mytilene Posted December 13, 2009 Posted December 13, 2009 20 με 30 μέρες εκτός θα είναι σίγουρα...με πολύ καλή επισκευή σε όλο-σχεδόν- το πλοίο
NHSOS XIOS Posted December 15, 2009 Posted December 15, 2009 Παιζει τιποτα με τον ΤΕΟ?Εφυγαν Ν.ΧΙΟΣ κ ΜΥΤΙΛΗΝΗ απο Λεσβο με την ληξη του απαγορευτικου,εφυγε πριν λιγο το ΝΗΣΟΣ κ απ την Χιο για Κυκλαδες αλλα ΘΕΟΦΙΛΟΣ ακουνητος.
mytilene Posted December 15, 2009 Posted December 15, 2009 Να είσαι εκεί στις 00:01 να φωτογραφίσεις την αναχώρηση του;)!!!!!!
Parianos Posted December 16, 2009 Posted December 16, 2009 (edited) Θα μπανιαριστει στη μεγαλη του Περαματος 27-29 Ιανουαριου και μετα θα επανελθει.. Θα επανελθει σιγουρα? Edited December 16, 2009 by polmyt κατα λαθος
polmyt Posted December 16, 2009 Author Posted December 16, 2009 Γιατι ρωτας κατι τετοιο?Εχεις ακουσει κατι? Απο οσο ξερω ο προγραμματισμος ειναι να γυρισει κανονικα στα δρομολογια που εχει σημερα μετα την επισκευη και το δεξαμενισμο του
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted December 16, 2009 Posted December 16, 2009 Σκέφτομαι πάντως μερικές φορές, μετά το ατύχημα στις Οινούσσες και την επανάκαμψη του πλοίου σε δρομολόγια, ότι το "ράδιο αρβύλα" καλά κρατεί χρόνια και χρόνια τώρα στην Ελλάδα . Θυμάστε άραγε όσους τον πρώτο καιρό μετά το ατύχημα διέδιδαν ότι το πλοίο ήταν "σμπαράλια, θρύψαλλα, κομμάτια" από κάτω, ότι η μία μηχανή είχε φτάσει στην ...πλώρη και δεν έπαιρνε επιδιόρθωση, και ότι ήταν απόλυτα σίγουρο ότι δεν επρόκειτο να ξαναταξιδέψει και θα πήγαινε για scrap ??? Βέβαια αυτό το "δεν πρόκειται να ξαναταξιδέψει", μετά από λίγο καιρό είχε αποκτήσει τον ...προσδιορισμό "τουλάχιστον στην Ελλάδα", μέχρι που το πλοίο ανάλαβε να τους διαψεύσει πανηγυρικώς και να το βλέπουμε να ταξιδεύει εδώ και αρκετό καιρό στα νησιά μας με ελάχιστα έως καθόλου προβλήματα.
Earl Granville Posted December 16, 2009 Posted December 16, 2009 Παρότι σαν έθνος είμαστε της υπερβολής και των άκρων , συνήθως σε αυτές τις περιπτώσεις είναι αν και τι θα πληρώσει η ασφάλεια και πως θα βγει το claim.Αν μπορέσουν και πάρουν τα λεφτά από την ασφάλεια τοτε φτιάχνουν το βαπόρι αν όχι πάει υπέρ πίστεως. Τα ίδια και με τον ΠΗΓΑΣΟ.Όταν έπαθε την ζημιά λόγο μεγάλου οικονομικού κόστους και προχωρημένης ηλικίας πολλοί φοβήθηκαν ότι ήταν η χαριστική βολή. Παρόλα αυτά εφόσον η ασφάλεια τα έδωσε τότε φτίάχνουν και το βαπόρι.
