Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

στον γυρισμό μέχρις ώρας πήγε πάνω από 17(προσοχή στα απόνερα ! ! ! ! !) Εντάξει λογικά το πρώτο δρομολόγιο θα πήγαινε πιο αργά μέχρι ν'ανοίξουν προοδευτικά τις μηχανές.

Μη τον γρουσουζεύεις τον βάπορα, τα ίδια έλεγες και τις προάλλες και τον έστειλες στο ΝΜΔ με 10ήμερη αναρρωτική. :rolleyes:

Πάντως απόσο έχω δει και απ'όσο περίμενα τα πάει σαφώς καλύτερα. Είχα έναν φόβο ότι θα σέρνεται πάλι με 14-15 μίλια, αλλά πάει καλύτερα. Αυτή τη στιγμή με 17,8. Οψόμεθα για τη συνέχεια ^_^

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Μη τον γρουσουζεύεις τον βάπορα, τα ίδια έλεγες και τις προάλλες και τον έστειλες στο ΝΜΔ με 10ήμερη αναρρωτική. :rolleyes:

Έχεις δίκιο, το βουλώνω δια παντός ! ! ! ! ! :D :D

Posted

Στο site της ΝΕΛ(εκτος απο την ταχυτητα 18κομβων :lol: )λεει για 938 χειμερινο και επειδη δεν φανταζομαι οτι εχουν ξηλωσει καθισματα η κρεβατια,μαλλον η 500αρα ειναι για να εχει μειωμενο πληρωμα(και να κανουν οικονομια).

Posted

Είχα να ταξιδέψω με το πλοίο περίπου 3,5 χρόνια και επέλεξα την περασμένη βδομάδα να κάνω το αποχαιρετιστηριο (ελπίζω δηλαδή) ταξίδι μαζί του. Φανάρι με φανάρι Χίος - Πειραιάς 9 ώρες και η θαλάσσια συμπεριφορά στον καιρό όπως πάντα αρκετά καλή.

Εμφανείς αλλαγές σε σχέση με τότε δεν μπορώ να πω πως είδα. Αναμενόμενα καποιοι χώροι ήταν κλειστοί (σαλόνι οικονομικής στην πρύμη, pullman seats στο πάνω ντεκ) ενώ σε καποιους διαδρόμους οι μοκέτες έχουν αντικατασταθεί από το τύπου ξύλο δάπεδο. Υπήρχε έντονη οσμή πετρελαίου στους εσωτερικούς διαδρόμους, αν και όλοι οι κοινόχρηστοι χώροι ήταν σχετικά προσεγμένοι (καθαροί, βαμμένοι κλπ)

Στα εξωτερικά καταστρώματα (ειδικά στο κύριο χαμηλά και αυτά πίσω από τις βαρδιόλες) αν και είναι περιποιημένα, δύο συνεχόμενα ίσια βήματα δεν μπορούν να γίνουν από τις λακούβες. Στις σκάλες ήταν εμφανές ποια σκαλοπάτια έχουν αλλαχθεί και ποια θα ήθελαν σύντομα αλλαγή.

Concluding, παρά την προσπάθεια του πληρώματος, τα χρόνια δεν κρύβονται σε αυτά που φαίνονται, οπότε δεν θέλω να ξέρω για αυτά που δεν φαίνονται.

Υγ Πάντως αν παρατηρούσες όλα τα σχέδια διαφυγής, παρόλο που έδιναν σωστές πληροφορίες για τον τρόπο διαφυγής νόμιζες πως βρίσκεσαι σε άλλο βαπόρι, επιπέδου ionian king θα έλεγα. B)

post-1827-0-11964700-1322742318_thumb.jp

  • 4 weeks later...
Posted

Σύμφωνα με αυτό που μόλις αλίευΣα, Στην επιΣκευή του θα γίνουν εργαΣίες αναβάθμιΣης του ξενοδοχειακού :mellow: αλλά το κυριότερο εργαΣιες για να αυξηθεί η ταχύτητα του τεό Στους 20 κόμβους :blink:B) (ποιος ήρθε ; )

τότε γιατί δεν άφηναν το european που ειδικά το χειμώνα λόγω πιο μικρού πρωτοκόλλου είναι ταμάμ ;

Όπως και να έχει επειδή λίγα γνωρίζουμε, εύχομαι μόνο να γίνει μια πραγματική επιΣκευη Στα μέρη όπου ο μπάρμπας έχει ανάγκη...

