kardamyla_hios Posted December 17, 2007 Posted December 17, 2007 Στη δεξιά πλευρά του πλοίου έχουν '' γράψει '' NEL LINES μόνο που για να γίνουν άσπρα τα γράμματα θέλουν 2 χέρια ακόμα. Ο δεξιός καταπέλτης επιβατών παραμένει άσπρος, έτσι για να μην το πιάνει το ''μάτι'' το πλοίο. Στην πλώρη μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος σε τι αποσκοπεί το σχέδιο που έχουν κάνει μεταξύ ''ABE'' και ''THEOFILOS''και δεν είναι σε μια ευθεία η μπλε γραμμή; Ε . Μ . Ψ
Artevelde Posted December 20, 2007 Posted December 20, 2007 Σαν πολύ σκούρο μου φαίνεται...Λέτε να το κάνανε για να τα μπερδεύουνε με το ΧΙΟΣ;:D
NHSOS XIOS Posted December 21, 2007 Posted December 21, 2007 Ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ χτες,λογω απαγορευτικου κ πληροτητας 100% εφυγε απο Πειραια 10.00 το βραδυ.Αφιξη 7.30 το πρωι στην Χιο με αρκετες δυσκολιες στην μανουβρα(ειχε αρκετο αερα).Για ενα 10λεπτο εμεινε ακινητοποιημενος στο κεντρο του λιμανιου,κανοντας λιγο μπρος,λιγο πισωΤελικα εκανε μια οπισθεν που το εφερε λιγο πριν την μπουκα του λιμανιου,κ μετα ολο προσω οπου με δεξιοστροφη μανουβρα καταφερε να δεσει.2 ωρες διηρκησε η παραμονη του στο λιμανι μας.9.30 την εκανε για Μυτιληνη.
KAVOS Posted December 21, 2007 Posted December 21, 2007 ναι, πάρε και μία φωτο που έστειλε ένας καλός μου φίλος.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 23, 2007 Posted December 23, 2007 Αυτό θα πει απόλυτο "Μπλε-Τρικολόρε"
Earl Granville Posted February 2, 2008 Posted February 2, 2008 Στο βαπόρι τοποθετήθηκαν πόρτες στο γκαράζ προς τα πρύμα και σχεδόν στο 1/3 του γκαράζ. Στην μέση του γκαράζ είχαν ήδη τοποθετηθεί από προηγούμενη ετήσια ενώ επειδή ήταν κλειστές δεν μπόρεσα να διακρίνω κι αν έχουν τοποθετηθεί και προς τα πλώρα
Panagia Ekatontapiliani Posted February 3, 2008 Posted February 3, 2008 Εάν δε κάνω λάθος Earl έχει και τρίτη σειρά πόρτες προς τη πλώρη.
polmyt Posted February 5, 2008 Author Posted February 5, 2008 Μια ερωτηση...Αυτη η πορτα που ειναι ανοιχτη στο πλωριο μπαλκονι δεν ειναι παντα κλειστη?Κριμα και η θεα απο εκει πρεπει να ειναι ολα τα λεφτα! Κριμα ειναι αλλα για να βγεις σε αυτο το μπαλκονακι υπαρχει το εξης προβλημα.Η πορτα που βλεπεις ανοιχτη(οπως και η κλειστη που ειναι απο την αλλη μερια) δεν σε οδηγουν σε καποιο σαλονι αλλα σε ενα μικρο κλιμακοστασιο που ενωνει το γκαραζ με το deck της γεφυρας.Στο κλιμακοστασιο αυτο υπαρχει προσβαση μεν απο ολα τα deck(για το μπαλκονι ειναι στο σαλονι Α'Θεσης) αλλα αυτες τις πορτες ειναι πυροστεγεις και τις εχουν παντα κλειστες.
aiolosii Posted February 6, 2008 Posted February 6, 2008 O ΘΕΟΦΙΛΟΣ φετος δεν θα κανει δεξαμενισμο. Σε υποβρυχια επιθεωρηση βρεθηκε σε αρηστη κατασταση και επισης δεν ειναι υποχρεωτικο. Το βαπορι γινεται συμβατο και με τη eurosolas που μεχρι το καλοκαιρι ειναι υποχρεωτικη για τα ακτοπλοϊκα
Stefanos Posted February 6, 2008 Posted February 6, 2008 Για μένα το βάψιμο του ΘΕΟΦΙΛΟΥ είναι ασχολίαστο εννοείτε ότι δεν του πάει καθόλου σε σχέση με το άσπρο
Neptune Posted February 6, 2008 Posted February 6, 2008 Στεφανε με βρισκεις απολυτα συμφωνο. Και δεν ειναι θεμα συνηθειας. 30 χρονια ασπρο το βαπορι κατι ξερανε αυτοι που δεν του αλλαζανε χρωμα. Και ειδικα ετσι οπως ειναι βαμενο τωρα με το σκαλοπατι στο ονομα πλωρα ειναι ακομα χειροτερα. Ενω πριν με τα μουστακια ηταν απο τις ποιο επιβλητικες παρουσιες στον Πειραια.