opelmanos Posted December 21, 2009 Posted December 21, 2009 Επιτέλους ταξίδεψα με το αγαπημένο μου πλοίο 2 φορές:Στίς 6 του μηνός από Μυτιλήνη -Θεσαλονίκη ,και το Σάββατο ξημερώματα από Καβάλα -Μυτιλήνη.Ηταν η πρώτες φορές που το ταξίδεψα μετά το ατύχημα και το ευχαριστήθηκα με την καρδιά μου.Από το πλοίο εσωτερικά όσον αφορά την διαμόρφωση των χώρων δεν έχει αλλάξει απολύτως τίποτα.Το θέμα είναι οτί το πλοίο εσωτερικά και ποιό πολύ εξωτερικά βιώνει την εγκατάλειψη της άγονης την φτώχεια και την μιζέρια.Τι θέλω να πώ:Τα εξωτερικά του καταστρώματα ήταν μές τη σκουριά.τα καθίσματα σιχαινόσουν να κάτσεις. όσον αφορά το εσωτερικό οι κοινόχρηστες τουαλέτες του βαποριού της πρώτης θέσεως ήταν κλειδωμένες και έπρεπε να πάς στις πίσω οι οποίες είχαν το μαύρο τους το χάλι παρόλο που δεν είχε πολύ κόσμο.το μαξιλάρι και η κουβέρτα της καμπίνας που κοιμήθηκα μυρίζαν λες και είχαν να πλυθούν χρόνια. Δεν θύμιζε σε καμία περίπτωση τον παλιό καλό Θεόφιλο που ξέραμε και όταν μπαίναμε το νιώθαμε ποιό καθαρό και από το σπίτι μας.Γενικά το πλοίο έχει πολύ λίγο προσωπικό ίσα ίσα για να καλύπτει τις ανάγκες της γραμμής οπότε κάπως δικαιολογήται η κατάσταση.Ασ ελπίσουμετώρα στην επισκευή οτί θα γίνει καμία έξτρα συντήρηση γιατί την έχει μεγάλη ανάγκη. Λυπάμαι πολύ που πολλοί και διάφοροι λόγοι κατάντησαν έτσι αυτό το βαπόρι. Τι να πω, κρίμα, γιατί στα πλευρά του γράφει ακόμη NEL LINES.
coyote Posted December 21, 2009 Posted December 21, 2009 το μαξιλάρι και η κουβέρτα της καμπίνας που κοιμήθηκα μυρίζαν λες και είχαν να πλυθούν χρόνια πάνω έγραφαν ΣΑΠΦΩ ή ΟΜΗΡΟΣ?
polman Posted December 23, 2009 Posted December 23, 2009 Όχι και τόσο καινούριο το update αλλά δεν έχει γίνει και κανένα με φωτογραφίες από το εσωτερικό μετά την πρόσκρουση στις Οινούσες. Από τις αλλαγές που παρατηρεί κανείς αν είναι συχνός θαμώνας του πλοίου είναι η προσθήκη ενός μικρού (δεν ξέρω πως να το πω) στο σαλόνι της πρύμνης. Να σημειώσω εδώ ότι το συγκεκριμένο σαλόνι δεν είναι πάντα ανοιχτό. Συνήθως λειτουργεί στα δρομολόγια από Χίο και προς βορρά και όχι πρωινές ώρες (ανάλογα τον κόσμο δηλαδή). Διπλά του, το self-service λειτουργεί κανονικά. Δεν το δοκίμασα καμιά φορά να πω την αμαρτία μου... Εν συνεχεία έχουν απομακρυνθεί οι υπολογιστές που προσφέρονταν για πρόσβαση στο Internet όπως και το wi-fi γενικότερα στο πλοίο και έχουν αντικατασταθεί με . (5 στο αριθμό αν δεν κάνω λάθος). Στο μέσον του πλοίου το μπαρ μπροστά από τις θέσεις πούλμαν δεν λειτουργεί ποτέ. Αντιθέτως το μαγαζάκι δουλεύει μερικές ώρες το απόγευμα. Στη πλώρη πλέον του πλοίου, το μικρό σαλόνι δίπλα το κανονικό της πρώτης θέσης έχει μετατραπεί σε καπνιστήριο με τον εξαερισμό να μην λειτουργεί και πολύ καλά να πω την αλήθεια. Δηλαδή αν δεν καπνίζεται, δεν μπορείς να κάτσεις μέσα. Μην στεναχωριέστε πάντως γιατί υπάρχει άπλετος χώρος στο σαλόνι Α θέσεως. Όπως θα δείτε και στην έχουν απομακρύνει όλα τα τραπέζια από τα τζάμια προφανώς για να μην ανοίγουν τις κουρτίνες οι επιβάτες. Στους εξωτερικούς χώρους επικρατεί η σκουριά και γενικώς η επικράτηση. Όπως έχει προαναφερθεί γενικώς το πλοίο λειτουργεί με το απολύτως απαραίτητο πλήρωμα. Δεν θα έλεγα ότι υπάρχει ανάγκη για πιο πολλούς αλλά με το μέγεθος του το πλοίου σου φαίνεται πραγματικά ολίγον νεκροταφείο... Βέβαια καμία από τις 4 φορές που μπήκα δεν είχε κόσμο. Δεν θα το έλεγες βρώμικο, η κατάσταση στις τουαλέτες αντέχεται κάπως πλέον αλλά υπάρχει και μια γενικότερη οσμή που δεν είναι και ευχάριστη. Έχει βελτιωθεί αρκετά η κατάσταση σε σχέση με την πρώτη φορά που μπήκα στις αρχές του καλοκαιριού αλλά θέλει πολλά ακόμα. Τουλάχιστον μηχανολογικά φαίνεται να λειτουργεί καλά ενώ διατηρεί εξαιρετικό ταξίδεμα ακόμα και σε 8 μποφόρ.
