάνε σε καλό επίπεδο αυτά (και βέβαια σταθερή ταχύτητα εντός ωραρίων κλπ), το βαπόρι είναι πολύ άνετο και για χειμώνα στην άγονη δεν είναι κακό. Δεν έχω λόγο να μην πιστέψω όμως τους επιβάτες που ταξίδεψαν χθες και μιλάνε για ακάθαρτα φίλτρα κλιματισμού που προκαλεί οσμή καυσαερίου στους εσωτερικούς χώρους .Μακάρι να διορθωθούν άμεσα τα προβλήματα και να καταλάβει η ΝΕΛ πως οι επιβάτες δικαιούνται ανθρώπινες συνθήκες ταξιδιού. καλό σκαρί είναι και με πολλες δυνατότητες αλλά απο τη στιγμή που κανείς ποτε δεν φρόντισε να κάνει μια γερη μετασκευή στο ξεναδοχειο και να αλλάξει να αλλάξει μηχανές,κρίμα για το πλοίο πότε δεν το είδε κανείς με καλό μάτι πότε δεν ήτανε τέλειο ούτε στα 90s αλλά ήταν τουλάχιστον ένα σχετικά καλό πλοίο,για μένα πρεπει ποιά να το αφήσουν να ανάπαυθει εφόσον πλέον δεν συμφέρει να επισκευαστει και να δουλέψει σωστά. Επίσης λυπάμε όλο και περίσσοτερο για τη "ΝΕL" εφόσον δεν θα κλείσει (για λόγους που καταλαβαίνουμε οι περισσότεροι τουλαχιστον ας άλλαξει σινιάλα και ας μετονόμαστει.Σταματήστε πια να απαξιώνεται αυτό το σινιάλο γιατί κάποτε σήμαινε πολλά και στηριζε μια ολοκληρη ακριτικη περιοχη με πολλούς τρόπους.ΒΑΛΤΕ ένα ga ferries new venture στις μπαντες να τελιώνουμε Edited November 30, 2013 by Stefanos
kyr1 Posted December 1, 2013 Posted December 1, 2013 Ο Θεοφιλάρας εισακούοντας τις προσευχές των χιλιάδων shipfriends οπαδών του , τις επικλήσεις των δύσμοιρων επιβατών του όπως και τα αμέτρητα @#$%^&* διαφόρων άλλων ( πληρώματος συμπεριλαμβανομένου) χτύπησε αδυσώπητα τη θάλασσα με τις προπέλες του φτάνοντας μέχρι 16,3 προ ολίγου. Μακάρι να μείνει σ'αυτά τα επίπεδα και τα οποια προβλήματα να ήταν απλά λόγω της πολύμηνης ακινησίας...
TAXMAN Posted December 1, 2013 Posted December 1, 2013 εχει να δώσει ακομα λίγο σιγα σιγα ώμος. προς απάντηση σε αυτούς που χλεβαζαν χτες
enas chiotis Posted December 1, 2013 Posted December 1, 2013 Έχει να δώσει πολλά ακόμα taxman, και τώρα μετά τη Χίο πάει πάλι με τη μια μηχανή (8.7 knots). Αν πρέπει μετά από κάθε αναχώρηση από λιμάνι να πηγαίνουμε με τη μια μηχανή για καμμιά ώρα να τη βράσω την επισκευή σας. Και φυσικά δεν φταίνε οι είλωτες μηχανικοί, έτσι;
TAXMAN Posted December 1, 2013 Posted December 1, 2013 τα 8.7 που τα είδες εσυ δε ξερω μάλλον εκει έχετε δικούς σας μετροιτες μιλίων όσο για την επισκευη αν δεν ξέρεις μη Μήλας και για το ποιος φταίει μπορεις βα ρώτησης ξέρεις που; Που σας άφησε η βλου σταρ χωρις βαπόρι αυτο δε το κοιτάς παρά μόνο με την νελ και τα πλοία της. καλη σου μερα
ΝΗΡΕΑΣ Posted December 1, 2013 Posted December 1, 2013 εχει να δώσει ακομα λίγο σιγα σιγα ώμος. προς απάντηση σε αυτούς που χλεβαζαν χτες Αυτοί που χλεύαζαν χθες ήταν αυτοί που ταλαιπωρήθηκαν χθες. Το εάν σήμερα ή αύριο πηγαίνει με 16, 20 ή 25 μίλια, είναι αδιάφορο γι΄αυτούς που ταλαιπωρήθηκαν χθες. Δεν μιλάμε για δοκιμαστικά, μιλάμε για κανονικά δρομολόγια με εισιτήριο. Και επιτέλους κάποτε πρέπει να τελειώνει αυτή η κλάψα, κυρίως από τα πληρώματα των πλοίων που ταλαιπωρούν τον κόσμο, ότι τάχα μου δεν φταίνε αυτοί και δεν τους σκέφτεται κανείς. Τους επιβάτες τους σκέφτεται κανένας που στο κάτω κάτω της γραφής είναι και αυτοί που πληρώνουν και δεν βλέπουν τα λεφτά τους? Επιτέλους, κάποιοι "εκπρόσωποι" πρέπει να καταλάβουν -φταίνε, δεν φταίνε- ότι δεν μπορούν και να ταλαιπωρούν τον κόσμο και να ζητάνε και τα ρέστα. Εάν δεν φταίνε, ας ζητήσουν τα ρέστα από αυτούς που φταίνε και όχι να το ρίχνουν στην κλάψα.