Posted (edited)

καλα 20 δεν πηγαινε ουτε οταν χτιστηκε, οποτε δεν υπαρχει περιπτωση να παει ουτε τωρα.

αν αποφασισουν να κανουν επισκευη και το καταφερουν να πηγαινει με 17.5 χωρις να βγαζει προβληματα ευχαριστημενοι να ναι.

τα υπολοιπα λιγο πολυ,για κυλιομενες σκαλες κλπ εχουν ακουστει ξανα.προσωπικα δεν πιστευω οτι θα γινουν ουτε τα μισα

εύχομαι μόνο να γίνει μια πραγματική επισκευη στα μέρη όπου ο μπάρμπας έχει ανάγκη...

θα συμφωνησω απολυτα.αυτο ειναι που μετραει πανω απο ολα

Edited by polmyt
Posted

Αν ισχύουν Αυτά που έμΑθΑ πάει(κάνεις δε ξέρει πότε) γιΑ κυλιόμενες κΑι ξήλωμΑ του περιστεριώνΑ.δε το πολύ-πιστεύω βέβΑιΑ Αλλά θΑ δείξει .

Posted

καλά τον περιστερόνα εδώ και τόσα χρόνια τον βγάζουν και ακόμα εκεί είναι

εξάλλου τόσες καμπίνες έχει εκεί πάνω

Posted (edited)

ΑμΑ βΑλει κυλιομενες κΑι ξηλωσει το ΑυθΑιρετο συμφωνΑ με προχειρους υπολογισμους μεχρι τΑ 19,9 τον βλεπω. 20 ομως με τιποτΑ.

Edited by Neptune
Posted

Υγ Πάντως αν Παρατηρούσες όλα τα σχέδια διαφΥγής, Παρόλο ΠοΥ έδιναν σωστές Πληροφορίες για τον τρόΠο διαφΥγής νόμιζες Πως βρίσκεσαι σε άλλο βαΠόρι, εΠιΠέδοΥ ionian king θα έλεγα. B)

Πως δινόταν σωστά αφού το σχέδιο είναι τοΥ κινγκ;; ίδια ντεκ είναι;; :wacko: :wacko:

Posted

ΕνταξΕι. Για να σοβαρΕυτουμΕ λοιπον ο ΘΕοφιλος μΕ τις μηχανΕς που ΕχΕι τωρα οτι και να κανΕι πανω απο 18 κομβους σΕ ΕπιπΕδο μΕσης υπηρΕσιακης δΕ μπορΕι να παΕι. αν αλλαξΕι μηχανΕς το ξανασυζηταμΕ

Posted (edited)

ΕνοΕίται οτι δΕν μπορΕί.απλά έδΕιξα τα στοιχΕία Για να δούμΕ τι έπιανΕ.

Edited by proud_ionian
quote
Posted (edited)

Μα εχει γίνει Μελέτη που έχει αποδείξει ότι ο περιστερώνας κόβει 2 όλοκληρα Μίλια στο πλοίο η Μέλετη έχει παρουσιαστεί στη διοίκηση η οποία έχει κατανοήσει το πρόβληΜα,οπότε ας ας περιΜενουΜε να κρίνουΜε εκ του αποτελέσΜατος................εγώ νοΜίζω πως τα 20 τα έχει στο τσεπάκι του Μετά τη παρεΜβάση στο κουτί

Edited by Stefanos
Posted

Υπάρχει και άλλο κοΥτί εκτός τοΥ περιστερώνα ποΥ ίσως θα ταν καλό να έφεΥγε και αΥτό είναι το σημείο ποΥ ήταν η πισίνα πάνω από τον διαδρομο της γέφΥρας για να ολοκληρωθεί σωστά η μετασκεΥή

Posted

πάντως να σχεδιάζουν μίνι μετασκευή σε ταλαιπωρημένο βαπόρι 37 ετών μού ακούγεται κάπως..μήπως είναι πολύ νελ-ίτικο για να είναι αληθινό?