polmyt Posted January 11, 2010 Author Posted January 11, 2010 Ερχεται το καμαρι στα μερη μας με σουπερ οικονομικη ταχυτητα οποτε μαλλον κατα το μεημερακι λογικα θα ειναι Πειραια. Αντε να κολοπιστει και ο ΤΕΟ μπας και σταματησει να δειχνει αυτο το χαλι
NHSOS XIOS Posted January 11, 2010 Posted January 11, 2010 Οπως και το ΜΥΤΙΛΗΝΗ,ο ΤΕΟ θα σταματησει να δειχνει σε αυτο το χαλι μονο αν ξαναβαφτει στα λευκα.Ο καλλωπισμος που περιμενεις polmyt,εχει ηδη ψιλογινει αφου οσες φορες ειδα το πλοιο,βαφονταν εντατικα κ αρχιζε να γυαλιζει...Το θεμα ειναι οτι αυτο το γυαλισμα κραταει μια βδομαδαΕγω φανταζομαι οτι στην ετησια των επομενων ημερων,θα κανει δεξαμενισμο,κανα check στα μηχανολογικα και βουρ πισω...οποτε μεσα εξω θα παραμεινει το ιδιο
E 367 Posted January 11, 2010 Posted January 11, 2010 Συμφωνα με την εφημεριδα της Μυτιληνης (ΕΜΠΡΟΣ) ο Θεοφιλος θα κανει μεχρι το καλοκαιρι την γραμμη Πειραιας - Χιο - Μυτιληνη. Αυτο γιατι θα υπαρξει νεο πλοιο απο την ΑΝΕΚ στην υπαρχουσα γραμμη εχοντας σαν αποτελεσμα το να γινει το Μυτιληνη πολυ αργο για την γραμμη. Υπαρχει και μια φημη να μπει στην γραμμη και νεο καινουριο πλοιο απο τον Βγενοπουλο με ονομα "Λεσβος" (σαν το ΧΙΟΣ λενε θα ειναι!)
ΝΗΡΕΑΣ Posted January 11, 2010 Posted January 11, 2010 (edited) Επειδή δεν καταλαβαίνω τι εννοείς ακριβώς...μήπως σου είναι εύκολο να βάλεις το λινκ του άρθρου? Edited January 11, 2010 by ΝΗΡΕΑΣ
enas chiotis Posted January 11, 2010 Posted January 11, 2010 Ποιός τόλμησε να ρουφιανέψει στο ΛΧ Θεσ/νίκης το βαπόρι; Τι κάνουν τα υπόλοιπα λιμεναρχεία; Που ζούμε; Απογευματινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Θεσσαλονίκης ενημερώθηκε ότι το προγραμματισμένο δρομολόγιο του Ε/Γ-Ο/Γ «ΘΕΟΦΙΛΟΣ» Ν.Μυτιλήνης 35, από Θεσσαλονίκη για Λήμνο * Μυτιλήνη * Χίο * Βαθύ Σάμου με ώρα αναχώρησης 19:00, παρέμεινε ανεκτέλεστο. Για το ανωτέρω πλοίο είχε εγκριθεί διακοπή δρομολογίων προς εκτέλεση εργασιών ετήσιας συντήρησης και επιθεώρησης, με την προϋπόθεση αντικατάστασής του από άλλο Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο, η οποία δεν εφαρμόστηκε. Σύμφωνα με δήλωση του ναυτικού πράκτορα δεν είχαν εκδοθεί εισιτήρια επιβατών και οχημάτων. Προανάκριση διενεργείται από την οικεία Λιμενική Αρχή. Πηγή ΥΕΝ.