opelmanos Posted December 1, 2013 Posted December 1, 2013 (edited) Και επιτέλους κάποτε πρέπει να τελειώνει αυτή η κλάψα, κυρίως από τα πληρώματα των πλοίων που ταλαιπωρούν τον κόσμο, ότι τάχα μου δεν φταίνε αυτοί και δεν τους σκέφτεται κανείς. Θα σταθώ σε αυτό το σχόλιο σου και θα κάνω τις εξής ερωτήσεις αγαπητέ μου : Για πές μου λοιπόν γιατί φταίνε τα πληρώματα για την ταλαιπωρία του κόσμου σε ένα πλοίο? Γιατί πρέπει πάντα αυτοί να είναι το εξιλαστήριο θύμα και να τους κράζουν επειδή βγάζουν το ψωμί τους πάνω στο οποιοδήποτε πλοίο που έχει κάποια προβλήματα? Γιατί δεν κράζουν το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ που σφυρίζει αδιάφορα και κάνει τα στραβά μάτια και δεν κάνει τους απαιτούμενους ελέγχους για την αξιοπρεπή κατάσταση ενός πλοίου??? Γιατί δεν βλέπουμε τα πράγματα με το όνομα τους και να ψάξουμε σε βάθος ποιό είναι το μεγάλο κεφάλι που ευθύνεται για όλη αυτή την κατάσταση??? Ασ σεβαστούμε λίγο τους καπετανιους το πλοίο που μας πηγαίνει στον προορισμό μας και τα πληρώματα που είναι εργαζόμενοι υπάλληλοι και θαλασσοδέρνονται για ένα κομμάτι ψωμί για να ταίσουν την οικογένεια τους...αυτοί είναι οι μόνοι που δεν φταίνε για τις συγκεκριμένες καταγγελείες όυτε για την οσμή του πετρελαίου ούτε γιατι το πλοίο πάει αργά ούτε γιατί δεν λειτουργούν οι τουαλέτες και ούτε περνάει κάτι από το χέρι τους για να τα αλλάξουν όλα αυτά Edited December 1, 2013 by opelmanos
ΝΗΡΕΑΣ Posted December 1, 2013 Posted December 1, 2013 Ασ σεβαστούμε λίγο τους καπετανιους το πλοίο που μας πηγαίνει στον προορισμό μας και τα πληρώματα που είναι εργαζόμενοι υπάλληλοι και θαλασσοδέρνονται για ένα κομμάτι ψωμί για να ταίσουν την οικογένεια τους...αυτοί είναι οι μόνοι που δεν φταίνε για τις συγκεκριμένες καταγγελείες όυτε για την οσμή του πετρελαίου ούτε γιατι το πλοίο πάει αργά ούτε γιατί δεν λειτουργούν οι τουαλέτες και ούτε περνάει κάτι από το χέρι τους για να τα αλλάξουν όλα αυτά Κατ' αρχήν, σέβομαι μόνον όποιον με σέβεται ως επιβάτη. Ο σεβασμός δεν είναι αυτονόητος, τον επιβάλλει ο καθένας με την συμπεριφορά του. Και σε κανέναν επιβάτη, κανένα πλήρωμα δεν κάνει χάρη, την δουλειά του κάνει, και γι΄αυτή πληρώνεται από τον επιβάτη. Το πρόβλημα δημιουργείται όταν υπάρχουν πληρώματα ή εκπρόσωποι αυτών, οι οποίοι αντί να συναισθάνονται την ταλαιπωρία των επιβατών και να ζητάνε και καμιά συγνώμη ή έστω να σιωπούν συναισθανόμενοι, βγαίνουν και ζητάνε και τα ρέστα.
opelmanos Posted December 1, 2013 Posted December 1, 2013 (edited) Το πλήρωμα του συγκεκριμένου πλοίου φίλε μου κάνει φιλότιμες προσπάθειες σε πληρροφορώ μα για να κρατήσει το βαπόρι καθαρό μά για να εξηπηρετήσει τον επιβάτη στο έπακρο και πάντα με προθυμία και πάνω απο όλα ευγένεια..τώρα αν υπάρχουν κανα δυό εξαιρέσεις πάντα τέτοια φαινόμενα υπάρχουν και βέβαια η συμπεριφορά του πληρώματος εξαρτάται απο την συμπεριφορά του επιβάτη προς το πλήρωμα Αν ήσουν εργαζόμενος σε πλοίο και έιχες να αντιμετωπίσεις κάθε καρυδιάς καρύδι απο επιβάτες θα καταλάβαινες τι ενοοω ..όταν όμως ένας επιβάτης δεν συμμορφώνεται με τις υποδείξεις του πληρώματος βρίζει, βωμολοχει, απειλεί η ακόμα επιτίθεται τότε τι να κάνει και το πλήρωμα ..πρέπει με οποιονδήποτε τρόπο να επιβάλλει την τάξη στο πλοίο!! Edited December 1, 2013 by proud_ionian quote
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now