Posted

υπερβολη ειναι, νελιτικο δεν ειναι. και σε αλλα πλοια 40 ετων κανουν παρομοιες εργασιες (βολβους, τσιμουχες, φιμε τζαμια κλπ)

καπως πρεπει να δουλεψουν και τα συνεργεια. τα νεα πλοια δεν εχουν δουλειες, μεταχειρισμενα για μετασκευη δεν ερχονται, οποτε... βγαζουμε απο τις μυγες ξιγκι

Posted

Το κουΤί πάνω από Τη γέφυρα δεν σΤέγαζε ποΤε πισίνα, η οποία βρίσκεΤαι σΤο καΤάσΤρωμα κάΤω από Το γκαράζ, μαζί με σάουνα και νΤισκοΤέκ. Το συγκεκριμένο κουΤί ήΤαν sun deck με ξαπλώσΤρες όσο Το πλοίο ήΤαν σΤη γερμανία, ενώ από Τα χρόνια Της αυσΤραλίας μέχρι σήμερα, Το ένα μέρος σΤεγάζει καμπίνες αξιωμαΤικών, ενώ Το άλλο δεν έχει κανένα ρόλο.

Posted
καπως πρεπει να δουλεψουν και τα συνεργεια. τα νεα πλοια δεν εχουν δουλειες, μεταχειρισμενα για μετασκευη δεν ερχονται, οποτε... βγαζουμε απο τις μυγες ξιγκι

H μάλλον οι εταιρειες κρίνουν ότι τα νέα πλοία δεν είναι βιώσιμα με τη κρίση και προσπαθούν να βελτιώσουν τα παλιότερα για να αντέξουν!!

Posted (edited)

δεν ειναι κακο να προσπαθησεις να φτιαξεις ενα παλιο βαπορι και δεν μπορω να ξερω τι μπορει να παιζεται γενικα με τις εταιρειες και τα συνεργεια,και ουτε με νοιαζει εδω που τα λεμε, αλλα η περιπτωση του θεοφιλου θεωρω οτι ειναι διαφορετικη απο τις υπολοιπες.

Mιλαμε για ενα πλοιο που ειχε πολυ μεγαλες αβαριες,με συνεχομενα προβληματα με τις μηχανες του, και με ενα πολυ σημαντικο ατυχημα,το οποιο πλησιαζει αισως τα 40 χρονια και το οποιο εκτος ολων των αλλων οι περισσοτεροι δεν θελουν να το βλεπουν ουτε ζωγραφιστο

περα απο ανακαινησεις εσωτερικων χωρων για να πιασει το πλοιο αυτες τις ταχυτητες θα πρεπει να γινει αλλαγη μηχανων.Oυτε με το κοψιμο του αυθαιρετου θα πιασει τα 20,ουτε με αλλο τροπο.Aκομα ομως και αν πιασει τα 20 μιλια με τις ιδες μηχανες, αυτες ειναι τοσο ταλαιπωρημενες που ειναι πολυ πιθανον να αναγκαστουν παλι να κοψουν στροφες για να μην βγαλουν ζημια

Aν η νελ πιστευει οτι αξιζει να ριξει χρηματα, που απο οτι καταλαβαινω δεν τα εχει, σε αυτο το πλοιο παω πασο.Oυτε δικα μου ειναι τα λεφτα για να τα κλαιω,ουτε μετοχος ειμαι για να με νοιαζει αμεσα.Mε τις παρουσες συνθηκες ομως βρισκω πραγματικα παραλογο να προτιμαει να ριξει λεφτα στον θεοφιλο αντι να προσπαθησει να επενδυσει σε ενα νεοτερο και καλυτερο πλοιο.Kαι αν δεν μπορει να παρει νεο πλοιο ,θα ηταν κατα τη γνωμη μου πολυ λογικοτερο να ριξει αυτα τα λεφτα στο μυτιληνη ή στο european τα οποια ειναι σε σαφως καλυτερη κατασταση ωστε να αντεξουν μερικα χρονια ακομα

Edited by polmyt

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...