E 367 Posted January 11, 2010 Posted January 11, 2010 Επειδή δεν καταλαβαίνω τι εννοείς ακριβώς...μήπως σου είναι εύκολο να βάλεις το λινκ του άρθρου? Ναι χιλια συγνωμη το ξεχασα να το αναφερω!! http://www.emprosnet.gr/Economy/?EntityID=f7ba8316-4e2f-4d4a-889b-ac583e8ab165
opelmanos Posted January 25, 2010 Posted January 25, 2010 Εδώ παιδιά που τα λέμε καλά έκανε όποιος το έκανε και το ανέφερε.Η κατάσταση στο Βόρειο Αιγαίο έχει ξεφύγει όσον αφορά τα δρομολόγια και τις άγονες .Αυτή η γραμμή του Θεόφιλου έπρεπε να έξηπειρετείται από άλλο πλοίο τώρα που έχει βγεί σε ετήσια.Ο κόσμος έχει αγανακτήσει ποια με ένα δρομολόγιο την βδομάδα μόνο με το Λισσός.Δηλαδή φεύγει το ένα πλοίο για ετήσια και η γραμμή μένει κενή?Να κινητοποιηθεί το υπουργείο να βάλει πλοίο τι κάνουν όλοι μέρα αυτοί εκεί μέσα?
gpap2006 Posted January 25, 2010 Posted January 25, 2010 Δεν υπάρχει υπουργείο πλέον. Ας μην το ξεχνάμε αυτό.
opelmanos Posted January 27, 2010 Posted January 27, 2010 Παιδιά ξέρουμε μήπως πότε θα ξεκινήσει δρομολόγια το πλοίο?
polmyt Posted January 28, 2010 Author Posted January 28, 2010 Ακριβη ημερομηνια να σου πω δεν ξερω αλλα χοντρικα ειναι προγραμματισμενο να ξαναξεκινισει στο τελος της 1ης εβδομαδας του Φεβρουαριου, αν ολα πανε καλα φυσικα
mytilene Posted January 28, 2010 Posted January 28, 2010 5 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ΑΠΟ ΚΑΒΑΛΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ!!!!Θα φύγει από Πειραιά απευθείας Καβάλα για να ξεκινήσει από κεί τα δρομολόγια του
margaritis24 Posted January 28, 2010 Posted January 28, 2010 πηγα κ ειδα το πλοιο τωρα στην δεξαμενη.ειναι πεντακαθαρο απο κατω, απλα γινονται καποιες εργασιες στο δεξι τιμονι
pantelis2009 Posted January 31, 2010 Posted January 31, 2010 Το Θεόφιλος στη μεγάλη του Περάματος τραβηγμένο απο το Πρωτοπόρος IV
gpap2006 Posted February 1, 2010 Posted February 1, 2010 Έκανε το πρωί δοκιμαστικό μέχρι Αίγινα και επέστρεψε στο μεγάλο λιμάνι. Μέχρι Πέμπτη θα έχει φύγει για Καβάλα για να ξεκινήσει δρομολόγια στις άγονες.
NHSOS XIOS Posted February 3, 2010 Posted February 3, 2010 Οπως και το ΜΥΤΙΛΗΝΗ,ο ΤΕΟ θα σταματησει να δειχνει σε αυτο το χαλι μονο αν ξαναβαφτει στα λευκα.Ο καλλωπισμος που περιμενεις polmyt,εχει ηδη ψιλογινει αφου οσες φορες ειδα το πλοιο,βαφονταν εντατικα κ αρχιζε να γυαλιζει...Το θεμα ειναι οτι αυτο το γυαλισμα κραταει μια βδομαδαΕγω φανταζομαι οτι στην ετησια των επομενων ημερων,θα κανει δεξαμενισμο,κανα check στα μηχανολογικα και βουρ πισω...οποτε μεσα εξω θα παραμεινει το ιδιο Δεν ξερω τι εγινε στην ετησια,αλλα σε αυτη την φωτο φαινεται καπως το βαψιμο που τρωει ο ΤΕΟ ανα τακτικα χρονικα διαστηματα.Η τσιμινιερα ηταν στα τελειωματα(η μιση γυαλισμενη)ενω ειχαν αφησει την πλωρη για την ετησια και νομιζω ολη την αλλη πλευρα που δεν φαινεται στην φωτογραφια.Μακαρι να βγω ψευτης αλλα πιστευω πως συντομα θα τον ξαναδουμε στην ιδια εξωτερικη κατασταση...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now