Alcaeos Posted February 6, 2008 Posted February 6, 2008 Έρχεται και το χαμογελάκι σας λέω....... μετά το μπλέ θα είναι η επόμενη κίνηση......
Neptune Posted February 21, 2008 Posted February 21, 2008 Απο σημερα ξανα στα δρομολογια του ο Θεοφιλος μετα την ετησια με πλοιαρχο τον καπτα Μανολη Φραγκιαδακη. Καλα ταξιδια να εχει.
enas chiotis Posted March 11, 2008 Posted March 11, 2008 Σύμφωνα με το ΑΙΣ το παπόρο απόψε έπιασε μέχρι και 18,7 μιλάκια! Σίγουρα βοηθάει ο καλός καιρός, αλλά μήπως το κυνηγούσε κανένα βαπόρι αποπίσω; Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, πλοίαρχος δεν είναι ο προαναφερθείς, αλλά άλλος γνωστός και μη εξαιρετέος...
mitilinios Posted April 11, 2008 Posted April 11, 2008 Σήμερα το πλοίο 7:50 περνούσε τα φανάρια του λιμένα της Μυτιλήνης. Χρόνια είχα να δω το Θεόφιλο να έρχετσι τόσο νωρίς. Φαίνεται πως η ετησία του έχει κάνει καλό. Και να σκεφεί κανείς ότι η κίνηση αυτό τον καιρό από και προς Μυτιλήνη είναι ιδιαιτέρως αυξημένη.
Stefanos Posted April 12, 2008 Posted April 12, 2008 Δεν είναι τόσο νωρίς 7.50 αν καμιά μέρα το δείς να έρχεται στις 7 τότε αξίζει να σου κάνει εντύπωση στίς ώρες του ίσως και λίγο καθυστερημένο
mitilinios Posted April 23, 2008 Posted April 23, 2008 Χτες ο Θεόφιλος πέρασε από το στενό μεταξύ Άνδρου και Τήνου ερχόμενος στον Πειραιά. Το Νήσος Χίος πάντως ακολούθησε την κανονική διαδρομή. Υποψιάζομαι ότι θα πρέπει να ήταν λόγω καιρού η αιτία που ακολουθήθηκε αυτή η διαδρομή. Γνωρίζει κανείς περισσότερα;
kyr1 Posted April 24, 2008 Posted April 24, 2008 ΣΥΜΦΩΝΑ ME TO AIS ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ Ο...ΤΕΟ, ΠΙΑΝΕΙ 18,4!ΔΗΛΩΝΩ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΜΕΝΟΣ ΕΛΠΙΖΩ ΔΕ ΝΑ ΤΑ ΠΙΑΣΕΙ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΚΑΒΑΛΑ ΤΟΥ, ΣΤΙΣ 10:30 ΤΟ ΒΡΑΔΥ!! ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΔΕ, ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΠΙΑΣΕ ΧΙΟ!ΣΥΝΕΛΗΦΘΗ (ΑΠΟ ΤΟ AIS) ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΠ ΟΞΩ!ΜΠΟΡΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ! ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΠΑΣΧΑ!
mitilinios Posted April 24, 2008 Posted April 24, 2008 (edited) Δίκιο έχεις,το πλοίο κάνει απευθείας δρομολόγιο από Μυτιλήνη.Ξεκίνησε στις 09:10 από Μυτιλήνη οπότε κατά τις 20:00 θα είναι Πειραιά. Καλό ταξίδι και καλό Πάσχα. Όσο για την ταχύτητα είναι ιδιαίτερα υψηλή (18,4) αλλά έχει αυξομειώσεις. Τώρα πέτυχες τη μεγαλύτερη τιμή της. Συνήθως είναι γύρω στα 17,5 - 18 μίλια. σημερα ομως έχει 60 άτομα και άδειο γκαράζ οποτε ειναι απόλυτα λογικό να πηγαίνει με τέτοιες ταχύτητες.......μετά από πολλά χρόνια. Edited April 24, 2008 by polmyt
George Posted April 25, 2008 Posted April 25, 2008 Έχουμε πει χίλιες φορές ότι τα βαπόρια της ΝΕΛ (κυρίως ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ) το συνηθίζουν να περνάνε από το Δύσβατο χωρίς να υπάρχει ιδιαίτερος λόγος απλά κατά επιλογή του πλοιάρχου τους όπως και τα πλοία της Πάρου περνάνε είτε από τον Ταμέλο είτε από νότια της Κύθνου (τα BS πάντα) ακόμα και υπό συνθήκες άπνοιας. Με τον καιρό το κάθε βαπόρι ακολουθεί την πορεία που κρίνεται σωστότερη... Επίσης έχουμε χιλιοπεί ότι στο Κάβο Ντόρο τα βαπόρια ζορίζονται στο ανέβασμα και βγάζουν φτερά στο κατέβασμα λόγω ρευμάτων. Φυσικά και παίζει ρόλο και το πόσο φορτωμένο είναι για να μην ξεχνιόμαστε.
kyr1 Posted May 2, 2008 Posted May 2, 2008 οκ είμαι καινούριος εδώ και γι αυτό κάποα πράγματα μου διαφεύγουν... η επιστροφη πάντως έγινε σε 12μιση ώρες, ενώ για να πάμε Λέσβο κάναμε 13. Απ'ότι φαίνεται ο Τεό κρατάει τους χρόνους του κι έτσι θα αποτελέσει την (ευχάριστη πια) εκπληξη του καλοκαιριού (να μην τον ματιασω κι έχουμε κι άλλα) Στο ξενοδοχειακό επίσης ίσως (λέω ίσως)τα πράγματα έχουν βελτιωθεί (οκ εξαιρείται το κρεβάτι μου που ένιωθα στην πλατούλα μου κάθε ίχνος από μέταλλο που είχε το στρώμα-εξαιρείται και η καμπίνα στην οποία έτριζε το κεντρικό "φιλέτο" ενός τοίχου- απ' τις λίγες φορές που η καμπίνα ΔΕΝ βρισκόταν στα τελευταία καταστρώματα) ενώ και οι κοινόχρηστες τουαλέτες ήταν σε άψογη κατάσταση χωρίς ίχνος μυρωδιών κλπ (τουλάχιστον όπου πήγα εγώ) Βέβαια κάποια πράγματα δεν αλλάζουν...έτσι και κάποιοι (όχι όλοι βέβαια και ευτυχώς) καμαρώτοι που όχι μόνο μιλούσαν με τον γνωστό αχαρακτήριστο τρόπο αλλά επίσης δεν ήταν σε θέση να ξέρουν αν σε κάποια καθίσματα της 3ης θέσης ίσχυε τελικά η αρίθμηση ή όχι με αποτέλεσμα αντικρουόμενες απόψεις μεταξύ υπαλλήλων και πανζουρλισμό ("να έρθει ο καπετάνιος να με διώξει"!!!!) μεταξύ των επιβατών...τέλος πάντων, υπόλοιπες εντυπώσεις το καλοκαίρι!
enas chiotis Posted May 14, 2008 Posted May 14, 2008 Όταν το πλοίο έχει αναχώρηση 19:00, δεν είναι λογικό να ανεβάζει τον καταπέλτη επιβατών από τις 18:30. Τόσο βιασύνη πια;
enas chiotis Posted June 19, 2008 Posted June 19, 2008 Σε πρόσφατο ταξίδι μου με το πλοίο διαπίστωσα ότι έχουν γκρεμιστεί αρκετές καμπίνες στο ντεκ της reception, κυρίως εξωτερικές. Στην θέση τους δημιουργήθηκαν διάδρομοι. Ο λόγος είναι οι νέες απαιτήσεις πυρασφάλειας, που ορίζουν ότι από κάθε σημείο πρέπει ο επιβάτης να έχει 2 εξόδους διαφυγής (δικαιολογεί πολύ μικρό μήκος τυφλών διαδρόμων, αν δεν κάνω λάθος 5μ)...
iason Posted June 20, 2008 Posted June 20, 2008 Άκουσα ξανά σήμερα από επιβάτες που ταξίδεψαν με το πλοίο κάποια πράγματα σχετικά με ένα θέμα. Δε μπορώ να αναφέρω τι αφορά γιατί δε θέλω το μήνυμα αυτό να διαγραφεί όπως και το προηγούμενο που ανέφερε το θέμα ονομαστικά . Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, το θέμα δεν αφορά σε καμία περίπτωση ζητήματα όπως το αξιόπλοο του πλοίου ή η επάρκεια του πληρώματος. Σεβόμενος τις αρχές του forum, θα περιμένω να υπάρξει κάποια δημοσίευση σε τουλάχιστον 4 ή 5 εφημερίδες μεγάλης κυκλοφορίας ή κάποια τελεσίδικη δικαστική απόφαση (από Άρειο Πάγο και πάνω) για να επανέλθω βάζοντας σχετικό link. Μέχρι να γίνει κάτι τέτοιο - που μάλλον δε θα γίνει ποτέ - μπορώ να πω με 100% βεβαιότητα πως ο,τιδήποτε λέγεται για το πλοίο είναι εκ του πονηρού και πιθανότατα προέρχεται από τον ανταγωνισμό ή εξυπηρετεί ύποπτους σκοπούς. Ανυπόστατες κουβέντες, μαρτυρίες, αναφορές και κάθε λογής αερολογίες δεν έχουν καμία βάση και άρα ορθώς δεν πρέπει να δημοσιεύονται. Οπότε όλα καλά και καλά ταξίδια στο πλοίο και τους επιβάτες του.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now